Yapılabilir ama bug oluyorbu hakkı rütbelere göre nasıl arttırabiliriz perm şeklinde yapma şansın var mı ?
Koyduğun spawneri okumuyorYapılabilir ama bug oluyor
Bu konu yaşıyor mu?Uğraşmanı beğendim ve varolan bir şeyi yapmış olsan da "kendin" 0'dan yaptığın için kendini geliştirmiş oluyorsun.
Eki Görüntüle 26820
Bu skripte alternatif olarak da aSkyblock ayarlarından entity sınırlaması kısmında mob spawnerın commentini kaldırıp kendiniz değer belirleyebilirsiniz.
gayet güzel skript işime yaradı saol.Merhaba MC-TR Takipçileri;
Bugün karşınızda spawner sınırını ayarlama yaptım!
Örs de isim değiştirseler bile ginede sınır geçerlidir!
Spawneri koyduğumuzda gelen yazı!
Spawneri kırdığımızda gelen yazı!
Spawner hakkımız yokken koyunca gelen yazı!
Bu spawneri nasıl maxını ayarlıcaz?
Spawneri sizler için kolay hale getirdim!
Skriptde herşey görünüyor!
Ne işimizi görür bu kod?
Farkındayım ki çoğu skyblock sunucuları laglı
Lagdan kurtarmak için sınır ayarladım!
Çoğu kişi için lazım olan skript!
Kod;
Java:variables: {koydun.%player%} = 1 #Max kaç spawner koyabilcekler? on break mob spawner: add 1 to {koydun.%player%} send "&7[ &fMainmup &7] &d- &6Spawnerini kırdığın için spawner koyma hakkın 1 arttırıldı!" to player on place mob spawner: if {koydun.%player%} is greater than or equal to 1: add -1 to {koydun.%player%} send "&7[ &fMainmup &7] &d- &aSpawnerin başarıyla koyuldu!" to player else: cancel event send "&7[ &fMainmup &7] &d- &cSadece 1 spawner koyabilirsin!" to player
Skript'e artık belirli isimli spawner eklendi.
Java:variables: {koydun.%player%} = 1 #Max kaç spawner koyabilcekler? on break mob spawner: if {spawner::%location of targeted block%} is set: clear {spawner::%location of targeted block%} add 1 to {koydun.%player%} send "&7[ &fMainmup &7] &d- &6Spawnerini kırdığın için spawner koyma hakkın 1 arttırıldı!" to player on place mob spawner: if name of tool of player is "asd": if {koydun.%player%} is greater than or equal to 1: set {_loc} to location of targeted block set {spawner::%{_loc}%} to {_loc} add -1 to {koydun.%player%} send "&7[ &fMainmup &7] &d- &aSpawnerin başarıyla koyuldu!" to player else: cancel event send "&7[ &fMainmup &7] &d- &cSadece 1 spawner koyabilirsin!" to player
Önemli değil.gayet güzel skript işime yaradı saol.
Konuyu atığın tarihe baksanız ve spawner skriptleri, pluginleri çoğu kişinin lag yapmaktadır.Neden herkes spawner ile ilgili skript yazıyor ?
Öncelikle, var olan Türkçeyi düzgün konuşmalısın, yok ben böyle alışığım diyorsan en azından biraz da olsa kelimeleri düzgün yazmayı ve güzel kullanmaya çalış, sana tavsiyemdir. Ayrıca yazmış olduğun skripte gelecek olursak, var olan herşeyi skripte döküp sunucuya basit, basit nereye kadar sunucuyu skript ile boğmayalım, daha doğrusu yavaşlatmayalım. Aksine forumda hiç söz konusu edilmemiş, sunucuların faydasına olabilecek ve foruma katkı sağlayabilecek bir skript daha doğrusu fikir bulup yazmalısın, evet belki hatta ülkemizde herkes iki kodu bir araya getirmeye üşendiği için sürekli olarak kısa ve daha önce paylaşılmış skriptlerin üstüne düzenleme yapıp (renk,kod değiştirmek) farklı şeylere yönelmektense aynı şeyi paylaşmak ya da var olan bir şeyin aynısını skripte döküyor. Umarım ne anlatmak istediğimi, anlatabilmişimdir. Umarım bu mesaj uyarı almama sebep olmaz, gerçi uyarı almam için bir sebep yok. Bir göz atın skript paylaşımları ve skript istek kategorilerine daha iyi anlarsınız.
Yorumlara bakmiyorum simdi baktım xDDikkatimi çeken skriptten çok bu adamın sana destan yazıp çekip gitmesiydi. :D
Tarih :(.'lı değişkenler :(