MC-TR'ye ne oldu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Bilal Bera
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Görüntüleme 496
Komik bir şekilde dalga geçiyorum elbette çünkü ciddiye bile alınmamış. Yanlış anlama eleştirmiyorum veya herhangi bir sorunum yok ama durum böyle. 305 yerine 300 detayıda çok patladım zaten. Neyse uzatmayalım konuyu zaten mazide kalmış madem :D
Yani yapılan yeni içerikler tutmadığı için dalga geçmeyi kendinizde hak gördünüz. Bravo. Dalga geçmek yerine keşke o engin bilgilerinizi bizimle paylaşsanız...
 
Yani yapılan yeni içerikler tutmadığı için dalga geçmeyi kendinizde hak gördünüz. Bravo. Dalga geçmek yerine keşke o engin bilgilerinizi bizimle paylaşsanız...
Ben yeni fikir verecek kadar bilgili değilim ama oyuncunun bulunmadığı bir ortamda klan flaması oluşturmak gibi de bir düşüncem olmazdı yani sonuçta sende bu fikirdesin bu yüzden çok komik geldi güldüm kusura bakma :D
 
Ben yeni fikir verecek kadar bilgili değilim ama oyuncunun bulunmadığı bir ortamda klan flaması oluşturmak gibi de bir düşüncem olmazdı yani sonuçta sende bu fikirdesin bu yüzden çok komik geldi güldüm kusura bakma :D
Klan sahiplerini foruma çekerek forum tarafını klan arama ve paylaşma tarafında güçlendirmek ve oyuncu çekmek amacıyla bu sistem yapıldı.
 
2 sene önceden kalma hazır cevapları var aslında ama uzatmasak daha iyi olur çünkü baydı baya
 
Herhangi bir konuda düşünceyi söylemeye gelince herkes düşüncesini söylüyor ama nedense kimse bu sorunu ortadan kaldırmaya yönelik oynamıyor. Yaklaşık 1 yıldır bu tarz eleştiri, öneri ve güncelleme konularında belirttiğim gibi şuan da belirtiyorum. Sorunun gerçekten ne olduğuna dair düşünceniz ve bu sorunu çözmeye yönelik mantıklı önerileriniz var ise forum destek, discord dm ve forum özel mesaj kutum açık.


Forum tarafına sunulan teknik altyapının desteklediği birçok yeni özellik ve işleyiş önerisi faaliyete geçirilmiş durumda. Teknik altyapının doğrudan desteklemediği eklenti yapımı gibi durumlarda veya özel geliştirmelerde forum taraflı bir geliştirici ekibi doğrudan bulunmadığı için tam olarak ne yapılabileceğini düşünmek gerekiyor. Olay yapmak değil yapılacak güncellemeleri yapacak bir ekip/kişi yok. Bu durumda gerçekleri mi söyleyelim yoksa yaparız ekleriz tamam gibi laflarla geçiştirme/yalan politikası mı uygulayalım? Karar senin. Mevcut olarak kısa bir süre içerisinde foruma birçok yeni özellik, alan ve değişiklik geldi. Şuan burada bunlar hiç gelmemiş gibi davranılması gerçekten...
:grinning: kendin ile çelişiyorsun zaten 1 yıldır öneri alınmadı sadece isyan var diyorsun konu geliştirmeye gelince bizim elimizden gelen bir şey yok ne yazıkki kapalıyız gibi bir argüman

öneri dediğin şey ne oluyor tam olarak yeni konu başlığı açılması veya banner reklam sayısının artırılıp azaltılmasımı veya garip kural listesinin sıkılaştırıp gevşetilmesimi mesela?!
Ben konuyu pek ileriye almayacağım zaten herkesin bildiği tipik sorunlar olduğu için uzatmanın bir manası yok seninde avukat vari hareketlerin zaten rahatsız etmeye başladı beni ne diyeyim hocam kolay gelsin tekrardan
 
Konu artık senlik değil benjamin sen görevini hakkı ile yapan bir yetkilisin bu senin yanıtmalan veya sorumlu olduğun bir konu değil artık ben sadece buraya yıllarını verip artık yüzüne bile bakmayan insanların neden bunu yaptığını merak eden bir gezginim hesabım 2025'de açıldı çömezim yani anlayacağın
 
:grinning: kendin ile çelişiyorsun zaten 1 yıldır öneri alınmadı sadece isyan var diyorsun konu geliştirmeye gelince bizim elimizden gelen bir şey yok ne yazıkki kapalıyız gibi bir argüman

öneri dediğin şey ne oluyor tam olarak yeni konu başlığı açılması veya banner reklam sayısının artırılıp azaltılmasımı veya garip kural listesinin sıkılaştırıp gevşetilmesimi mesela?!
Ben konuyu pek ileriye almayacağım zaten herkesin bildiği tipik sorunlar olduğu için uzatmanın bir manası yok seninde avukat vari hareketlerin zaten rahatsız etmeye başladı beni ne diyeyim hocam kolay gelsin tekrardan
Konu artık senlik değil benjamin sen görevini hakkı ile yapan bir yetkilisin bu senin yanıtmalan veya sorumlu olduğun bir konu değil artık ben sadece buraya yıllarını verip artık yüzüne bile bakmayan insanların neden bunu yaptığını merak eden bir gezginim hesabım 2025'de açıldı çömezim yani anlayacağın
Topluluk yöneticisi olduğum için bu tarz durumları açıklama işi bende amacım savunmak değil. Ben 1 yıldır öneri alınmadı isyan var demiyorum böyle bir durumda yok. Yapılan önerilerden imkanların el verdiği neredeyse tüm öneriler yapıldı. İmkanların el vermediği öneriler ise yapılamadı. Durum bundan ibaret. Yapılan her öneri yapılabilir diye bir durum da yok ortada benim dikkat çektiğim konu bu.


Sorunun ne olduğunu ya ben anlamıyorum yada siz anlatamıyorsunuz. Foruma yenilik mi gelmesini istiyorsunuz? Forum işleyişi değişsin mi istiyorsunuz ? Forum kapatılsın mı istiyorsunuz?
 
Topluluk yöneticisi olduğum için bu tarz durumları açıklama işi bende amacım savunmak değil. Ben 1 yıldır öneri alınmadı isyan var demiyorum böyle bir durumda yok. Yapılan önerilerden imkanların el verdiği neredeyse tüm öneriler yapıldı. İmkanların el vermediği öneriler ise yapılamadı. Durum bundan ibaret. Yapılan her öneri yapılabilir diye bir durum da yok ortada benim dikkat çektiğim konu bu.


Sorunun ne olduğunu ya ben anlamıyorum yada siz anlatamıyorsunuz. Foruma yenilik mi gelmesini istiyorsunuz? Forum işleyişi değişsin mi istiyorsunuz ? Forum kapatılsın mı istiyorsunuz?

Cevabını sen ver dostum topluluk burda takılmak istemiyor iğreniyor daha doğrusu buradan yöneten ve işlem yapan sizsiniz durduk yere bunlar yaşanacak değil ya
 
MC-TR yapay zeka ve yorum kasma cevaplarından arınmadığı sürece konuların azalacağını düşünüyorum.Sorunu yapay zekaya sorup cevabını zaten kullanıcı alabilir.Amaç birbiriyle yardımlaşma olan platformu "umarım daha iyisini başarırsınız" "başarılar" "kötüymüş" gibi saçma sapan yorumlarla doldurulması beni rahatsız ediyor.Daha 2 ay önce o çok fazla mesaj yazanlar kısmında yer alan eleman sunucuma gelip boş boş sallamıştı.O kişinin youtube,github hesabını bulup iyi dalga geçmiştik.O kişi şu anda çoğu kişiye "Profesyonel fullstack developer" diye kendisini pazarlıyor.Yaptığı karaktersiz olayı da forumda karaliste olarak açmayı denedim ama forum onaylamadı.Anlamıyorum insanları karalamaya çalışan boş yorum kasan çocuktan ne gibi bir fayda sağlanabilir?
 
MC-TR yapay zeka ve yorum kasma cevaplarından arınmadığı sürece konuların azalacağını düşünüyorum.Sorunu yapay zekaya sorup cevabını zaten kullanıcı alabilir.Amaç birbiriyle yardımlaşma olan platformu "umarım daha iyisini başarırsınız" "başarılar" "kötüymüş" gibi saçma sapan yorumlarla doldurulması beni rahatsız ediyor.Daha 2 ay önce o çok fazla mesaj yazanlar kısmında yer alan eleman sunucuma gelip boş boş sallamıştı.O kişinin youtube,github hesabını bulup iyi dalga geçmiştik.O kişi şu anda çoğu kişiye "Profesyonel fullstack developer" diye kendisini pazarlıyor.Yaptığı karaktersiz olayı da forumda karaliste olarak açmayı denedim ama forum onaylamadı.Anlamıyorum insanları karalamaya çalışan boş yorum kasan çocuktan ne gibi bir fayda sağlanabilir?


Bir çok sorundan önde gelenler, hava civaların toplanma noktası gibi oluyor cidden işin üstadlarının burda pek işi yok üzücü
 
Cevabını sen ver dostum topluluk burda takılmak istemiyor iğreniyor daha doğrusu buradan yöneten ve işlem yapan sizsiniz durduk yere bunlar yaşanacak değil ya
O zaman güzelce cevap verelim.

Foruma kayıt olan tüm kullanıcılar forum kurallarını kabul etmiş sayıldığı kayıt ekranında barizce yazmaktadır. Yapılan kural ihlalleri sonrasında işlem uygulandığı bir durumda kullanıcılar kurallara uymadığı için bunun suçlusu biz mi oluyoruz? Herkes istediği gibi birbirine hakaret ettiği, karaladığı ve aşağıladığı bir ortam düşünelim. Forum kurallarının uygulanması iğrendiriyorsa üzgünüm yapabileceğim hiçbir şey yok. Eskiden mesaj yazamıyoruz deniyordu şimdi ise herkes herkese laf söylüyora dönmüş durumda...

Oyuncu azlığı konusuna gelecek olursak bununla ilgili etkinlik önerileri ve yeni güncelleme önerileri aklımda olan bir durum. Konuda bahsedilen klan flamasının amaçlarından birisi buydu ancak tutmadı. Forumlar geneline bakacak olursak oyuncu kitlesinden çok daha teknik konular içeren veya belirli başlıklarda önerilerin alındığı bir ortam oluştuğunu görebilirsiniz. Bu durum sadece MC-TR taraflı bir sorun değildir.
 
MC-TR yapay zeka ve yorum kasma cevaplarından arınmadığı sürece konuların azalacağını düşünüyorum.Sorunu yapay zekaya sorup cevabını zaten kullanıcı alabilir.Amaç birbiriyle yardımlaşma olan platformu "umarım daha iyisini başarırsınız" "başarılar" "kötüymüş" gibi saçma sapan yorumlarla doldurulması beni rahatsız ediyor.Daha 2 ay önce o çok fazla mesaj yazanlar kısmında yer alan eleman sunucuma gelip boş boş sallamıştı.O kişinin youtube,github hesabını bulup iyi dalga geçmiştik.O kişi şu anda çoğu kişiye "Profesyonel fullstack developer" diye kendisini pazarlıyor.Yaptığı karaktersiz olayı da forumda karaliste olarak açmayı denedim ama forum onaylamadı.Anlamıyorum insanları karalamaya çalışan boş yorum kasan çocuktan ne gibi bir fayda sağlanabilir?
İlgili yorumlar bir süre öncesinde forum üstünde yasaktı ancak topluluk tarafında maalesef çok fazla bu kuralı kaldırın gibi öneriler aldığımız için ilgili kurallarda esnetme yapıldı ve mevcut halini aldı. Ancak eskiye nazaran bu durumdan memnun olan bir taraf varken öte yandan memnun olmayan bir tarafta var. Belirli başlı forum kurallarının tekrar düzenlenmesi için yönetim ve ekip taraflı çalışmalar yapacağız. Bunlar harici olarak şu kural şu şekilde olsa dediğiniz kural varsa önerinizi bekliyorum.

yapay zeka konusuna gelecek olursak ekip içi yapay zeka kullanımı çok dar sınırlar içerisinde serbesttir. Bu sınırlar örneğin 100 kelimeli bir konu veya mesaj için de 20-25 kelimenin max yapay zeka tarafından yazdırılabileceği kadardır. Bu kullanım doğrudan kopyala yapıştır değil doğruluğu sorgulanarak yapılan bir eylemdir. Üyeler taraflı olursak üyelerin attığı mesajların doğrudan yasaklamak gibi bir durum maalesef imkansız. Ne kadar kendileri yazmış olsa bile ai test araçları sınırlı ve %100 doğru bilgi vermesi imkansız bir durumdadır. Size yapay zeka ile yazılmamış ancak yapay zeka ile birebir aynı tarzda yazılar yazmak benim açımdan çok değil.

Kara liste konusuna gelecek olursak konunuzu önceden olduğu gibi tekrar inceledim. Konunuzda geçen ifadelerde karşı tarafın sizden özür dilediği ve forum taraflı olarak sizlere yazdığı mesajlar ile ilgili olarak gerekli işlemin uygulandığını görüntüledim. Kara liste konunuz bu sebeple onaylanmadı.
 
yeşil ve mavi gibi büyük forumlar olduğu sürece bu tarz forumların yüksek kullanıcı sayısına ulaşması zor. Kullanıcı sayısının az olması yetkililerin sorunu değil.
 
Konuyu görünce açıkçası “Burada hâlâ bir şeyler yaşıyor mu?” diye düşündüm. Ancak genel olarak bu platformu kullanan kişiler artık çoğunlukla arşiv amaçlı giriyor. Aktif bir topluluk yapısından ziyade, bilgiye ulaşmak için kullanılan bir yer haline gelmiş durumda.

Benim gibi uzun süredir platformu kullanan kişiler, burayı artık daha çok “çoluk çocuk ortamı” gibi gördükleri için zamanla uzaklaştı. Çünkü bilgi edinilebilecek çok daha fazla kaynak var ve burası artık bizim gibi kullanıcılar için çok değerli bir yer ya da hayatını değiştirecek bir platform değil.

Bunun dışında yönetim kalitesi ve gereksiz dramatik olaylar da ayrı bir problem. Bunlar hakkında oturup konuşsanız zaten çoğu şey “gülüp geçilecek çocukluk anıları” seviyesinde kalıyor.

Ayrıca MC TR’nin uzun vadede çok büyük bir gelişim göstereceğini düşünmüyorum. Yanlış anlaşılmasın, bunu kötü niyetle söylemiyorum. Ben de ilk kurulduğu dönemden beri üyeyim. Bir söz vardır: “7’si neyse 70’i de odur.”

Bir kullanıcı olarak şunu düşünüyorum: Eğer bir platform değişmiyorsa orada çok durmanın da bir anlamı yok. Benim yaptığım gibi bir noktadan sonra çekip gitmek gerekir. Çünkü değişmeyen bir yerde kalmanın da bir faydası yok.

Hatta düşünün, zamanında forumun şikayet kısmında içki satışı nedeniyle şikayet edilip ban yiyen kişiler bile var
“Şu içki konusunu bile hatırlayınca gülerek buradan çıkıyorum. Umarım MC TR ileride gelişim gösterip daha iyi yerlere gelir. Ancak görünen köy kılavuz istemez.
 

Hala Discord sunucumuza katılmadın mı?

Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!

Şimdi Katıl
Üst