Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Gençler Metin Taşı Yapabilecek Varmı Obsidian Olacak -/taşyap yazınca metintasi olacak 500tane kırınca ilk kırana demir sp verecek demir sp verme kodu -/dspver player 1 ve bu 3dkda bir gelecek koyduğum yere kırıldığında chatta msj çıkacak canlandığında msj çıkacak yapana şimdiden hll.[DOUBLEPOST=1519810010,1519761027][/DOUBLEPOST]Bakacakmısınz ?
Demek İstediğim Şey Yere Bir Obsidian Koyuyosun Onu Metin Tasina Cevirmek İçin -/tasayarla Yazıyosun Ve O Artık Metin Tasi Oluyor Onu 500Kere Kırınca Son Kıran Kişiye Ödül Vermesini İstiyorum. 3dkda Bir Metin Tasi Doğsun Kırıldığında Ve Doğduğunda Msj Yazsın.[DOUBLEPOST=1519810952,1519810899][/DOUBLEPOST]
Demek İstediğim Şey Yere Bir Obsidian Koyuyosun Onu Metin Tasina Cevirmek İçin -/tasayarla Yazıyosun Ve O Artık Metin Tasi Oluyor Onu 500Kere Kırınca Son Kıran Kişiye Ödül Vermesini İstiyorum. 3dkda Bir Metin Tasi Doğsun Kırıldığında Ve Doğduğunda Msj Yazsın.
options:
blok: brick #Örnek olarak yaptım,istediğin gibi değiştirebilirsin.
place:
event-block is obsidian:
player has permission "admin":
set {metintasi} to location of event-block
command /tasayarla:
trigger:
executor has permission "admin":
send "&cTas hazirlanıyor ..."
wait 20 ticks
loop blocks within {metintasi} to {metintasi}:
set block at loop-block to {@blok}
break:
event-block is {@blok}:
player has diamond pickaxe of efficiency 5:
add 1 to {mtasikırma::%player%}
broadcast "&c%player% metin taşı kırdı !"
else:
cancel event
send "&cBu bloğu kırmak için verimlilik 5,elmas kazma gerekiyor !"
{mtasikırma::%player%} is 500:
give 50 diamond to player
send "&a500 metin taşı kırdığın için ödüllendirildin"
every 3 minutes:
broadcast "&aMetin taşı doğdu !"
loop blocks within {metintasi} to {metintasi}:
set block at loop-block to {@blok}
first join:
set {mtasikırma::%player%} to 0
on command "debug":
executor has permission "admin":
loop players:
set {mtasikırma::%loop-player%} to 0
Tam olarak istedğiniz bumu bilemiyorum ama umarım budur.
Bloğu optionsdan ayarlayın,sendlere pek önem vermedim siz düzenlersiniz,Oyuncunun verimlilik 5 elmas kazması varsa kırabiliyor./debug komutu ise bütün oyuncuların metin taşı kırma sayısını sıfırlar bilinçsiz kullanmayın.
! NOT: Denemedim.
options:
blok: brick #Örnek olarak yaptım,istediğin gibi değiştirebilirsin.
place:
event-block is obsidian:
player has permission "admin":
set {metintasi} to location of event-block
command /tasayarla:
trigger:
executor has permission "admin":
send "&cTas hazirlanıyor ..."
wait 20 ticks
loop blocks within {metintasi} to {metintasi}:
set block at loop-block to {@blok}
break:
event-block is {@blok}:
player has diamond pickaxe of efficiency 5:
add 1 to {mtasikırma::%player%}
broadcast "&c%player% metin taşı kırdı !"
else:
cancel event
send "&cBu bloğu kırmak için verimlilik 5,elmas kazma gerekiyor !"
{mtasikırma::%player%} is 500:
give 50 diamond to player
send "&a500 metin taşı kırdığın için ödüllendirildin"
every 3 minutes:
broadcast "&aMetin taşı doğdu !"
loop blocks within {metintasi} to {metintasi}:
set block at loop-block to {@blok}
first join:
set {mtasikırma::%player%} to 0
on command "debug":
executor has permission "admin":
loop players:
set {mtasikırma::%loop-player%} to 0
Tam olarak istedğiniz bumu bilemiyorum ama umarım budur.
Bloğu optionsdan ayarlayın,sendlere pek önem vermedim siz düzenlersiniz,Oyuncunun verimlilik 5 elmas kazması varsa kırabiliyor./debug komutu ise bütün oyuncuların metin taşı kırma sayısını sıfırlar bilinçsiz kullanmayın.
! NOT: Denemedim.
Ve Yolladığın Skriptte Demir SP Vermiyor Birde 1Kere Kırınca Gidiyor. Demirsp verme kodu -/dspver oyuncu adı miktar yani 1[DOUBLEPOST=1519822112][/DOUBLEPOST]
options:
blok: brick #Örnek olarak yaptım,istediğin gibi değiştirebilirsin.
place:
event-block is obsidian:
player has permission "admin":
set {metintasi} to location of event-block
command /tasayarla:
trigger:
executor has permission "admin":
send "&cTas hazirlanıyor ..."
wait 20 ticks
loop blocks within {metintasi} to {metintasi}:
set block at loop-block to {@blok}
break:
event-block is {@blok}:
player has diamond pickaxe of efficiency 5:
add 1 to {mtasikırma::%player%}
broadcast "&c%player% metin taşı kırdı !"
else:
cancel event
send "&cBu bloğu kırmak için verimlilik 5,elmas kazma gerekiyor !"
{mtasikırma::%player%} is 500:
give 50 diamond to player
send "&a500 metin taşı kırdığın için ödüllendirildin"
every 3 minutes:
broadcast "&aMetin taşı doğdu !"
loop blocks within {metintasi} to {metintasi}:
set block at loop-block to {@blok}
first join:
set {mtasikırma::%player%} to 0
on command "debug":
executor has permission "admin":
loop players:
set {mtasikırma::%loop-player%} to 0
Tam olarak istedğiniz bumu bilemiyorum ama umarım budur.
Bloğu optionsdan ayarlayın,sendlere pek önem vermedim siz düzenlersiniz,Oyuncunun verimlilik 5 elmas kazması varsa kırabiliyor./debug komutu ise bütün oyuncuların metin taşı kırma sayısını sıfırlar bilinçsiz kullanmayın.
! NOT: Denemedim.
Ben Size Direk Kendimin Kullandığım Skripti Atayım Onu Nasıl V5 İle Kırılmasını Ayarlıcam Birde İlk Kırana Nasıl Demir Sp Vereceğim
Kod:
options:
Prefix: &e| &7- &6&lNezle&f&lTASI &7- &e| &7
command /tasayarla:
trigger:
if player has permission "tas.admin":
if targeted block is obsidian:
if {ozeltas::%location of targeted block%} is not set:
set {_loc} to location of targeted block
set {ozeltas::%{_loc}%} to {_loc}
message "{@Prefix} &7Onunuzdeki obsidyeni metin tasina cevirdiniz normale cevirmek icin tekrar &c/tasayarla &7yaziniz..!"
stop
else if {ozeltas::%location of targeted block%} is set:
clear {ozeltas::%location of targeted block%}
message "{@Prefix} &7Metin tasini normal obsidyene cevirdiniz tekrar metin tasi yapmak icin &c/tasayarla &7yaziniz..!"
else:
message "{@Prefix} &7Bu komutu gerceklestirebilmek icin bir &cobsidyene &7dogru bakiyor olmaniz gerekmektedir..!"
else:
message "{@Prefix} &7Bunun icin gerekli yetkiye sahip degilsin.."
on break of obsidian:
if {ozeltas::can} is smaller than 0:
message "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &6&lNezle&f&lTASI'nı Kirdin !i&f]"
drop 52 named "&eDemirSpawner"
set {ozeltas::can} to 400
set event-block to air
message "&e| &7- &6&lNezle&f&lTASI &7- &e| &7Oyuncular &6&lNezle&f&lTASI tasini &7parcaladi , &c3 dakika &7icinde tekrar cikacaktir..!" to players
wait 180 seconds
set event-block to obsidian
message "&e| &7- &6&lNezle&f&lTASI &7- &e| &6&lNezle&f&lTASI &7yeniden dustu , &c/warp NezleTASI &7giderek nezle tasini kesebilirsiniz..!" to players
if {ozeltas::%location of event-block%} is set:
message "&f[ &cCAN &7x &a%{ozeltas::can}% &7x &f]"
remove 1 from {ozeltas::can}
chance of 70%:
spawn 5 zombie at player's location
chance of 50%:
spawn 5 zombie at player's location
chance of 30%:
spawn 5 zombie at player's location
spawn 5 skeleton at player's location
chance of 15%:
spawn 5 zombie at player's location
spawn 5 skeleton at player's location
spawn 0 creeper at player's location
cancel event
stop
set {ozeltas::can} to 100
command /cicek <text>:
usage: &cKullanim: &7/demir sat
trigger:
if arg-1 is "sat":
if player has 640 red rose:
remove 640 red rose from player
execute console command "/eco give %player% 16000"
send "&8[&c+&8] &7Envanterinden &c640 &7Gül Alindi Ve &c16000TL &7Degerinde Satildi!" to player
else:
send "&8[&c+&8] &7Yeterli Gülünüz Yok! En Az &c640 &7Adet Olmali!" to player
command /kaktus <text>:
usage: &cKullanim: &7/kaktus sat
trigger:
if arg-1 is "sat":
if player has 640 cactus:
remove 640 cactus from player
execute console command "/eco give %player% 6400000"
send "&8[&c+&8] &7Envanterinden &c640 &7Kaktus Alindi Ve &c6400000TL &7Degerinde Satildi!" to player
else:
send "&8[&c+&8] &7Yeterli Kaktusunuz Yok! En Az &c640 &7Adet Olmali!" to player
command /elmas <text>:
usage: &cKullanim: &7/elmas sat
trigger:
if arg-1 is "sat":
if player has 640 diamond:
remove 640 diamond from player
execute console command "/eco give %player% 256000"
send "&8[&c+&8] &7Envanterinden &c640 &7Elmas Alindi Ve &c256000TL &7Degerinde Satildi!" to player
else:
send "&8[&c+&8] &7Yeterli Elmasiniz Yok! En Az &c640 &7Adet Olmali!" to player
command /demir <text>:
usage: &cKullanim: &7/demir sat
trigger:
if arg-1 is "sat":
if player has 640 iron ingot:
remove 640 iron ingot from player
execute console command "/eco give %player% 200000"
send "&8[&c+&8] &7Envanterinden &c640 &7Demir Alindi Ve &c200000TL &7Degerinde Satildi!" to player
else:
send "&8[&c+&8] &7Yeterli Demiriniz Yok! En Az &c640 &7Adet Olmali!" to player
Bunun İsmini Nasıl NezleTas Yapabilirim ?[DOUBLEPOST=1519821750,1519821438][/DOUBLEPOST]
Ve Yolladığın Skriptte Demir SP Vermiyor Birde 1Kere Kırınca Gidiyor. Demirsp verme kodu -/dspver oyuncu adı miktar yani 1[DOUBLEPOST=1519822112][/DOUBLEPOST]
Ben Size Direk Kendimin Kullandığım Skripti Atayım Onu Nasıl V5 İle Kırılmasını Ayarlıcam Birde İlk Kırana Nasıl Demir Sp Vereceğim
Kod:
options:
Prefix: &e| &7- &6&lNezle&f&lTASI &7- &e| &7
command /tasayarla:
trigger:
if player has permission "tas.admin":
if targeted block is obsidian:
if {ozeltas::%location of targeted block%} is not set:
set {_loc} to location of targeted block
set {ozeltas::%{_loc}%} to {_loc}
message "{@Prefix} &7Onunuzdeki obsidyeni metin tasina cevirdiniz normale cevirmek icin tekrar &c/tasayarla &7yaziniz..!"
stop
else if {ozeltas::%location of targeted block%} is set:
clear {ozeltas::%location of targeted block%}
message "{@Prefix} &7Metin tasini normal obsidyene cevirdiniz tekrar metin tasi yapmak icin &c/tasayarla &7yaziniz..!"
else:
message "{@Prefix} &7Bu komutu gerceklestirebilmek icin bir &cobsidyene &7dogru bakiyor olmaniz gerekmektedir..!"
else:
message "{@Prefix} &7Bunun icin gerekli yetkiye sahip degilsin.."
on break of obsidian:
if {ozeltas::can} is smaller than 0:
message "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &6&lNezle&f&lTASI'nı Kirdin !i&f]"
drop 52 named "&eDemirSpawner"
set {ozeltas::can} to 400
set event-block to air
message "&e| &7- &6&lNezle&f&lTASI &7- &e| &7Oyuncular &6&lNezle&f&lTASI tasini &7parcaladi , &c3 dakika &7icinde tekrar cikacaktir..!" to players
wait 180 seconds
set event-block to obsidian
message "&e| &7- &6&lNezle&f&lTASI &7- &e| &6&lNezle&f&lTASI &7yeniden dustu , &c/warp NezleTASI &7giderek nezle tasini kesebilirsiniz..!" to players
if {ozeltas::%location of event-block%} is set:
message "&f[ &cCAN &7x &a%{ozeltas::can}% &7x &f]"
remove 1 from {ozeltas::can}
chance of 70%:
spawn 5 zombie at player's location
chance of 50%:
spawn 5 zombie at player's location
chance of 30%:
spawn 5 zombie at player's location
spawn 5 skeleton at player's location
chance of 15%:
spawn 5 zombie at player's location
spawn 5 skeleton at player's location
spawn 0 creeper at player's location
cancel event
stop
set {ozeltas::can} to 100
command /cicek <text>:
usage: &cKullanim: &7/demir sat
trigger:
if arg-1 is "sat":
if player has 640 red rose:
remove 640 red rose from player
execute console command "/eco give %player% 16000"
send "&8[&c+&8] &7Envanterinden &c640 &7Gül Alindi Ve &c16000TL &7Degerinde Satildi!" to player
else:
send "&8[&c+&8] &7Yeterli Gülünüz Yok! En Az &c640 &7Adet Olmali!" to player
command /kaktus <text>:
usage: &cKullanim: &7/kaktus sat
trigger:
if arg-1 is "sat":
if player has 640 cactus:
remove 640 cactus from player
execute console command "/eco give %player% 6400000"
send "&8[&c+&8] &7Envanterinden &c640 &7Kaktus Alindi Ve &c6400000TL &7Degerinde Satildi!" to player
else:
send "&8[&c+&8] &7Yeterli Kaktusunuz Yok! En Az &c640 &7Adet Olmali!" to player
command /elmas <text>:
usage: &cKullanim: &7/elmas sat
trigger:
if arg-1 is "sat":
if player has 640 diamond:
remove 640 diamond from player
execute console command "/eco give %player% 256000"
send "&8[&c+&8] &7Envanterinden &c640 &7Elmas Alindi Ve &c256000TL &7Degerinde Satildi!" to player
else:
send "&8[&c+&8] &7Yeterli Elmasiniz Yok! En Az &c640 &7Adet Olmali!" to player
command /demir <text>:
usage: &cKullanim: &7/demir sat
trigger:
if arg-1 is "sat":
if player has 640 iron ingot:
remove 640 iron ingot from player
execute console command "/eco give %player% 200000"
send "&8[&c+&8] &7Envanterinden &c640 &7Demir Alindi Ve &c200000TL &7Degerinde Satildi!" to player
else:
send "&8[&c+&8] &7Yeterli Demiriniz Yok! En Az &c640 &7Adet Olmali!" to player
Onları Birleştiremiyorum İşte Anla Be Dostum.. Sen Yapabilirsen Buyur Kod v5 Kazma İle Kırılmasını Ve Kıran Kişiye Demir Sp Vermesini İstiyorum DemirSp Verme Kodu -/dspver oyuncu nick miktar
Kod:
options:
Prefix: &e| &7- &6&lNezle&f&lTASI &7- &e| &7
command /tasayarla:
trigger:
if player has permission "tas.admin":
if targeted block is obsidian:
if {ozeltas::%location of targeted block%} is not set:
set {_loc} to location of targeted block
set {ozeltas::%{_loc}%} to {_loc}
message "{@Prefix} &7Onunuzdeki obsidyeni metin tasina cevirdiniz normale cevirmek icin tekrar &c/tasayarla &7yaziniz..!"
stop
else if {ozeltas::%location of targeted block%} is set:
clear {ozeltas::%location of targeted block%}
message "{@Prefix} &7Metin tasini normal obsidyene cevirdiniz tekrar metin tasi yapmak icin &c/tasayarla &7yaziniz..!"
else:
message "{@Prefix} &7Bu komutu gerceklestirebilmek icin bir &cobsidyene &7dogru bakiyor olmaniz gerekmektedir..!"
else:
message "{@Prefix} &7Bunun icin gerekli yetkiye sahip degilsin.."
on break of obsidian:
if {ozeltas::can} is smaller than 0:
message "&f[&a%{ozeltas::can}% &7x &6&lNezle&f&lTASI'nı Kirdin !i&f]"
drop 52 named "&eDemirSpawner"
set {ozeltas::can} to 400
set event-block to air
message "&e| &7- &6&lNezle&f&lTASI &7- &e| &7Oyuncular &6&lNezle&f&lTASI tasini &7parcaladi , &c3 dakika &7icinde tekrar cikacaktir..!" to players
wait 180 seconds
set event-block to obsidian
message "&e| &7- &6&lNezle&f&lTASI &7- &e| &6&lNezle&f&lTASI &7yeniden dustu , &c/warp NezleTASI &7giderek nezle tasini kesebilirsiniz..!" to players
if {ozeltas::%location of event-block%} is set:
message "&f[ &cCAN &7x &a%{ozeltas::can}% &7x &f]"
remove 1 from {ozeltas::can}
chance of 70%:
spawn 5 zombie at player's location
chance of 50%:
spawn 5 zombie at player's location
chance of 30%:
spawn 5 zombie at player's location
spawn 5 skeleton at player's location
chance of 15%:
spawn 5 zombie at player's location
spawn 5 skeleton at player's location
spawn 0 creeper at player's location
cancel event
stop
set {ozeltas::can} to 100