Sol Reklam
Sağ Reklam

Bulundu /Komut arg1 arg2 türkçeleştirme

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
H

harmankardomun

Ziyaretçi
command /lonca [<text>] [<text>]:
trigger:
if arg 1 is not set:
send ""
send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
send ""
send " &a&l- LONCA KOMUTLARI HAKKINDA -"
send ""
send " &6/lonca oluştur <lonca-adı> &8: &eKendinize lonca kurmanızı sağlamaktadır!"
send " &6/lonca sil &8: &eMevcut loncanızı silmenizi sağlar! (sadece liderler)"
send " &6/lonca katıl <lonca-adı> &8: &eBelirtilen loncadan gelen daveti kabul edersiniz!"
send " &6/lonca ayrıl &8: &eMevcut loncadan ayrılmanızı sağlar!"
send " &6/lonca davet <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu loncaya davet eder! (sadece liderler)"
send " &6/lonca bilgi <lonca-adı> &8: &eBelirtilen lonca hakkında bilgi verir!"
send " &6/lonca yetki <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca yardımcısı yapar!"
send " &6/lonca aktar <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca lideri yapar!"
send " &6/lonca sohbet &8: &eLonca üyeleri arasında ki sohbeti açar!"
send " &6/lonca sıralama <kills/level> &8: &eLonca sıralamasını açar!"
send " &6/lonca liste &8: &eLonca sıralamasını açar!"
send ""
send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
stop
else if arg 1 is "oluştur":
execute player command "/clan create %arg 2%"
stop
else if arg 1 is "sil":
execute player command "/clan disband"
stop
else if arg 1 is "ayrıl":
execute player command "/clan leave"
stop
else if arg 1 is "katıl":
execute player command "/clan join %arg 2%"
stop
else if arg 1 is "yetki":
execute player command "/clan promote %arg 2%"
stop
else if arg 1 is "davet":
execute player command "/clan invite %arg 2%"
stop
else if arg 1 is "bilgi":
execute player command "/clan info %arg 2%"
stop
else if arg 1 is "aktar":
execute player command "/clan setleader %arg 2%"
stop
else if arg 1 is "sohbet":
execute player command "/clan chat"
stop
else if arg 1 is "sıralama":
execute player command "/clan top %arg 2%"
stop
else if arg 1 is "liste":
execute player command "/clan list"
stop
Böyle bir skriptim var ama 54 adet hata veriyor nasıl düzeltebilirim yapabilecek varsa yazarsa mutlu olurum
 
M

Mythel

Ziyaretçi
Hata olduğunu söylemişsiniz fakat hata yı bi ss dahi atmamışsınız nasıl yardımcı olalım ?
 

metehan12321

Bir Kömür Göründü Kaptanım!
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
150
Elmaslar
41
Puanlar
13.625
Yaş
23
Tab(boşluk) ayarlamasında sıkıntınız olabilir mi?
 
H

harmankardomun

Ziyaretçi
Hata olduğunu söylemişsiniz fakat hata yı bi ss dahi atmamışsınız nasıl yardımcı olalım ?
1616592129460.png
1616592153575.png
1616592169013.png
1616592190307.png
1616592223253.png
 

TheLudoBile

Odunlara Vur Vur Vur!

Discord:

TheLudoBile#3485

Katılım
9 Mart 2021
Mesajlar
42
Elmaslar
17
Puanlar
1.970
Minecraft
TheLudoBile
Kod:
command /lonca [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send ""
            send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
            send ""
            send " &a&l- LONCA KOMUTLARI HAKKINDA -"
            send ""
            send " &6/lonca oluştur <lonca-adı> &8: &eKendinize lonca kurmanızı sağlamaktadır!"
            send " &6/lonca sil &8: &eMevcut loncanızı silmenizi sağlar! (sadece liderler)"
            send " &6/lonca katıl <lonca-adı> &8: &eBelirtilen loncadan gelen daveti kabul edersiniz!"
            send " &6/lonca ayrıl &8: &eMevcut loncadan ayrılmanızı sağlar!"
            send " &6/lonca davet <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu loncaya davet eder! (sadece liderler)"
            send " &6/lonca bilgi <lonca-adı> &8: &eBelirtilen lonca hakkında bilgi verir!"
            send " &6/lonca yetki <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca yardımcısı yapar!"
            send " &6/lonca aktar <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca lideri yapar!"
            send " &6/lonca sohbet &8: &eLonca üyeleri arasında ki sohbeti açar!"
            send " &6/lonca sıralama <kills/level> &8: &eLonca sıralamasını açar!"
            send " &6/lonca liste &8: &eLonca sıralamasını açar!"
            send ""
            send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
            stop
        else if arg 1 is "oluştur":
            execute player command "/clan create %arg 2%"
            stop
        else if arg 1 is "sil":
            execute player command "/clan disband"
            stop
        else if arg 1 is "ayrıl":
            execute player command "/clan leave"
            stop
        else if arg 1 is "katıl":
            execute player command "/clan join %arg 2%"
            stop
        else if arg 1 is "yetki":
            execute player command "/clan promote %arg 2%"
            stop
        else if arg 1 is "davet":
            execute player command "/clan invite %arg 2%"
            stop
        else if arg 1 is "bilgi":
            execute player command "/clan info %arg 2%"
            stop
        else if arg 1 is "aktar":
            execute player command "/clan setleader %arg 2%"
            stop
        else if arg 1 is "sohbet":
            execute player command "/clan chat"
            stop
        else if arg 1 is "sıralama":
            execute player command "/clan top %arg 2%"
            stop
        else if arg 1 is "liste":
            execute player command "/clan list"
            stop
 

Zelious

Skripter

Discord:

eymenozerr

Katılım
30 Ocak 2020
Mesajlar
451
Elmaslar
225
Puanlar
7.060
Yer
İstanbul / Türkiye
Minecraft
eymenozerr
Tab hatası bulunuyor.

JavaScript:
command /lonca [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send ""
            send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
            send ""
            send " &a&l- LONCA KOMUTLARI HAKKINDA -"
            send ""
            send " &6/lonca oluştur <lonca-adı> &8: &eKendinize lonca kurmanızı sağlamaktadır!"
            send " &6/lonca sil &8: &eMevcut loncanızı silmenizi sağlar! (sadece liderler)"
            send " &6/lonca katıl <lonca-adı> &8: &eBelirtilen loncadan gelen daveti kabul edersiniz!"
            send " &6/lonca ayrıl &8: &eMevcut loncadan ayrılmanızı sağlar!"
            send " &6/lonca davet <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu loncaya davet eder! (sadece liderler)"
            send " &6/lonca bilgi <lonca-adı> &8: &eBelirtilen lonca hakkında bilgi verir!"
            send " &6/lonca yetki <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca yardımcısı yapar!"
            send " &6/lonca aktar <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca lideri yapar!"
            send " &6/lonca sohbet &8: &eLonca üyeleri arasında ki sohbeti açar!"
            send " &6/lonca sıralama <kills/level> &8: &eLonca sıralamasını açar!"
            send " &6/lonca liste &8: &eLonca sıralamasını açar!"
            send ""
            send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
            stop
    else if arg 1 is "oluştur":
        execute player command "/clan create %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "sil":
        execute player command "/clan disband"
        stop
    else if arg 1 is "ayrıl":
        execute player command "/clan leave"
        stop
    else if arg 1 is "katıl":
        execute player command "/clan join %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "yetki":
        execute player command "/clan promote %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "davet":
        execute player command "/clan invite %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "bilgi":
        execute player command "/clan info %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "aktar":
        execute player command "/clan setleader %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "sohbet":
        execute player command "/clan chat"
        stop
    else if arg 1 is "sıralama":
        execute player command "/clan top %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "liste":
        execute player command "/clan list"
        stop
 

jesterr

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

jester#3131

Katılım
24 Mart 2021
Mesajlar
20
Elmaslar
6
Puanlar
135
Yaş
18
Minecraft
jesterxrld
Merhaba bu skript işinize yaracaktır.
Kod:
options:
    prefix: &6&lLonca
    prefix_end: &e&o•
    renk1: &e
    renk2: &7

command /lonca [<text>] [<text>]:
    aliases: lonca, loncas
    trigger:
        if arg-1 is not set:
            send ""
            send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca kur <isim> {@renk2}&oLonca oluşturur."
            send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca davet <oyuncu ismi> {@renk2}&oBelirtilen oyuncuyu davet eder."
            send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca katil <isim> {@renk2}&oBelirttiğin loncaya katılırsın."
            send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca ayril {@renk2}&oBulunduğun loncadan ayrılırsın."
            send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca sohbet {@renk2}&oLonca sohbet modunu aktifleştirir."
            send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca at <oyuncu ismi> {@renk2}&oBelirtilen oyuncuyu loncadan atar."
            send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca base {@renk2}&oLonca base oluşturur."
            send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca ev {@renk2}&oLonca base ışınlanır."
            send ""
        else:
            if arg-1 is "kur" or "disband" or "katil" or "ayril" or "sohbet" or "davet" or "info" or "at" or "base" or "ev":
                if arg-1 is "kur":
                    if arg-2 is not set:
                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}/lonca kur <isim>"
                    else:
                        if length of arg-2 is greater than 8:
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca isimleri maksimum {@renk1}8 {@renk2}harfli olabilir."
                            stop
                        if arg 2 matches "[a-zA-Z]+":
                            if {lonca::%player%} is not set:
                                loop {lonca::*}:
                                    if loop-value is argument 2:
                                        set {_n} to true
                                if {_n} is not set:
                                    set {lonca::%player%} to arg-2
                                    set {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} to the player
                                    add player to {uyeler::%player%::*}
                                    send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu {@renk1}%arg-2%{@renk2} adında lonca oluşturdu!"
                                else:
                                    send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bu isimde bir lonca zaten var!"
                            else:
                                send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Zaten bir loncadasın!"
                        else:
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca ismi sadece {@renk1}harf olmalıdır."
                            stop
                if arg-1 is "disband":
                    if {lonca::%player%} is not set:
                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
                    else:
                        if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Loncanın yöneticisi değilsin!"
                        else:
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı yönetici {@renk1}%{lonca::%player%}% {@renk2}adlı klanı dağıttı!"
                            loop {invited::%{lonca::%player%}%::*}:
                                remove {lonca::%player%} from {loncainvites::%loop-value%::*}
                            loop {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}:
                                delete {loncasohbet::%loop-value%}
                                delete {lonca::%loop-value%}
                                remove loop-value from {uyeler::%player%::*}
                            delete {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}
                            remove player from {uyeler::%player%::*}
                if arg-1 is "ayril":
                    if {lonca::%player%} is not set:
                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
                    else:
                        if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is the player:
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Kendi loncandan ayrılamazsın!"
                        else:
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}klandan ayrıldı!"
                            loop {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}:
                                set {_b} to "%loop-value%" parsed as an offline player
                                send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}klandan ayrıldı!" to {_b}
                                remove the player from {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}
                                delete {lonca::%player%}
                                delete {loncasohbet::%player%}
                if arg-1 is "davet":
                    if {lonca::%player%} is not set:
                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
                    else:
                        if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Loncanın yöneticisi değilsin!"
                        else:
                            if arg-2 is set:
                                set {_b} to arg-2 parsed as an offline player
                                if {invited::%{lonca::%player%}%::%arg-2%} is not set:
                                    send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu seni katılmaya davet etti. &eLonca İsmi: {@renk1}%{lonca::%player%}%{@renk2}!" to {_b}
                                    set {invited::%{lonca::%player%}%::%arg-2%} to true
                                    loop {uyeler::%player%::*}:
                                        set {_b2} to "%loop-value%" parsed as an offline player
                                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu {@renk1}%arg-2% {@renk2}adlı loncaya davet edildi." to {_b2}
                                else:
                                    set {_b} to arg-2 parsed as an offline player
                                    send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}davetinizi kabul etmedi." to {_b}
                                    delete {invited::%{lonca::%player%}%::%arg-2%}
                                    loop {uyeler::%player%::*}:
                                        set {_b2} to "%loop-value%" parsed as an offline player
                                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu {@renk1}%arg-2%{@renk2}daveti reddetti." to {_b2}
                            else:
                                send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}/lonca davet <player>"
                if arg-1 is "katil":
                    if arg-2 is not set:
                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}/lonca katil <lonca isim>"
                    else:
                        if {lonca::%player%} is set:
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Zaten bir loncadasın!"
                        else:
                            loop {lonca::*}:
                                if loop-value is arg-2:
                                    set {_n} to true
                                    stop loop
                                else:
                                    set {_n} to false
                            if {_n} is false:
                                send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Böyle bir lonca bulunmuyor!"
                            else:
                                if {invited::%arg-2%::%player%} is set:
                                    set {lonca::%player%} to arg-2
                                    set {_player} to {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}
                                    set {lonca::%player%} to {lonca::%{_player}%}
                                    loop {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}:
                                        set {_b} to "%loop-value%" parsed as an offline player
                                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu loncaya katıldı!" to {_b}
                                    send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%arg-2% {@renk2}adlı loncaya katıldın!"
                                    add the player to {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}
                                    delete {invited::%arg-2%::%player%}
                                else:
                                    send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bu loncaya davet edilmediniz!"
                if arg-1 is "ev":
                    if {lonca::%player%} is not set:
                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
                    else:
                        if {loncahome::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%} is not set:
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bulunduğun loncanın bir evi yok!"
                        else:
                            teleport player to {loncahome::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%}
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca baseye ışınlandın!"
                if arg-1 is "base":
                    if {lonca::%player%} is not set:
                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
                    else:
                        loop all players in radius 30 of player:
                            if {lonca::%loop-player%} is not set:
                                send "&cLoncanızda olmayan oyunculara çok yakınsınız!"
                                stop
                            if {lonca::%loop-player%} is set:
                                if {lonca::%loop-player%} is not {lonca::%player%}:
                                    send "&cLoncanızda olmayan oyunculara çok yakınsınız!"
                                    stop
                                else:
                                    if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
                                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca yöneticisi olmalısın!"
                                    else:
                                        set {loncahome::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%} to location of player
                                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca evin belirlendi!"
            
                if arg-1 is "info":
                    if arg-2 is not set:
                        if {lonca::%player%} is not set:
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
                        else:
                            send ""
                            send "&6%{lonca::%player%}% adlı lonca hakkında:"
                            send ""
                            send "{@renk1}Yönetici: {@renk2}%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%"
                            set {_m::*} to {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}
                            remove {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} from {_m::*}
                            if size of {_m::*} is greater than 0:
                                loop {_m::*}:
                                    add loop-value to {_local1::*}
                                send "{@renk1}Üyeler: {@renk2}%{_local1::*}%"
                            send ""
                    else:
                        loop {lonca::*}:
                            if {lonca::*} contains argument 2:
                                send ""
                                send "&6%arg-2% adlı lonca hakkında:"
                                send ""
                                send "{@renk1}Yönetici: {@renk2}%{lonca::%arg-2%::sahip}%"
                                set {_m::*} to {uyeler::%{lonca::%arg-2%::sahip}%::*}
                                remove {lonca::%arg-2%::sahip} from {_m::*}
                                if size of {_m::*} is greater than 0:
                                    loop {_m::*}:
                                        add loop-value-2 to {_local2::*}
                                    send "{@renk1}Üyeler: {@renk2}%{_local2::*}%"
                                send ""
                                stop loop
                            else:
                                set {_f} to arg-2 parsed as an offline player
                                if {_f} has not played before:
                                    send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bu isimde var olan hiçbir lonca veya oyuncu yok."
                                    stop loop
                                else:
                                    if {lonca::%{_f}%} is not set:
                                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bu oyuncu bir loncadan değil!"
                                        stop loop
                                    else:
                                        send "&6%{lonca::%arg-2%}% adlı lonca hakkında:"
                                        send ""
                                        send "{@renk1}Yönetici: {@renk2}%{lonca::%{lonca::%arg-2%}%::sahip}%"
                                        set {_m::*} to {uyeler::%{lonca::%{lonca::%arg-2%}%::sahip}%::*}
                                        remove {lonca::%{lonca::%arg-2%}%::sahip} from {_m::*}
                                        if size of {_m::*} is greater than 0:
                                            loop {_m::*}:
                                                add loop-value-2 to {_local3::*}
                                            send "{@renk1}Üyeler: {@renk2}%{_local3::*}%"
                                        send ""
                                        stop loop
                if arg-1 is "sohbet":
                    if {lonca::%player%} is not set:
                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
                    else:
                        if {loncasohbet::%player%} is not set:
                            set {loncasohbet::%player%} to true
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca sohbet aktif! %nl%Devre dışı bırakmak için komutu tekrar kullan!"
                        else:
                            delete {loncasohbet::%player%}
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Lonca sohbet deaktif! %nl%Aktif etmek için komutu tekrar kullan!!"
                if arg-1 is "at":
                    if {lonca::%player%} is not set:
                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Bir loncadan değilsin!"
                    else:
                        if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
                            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Sadece yöneticiler üyeleri loncadan uzaklaştırır!"
                        else:
                            set {_n} to arg-2 parsed as offline player
                            if {uyeler::%player%::*} does not contain {_n}:
                                send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%arg-2% {@renk2}adlı kullanıcı loncanda bulunmuyor!"
                            else:
                                if arg-2 is not the player:
                                    remove {_n} from {uyeler::%player%::*}
                                    delete {lonca::%arg-2%}
                                    delete {loncasohbet::%arg-2%}
                                    send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu loncadan uzaklaştırıldı!" to {_n}
                                    loop {uyeler::%player%::*}:
                                        set {_n2} to "%loop-value%" parsed as offline player
                                        send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}%player% {@renk2}adlı oyuncu {@renk1}%arg-2% {@renk2}adlı oyuncu tarafından uzaklaştırıldı!" to {_n2}
                                else:
                                    send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk2}Kendini uzaklaştıramazsın."
            else:
                send ""
                send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca kur <isim> {@renk2}&oLonca oluşturur."
                send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca davet <oyuncu ismi> {@renk2}&oBelirtilen oyuncuyu davet eder."
                send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca katil <isim> {@renk2}&oBelirttiğin loncaya katılırsın."
                send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca ayril {@renk2}&oBulunduğun loncadan ayrılırsın."
                send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca sohbet {@renk2}&oLonca sohbet modunu aktifleştirir."
                send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca at <oyuncu ismi> {@renk2}&oBelirtilen oyuncuyu loncadan atar."
                send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca base {@renk2}&oLonca base oluşturur."
                send "{@prefix_end} {@renk1}/lonca ev {@renk2}&oLonca base ışınlanır."
                send ""

command /sethome [<text>]:
    trigger:
        loop all players in radius 30 of player:
            if {lonca::%player%} is set:
                if {lonca::%player%} is not {lonca::%loop-player%}:
                    send "&cYou are too close to players who are not in your clan!"
                    stop
                else:
                    if arg-1 is set:
                        make player execute command "/essentials:sethome %arg-1%"
                        stop
                    else:
                        make player execute command "/essentials:sethome"
                        stop


            else:
                if loop-player is not player:
                    send "&cYou are too close to players who are not in your clan!"
                    stop
                else:
                    if arg-1 is set:
                        make player execute command "/essentials:sethome %arg-1%"
                        stop
                    else:
                        make player execute command "/essentials:sethome"
                        stop


on damage:
    if {lonca::%victim%} is set:
        if {lonca::%victim%} is {lonca::%attacker%}:
            cancel event
            send "{@prefix} {@prefix_end} {@renk1}This player is in your clan!" to attacker
            stop

on chat:
    cancel event
    if {loncasohbet::%player%} is true:
        loop {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}:
            send "&6&lLonca Sohbet &3%player% &b» &3%message%" to loop-value
        stop

    else if {loncasohbet::%player%} is not set:
        if {lonca::%player%} is set:
            broadcast "&e? %{lonca::%player%}% ? &f%player's prefix%{@renk2}%player% %player's suffix% &8» {@renk2}%message%"
            stop
        else:
            broadcast "&f%player's prefix%{@renk2}%player% %player's suffix% &8» {@renk2}%message%"
            stop

bi elması eksik etmeyin sorunsuz çalışırsa :)
 
H

harmankardomun

Ziyaretçi
Tab hatası bulunuyor.

JavaScript:
command /lonca [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send ""
            send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
            send ""
            send " &a&l- LONCA KOMUTLARI HAKKINDA -"
            send ""
            send " &6/lonca oluştur <lonca-adı> &8: &eKendinize lonca kurmanızı sağlamaktadır!"
            send " &6/lonca sil &8: &eMevcut loncanızı silmenizi sağlar! (sadece liderler)"
            send " &6/lonca katıl <lonca-adı> &8: &eBelirtilen loncadan gelen daveti kabul edersiniz!"
            send " &6/lonca ayrıl &8: &eMevcut loncadan ayrılmanızı sağlar!"
            send " &6/lonca davet <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu loncaya davet eder! (sadece liderler)"
            send " &6/lonca bilgi <lonca-adı> &8: &eBelirtilen lonca hakkında bilgi verir!"
            send " &6/lonca yetki <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca yardımcısı yapar!"
            send " &6/lonca aktar <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca lideri yapar!"
            send " &6/lonca sohbet &8: &eLonca üyeleri arasında ki sohbeti açar!"
            send " &6/lonca sıralama <kills/level> &8: &eLonca sıralamasını açar!"
            send " &6/lonca liste &8: &eLonca sıralamasını açar!"
            send ""
            send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
            stop
    else if arg 1 is "oluştur":
        execute player command "/clan create %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "sil":
        execute player command "/clan disband"
        stop
    else if arg 1 is "ayrıl":
        execute player command "/clan leave"
        stop
    else if arg 1 is "katıl":
        execute player command "/clan join %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "yetki":
        execute player command "/clan promote %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "davet":
        execute player command "/clan invite %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "bilgi":
        execute player command "/clan info %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "aktar":
        execute player command "/clan setleader %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "sohbet":
        execute player command "/clan chat"
        stop
    else if arg 1 is "sıralama":
        execute player command "/clan top %arg 2%"
        stop
    else if arg 1 is "liste":
        execute player command "/clan list"
        stop
1616593082466.png
1616593096293.png
 

jesterr

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

jester#3131

Katılım
24 Mart 2021
Mesajlar
20
Elmaslar
6
Puanlar
135
Yaş
18
Minecraft
jesterxrld
H

harmankardomun

Ziyaretçi
M

Mythel

Ziyaretçi
Discord ImLaxy#9503 ulaşırmısınız.
 

jesterr

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

jester#3131

Katılım
24 Mart 2021
Mesajlar
20
Elmaslar
6
Puanlar
135
Yaş
18
Minecraft
jesterxrld
M

Mythel

Ziyaretçi
Buradan paylaşırsanız diğer forum üyeleri içinde güzel olacak.
JavaScript:
command /lonca [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send ""
            send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
            send ""
            send " &a&l- LONCA KOMUTLARI HAKKINDA -"
            send ""
            send " &6/lonca oluştur <lonca-adı> &8: &eKendinize lonca kurmanızı sağlamaktadır!"
            send " &6/lonca sil &8: &eMevcut loncanızı silmenizi sağlar! (sadece liderler)"
            send " &6/lonca katıl <lonca-adı> &8: &eBelirtilen loncadan gelen daveti kabul edersiniz!"
            send " &6/lonca ayrıl &8: &eMevcut loncadan ayrılmanızı sağlar!"
            send " &6/lonca davet <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu loncaya davet eder! (sadece liderler)"
            send " &6/lonca bilgi <lonca-adı> &8: &eBelirtilen lonca hakkında bilgi verir!"
            send " &6/lonca yetki <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca yardımcısı yapar!"
            send " &6/lonca aktar <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca lideri yapar!"
            send " &6/lonca sohbet &8: &eLonca üyeleri arasında ki sohbeti açar!"
            send " &6/lonca sıralama <kills/level> &8: &eLonca sıralamasını açar!"
            send " &6/lonca liste &8: &eLonca sıralamasını açar!"
            send ""
            send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
        if arg-1 is "oluştur":
            execute player command "/clan create %arg 2%"   
        if arg-1 is "sil":
            execute player command "/clan disband"       
        if arg-1 is "katıl":
            execute player command "/clan join %arg 2%"       
        if arg-1 is "ayrıl":
            execute player command "/clan leave"
        if arg-1 is "davet":
            execute player command "/clan invite %arg 2%"
        if arg-1 is "bilgi":
            execute player command "/clan info %arg 2%"
        if arg-1 is "yetki":
            execute player command "/clan promote %arg 2%"   
        if arg-1 is "aktar":
            execute player command "/clan setleader %arg 2%"   
        if arg-1 is "sohbet":
            execute player command "/clan chat"
        if arg-1 is "sıralama":
            execute player command "/clan top %arg 2%"
        if arg-1 is "liste":
            execute player command "/clan list"
            stop
 

jesterr

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

jester#3131

Katılım
24 Mart 2021
Mesajlar
20
Elmaslar
6
Puanlar
135
Yaş
18
Minecraft
jesterxrld
JavaScript:
command /lonca [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send ""
            send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
            send ""
            send " &a&l- LONCA KOMUTLARI HAKKINDA -"
            send ""
            send " &6/lonca oluştur <lonca-adı> &8: &eKendinize lonca kurmanızı sağlamaktadır!"
            send " &6/lonca sil &8: &eMevcut loncanızı silmenizi sağlar! (sadece liderler)"
            send " &6/lonca katıl <lonca-adı> &8: &eBelirtilen loncadan gelen daveti kabul edersiniz!"
            send " &6/lonca ayrıl &8: &eMevcut loncadan ayrılmanızı sağlar!"
            send " &6/lonca davet <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu loncaya davet eder! (sadece liderler)"
            send " &6/lonca bilgi <lonca-adı> &8: &eBelirtilen lonca hakkında bilgi verir!"
            send " &6/lonca yetki <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca yardımcısı yapar!"
            send " &6/lonca aktar <oyuncu> &8: &eBelirtilen oyuncuyu lonca lideri yapar!"
            send " &6/lonca sohbet &8: &eLonca üyeleri arasında ki sohbeti açar!"
            send " &6/lonca sıralama <kills/level> &8: &eLonca sıralamasını açar!"
            send " &6/lonca liste &8: &eLonca sıralamasını açar!"
            send ""
            send "&6&m-------------------------------------------------------------------"
        if arg-1 is "oluştur":
            execute player command "/clan create %arg 2%"  
        if arg-1 is "sil":
            execute player command "/clan disband"      
        if arg-1 is "katıl":
            execute player command "/clan join %arg 2%"      
        if arg-1 is "ayrıl":
            execute player command "/clan leave"
        if arg-1 is "davet":
            execute player command "/clan invite %arg 2%"
        if arg-1 is "bilgi":
            execute player command "/clan info %arg 2%"
        if arg-1 is "yetki":
            execute player command "/clan promote %arg 2%"  
        if arg-1 is "aktar":
            execute player command "/clan setleader %arg 2%"  
        if arg-1 is "sohbet":
            execute player command "/clan chat"
        if arg-1 is "sıralama":
            execute player command "/clan top %arg 2%"
        if arg-1 is "liste":
            execute player command "/clan list"
            stop
Teşekkürler.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı