- Katılım
- 3 Mart 2019
- Mesajlar
- 10
- Elmaslar
- 0
- Puanlar
- 0
- Yaş
- 20
- Minecraft
- MuhammedUsta
Bu konu hakkında bir bilgi veremem.Ne için kullanacaksın? Böyle bir skript nerdeyse sürekli çalıştığı için büyük derecede lag yapacaktır haberin olsun.
Saniyede birkaç kez değil binlerce kez tetiklenir."on any movement" eventi. Fakat saniyede birkaç kez tetiklenir o yüzden lag yapabilir
Bende o yüzden sadece entity yürüdüğü sürece çalışmasını istiyorum. On any movement eventi buna göre değil bence.Saniyede birkaç kez değil binlerce kez tetiklenir.
İşe yaramadı. Tuskenin "On start walk:" eventi var ama bu eventi kullandığım zaman çalışmıyor.eKod:every 1 seconds: if on any movement: #olay
Arada bugg olabilir ama en azından fazla donma olmaz :)
İşe yaramadı. Tuskenin "On start walk:" eventi var ama bu eventi kullandığım zaman çalışmıyor.
on walking on grass or dirt or stone:
send "Yürüyorsun, hayatın uçurumlarına doğru.."
Burada on walking on any block yazdığımız zaman her blok için çalışmakta. Ayrıca benim istediğim oyuncu yürüdüğü zaman farklı bir işlem yapması,Bu pek lag yapmayacaktır, ve diğerlerinin söylediği olay kodun altındaki koda bağlıdır her every yada event lag yapmaz. Ama burada tek tek blokların adını yazmanız gerekmektedir. Sorunsuz çalışmaktadır.
JavaScript:on walking on grass or dirt or stone: send "Yürüyorsun, hayatın uçurumlarına doğru.."
Ozaman neden bu konuyu açtınız? Skript destek istiyorsunuz ama ne için istediğiniz belli değil.Bu konu hakkında bir bilgi veremem.
Ben istediğim kısmı anlattım değil mi? Sen benim ne için istediğimi ne yapacaksın ki?Ozaman neden bu konuyu açtınız? Skript destek istiyorsunuz ama ne için istediğiniz belli değil.
Ben istediğim kısmı anlattım değil mi? Sen benim ne için istediğimi ne yapacaksın ki?
Şimdi şöyle diyeyim bir oyuncu yürüdüğü sürece send "ÖRNEK" kodu çalışacak. Fakat oyuncu durduğunda ise send "ÖRNEK2" kodu çalışacak.Eğer skriptinizin o kısmında ne olacağını gönderirseniz farklı bir şekilde çözüm bulunabilir