Sol Reklam
Sağ Reklam

Skript Paylaşımı Karanlık Orman | Yeni Event Türü

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

SonSavasci

Odunlara Vur Vur Vur!

Discord:

Mert | 20#3656

Katılım
9 Mayıs 2020
Mesajlar
27
Elmaslar
7
Puanlar
0
Yaş
24
Minecraft
SonSavasciMc
Diğer skriptlerinizide inceledim metin2 den bir esinti var gibi :)
 

AlperenX3

❤️

Discord:

alperentr

Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
3.098
Elmaslar
1.271
Puanlar
11.785
Yer
İzmir
Minecraft
Artgum
Klasik event skriptlerinden sıkılanlar için güzel bir skript olmuş yeni açıcağım sunucuda kullanmayı düşünüyorum eline sağlık
 

TheWaRTuX

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
19 Haziran 2019
Mesajlar
20
Elmaslar
8
Puanlar
2.000
Yaş
38
Minecraft
TheWaRTuX
Güzel ve farklı bir fikir olmuş
 

ZeusNetworkNW

Play.ZeusNetwork.Online Faction Sunucu l 08.01.21

Discord:

TayfunTurbil#2000

Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
25
Elmaslar
8
Puanlar
135
Yaş
23
Minecraft
StormTR
Sade Olması Ayrı Bir Hoş, Elinize Sağlık.
 

BenEscobar

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

ᛉ ` Ben Escobar.exe?#7381

Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
9
Elmaslar
3
Puanlar
120
Yaş
20
güzel bir skripte benziyor sunucumda deniceğim başarılar
 

Alfredo'

aynen kardeşim aras kargo, aç kapıyı

Discord:

berqtcann

Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
329
Elmaslar
142
Puanlar
4.535
Yer
Bursa
Skript güzel, fikir güzel pek bir şey demeye gerek yok.​
 

ByMurphy

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

MURPHY#9837

Katılım
8 Mayıs 2021
Mesajlar
7
Elmaslar
3
Puanlar
125
Yaş
23
Minecraft
Murphy
güzel bi skript işime yaradı
 

Colerival

Örümcek Hoşt!
Katılım
27 Ekim 2021
Mesajlar
341
Elmaslar
132
Puanlar
1.150
Yaş
24
Yer
İstanbul
Eki Görüntüle 93552


Kullanışlı ve sade menü
Oyuncular ve yetkililer için açıklayıcı
Gereksiz Kod İçermez

▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬

Gerekli Eklentiler
Skript
SkRayFall
Tuske
SkQuery
WorldGuard


▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬

Resimler


Kod


JavaScript:
on load:
    if {k::kılıç} is not set:
        set {k::kılıç} to wooden sword
    else if {k::kask} is not set:
        set {k::kask} to leather helmet
    else if {k::zırh} is not set:
        set {k::zırh} to leather chestplate
    else if {k::pantolon} is not set:
        set {k::pantolon} to leather leggings
    else if {k::bot} is not set:
        set {k::bot} to leather boots
command /karanlıkorman [<text>]:
    permission: op
    trigger:
        if arg 1 isn't set:
            open virtual hopper inventory with size 4 named " &7● &eKaranlık Orman Menüsü &7●   " to player
            format gui slot 4 of player with bone named "    &eᄿ &3Zorluk Seviyesi &eᄿ" with lore "||               &e&n%{k::zorluk}%|||| &aZorluk Seviyesi Eventin Zorluk Derecesini Belirler|| &a1 &7» &3Canavarlar ve tuzaklar &aen alt &3seviyededir|| &e2 &7» &3Canavarlar ve tuzaklar &enormal &3seviyededir|| &c3 &7» &3Canavarlar ve tuzaklar &corta &3seviyededir|| &44 &7» &3Canavarlar ve tuzaklar &4zor &3seviyededir" to close then execute player command "karanlıkorman zorluk"
            format gui slot 3 of player with compass named  "    &eᄿ &3Event Süresi &eᄿ" with lore "||             &e&n%{k::süre}%|||| &aEventin Süresini Belirler|||| &c&n!&7&nSaniye Cinsinden Yazınız&c&n!" to close then execute player command "karanlıkorman süre"
            format gui slot 2 of player with zombie head named  "    &eᄿ &3Yaratık Ayarları &eᄿ" with lore "|| &7● &eYaratıkların Özelliklerini Belirlersiniz" to close then execute player command "karanlıkorman zombiayarları"
            format gui slot 1 of player with beacon named  "    &eᄿ &3Lokasyon Belirle &eᄿ" with lore "|| &7● &eEventin Lokasyonunu Belirler" to close then execute player command "karanlıkorman lokasyon"
            format gui slot 0 of player with diamond sword named  "    &eᄿ &cBaşlat &eᄿ" to close then execute player command "karanlıkorman başlat"
        else if arg 1 is "zorluk":
            set {chat::zorluk::%player%} to true
            send "&3Karanlık Orman &7» &eBelirlemek istediğiniz zorluk derecesini sohbete yazın" to player
        else if arg 1 is "süre":
            set {chat::süre::%player%} to true
            send "&3Karanlık Orman &7» &eBelirlemek istediğiniz event süresini sohbete yazın" to player
        else if arg 1 is "kılıç":
            set {k::kılıç} to tool of player
        else if arg 1 is "kask":
            set {k::kask} to tool of player
        else if arg 1 is "zırh":
            set {k::zırh} to tool of player
        else if arg 1 is "pantolon":
            set {k::pantolon} to tool of player
        else if arg 1 is "bot":
            set {k::bot} to tool of player
        else if arg 1 is "güç":
            if {k::güç} is true:
                set {k::güç} to false
                send "&3Karanlık Orman &7» &cGüç &eEfekti Deaktif"
            else if {k::güç} is false:
                set {k::güç} to true
                send "&3Karanlık Orman &7» &cGüç &eEfekti Aktif"         
        else if arg 1 is "hız":
            if {k::hız} is true:
                set {k::hız} to false
                send "&3Karanlık Orman &7» &cHız &eEfekti Deaktif"
            else if {k::hız} is false:
                set {k::hız} to true
                send "&3Karanlık Orman &7» &cHız &eEfekti Aktif" 
        else if arg 1 is "lokasyon":
            set {l} to location of player
            send "&3Karanlık Orman &7» &cLokasyon Belirlendi"
        else if arg 1 is "zombiayarları":
            open virtual hopper inventory with size 4 named " &7● &eYaratık Ayarları &7●   " to player
            format gui slot 1 of player with bow named "    &eᄿ &3Ekipmanlar &eᄿ" with lore "||  &7● &eYaratıkların ekipmanlarını güncellemek için tıklayın " to close then execute player command "karanlıkorman ekipman"
            format gui slot 3 of player with water_bottle named "    &eᄿ &3Efektler &eᄿ" with lore "||  &7● &eYaratıkların efektlerini güncellemek için tıklayın" to close then execute player command "karanlıkorman efekt"
        else if arg 1 is "efekt":
            open virtual hopper inventory with size 4 named " &7● &eEfektler &7●   " to player
            format gui slot 1 of player with water_bottle:8265 named "    &eᄿ &3Güç iksiri &eᄿ" with lore "||               &eDurum&7: %{k::güç}%|||| &aYaratıklarınız güç efekti kazanır " to close then execute player command "karanlıkorman güç"
            format gui slot 3 of player with water_bottle:8258 named "    &eᄿ &3Hız iksiri &eᄿ" with lore "||               &eDurum&7: %{k::hız}%|||| &aYaratıklarınız hız efekti kazanır " to close then execute player command "karanlıkorman hız"
        else if arg 1 is "ekipman":
            open virtual hopper inventory with size 4 named " &7● &eEkipmanlar &7●   " to player
            format gui slot 0 of player with {k::kılıç}  named " &eKılıç" with lore "||  &e● &7Elinizdeki eşyayı kılıç olarak atar" to close then execute player command "karanlıkorman kılıç"
            format gui slot 1 of player with {k::kask}  named " &eKask" with lore "||  &e● &7Elinizdeki eşyayı kask olarak atar" to close then execute player command "karanlıkorman kask"
            format gui slot 2 of player with {k::zırh} named " &eZırh" with lore "||  &e● &7Elinizdeki eşyayı zırh olarak atar" to close then execute player command "karanlıkorman zırh"
            format gui slot 3 of player with {k::pantolon} named " &ePantolon" with lore "||  &e● &7Elinizdeki pantolon kılıç olarak atar" to close then execute player command "karanlıkorman pantolon"
            format gui slot 4 of player with {k::bot} named " &eBot" with lore "||  &e● &7Elinizdeki eşyayı bot olarak atar" to close then execute player command "karanlıkorman bot"
        else if arg 1 is "başlat" or "başla":
            set {karanlıkorman} to true
            set {x} to random integer between 1 and 3
            send all players title "&bᄽ&aKaranlık Orman&bᄿ" for 2 seconds
            wait 3 seconds
            send all players title "&3Zorluk Derecesi" with subtitle "&c&n%{k::zorluk}%" for 1 seconds
            wait 2 seconds
            send all players title "&3Süresi" with subtitle "&c&n%{k::süre}%" for 1 seconds
            wait 3 seconds
            send "&7☁ &cKaranlık Orman &7☁" and "" and "    &7● &eKaranlık Orman Süresi &a&n%{k::süre}% &eSaniye" and "    &7● &eKaranlık Orman Zorluğu &a&n%{k::zorluk}%" and "    &7● &eToplam Canlandırılacak Canavar Sayısı &a&n%(({k::zorluk} parsed as number)*15)%" and "    &7● &eÖldürdüğünüz Yaratıktan Gelecek Para Miktarı &a&n%{x}%" to all players
            teleport all players to {l}
            wait 10 seconds
            spawn()
            while {k::süre} is bigger than 0:
                wait a seconds
                remove 1 from {k::süre}
                set action bar of all players to "&6Kalan Süre&7: &3&n%{k::süre}%"
            wait 1 seconds
            send all players title "&bᄽ&aKaranlık Orman&bᄿ" with subtitle "&cBitti" for 2 seconds
            delete {karanlıkorman}
            wait 5 seconds
            loop monsters:
                if loop-entity is in the region "event":
                    delete loop-entity

on chat:
    if {chat::zorluk::%player%} is true:
        if message is "1" or "2" or "3" or "4":
            set {k::zorluk} to message
            send player title "&cZorluk Seviyesi Belirlendi" with subtitle "&e%message%" for 2 seconds
            cancel event
            delete {chat::zorluk::%player%}
        else:
            send "&cHata &7» &3Zorluk Seviyeleri Için Menüye Bakın" to player
            delete {chat::zorluk::%player%}
        wait 10 seconds
        delete {chat::zorluk::%player%}
    else if {chat::süre::%player%} is true:
        set {k::süre} to message
        cancel event
        delete {chat::süre::%player%}
function spawn():
    spawn (({k::zorluk} parsed as number)*5) of zombie at {l}
    wait 2 seconds
    spawn (({k::zorluk} parsed as number)*5) of skeleton at {l}
    wait 2 seconds
    spawn (({k::zorluk} parsed as number)*5) of spider at {l}
    loop monsters:
        if loop-entity is in the region "event":
            if {k::hız} is true:
                apply speed ({k::zorluk} parsed as number) to loop-entity for 9999 seconds
            else if {k::güç} is true:
                apply strength ({k::zorluk} parsed as number) to loop-entity for 9999 seconds
            set loop-entity's tool to {k::kılıç}
            set loop-entity's helmet to {k::kask}
            set loop-entity's chestplate to {k::zırh}
            set loop-entity's leggings to {k::pantolon}
            set loop-entity's boots to {k::bot}
      
on death of zombie or skeleton or spider:
    if attacker is in the region "event":
        add {x} to attacker's balance
Başarılı olmuş ellerine sağlık dostum :)
 

NotPatch

Skript <3

Discord:

NotPatch#0836

Katılım
19 Ocak 2019
Mesajlar
275
Elmaslar
100
Puanlar
7.005
Yer
Bursa
Minecraft
NotPatch
Yorum ve övgüleriniz için teşekkürler fakat bu skript uzun zaman önce yazılmış ve güncellenmemiştir bu yüzden hatalar ve performans kayıpları olabilir.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı