- Katılım
- 3 Haziran 2017
- Mesajlar
- 370
- Elmaslar
- 148
- Puanlar
- 0
- Yaş
- 21
Merhaba MC-TR Üyeleri
Bugün, eskiden yaptığım skripti tanıtacağım.Resim olmayacaktır. Bunun sebebi ise internet bağlantısı hakkında bir sorun oluştu ve en kısa zamanda düzeltilip, resimleri atacağım. Gün içerisinde gelecektir. Bu sistemi seveceğinizi düşünüyorum. Sistemi anlatıp kodu atacağım.Skript Hakkında Bilgi
Kazma Yükseltme Menüsü Nasıl Açabilirim ? » Kazma yükseltme menüsü kazmaya sağ tıklayarak açabilirsiniz.
XP Puanı ve Maksimum XP Puanı mı Nasıl Görebilirim ? » XP ve maksimum XP puanınızı görmek için Lapis Ore veya Obsidian kazarak alt kısımda görebilirsiniz.
KOD;
Kod:
variables:
{edit_maden_enchant_kullan.%player%} = 0
{enchant.kazma.xp.%player%} = 0
{enchant.kazma.max_xp.%player%} = 100
on rightclick with a pickaxe:
wait 1 ticks
open virtual chest with size 3 named "&aKazma Geliştir" to player
make gui slot integers from 0 to 26 of player with black stained glass pane named "&7( &eMainmup &7)" to nothing
make gui slot 13 of player with 1 of enchanted book named "&cElindeki Kazmanı Geliştir" with lore "||&7Geliştirme Puanı: &f( &e%{edit_maden_enchant_kullan.%player%}% &f)|||| &7Verimlilik &f( &c+1 &f)" to nothing
on inventory click:
if inventory name of player's current inventory contains "&aKazma Geliştir":
if clicked item is not air:
if name of clicked item is not "&7( &eMainmup &7)":
if name of clicked item is "&cElindeki Kazmanı Geliştir":
if {edit_maden_enchant_kullan.%player%} is greater than or equal to 1:
if player's held item is pickaxe:
evaluate "enchant player's tool with efficiency %level of efficiency of player's tool + 1%"
remove 1 from {edit_maden_enchant_kullan.%player%}
send "&7( &eMain&fTeam &7) &8: &aBaşarıyla kazmanıza enchant basıldı." to player
else:
send "&7( &eMain&fTeam &7) &8: &cSadece kazmaya enchant basabilirsin." to player
else:
send "&7( &eMain&fTeam &7) &8: &cÜzgünüm, hiç enchant puanın yok." to player
on break of lapis ore or obsidian:
add 1 to {enchant.kazma.xp.%player%}
set action bar of player to "&eXP &7&l→ &f%{enchant.kazma.xp.%player%}% &7&l| &cMXP &7&l→ &f%{enchant.kazma.max_xp.%player%}%"
if {enchant.kazma.xp.%player%} is equal to {enchant.kazma.max_xp.%player%}:
add 150 to {enchant.kazma.max_xp.%player%}
add 1 to {edit_maden_enchant_kullan.%player%}
set {enchant.kazma.xp.%player%} to 0
send "&aBaşarıyla geliştirme puanı kazandın." to player
Konu Sonu
Eskiden yaptığım sistemi inşallah beğenmiş olursunuz. Güzel bir sistem olduğunu düşünüyorum. Yeni sistem istiyorsan hemen beğenip, yorum atmayı unutma MC-TR Üyeleri. Aslında bu sistemi 1 ay önce paylaşacaktım. Fakat MC-TR ile bir tartışma olduğundan dolayı paylaşmaktan vazgeçtim. Belki bu sistemi son paylaşımım olmuştur belki de devamı gelebilir.
Herkese İyi Günler Diliyorum!
Eskiden yaptığım sistemi inşallah beğenmiş olursunuz. Güzel bir sistem olduğunu düşünüyorum. Yeni sistem istiyorsan hemen beğenip, yorum atmayı unutma MC-TR Üyeleri. Aslında bu sistemi 1 ay önce paylaşacaktım. Fakat MC-TR ile bir tartışma olduğundan dolayı paylaşmaktan vazgeçtim. Belki bu sistemi son paylaşımım olmuştur belki de devamı gelebilir.
Herkese İyi Günler Diliyorum!