Süre Bitiş: Sınırsız Süre Bitiş: 30.04.2018
Süre Bitiş: 26.04.2018 Süre Bitiş: 01.05.2018
Süre Bitiş: 03.05.2018 Süre Bitiş: 09.05.2018
Süre Bitiş: 13.05.2018 Süre Bitiş: 14.05.2018
  1. RD_Doruk

    Eklenti Paketi RD - Doruk | Gelişmiş Lobi Plugin Paketi V1.0 | 1.8.x - 1.12.x

    ► 1.8.x - 1.12.x Destekli ► Skript Ağırlıklı ► 2018 Gelişmiş Model ► Harika Parkur ve Top 3 Sistemi ► Gelişmiş Sistemler ve Komutlar ► /özelmesaj » Özel mesaj sistemini gösterir. ► /gecikme <oyuncu> » Oyuncuların gecikmesini gösterir. ► /kurallar » Sunucu kurallarını gösterir. ► /uç » Uçuş...
  2. V

    ARKADAŞLAR MERHBALAR ŞU PLUGİNİN ADINUI BİLEN VARMI ÇOK İSTİYORUM

    ARKADAŞLAR MERHBALAR ŞU PLUGİNİN ADINUI BİLEN VARMI ÇOK İSTİYORUM
  3. CAN147

    Tanıtım konu kapatilabilir

    KONU KAPATİLABİLİR ( BAŞKA KATEGORİDE AÇİLİCAKTİR! )
  4. BugraB - LifeBugraRS

    Skyblock sunucusunda olabilecek pluginler?

    Öncelikle selam arkadaşlar, yakında Allahın izniyle bir sunucu açacağım.. Paket editlemeyi biliyorum fakat, bütün skyblock paketleri klasik ben kendime ait yapmak istiyorum. Bu yüzdende sizden yardım almak istedim. Bana skyblock sunucusunda olabilecek pluginleri bana listelermisiniz?
  5. Dagon

    Tanıtım RPGLoot - RPG Sunucuları İçin Efsane Eklenti!

    Merhaba arkadaşlar ben Dagon. Bu eklentiyi Spigot'ta gezerken gördüm ve hoşuma gittiği için paylaşmak istedim. Bu eklenti RPG (Eski çağ) sunucular için işe yarayacak bir eklenti. Bu eklenti ile özel (Vip) kişilere özel sandıklar, çeşit çeşit oluşturur oyuna eğlence katar ve ayrıca eventler...
  6. CAN147

    Plugin tasarımı için fikirlerinizi bekliyorum! <Player>

    Merhaba ben can arkadaşlar beni taniyan tanir diye düşünüyorum her neyse konumuza dönelim, bu aralar plugin tasarımı yapma isteğim var ama pek fikrim yok yani millet rütbe plugini yapiyor veya sanal chest, veya dünyalar arasi geçiş (multiverse core) gibi plugin tasarımlari yapiyorlar ama benim...
  7. Demmy

    Çözüldü Merhabalar SkinsRestorer Plugin Sorun! YARDIM!

    Merhaba sayin mc-tr dostlari sunucum 1.8 Spigot OPFaction fakat skinler gözükmüyor alex olarak herkez yada steve skinsrestorer yükledim araştırdım falan herşeyi yaptım fakat çözümünü bulamadım ne yapmam gerek skinlerin gözükmesi için önerdiğiniz başka bir plugin varmı bu konu hakkında teşekkür...
  8. S

    Twenor İfsa

    Selam arkadaslar bu konuda twenor tarafından nasıl dolandırıldığımı anlatıp resimler ile kanıtlayacam İlk resimden baslayalım Bu resimde mapleri kendimiz satın aldık diyorlar fakat cogu kiside olan map ler Bu resimdede sıfırdan kodlama yaptıklarını idia ediyor diger resimlerde anlarız Bu...
  9. ultraPvP_Offical

    AvastMC.Batihost.Com | Op Skyblock Devrim Yaratacak Sunucu |

    Kopyalanan Adres : avastmc.batihost.com
  10. CAN147

    KONU KAPATİLABİLİR

    Konu kapatilabilir!
  11. xDespee

    Aranıyor » Empire Network • Faction Sunucusu • » Pluginer, Skripter ve Builder

    Merhaba arkadaşlar. Ben Empire Network Sunucusu Alım Sorumlusu Mustafa Ekinci. Önümüzdeki sezon gerçekten büyük projeler ortaya koymak için kendimizi sunucuya odakladık. Kenetlendik. Sunucumuzun alımları genel olarak tamamlanmış olup sadece Builder, Pluginer Ve Skripter'imiz Eksiktir...
  12. CAN147

    Tanıtım Profil Plugini Development <- CAN147 Ücretsiz Paylaşim 2018

    Merhaba plugini boş zamanimda yaptim sizde fikirlerinizi bana yorum olarak belirtirseniz sizin fikirlerinizle muhteşem şeyler yapabiliriz! eklentinin virüs taramasi ve indiriceginiz link videonun açiklamasinda!
  13. D

    Çözüldü Belirli İtemler Repiar Atılmasın

    Selam Merhaba Bi Script veya eklenti arıyorum aradığım şey belirli itemlerle repair atılmasın mesela elimde bir kazma var bu kazma ücretli kazma ve 5 kırma hakkı var ama oyuncular buna repair atarak sınırsız yapabılıyor ben bunu engellemek istiyorum aynı şekilde tabela ilede repair olmucak ve...
  14. BugraPluginer

    Çözüldü Sunucu için plugin paketi (destek)

    Öncelikle merhaba arkadaşlar ben sunucu açmak istiyorum ama sunucu açmadan önce elimde güzel bir skyblock plugin paketi arıyorum kesinlikle forumlardaki paketleri verecek kişiler gelmesin indirip bende kurabilirim sunucuyu kaliteli göstericek paket aranıyor sunucu oyuncularımız hazır sadece...
  15. DrDre

    Tanıtım [S(K|C)RIPT TANITIM] Uzun Vadeli Rastgele Çekiliş --[v4.6]--

    Evet Bu Gün Karşınıza Yine İstek Üzerine Yaptığım Uzun Vadeli Çekiliş Skript'ini Sizlere Tanıtıcam. Evet Sadece ve Sadece Tanıtıcam. Bu Sefer De Paylaşmayacağım. Yine Öncelikle Bana Bu Fikri Aşılayan İsmini Hatırladığım Ama Bu Sefer Söyleyeceğim Çocuğa Buradan TEŞEKKÜR'lerimi İletiyorum...
  16. SreaN

    Tanıtım SreaN - Faction Plugin Paketi / 1.8.x & 1.9.x / V.1

    Tüm Pluginler <3 :) V!p Özellikleri <3 :) Dilerseniz Birada Oyundan Görüntülere Bakalım <3 :) Ayarlı Ve Türkçe AuthME <3 :) Ayarlı Ve Türkçe Essentials <3 :) Chest Command [/menu] <3 :) ScoreBoard Stats Türkçe Ve Ayarlı <3 :) Bu Arada Bu Score Board'a Pek Önem Veremedim...
  17. DrDre

    Tanıtım [S(K|C)RIPT TANITIM] Özel Spawner Kutuları! --[GÜNCEL/v2.6]--

    Evet Bu Gün Karşınıza Yine İstek Üzerine Yaptığım Özel Spawner Kutuları'nı Sizlere Tanıtıcam. Evet Sadece ve Sadece Tanıtıcam. Bu Sefer Paylaşmayacağım. Yine Öncelikle Bana Bu Fikri Aşılayan İsmini Hatırladığım Ama Söylemeyeceğim Çocuğa Buradan TEŞEKKÜR'lerimi İletiyorum. Alt Kısımda Zaten...
  18. IrfanTOPAL

    Chat Robotu İçin Fikirler

    Merhabalar kendi yazdığım olan Chat Robotu adlı eklentime fikir arıyorum. Pluginden örnek verecek olursam; sohbete robot yenile yazınca örneğin sunucuyu yenileyecek. Fikirlerinizi bekliyorum.
  19. FreakS

    Plugin Paketi FreakS v1.8 Faction Plugin Paketi - 1.7.x - Rütbe - Tüm Komutlar Türkçe - Açıksız

    Merhaba Arkadaşlar; Bildiğiniz üzere yeni bir plugin paketi tasarlıyacaktım.Biraz sıkıntılı da olsa paylaşmak fazla istemesem de vermek istiyorum.Neyse bu plugin paketimde rütbe gibi eğlenceli ve sunucunuzu daha fazla aktif edebilecek gayet güzel pluginler var.Ve hepsi artık türkçe.Hemen Devam...
  20. CoolDesger

    Tanıtım ChestCommands | Nasıl Kullanılır? |

    ChestCommands Bu Eklentiyi Duymuşsunuzdur Ama Kullanılmasını Bilmiyorsunuzdur... /warp Yazdığımızda Bir Menü Çıkıyordu...