Elinize sağlık. Denedim,çalıştı. Bir de artı benim şöyle bir sorunum var. Mesela sadece shop olarak değilde bir de benim warp skriptim var,mesela shop skriptini açtığımda açtığımda boş bir slota tıklayınca eğer bu boş yer warp skriptinde tanımlı bir warp slotunun yerine denk geliyorsa oraya ışınlıyor :) Ayrı plugin olmalarına rağmen. yani pluginlerin commandları karışıyor. bunu çözümü varmıdır acaba?Kod:command /shop2 [<text>]: trigger: if arg-1 is not set: set {_balance.%player%} to player's balance open chest with 3 row named "&a&lShop" to player format slot 10 of player with diamond named "minerals" to close then run [execute player command "shop2 minerals"] if arg-1 is "minerals": close player's inventory wait 1 second open chest with 3 row named "&a&lMinerals" to player format slot 0 of player with coal named "Buy 9 coal for 200" with lore "" to close then run [execute player command "shop2 minerals1al"] if arg-1 is "minerals1al": if {_balance.%player%} >= 200: execute console command "eco take %player% 200" execute console command "give %player% coal 9" message "Succesfully bought 9 coal" else: message "you haven't got enough money"
denermisiniz
Son düzenleme: