Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
options:
prefix: &8[&3TasLevel&8]
on join:
if {levelcob.%player%} is not set:
if {levelpuan.%player%} is not set:
set {levelcob.%player%} to 0
set {levelpuan.%player%} to 0
set {hedefpuan.%player%} to 50
set {odulekalan.%player%} to 0
on first join:
set {levelcob.%player%} to 0
set {levelpuan.%player%} to 0
set {hedefpuan.%player%} to 50
set {odulekalan.%player%} to 0
on break of cobblestone or stone:
set {_verilecekpuan} to random integer between 0 and 6
add {_verilecekpuan} to {levelpuan.%player%}
if {levelpuan.%player%} is greater than {hedefpuan.%player%}:
add 1 to {levelcob.%player%}
add 50 to {hedefpuan.%player%}
add 1 to {odulekalan.%player%}
set {levelpuan.%player%} to 0
if {odulekalan.%player%} is "3":
set {odulekalan.%player%} to 0
set {_verilecekodulmiktari} to {levelpuan.%player%}
give {_verilecekodulmiktari} of diamond to player
command /levelbilgi:
trigger:
send "{@prefix} &6Levelin: &a%{levelcob.%player%}%"
send "{@prefix} &eLevel atlamak için gereken level puanın &a%{levelpuan.%player%}%/%{hedefpuan.%player%}%"
en iyi cevap seçersen ve like atarsan sevinirim :D (Denedim)
options:
prefix: &8[&3TasLevel&8]
on join:
if {levelcob.%player%} is not set:
if {levelpuan.%player%} is not set:
set {levelcob.%player%} to 0
set {levelpuan.%player%} to 0
set {hedefpuan.%player%} to 50
set {odulekalan.%player%} to 0
on first join:
set {levelcob.%player%} to 0
set {levelpuan.%player%} to 0
set {hedefpuan.%player%} to 50
set {odulekalan.%player%} to 0
on break of cobblestone or stone:
set {_verilecekpuan} to random integer between 0 and 6
add {_verilecekpuan} to {levelpuan.%player%}
if {levelpuan.%player%} is greater than {hedefpuan.%player%}:
add 1 to {levelcob.%player%}
add 50 to {hedefpuan.%player%}
add 1 to {odulekalan.%player%}
set {levelpuan.%player%} to 0
if {odulekalan.%player%} is "3":
set {odulekalan.%player%} to 0
set {_verilecekodulmiktari} to {levelpuan.%player%}
give {_verilecekodulmiktari} of diamond to player
command /levelbilgi:
trigger:
send "{@prefix} &6Levelin: &a%{levelcob.%player%}%"
send "{@prefix} &eLevel atlamak için gereken level puanın &a%{levelpuan.%player%}%/%{hedefpuan.%player%}%"
en iyi cevap seçersen ve like atarsan sevinirim :D (Denedim)
options:
prefix: &8[&3TasLevel&8]
on join:
if {levelcob.%player%} is not set:
if {levelpuan.%player%} is not set:
set {levelcob.%player%} to 0
set {levelpuan.%player%} to 0
set {hedefpuan.%player%} to 50
set {odulekalan.%player%} to 0
set {verilecekpara.%player%} to 5000
on first join:
set {levelcob.%player%} to 0
set {levelpuan.%player%} to 0
set {hedefpuan.%player%} to 50
set {odulekalan.%player%} to 0
set {verilecekpara.%player%} to 5000
on break of cobblestone or stone:
set {_verilecekpuan} to random integer between 0 and 6
add {_verilecekpuan} to {levelpuan.%player%}
if {levelpuan.%player%} is greater than {hedefpuan.%player%}:
add 1 to {levelcob.%player%}
add 50 to {hedefpuan.%player%}
add 1 to {odulekalan.%player%}
set {levelpuan.%player%} to 0
add {verilecekpara.%player%} to 5000
execute console command "eco give %player% %{verilecekpara.%player%}%"
if {odulekalan.%player%} is "3":
set {odulekalan.%player%} to 0
set {_verilecekodulmiktari} to {levelpuan.%player%}
give {_verilecekodulmiktari} of diamond to player
command /levelbilgi:
trigger:
send "{@prefix} &6Levelin: &a%{levelcob.%player%}%"
send "{@prefix} &eLevel atlamak için gereken level puanın &a%{levelpuan.%player%}%/%{hedefpuan.%player%}%"