MC-TR'ye ne oldu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Bilal Bera
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Görüntüleme 496
bişey olduğunu veya değiştiğini sanmıyorum

evet 10 yıl önce açılan ile pek bir farkı yok, sadece ozamanlar insanların burayı kullanması zorunluydu şimdi ise tamamen bir tercih



Kısaca MC-TR şimdilerde bir avuç youtuber tarafından kitleyi yönetmesi, yetenekli insanların sadece acemi bir şekilde reklamlanması veya global ürünlerin replikasını yapan studioları bulunduruyor

Elbet iyi insanlar var fakat konumuz bu değil

En basit örnek temacılar bile bir birini baltalamak için konuyu üste taşıyıp taşıyıp duruyor :) zevk alıyor veya daha çok kazanmak için rakip eliyor ne dersin
 
Son düzenleme:
1782563937902.webp


Bu arada onaylı klan diye bir şey varmış 305₺ yerine 300₺ ye düşmüş klan sahiplerine söylerseniz alabilirler belki :D (bir tane gördünüz bu lan bu flamadan)

Forumu bırakında genel olarak minecraft TR gelişmeme sebebinin ana kaynağını belirtmek gerekirse; Ekonomi. Tasarımcı / Developer / Builder / Setup Maker / Studyo her ne kadar varsa artık, bu işi yapan kişiler iyi bir gelir elde edemiyor. Bu yüzden Bu alana yönelen ve yapan sayısı az kalıyor, bu alanlarda olanlar ise ücret bedeli olarak düşük gelir aldıklarından dolayı tam performansa odaklanmıyor (Ben global odaklanmadan önce çok baştan savma işler yapıyordum düşük ücretler ödenmesinden dolayı mesela). Üretimin az ve yetersiz olduğu noktada ise arz-talep ilişkisi karşılanamıyor (2018-2022 arası yıllardan kalma editli sunucu paketlerinin günümüzde hala kullanılması buna iyi bir örnek). Benzer durumda olan ülkelere bakarsak: Hindistan, Endonezya, Brezilya gibisinden minecraft sunucularının yoğun olduğu ülkeler, ortak noktamızın tekrar ekonomi olduğunu gözlemleyebilirsiniz
 
Kara liste konuları bir önceki mesajımda belirtilen konularda ve ek durumlar olması halinde açılmaktadır. Bir süre öncesinde(yaklaşık 8 ay sanırım) hakaret kara listeleri kara liste kapsamından çıkarıldı. Kara liste konuları ile ilgili işleyiş sürecinde bilgi vermem gerekiyor sanırsam. Kara liste konusu açıldığı durumda denetime düşmektedir. Ardından kara liste konusu incelenir. Bu inceleme detaylı konu incelemesinden ziyade daha çok forum kurallarına uygunluk, kara liste kurallarına uygunluk ve kara liste konusu açan üyeye ait hesap incelemesidir. Onay öncesi konu içeriği son bir kere daha incelenir ve konu onaylanır. Konu onayı sonrasında konuyla ilgili olarak diğer üyelerin görüşleri konuda belirtilir, konu yönetimce detaylı incelenir ve gerek görülmesi halinde taraflar ile iletişime geçilir, kara liste doğrudan sonuca bağlanır veya kara liste konusu kapatılır. Denetim tarafında yapılan incelemeler daha çok teknik taraflı kural incelemesidir. Bu kurallara uyan tüm kara listeler onaylanır ve detaylı son inceleme konu açıldıktan sonra yapılır. Forumla alakası olmayan veya absürt olan konular ile ilgili olarak yapılan işlemler kara liste kategorisi kuralları konusunda yer almaktadır. Kurallar dahilinde olmayan durumlar için yönetim ekibince görüşülür ve ortak karara göre işlem sağlanır.

Oyuncu taraflı eksikliğin farkındayız. Aslında oyuncu olmama sebebinin bahsettiğin gibi forumun doğrudan oyuncu için değil daha çok teknik konuların açılmasıdır. Bu konu ile alakalı düzenlemeler ve güncellemeler için aslında bize fikir verdin. Önerin için teşekkürler.

Reklam taraflı biraz yanlış bir düşüncen var uzun bir süredir reklamı olup aktif olarak birçok oyuncusu olan sunucu sahipleri var. Fiyatlandırma konusuna gelecek olursak önceki mesajımda belirttiğim forum ile aramızda reklam fiyatlandırmaları olarak olarak 10 kat bir fiyat farkı var. MC-TR taraflı en pahalı reklam 16.000tl + kdv iken ilgili forum tarafında 140.000 tl + kdv ücretlendirmesi bulunuyor. MC-TR reklamları pahalı ise orası... Amaç kıyaslama değil ancak talep ve reklam sayısına göre fiyatlar dengeli diyebilirim.
Yani geçen açılan "bot saldırısı iftirası" konusunu denetlediniz ve kabul ettiniz kısaca? sizde pek incelemiyorsunuz
 
Ekli dosyayı görüntüle 290468

Bu arada onaylı klan diye bir şey varmış 305₺ yerine 300₺ ye düşmüş klan sahiplerine söylerseniz alabilirler belki :D (bir tane gördünüz bu lan bu flamadan)

Forumu bırakında genel olarak minecraft TR gelişmeme sebebinin ana kaynağını belirtmek gerekirse; Ekonomi. Tasarımcı / Developer / Builder / Setup Maker / Studyo her ne kadar varsa artık, bu işi yapan kişiler iyi bir gelir elde edemiyor. Bu yüzden Bu alana yönelen ve yapan sayısı az kalıyor, bu alanlarda olanlar ise ücret bedeli olarak düşük gelir aldıklarından dolayı tam performansa odaklanmıyor (Ben global odaklanmadan önce çok baştan savma işler yapıyordum düşük ücretler ödenmesinden dolayı mesela). Üretimin az ve yetersiz olduğu noktada ise arz-talep ilişkisi karşılanamıyor (2018-2022 arası yıllardan kalma editli sunucu paketlerinin günümüzde hala kullanılması buna iyi bir örnek). Benzer durumda olan ülkelere bakarsak: Hindistan, Endonezya, Brezilya gibisinden minecraft sunucularının yoğun olduğu ülkeler, ortak noktamızın tekrar ekonomi olduğunu gözlemleyebilirsiniz

En azından tüm ücretli tanıtımlar serbest olmalı forumda her setups veya studio hesabı görsem onaylı olmayına indiriyorlar hesabı
 
Ekli dosyayı görüntüle 290468

Bu arada onaylı klan diye bir şey varmış 305₺ yerine 300₺ ye düşmüş klan sahiplerine söylerseniz alabilirler belki :D (bir tane gördünüz bu lan bu flamadan)

Forumu bırakında genel olarak minecraft TR gelişmeme sebebinin ana kaynağını belirtmek gerekirse; Ekonomi. Tasarımcı / Developer / Builder / Setup Maker / Studyo her ne kadar varsa artık, bu işi yapan kişiler iyi bir gelir elde edemiyor. Bu yüzden Bu alana yönelen ve yapan sayısı az kalıyor, bu alanlarda olanlar ise ücret bedeli olarak düşük gelir aldıklarından dolayı tam performansa odaklanmıyor (Ben global odaklanmadan önce çok baştan savma işler yapıyordum düşük ücretler ödenmesinden dolayı mesela). Üretimin az ve yetersiz olduğu noktada ise arz-talep ilişkisi karşılanamıyor (2018-2022 arası yıllardan kalma editli sunucu paketlerinin günümüzde hala kullanılması buna iyi bir örnek). Benzer durumda olan ülkelere bakarsak: Hindistan, Endonezya, Brezilya gibisinden minecraft sunucularının yoğun olduğu ülkeler, ortak noktamızın tekrar ekonomi olduğunu gözlemleyebilirsiniz
İlgili flama uzun bir süredir ücretsiz durumda ilgili sorunu kısa bir süre öncesinde yönetim ekibine iletmiş bulunmaktayım.
 
Yani geçen açılan "bot saldırısı iftirası" konusunu denetlediniz ve kabul ettiniz kısaca? sizde pek incelemiyorsunuz
Yazdıklarımdan okuduğun gibi denetimde incelenen şey konu içeriğinden ziyade forum kurallarına uygunluk, kara liste kurallarına uygunluk ve kara liste konusunu açan kişinin hesabının uygunluk durumudur. Konu onayı sonrasında konu tüm detaylarıyla incelenir. İlgili konuda da aynı işlem olmuş konu onaylanmış ardından kısa bir süre içerisinde oluşan durum açıklanıp kara liste konusu görünürlükten kaldırılmıştır.
 
İlgili flama uzun bir süredir ücretsiz durumda ilgili sorunu kısa bir süre öncesinde yönetim ekibine iletmiş bulunmaktayım.
Ücretsiz olsa ne olacak ki kim kullanacak zaten, bunun bilincindesiniz herhalde ''uzun süredir'' 300₺ kalmış :D
 
1782565375148.webp


Yukardaki görsel gibi olması gerekirken
Ama ne hikmetse herkes uzaklaşıyor bu platformdan


Ya tüm türkler vefa yoksunu yada bu platform gerçektende leş bir politika izliyor yorumlayı size bırakıyorum
 
Ekli dosyayı görüntüle 290469

Yukardaki görsel gibi olması gerekirken
Ama ne hikmetse herkes uzaklaşıyor bu platformdan


Ya tüm türkler vefa yoksunu yada bu platform gerçektende leş bir politika izliyor yorumlayı size bırakıyorum
Yinede mc-tr üstünden beslenenler var mesela bir süre önce keremmode vardı baya bi satış yaptı sonra patladı kişi forumda tanıtmasa bu kadar satış yapamazdı.
 
Zaten olmak zorunda fakat tek düz isimler var zaten artık o arkadaşta burada yok şuan sadece wellsetups nourse ve minefox denilebilir aktif olarak burada hizmet ve paylaşım yapan

10 yıllık 200k üyeye sahip bu forumda
 
Ücretsiz olsa ne olacak ki kim kullanacak zaten, bunun bilincindesiniz herhalde ''uzun süredir'' 300₺ kalmış :D
İlgili sistem klan sahiplerini foruma çekmek ve belirli bir oyuncu kitlesini de beraberinde getirmek için yapıldı. İlgili sistem ilk geldiğinde ücretli iken kısa bir süre içerisinde ücretsiz konuma çekildi ve forum mağazadan kaldırıldı. Keyubu taraflı olarak neden kaldırılmadığı konusunda pek bir fikrim yok. Foruma getirilen bir sistemin başarısız olması durumunda sistemi başarılı yapmak için öneriler mi sunulacak yoksa "olmamış, beğenmedim, kötü olmuş" gibi tek düze spam mesaj gibi eleştiriden yoksun dalga geçer cevaplar mı verilecek?
 
İlgili sistem klan sahiplerini foruma çekmek ve belirli bir oyuncu kitlesini de beraberinde getirmek için yapıldı. İlgili sistem ilk geldiğinde ücretli iken kısa bir süre içerisinde ücretsiz konuma çekildi ve forum mağazadan kaldırıldı. Keyubu taraflı olarak neden kaldırılmadığı konusunda pek bir fikrim yok. Foruma getirilen bir sistemin başarısız olması durumunda sistemi başarılı yapmak için öneriler mi sunulacak yoksa "olmamış, beğenmedim, kötü olmuş" gibi tek düze spam mesaj gibi eleştiriden yoksun dalga geçer cevaplar mı verilecek?

Dostum önerilerimi sundum kaç kerede forum altyapısı desteklemiyor, bu bizi aşar gibi geri dönüşler aldık ne önerisi bekliyorsunuz söyleyinde herkes ona göre versin temada bir kaç satır oynama ile güncelleme tipi önerilermi bekliyorsunuz
 
İlgili sistem klan sahiplerini foruma çekmek ve belirli bir oyuncu kitlesini de beraberinde getirmek için yapıldı. İlgili sistem ilk geldiğinde ücretli iken kısa bir süre içerisinde ücretsiz konuma çekildi ve forum mağazadan kaldırıldı. Keyubu taraflı olarak neden kaldırılmadığı konusunda pek bir fikrim yok. Foruma getirilen bir sistemin başarısız olması durumunda sistemi başarılı yapmak için öneriler mi sunulacak yoksa "olmamış, beğenmedim, kötü olmuş" gibi tek düze spam mesaj gibi eleştiriden yoksun dalga geçer cevaplar mı verilecek?
Komik bir şekilde dalga geçiyorum elbette çünkü ciddiye bile alınmamış. Yanlış anlama eleştirmiyorum veya herhangi bir sorunum yok ama durum böyle. 305 yerine 300 detayıda çok patladım zaten. Neyse uzatmayalım konuyu zaten mazide kalmış madem :D
 
Ekli dosyayı görüntüle 290469

Yukardaki görsel gibi olması gerekirken
Ama ne hikmetse herkes uzaklaşıyor bu platformdan


Ya tüm türkler vefa yoksunu yada bu platform gerçektende leş bir politika izliyor yorumlayı size bırakıyorum
Herhangi bir konuda düşünceyi söylemeye gelince herkes düşüncesini söylüyor ama nedense kimse bu sorunu ortadan kaldırmaya yönelik oynamıyor. Yaklaşık 1 yıldır bu tarz eleştiri, öneri ve güncelleme konularında belirttiğim gibi şuan da belirtiyorum. Sorunun gerçekten ne olduğuna dair düşünceniz ve bu sorunu çözmeye yönelik mantıklı önerileriniz var ise forum destek, discord dm ve forum özel mesaj kutum açık.

Dostum önerilerimi sundum kaç kerede forum altyapısı desteklemiyor, bu bizi aşar gibi geri dönüşler aldık ne önerisi bekliyorsunuz söyleyinde herkes ona göre versin temada bir kaç satır oynama ile güncelleme tipi önerilermi bekliyorsunuz
Forum tarafına sunulan teknik altyapının desteklediği birçok yeni özellik ve işleyiş önerisi faaliyete geçirilmiş durumda. Teknik altyapının doğrudan desteklemediği eklenti yapımı gibi durumlarda veya özel geliştirmelerde forum taraflı bir geliştirici ekibi doğrudan bulunmadığı için tam olarak ne yapılabileceğini düşünmek gerekiyor. Olay yapmak değil yapılacak güncellemeleri yapacak bir ekip/kişi yok. Bu durumda gerçekleri mi söyleyelim yoksa yaparız ekleriz tamam gibi laflarla geçiştirme/yalan politikası mı uygulayalım? Karar senin. Mevcut olarak kısa bir süre içerisinde foruma birçok yeni özellik, alan ve değişiklik geldi. Şuan burada bunlar hiç gelmemiş gibi davranılması gerçekten...
 

Hala Discord sunucumuza katılmadın mı?

Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!

Şimdi Katıl
Üst