Sol Reklam

Kayıt Olmayanları Atma Skripti

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Ozngky

Fırında Isıttığım İlk Taş
Yumiyan

Discord:

Ozngky

Katılım
4 Şubat 2016
Mesajlar
75
Elmaslar
47
Puanlar
13.520
Yer
Yumiyan Kasabası
Minecraft
Ozngky
Merhaba Başlıktan Anlaşıldığı Üzere Kayıt Olmayanları Atacak Ve Siteye Yönlendirecek Bir Skript İstiyorum Yapabilecek Birisi Varmı Acaba ?
 

SoulX

Vatan Sevdalısı

Discord:

SoulX#3935

Katılım
9 Ekim 2017
Mesajlar
1.833
Elmaslar
2.565
Puanlar
19.570
Yer
Antalya
Authme/config.yml

Kod:
kickNonRegistered: true

Authme/messages/messages_en.yml

Kod:
reg_only: '&eDostum kayıtlı değilsin. Kayıt olmak için www.* sitesine gir ve siteden kayıt ol.'
 

Ozngky

Fırında Isıttığım İlk Taş
Yumiyan

Discord:

Ozngky

Katılım
4 Şubat 2016
Mesajlar
75
Elmaslar
47
Puanlar
13.520
Yer
Yumiyan Kasabası
Minecraft
Ozngky
Authme'den yaptım ve hata var çalışmadı o yüzden skript istedim :)
 

AyazDuru

Fırında Isıttığım İlk Taş

Discord:

ayazisalwaysmile#2450

Katılım
16 Ağustos 2016
Mesajlar
80
Elmaslar
12
Puanlar
13.320
Yaş
22
Yer
Mersin
Minecraft
AyazDuruu
Authme'den yaptım ve hata var çalışmadı o yüzden skript istedim :)
Authmeyi tekrardan yükleyebilirmisiniz, ? orada bir ayar olucaktı sanırsam "Kick" vesaire yazıyordu o ayar ile şifre girmezlerse kaç dakika atılacakları yazıyordu.

Tekrar yüklerken confiğin yedeğini almayı unutmayın.
 

KansızKurt

• нєяσмιηуυм cєσ •

Discord:

mericbozkurt#2650

Katılım
11 Şubat 2016
Mesajlar
1.037
Elmaslar
475
Puanlar
12.020
Yer
Web
Minecraft
j3tblue
Sunucuda 11.000 kişi kayıtlı :/ eğer silerse ve yenisini yüklerse , database sıkıntı yaşayabilir
 

Ozngky

Fırında Isıttığım İlk Taş
Yumiyan

Discord:

Ozngky

Katılım
4 Şubat 2016
Mesajlar
75
Elmaslar
47
Puanlar
13.520
Yer
Yumiyan Kasabası
Minecraft
Ozngky
Sunucuda 11.000 kişi kayıtlı :/ eğer silerse ve yenisini yüklerse , database sıkıntı yaşayabilir
Aslında 18.000 Aktif 22.000 Pasif Kayıt Var :([DOUBLEPOST=1518539472,1518539437][/DOUBLEPOST]Silip Yükleme Sıkıntı Yaratır Büyük O Yüzden Skript Lazım Bana.
 

AyazDuru

Fırında Isıttığım İlk Taş

Discord:

ayazisalwaysmile#2450

Katılım
16 Ağustos 2016
Mesajlar
80
Elmaslar
12
Puanlar
13.320
Yaş
22
Yer
Mersin
Minecraft
AyazDuruu
Aslında 18.000 Aktif 22.000 Pasif Kayıt Var :([DOUBLEPOST=1518539472,1518539437][/DOUBLEPOST]Silip Yükleme Sıkıntı Yaratır Büyük O Yüzden Skript Lazım Bana.
Authmenin içindeki "Auths" dosyasının yedeğini alabilirsiniz, eğer sunucunuz HUB ise sıkıntı çıkartabilir, değilse bişey olmaz çünkü şahsen benim başıma geldi.
O zaman şöyle yapalım "ÇakmaLobi"de /login komutunu 1 dakikada yazmazlarsa kicklensinler uygunmudur ?

Kod:
variables:
   afkmax= 119

on chat:
   delete {afpl%player%}

on join:
   delete {afpl%player%}

on quit:
   delete {afpl%player%}

on command:
   delete {afpl%player%}

on any move:
   delete {afpl%player%}

on tool change:
   delete {afpl%player%}

every 1 seconds:
   loop all players:
       add 1 to {afpl%loop-player%}
       wait 1 tick
       if {afpl%loop-player%} is more than {afkmax}:
           if {afk.%loop-player%} is true:
               stop
           else:
               set {afk.%loop-player%} to true
               kick loop-player due to "Afk kaldığınız için serverden atıldınız"
               stop
İşinizi görürmü bu ?

Skript Alıntıdır.
 

KansızKurt

• нєяσмιηуυм cєσ •

Discord:

mericbozkurt#2650

Katılım
11 Şubat 2016
Mesajlar
1.037
Elmaslar
475
Puanlar
12.020
Yer
Web
Minecraft
j3tblue
Yedeğini alsa bile güncellemede farklı database dosyası geliyor, eski dosyayı tanımaz.
 

AyazDuru

Fırında Isıttığım İlk Taş

Discord:

ayazisalwaysmile#2450

Katılım
16 Ağustos 2016
Mesajlar
80
Elmaslar
12
Puanlar
13.320
Yaş
22
Yer
Mersin
Minecraft
AyazDuruu

KansızKurt

• нєяσмιηуυм cєσ •

Discord:

mericbozkurt#2650

Katılım
11 Şubat 2016
Mesajlar
1.037
Elmaslar
475
Puanlar
12.020
Yer
Web
Minecraft
j3tblue

DrDre

Bir Kömür Göründü Kaptanım!

Discord:

Taiizor

Katılım
15 Şubat 2018
Mesajlar
171
Elmaslar
72
Puanlar
13.670
Yaş
25
Yer
Los Angeles
Minecraft
ReaLTaiizor
Facebook
iTaiizor
Twitter
iTaiizor
Eğer Ki Siteden Kayıt Olan Kişi Adına AuthMe'nin Yüklü Olduğu Sunucuya Senkron Bir Şekilde Komut Gönderebilirsen;

Kod:
on connect: #Sunucuya Bağlandığında
    if file "world/playerdata/%UUID of player%.dat" doesn't exists: #Ana Dünya Klasöründe "playerdata" İçinde UUID'i Yoksa
        if {kayitli.%player%} is not set: #Kayıt Olduğu Belirtilmediyse
            kick player due to "Siteden Kayıt Ol www.google.com" #Sunucuya Kayıt Olmadan Giremez.
    else: #Ana Dünya Klasöründe "playerdata" İçinde UUID'i Varsa
        set {kayitli.%player%} to true #Sunucuya Kayıt Oldu Diye Kaydeder.

command KayıtOldu [<offlineplayer>]: #Komutu Kullanıldığında
    executable by: console #Sadece Konsoldan Kullanılır.
    trigger:
        set {kayitli.%arg%} to true #Sunucuya Kayıt Oldu Diye Kaydeder.
        send "%arg% Başarıyla Kayıt Edildi" to console #Konsola Bilgi Mesajı Gönderir.

Gerekli Açıklamaları Skript Kodunda Yaptım Fakat İyice Anlaman İçin;

Oyuncu Sunucuya Bağlandığında Eğer "world/playerdata" Klasöründe Kaydı Varsa Direk Kayıt Oldu Sayar, Ama AuthMe'ye Kaydını Yapmaz. Çünkü Daha Önceden Sunucuya Girdiği İçin Kayıt Olmuş Sayar ve Sunucuya Girdirtir.
Daha Sonra Skript'i Aktif Ettikten Sonra Siteden Biri Kayıt Olduğunda AuthMe'nin Yüklü Olduğu Sunucuya Senkron Bir Biçimde "KayıtOldu Oyuncu" Komutunu Gönderirsen Sunucuya Girebilecektir, Aksi taktirde Giremez.

Şuanlık Tek Bugu Eğer Daha Önceden Sunucuya Giripte Kayıt Olmayanlar Varsa Sunucuya Girebilirler. Çünkü,
"world/playerdata" Klasöründe Verisi Vardır. Bunu Da Oyun İçinden "/Register ve /Reg" Gibi Komutları Kapatarak Halledebilirsiniz. Sunucuya Girer Ama Kayıt Olamadığı İçin Ayarladığınız Süre Boyunca Oyunda Kalıp Süresi Dolduğunda Atılır.
 

Ozngky

Fırında Isıttığım İlk Taş
Yumiyan

Discord:

Ozngky

Katılım
4 Şubat 2016
Mesajlar
75
Elmaslar
47
Puanlar
13.520
Yer
Yumiyan Kasabası
Minecraft
Ozngky
Eğer Ki Siteden Kayıt Olan Kişi Adına AuthMe'nin Yüklü Olduğu Sunucuya Senkron Bir Şekilde Komut Gönderebilirsen;

Kod:
on connect: #Sunucuya Bağlandığında
    if file "world/playerdata/%UUID of player%.dat" doesn't exists: #Ana Dünya Klasöründe "playerdata" İçinde UUID'i Yoksa
        if {kayitli.%player%} is not set: #Kayıt Olduğu Belirtilmediyse
            kick player due to "Siteden Kayıt Ol www.google.com" #Sunucuya Kayıt Olmadan Giremez.
    else: #Ana Dünya Klasöründe "playerdata" İçinde UUID'i Varsa
        set {kayitli.%player%} to true #Sunucuya Kayıt Oldu Diye Kaydeder.

command KayıtOldu [<offlineplayer>]: #Komutu Kullanıldığında
    executable by: console #Sadece Konsoldan Kullanılır.
    trigger:
        set {kayitli.%arg%} to true #Sunucuya Kayıt Oldu Diye Kaydeder.
        send "%arg% Başarıyla Kayıt Edildi" to console #Konsola Bilgi Mesajı Gönderir.

Gerekli Açıklamaları Skript Kodunda Yaptım Fakat İyice Anlaman İçin;

Oyuncu Sunucuya Bağlandığında Eğer "world/playerdata" Klasöründe Kaydı Varsa Direk Kayıt Oldu Sayar, Ama AuthMe'ye Kaydını Yapmaz. Çünkü Daha Önceden Sunucuya Girdiği İçin Kayıt Olmuş Sayar ve Sunucuya Girdirtir.
Daha Sonra Skript'i Aktif Ettikten Sonra Siteden Biri Kayıt Olduğunda AuthMe'nin Yüklü Olduğu Sunucuya Senkron Bir Biçimde "KayıtOldu Oyuncu" Komutunu Gönderirsen Sunucuya Girebilecektir, Aksi taktirde Giremez.

Şuanlık Tek Bugu Eğer Daha Önceden Sunucuya Giripte Kayıt Olmayanlar Varsa Sunucuya Girebilirler. Çünkü,
"world/playerdata" Klasöründe Verisi Vardır. Bunu Da Oyun İçinden "/Register ve /Reg" Gibi Komutları Kapatarak Halledebilirsiniz. Sunucuya Girer Ama Kayıt Olamadığı İçin Ayarladığınız Süre Boyunca Oyunda Kalıp Süresi Dolduğunda Atılır.
Sağolun hocam emeğinize sağlık konu kapanabilir...
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı