Sol Reklam
Sağ Reklam

Skript Paylaşımı Karanlık Orman | Yeni Event Türü

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Whiskey's

Savaştayım Ölüyom

Discord:

whiskeytr

Katılım
3 Haziran 2014
Mesajlar
677
Elmaslar
209
Puanlar
14.825
Yaş
31
Yer
United States
Minecraft
WhiskeyTR
Eki Görüntüle 93552


Kullanışlı ve sade menü
Oyuncular ve yetkililer için açıklayıcı
Gereksiz Kod İçermez

▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬

Gerekli Eklentiler
Skript
SkRayFall
Tuske
SkQuery
WorldGuard


▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬ ▬

Resimler


Kod


JavaScript:
on load:
    if {k::kılıç} is not set:
        set {k::kılıç} to wooden sword
    else if {k::kask} is not set:
        set {k::kask} to leather helmet
    else if {k::zırh} is not set:
        set {k::zırh} to leather chestplate
    else if {k::pantolon} is not set:
        set {k::pantolon} to leather leggings
    else if {k::bot} is not set:
        set {k::bot} to leather boots
command /karanlıkorman [<text>]:
    permission: op
    trigger:
        if arg 1 isn't set:
            open virtual hopper inventory with size 4 named " &7● &eKaranlık Orman Menüsü &7●   " to player
            format gui slot 4 of player with bone named "    &eᄿ &3Zorluk Seviyesi &eᄿ" with lore "||               &e&n%{k::zorluk}%|||| &aZorluk Seviyesi Eventin Zorluk Derecesini Belirler|| &a1 &7» &3Canavarlar ve tuzaklar &aen alt &3seviyededir|| &e2 &7» &3Canavarlar ve tuzaklar &enormal &3seviyededir|| &c3 &7» &3Canavarlar ve tuzaklar &corta &3seviyededir|| &44 &7» &3Canavarlar ve tuzaklar &4zor &3seviyededir" to close then execute player command "karanlıkorman zorluk"
            format gui slot 3 of player with compass named  "    &eᄿ &3Event Süresi &eᄿ" with lore "||             &e&n%{k::süre}%|||| &aEventin Süresini Belirler|||| &c&n!&7&nSaniye Cinsinden Yazınız&c&n!" to close then execute player command "karanlıkorman süre"
            format gui slot 2 of player with zombie head named  "    &eᄿ &3Yaratık Ayarları &eᄿ" with lore "|| &7● &eYaratıkların Özelliklerini Belirlersiniz" to close then execute player command "karanlıkorman zombiayarları"
            format gui slot 1 of player with beacon named  "    &eᄿ &3Lokasyon Belirle &eᄿ" with lore "|| &7● &eEventin Lokasyonunu Belirler" to close then execute player command "karanlıkorman lokasyon"
            format gui slot 0 of player with diamond sword named  "    &eᄿ &cBaşlat &eᄿ" to close then execute player command "karanlıkorman başlat"
        else if arg 1 is "zorluk":
            set {chat::zorluk::%player%} to true
            send "&3Karanlık Orman &7» &eBelirlemek istediğiniz zorluk derecesini sohbete yazın" to player
        else if arg 1 is "süre":
            set {chat::süre::%player%} to true
            send "&3Karanlık Orman &7» &eBelirlemek istediğiniz event süresini sohbete yazın" to player
        else if arg 1 is "kılıç":
            set {k::kılıç} to tool of player
        else if arg 1 is "kask":
            set {k::kask} to tool of player
        else if arg 1 is "zırh":
            set {k::zırh} to tool of player
        else if arg 1 is "pantolon":
            set {k::pantolon} to tool of player
        else if arg 1 is "bot":
            set {k::bot} to tool of player
        else if arg 1 is "güç":
            if {k::güç} is true:
                set {k::güç} to false
                send "&3Karanlık Orman &7» &cGüç &eEfekti Deaktif"
            else if {k::güç} is false:
                set {k::güç} to true
                send "&3Karanlık Orman &7» &cGüç &eEfekti Aktif"         
        else if arg 1 is "hız":
            if {k::hız} is true:
                set {k::hız} to false
                send "&3Karanlık Orman &7» &cHız &eEfekti Deaktif"
            else if {k::hız} is false:
                set {k::hız} to true
                send "&3Karanlık Orman &7» &cHız &eEfekti Aktif" 
        else if arg 1 is "lokasyon":
            set {l} to location of player
            send "&3Karanlık Orman &7» &cLokasyon Belirlendi"
        else if arg 1 is "zombiayarları":
            open virtual hopper inventory with size 4 named " &7● &eYaratık Ayarları &7●   " to player
            format gui slot 1 of player with bow named "    &eᄿ &3Ekipmanlar &eᄿ" with lore "||  &7● &eYaratıkların ekipmanlarını güncellemek için tıklayın " to close then execute player command "karanlıkorman ekipman"
            format gui slot 3 of player with water_bottle named "    &eᄿ &3Efektler &eᄿ" with lore "||  &7● &eYaratıkların efektlerini güncellemek için tıklayın" to close then execute player command "karanlıkorman efekt"
        else if arg 1 is "efekt":
            open virtual hopper inventory with size 4 named " &7● &eEfektler &7●   " to player
            format gui slot 1 of player with water_bottle:8265 named "    &eᄿ &3Güç iksiri &eᄿ" with lore "||               &eDurum&7: %{k::güç}%|||| &aYaratıklarınız güç efekti kazanır " to close then execute player command "karanlıkorman güç"
            format gui slot 3 of player with water_bottle:8258 named "    &eᄿ &3Hız iksiri &eᄿ" with lore "||               &eDurum&7: %{k::hız}%|||| &aYaratıklarınız hız efekti kazanır " to close then execute player command "karanlıkorman hız"
        else if arg 1 is "ekipman":
            open virtual hopper inventory with size 4 named " &7● &eEkipmanlar &7●   " to player
            format gui slot 0 of player with {k::kılıç}  named " &eKılıç" with lore "||  &e● &7Elinizdeki eşyayı kılıç olarak atar" to close then execute player command "karanlıkorman kılıç"
            format gui slot 1 of player with {k::kask}  named " &eKask" with lore "||  &e● &7Elinizdeki eşyayı kask olarak atar" to close then execute player command "karanlıkorman kask"
            format gui slot 2 of player with {k::zırh} named " &eZırh" with lore "||  &e● &7Elinizdeki eşyayı zırh olarak atar" to close then execute player command "karanlıkorman zırh"
            format gui slot 3 of player with {k::pantolon} named " &ePantolon" with lore "||  &e● &7Elinizdeki pantolon kılıç olarak atar" to close then execute player command "karanlıkorman pantolon"
            format gui slot 4 of player with {k::bot} named " &eBot" with lore "||  &e● &7Elinizdeki eşyayı bot olarak atar" to close then execute player command "karanlıkorman bot"
        else if arg 1 is "başlat" or "başla":
            set {karanlıkorman} to true
            set {x} to random integer between 1 and 3
            send all players title "&bᄽ&aKaranlık Orman&bᄿ" for 2 seconds
            wait 3 seconds
            send all players title "&3Zorluk Derecesi" with subtitle "&c&n%{k::zorluk}%" for 1 seconds
            wait 2 seconds
            send all players title "&3Süresi" with subtitle "&c&n%{k::süre}%" for 1 seconds
            wait 3 seconds
            send "&7☁ &cKaranlık Orman &7☁" and "" and "    &7● &eKaranlık Orman Süresi &a&n%{k::süre}% &eSaniye" and "    &7● &eKaranlık Orman Zorluğu &a&n%{k::zorluk}%" and "    &7● &eToplam Canlandırılacak Canavar Sayısı &a&n%(({k::zorluk} parsed as number)*15)%" and "    &7● &eÖldürdüğünüz Yaratıktan Gelecek Para Miktarı &a&n%{x}%" to all players
            teleport all players to {l}
            wait 10 seconds
            spawn()
            while {k::süre} is bigger than 0:
                wait a seconds
                remove 1 from {k::süre}
                set action bar of all players to "&6Kalan Süre&7: &3&n%{k::süre}%"
            wait 1 seconds
            send all players title "&bᄽ&aKaranlık Orman&bᄿ" with subtitle "&cBitti" for 2 seconds
            delete {karanlıkorman}
            wait 5 seconds
            loop monsters:
                if loop-entity is in the region "event":
                    delete loop-entity

on chat:
    if {chat::zorluk::%player%} is true:
        if message is "1" or "2" or "3" or "4":
            set {k::zorluk} to message
            send player title "&cZorluk Seviyesi Belirlendi" with subtitle "&e%message%" for 2 seconds
            cancel event
            delete {chat::zorluk::%player%}
        else:
            send "&cHata &7» &3Zorluk Seviyeleri Için Menüye Bakın" to player
            delete {chat::zorluk::%player%}
        wait 10 seconds
        delete {chat::zorluk::%player%}
    else if {chat::süre::%player%} is true:
        set {k::süre} to message
        cancel event
        delete {chat::süre::%player%}
function spawn():
    spawn (({k::zorluk} parsed as number)*5) of zombie at {l}
    wait 2 seconds
    spawn (({k::zorluk} parsed as number)*5) of skeleton at {l}
    wait 2 seconds
    spawn (({k::zorluk} parsed as number)*5) of spider at {l}
    loop monsters:
        if loop-entity is in the region "event":
            if {k::hız} is true:
                apply speed ({k::zorluk} parsed as number) to loop-entity for 9999 seconds
            else if {k::güç} is true:
                apply strength ({k::zorluk} parsed as number) to loop-entity for 9999 seconds
            set loop-entity's tool to {k::kılıç}
            set loop-entity's helmet to {k::kask}
            set loop-entity's chestplate to {k::zırh}
            set loop-entity's leggings to {k::pantolon}
            set loop-entity's boots to {k::bot}
      
on death of zombie or skeleton or spider:
    if attacker is in the region "event":
        add {x} to attacker's balance
Gerekli eklentileri kurdunuz mu? Bu yüzden hata veriyor olabilir.
Screenshot_8.png


Kurdum halen hata veriyor
 

Melih ateş

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

Melih #2686

Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
9
Elmaslar
12
Puanlar
0
Yaş
23
Minecraft
UltimationWt
Skript Güzel Olmuş tebrikler
 

CAN147

Ahanda Zümrüt!
Yasaklandı

Discord:

CAN147#1757

Katılım
16 Eylül 2018
Mesajlar
1.065
Elmaslar
701
Puanlar
12.735
Discord İzni
Güzel bir skript başarilar.
 

AhmetDinc

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

AhmetDinc#0605

Katılım
18 Kasım 2017
Mesajlar
101
Elmaslar
74
Puanlar
8.975
Yaş
22
Minecraft
iKl0udy
Kodlama gereğinden uzun, kısaltılabilirdi. Yaratıklar yerlerinden ayrıldığında sorun çıkabilir, loop monsters tps loss yaşatır. Kodlama şeklini değiştirmelisin. Başarılar.
 

Reynixan

Le cose belle arrivano quando non le cerchi.

Discord:

Reynixan#8044

Katılım
22 Ocak 2020
Mesajlar
635
Elmaslar
725
Puanlar
8.175
Yaş
21
Yer
Istanbul
Güzel skript olmuş ellerine sağlık.
 

denemeotomc

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
15 Kasım 2019
Mesajlar
13
Elmaslar
3
Puanlar
0
Yaş
25
Minecraft
yarraka123
Skript güzel olmuş ellerine salık sana kolay gelsin.
 

xReadyToRekt

Odunlara Vur Vur Vur!

Discord:

xreadytorekt#3023

Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
29
Elmaslar
4
Puanlar
0
Yaş
23
Minecraft
xReadyToRekt
çalışıyorsa eğlenceli bi skript. deniyorum
 
S

Silinen üye 79251

Ziyaretçi

Uzun süredir yeni açmayı planladığım sunucu için yeni bir etkinlik arıyordum ki nihayet buldum. Gerçekten güzel yapmışsınız. Elinize sağlık :<3:
 

ChiaX

xo xo Gossip Girl

Discord:

ChiaX#6271

Katılım
14 Temmuz 2019
Mesajlar
451
Elmaslar
363
Puanlar
7.625
Yer
London, UK
Discord İzni
Minecraft
ChiaX
Yol göründü! Skript deneniyor..
 

KingMinecraft

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

Liernoo

Katılım
1 Mayıs 2020
Mesajlar
10
Elmaslar
0
Puanlar
0
Yaş
28
Minecraft
Liernoo
Güzel Ve Eğlenceli Gibi Duruyor Ellerine Sağlık
 

M4lado

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

Ruzorin#1708

Katılım
2 Mart 2020
Mesajlar
9
Elmaslar
1
Puanlar
3.960
Minecraft
M4lado
Eline sağlık başarılı bir skript
 

Emre Sezgin

PrismaCraft
Katılım
4 Şubat 2017
Mesajlar
18
Elmaslar
4
Puanlar
0
Yaş
22
Minecraft
Cr0wz_
Başarılı bir skript ellerinize sağlık. Başarılar
 

Crypton

Örümcek Hoşt!

Discord:

Crypton#0161

Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
360
Elmaslar
118
Puanlar
1.560
Yaş
25
Yer
Danimarka - Kopenhag
Minecraft
Crypton
ilginç bir event türü olmuş ellerinize sağlık guisi falan oldukça hoş
 

EfteliaCraft

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

Query#8695

Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
22
Elmaslar
5
Puanlar
900
Yaş
25
Minecraft
Query
Skript Hata Veriyor
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı