Cihqt
Altın Benim Yeni Sevgilim
- Katılım
- 14 Şubat 2025
- Mesajlar
- 432
- Elmaslar
- 228
- Puan
- 1.755
- Yaş
- 26
- Minecraft
- Cihqt
- X
- musk
Discord:
ciatbey
Konuyu görünce açıkçası “Burada hâlâ bir şeyler yaşıyor mu?” diye düşündüm. Ancak genel olarak bu platformu kullanan kişiler artık çoğunlukla arşiv amaçlı giriyor. Aktif bir topluluk yapısından ziyade, bilgiye ulaşmak için kullanılan bir yer haline gelmiş durumda.
Benim gibi uzun süredir platformu kullanan kişiler, burayı artık daha çok “çoluk çocuk ortamı” gibi gördükleri için zamanla uzaklaştı. Çünkü bilgi edinilebilecek çok daha fazla kaynak var ve burası artık bizim gibi kullanıcılar için çok değerli bir yer ya da hayatını değiştirecek bir platform değil.
Bunun dışında yönetim kalitesi ve gereksiz dramatik olaylar da ayrı bir problem. Bunlar hakkında oturup konuşsanız zaten çoğu şey “gülüp geçilecek çocukluk anıları” seviyesinde kalıyor.
Ayrıca MC TR’nin uzun vadede çok büyük bir gelişim göstereceğini düşünmüyorum. Yanlış anlaşılmasın, bunu kötü niyetle söylemiyorum. Ben de ilk kurulduğu dönemden beri üyeyim. Bir söz vardır: “7’si neyse 70’i de odur.”
Bir kullanıcı olarak şunu düşünüyorum: Eğer bir platform değişmiyorsa orada çok durmanın da bir anlamı yok. Benim yaptığım gibi bir noktadan sonra çekip gitmek gerekir. Çünkü değişmeyen bir yerde kalmanın da bir faydası yok.
Hatta düşünün, zamanında forumun şikayet kısmında içki satışı nedeniyle şikayet edilip ban yiyen kişiler bile var
“Şu içki konusunu bile hatırlayınca gülerek buradan çıkıyorum. Umarım MC TR ileride gelişim gösterip daha iyi yerlere gelir. Ancak görünen köy kılavuz istemez.
selam sana imparator
