- Katılım
- 10 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 455
- Elmaslar
- 159
- Puanlar
- 9.270
- Yaş
- 23
- Yer
- İzmir
- Minecraft
- EfeByc
- https://www.facebook.com/efeboyaci21
3 dakika vardı aklımda.
every 6 seconds:
loop players:
if {otosat::%loop-player%} is true:
if loop-player has 64 diamond:
remove 64 diamond from loop-player's inventory
execute console command "eco give %loop-player% 1000"
Kanka eyvallahda vazgeçtim yiğitin dediği gibi lag yapar ve çözüldü eklenmiyor kaldırılmış pointles yardımcı oluyor dcdenÇözüldü işaretlenmemiş ondan paylaşıyorum işine yarayabilir.
Kod:every 6 seconds: loop players: if {otosat::%loop-player%} is true: if loop-player has 64 diamond: remove 64 diamond from loop-player's inventory execute console command "eco give %loop-player% 1000"
Girişte otosat variablesini kontrol edip while döngüsüyle yapılırsa lag yaratmaz.Çözüldü işaretlenmemiş ondan paylaşıyorum işine yarayabilir.
Kod:every 6 seconds: loop players: if {otosat::%loop-player%} is true: if loop-player has 64 diamond: remove 64 diamond from loop-player's inventory execute console command "eco give %loop-player% 1000"
while döngüsünü spawner olarak kullanabilirmiyizGirişte otosat variablesini kontrol edip while döngüsüyle yapılırsa lag yaratmaz.
while da her tickte kontrol ediyor yani every 1 tick daha çok lag olur :).while döngüsünü spawner olarak kullanabilirmiyiz
Her tickte kontrol ediyor diye birşey yok döngüye wait eklersen hiçbir sorun olmaz.while da her tickte kontrol ediyor yani every 1 tick daha çok lag olur :).
O zaman wait e ekleyeceğin süre kadar every kullan ? :DHer tickte kontrol ediyor diye birşey yok döngüye wait eklersen hiçbir sorun olmaz.
every de loop kullanmak zorundayızO zaman wait e ekleyeceğin süre kadar every kullan ? :D
Ha evet doğru öyle de kullanabilirsin while ile mantıklı olabilir.every de loop kullanmak zorundayız