- Katılım
- 15 Şubat 2018
- Mesajlar
- 171
- Elmaslar
- 72
- Puanlar
- 13.670
- Yaş
- 25
- Yer
- Los Angeles
- Minecraft
- ReaLTaiizor
- iTaiizor
- iTaiizor
Evet Bu Gün Karşınıza Zombi Takip, Bir Nevi Oyuncu Takip
Skript'i İle Çıkmış Bulunmaktayım. Öncelikle Bana
Bu Fikri Aşılayan İsmini Unuttuğum Çocuğa
Buradan TEŞEKKÜR'lerimi İletiyorum.
Zalım Zombi'nin Hangi Oyuncuyu Takip Etmesini
İstiyorsanız "/Takip Oyuncu" Komutunu
Kullanmanız Dâhilinde Oyuncu Yanında Zombi
Doğar. Bu Zombi Oyuncuyu Oyundan Çıkana
Kadar Takip Eder ve Asla Öldürülemez. Oyuncuyu
Takip Eden Zalım Zombi Var İse Oyuncu Işınlanamamakta.
Her Hangi Bir Oyuncuyu En Fazla 1 Zalım Zombi Takip
Edebilmektedir, Takip Ettirmeye Çalışırsanız Hata Mesajı
Karşınıza Çıkmaktadır. Oyuncu Oyundan Çıktığı Zaman
Takip Eden Zalım Zombi Yok Olur ve Oyuncu Oyuna Girdiğinde
Tekrardan Her Yere Işınlanabilir Duruma Gelir ve Etrafında
Duman Efektleri Bir Süreliğine Oyuncuyu Sarar.
Gerekli Yetki: Taiizor.Canavarı
Kod:
options:
Yetki: Taiizor.Canavarı #"Taiizor Canavarı"'nı Çağırmak İçin Gerekli Yetki
YetkiMesajı: &cTaiizor'un Canavarı'nı Çağırmak Için Yetkiniz Yok! #Yetkisiz Birisi "/Takip" Komutunu Kullandığında Çıkacak Mesaj
Kullanım: &b&lKullanım&c&l: &6&l/&a&lTakip &d&l<Oyuncu> #"Takip" Komutu Kullanıldığında Çıkacak Mesaj
DoğduMesajı: %{DoğanAdı}% &a&lBaşarıyla &6&l%arg% &a&lYanında Doğdu&c&l! #"Taiizor Canavarı" Doğurulduğunda Çıkacak Mesaj
BilgiMesajı: &c&l Artık Seni %{DoğanAdı}% &c&lTakip Ediyor&4&l!
IşınlanamamaMesajı1: %{DoğanAdı}% &c&lOlduğundan Işınlanamazsınız&4&l! #Eğer Oyuncuyu "Taiizor Canavarı" Takip Ediyor İse Işınlanamama Mesajı1
IşınlanamamaMesajı2: &7&l Eğer Oyundan Çıkarsanız Sorun Hallolur! #Eğer Oyuncuyu "Taiizor Canavarı" Takip Ediyor İse Işınlanamama Mesajı2
HataMesajı: &3&l%arg% %{DoğanAdı}% &7&lTarafından Takip Ediliyor&4&l!
Doğan: Zombie #"Taiizor Canavarı"'nın Tipine Karşılık Gelen İngilizce Karşılığı
DoğanAdı: &b&lTaiizor Canavarı #"Taiizor Canavarı"'nın Adı
DoğanınHızı: 1 #Doğacak Olan "Taiizor Canavarı"'nın Oyuncuyu Takip Ederkenki Hızı
TakipAlanı: 15 #Eğer "Taiizor Canavarı" Oyuncudan 15
KontrolAlanı: 30 #Oyuncu Çıktığında Yanında "Taiizor Canavarı" Var Mı Diye Kontrol Edilecek Alan Genişliği
Vurabilme: Kapalı #Eğer "Taiizor Canavarı"'nın Oyunculara Vurmasını İstiyorsanız Açık, Vurmamasını İstiyorsanız Kapalı Yazın
ZırhTipi: Gold #"Taiizor Canavarı"'nın Üstünde Giyili Olduğu Zırhın Maddesinin İngilizce Karşılığı
SilahTipi: Diamond Axe #"Taiizor Canavarı"'nın Elinde Giyili Olduğu Silahın İngilizce Karşılığı
on load:
set {DoğanAdı} to "{@DoğanAdı}"
set {Vurabilme} to "{@Vurabilme}"
command /Takip [<offlineplayer>]:
permission: {@Yetki}
permission message: {@YetkiMesajı}
trigger:
arg is set:
if {takipediliyor.%arg%} is not set:
set {ışınlanamaz.%arg%} to true
set {takipediliyor.%arg%} to true
send "{@DoğduMesajı}" to executor
send "{@BilgiMesajı}" to arg
spawn 1 {@Doğan} at arg's location
set the name of the spawned {@Doğan} to "{@DoğanAdı}"
equip spawned {@Doğan} with all {@ZırhTipi} Armor
set spawned {@Doğan}'s tool to {@SilahTipi}
while arg is online:
wait 6 tick
if distance between arg and last spawned entity is less than {@TakipAlanı}:
make last spawned entity pathfind to arg with speed {@DoğanınHızı}
else if distance between arg and last spawned entity is bigger than {@TakipAlanı}:
teleport last spawned entity to arg
wait 3 tick
else:
send "{@HataMesajı}" to executor
else:
send "{@Kullanım}" to executor
on damage:
"%victim's name%" is "{@DoğanAdı}":
cancel event
if "%attacker's name%" is "{@DoğanAdı}":
if {Vurabilme} is not "Açık":
cancel event
on teleport:
{ışınlanamaz.%player%} is set
cancel event
message "{@IşınlanamamaMesajı1}"
message "{@IşınlanamamaMesajı2}"
on quit:
delete {ışınlanamaz.%player%}
delete {takipediliyor.%player%}
loop entities in radius {@KontrolAlanı} around player:
if "%loop-entity's name%" is "{@DoğanAdı}":
delete loop-entity
set {zombican.%player%} to location of the loop-entity
on join:
if {zombican.%player%} is set:
delete {zombican.%player%}
loop 5 times:
show 100 Cloud particles at player offset by 1, 1, 1
show 300 Cloud particles at player offset by -1, 0, -1
show 300 Cloud particles at player offset by 1, 0, -1
show 300 Cloud particles at player offset by -1, 0, 1
show 100 Cloud particles at player offset by 0, 1, 0
show 100 Cloud particles at player offset by -1, 1, -1
show 100 Cloud particles at player offset by 1, 1, -1
show 100 Cloud particles at player offset by -1, 1, 1
show 300 Cloud particles at player offset by 0, 0, 0
wait 5 tick
İşte Görüyorsunuz, Anlatmama Gerek Yok Görüyorsunuz;
Son düzenleme: