Süre Bitiş: 09.03.2018 Süre Bitiş: Sınırsız Süre Bitiş: 06.03.2018 Süre Bitiş: 12.02.2018 Süre Bitiş: 26.02.2018 Süre Bitiş: 01.03.2018 Süre Bitiş: 16.03.2018 Süre Bitiş: 26.02.2018 Reklam Alanı Fiyatları
  1. Sitemizin teması güncel bilgisayarlar için yapılandırılmıştır. Web sitemizin kastığını düşünüyorsanız sol en altda bulunan MC-TR.COM v2.0'a tıklayınız, açılan pencereden Kasmayan Tema seçerek sistem dostu temamızı kullanarak sitemizde rahatça gezebilirsiniz.
  2. Birçok üyemizin bulunduğu discord kanalımıza davetlisin. Sohbet, muhabbet, yardımlaşma, etkinlik özetle her konuda konuştuğumuz platformumuza senide bekliyoruz. Detaylar için tıkla!

Yardım Kayıt Olmayanları Atma Skripti

Konusu 'Skript İstekleri' forumundadır ve Ozngky tarafından 13 Şubat 2018 başlatılmıştır.

  1. Ozngky

    Ozngky Pluginer - Sunucu Sahibi
    Premium

    Katılım:
    4 Şubat 2016
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    680
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    0
    MC:
    Ozngky


    Merhaba Başlıktan Anlaşıldığı Üzere Kayıt Olmayanları Atacak Ve Siteye Yönlendirecek Bir Skript İstiyorum Yapabilecek Birisi Varmı Acaba ?
     
  2. Soul

    Soul Elbet Bir Gün
    Deneme Moderatör

    Katılım:
    9 Ekim 2017
    Mesajlar:
    329
    Beğenileri:
    232
    Ödül Puanları:
    390
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    997
    MC:
    EmirWU
    Authme/config.yml

    Kod (Genel):
    kickNonRegistered: true
    Authme/messages/messages_en.yml

    Kod (Genel):
    reg_only: '&eDostum kayıtlı değilsin. Kayıt olmak için www.makronw.org sitesine gir ve siteden kayıt ol.'
     
  3. Ozngky

    Ozngky Pluginer - Sunucu Sahibi
    Premium

    Katılım:
    4 Şubat 2016
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    680
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    0
    MC:
    Ozngky

    Authme'den yaptım ve hata var çalışmadı o yüzden skript istedim :)
     
  4. AyazDuru

    AyazDuru Kömür Madencisi
    Premium

    Katılım:
    16 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    340
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    188
    MC:
    AyazDuru
    Authmeyi tekrardan yükleyebilirmisiniz, ? orada bir ayar olucaktı sanırsam "Kick" vesaire yazıyordu o ayar ile şifre girmezlerse kaç dakika atılacakları yazıyordu.

    Tekrar yüklerken confiğin yedeğini almayı unutmayın.
     
  5. KansızKurt

    KansızKurt • нєяσмιηуυм cєσ •

    Katılım:
    11 Şubat 2016
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenileri:
    432
    Ödül Puanları:
    1.490
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    12.857
    MC:
    J3tblue
    Steam:
    mericbozkurt1
    Sunucuda 11.000 kişi kayıtlı :/ eğer silerse ve yenisini yüklerse , database sıkıntı yaşayabilir
     
  6. Ozngky

    Ozngky Pluginer - Sunucu Sahibi
    Premium

    Katılım:
    4 Şubat 2016
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    680
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    0
    MC:
    Ozngky

    Aslında 18.000 Aktif 22.000 Pasif Kayıt Var :(
    --- Mesajlar Birleştirildi, 13 Şubat 2018, Orijinal Mesaj Zamanı: 13 Şubat 2018 ---
    Silip Yükleme Sıkıntı Yaratır Büyük O Yüzden Skript Lazım Bana.
     
    KansızKurt bunu beğendi.
  7. AyazDuru

    AyazDuru Kömür Madencisi
    Premium

    Katılım:
    16 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    340
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    188
    MC:
    AyazDuru
    Authmenin içindeki "Auths" dosyasının yedeğini alabilirsiniz, eğer sunucunuz HUB ise sıkıntı çıkartabilir, değilse bişey olmaz çünkü şahsen benim başıma geldi.
    O zaman şöyle yapalım "ÇakmaLobi"de /login komutunu 1 dakikada yazmazlarsa kicklensinler uygunmudur ?

    Kod (Genel):

    variables:
       afkmax= 119

    on chat:
       delete {afpl%player%}

    on join:
       delete {afpl%player%}

    on quit:
       delete {afpl%player%}

    on command:
       delete {afpl%player%}

    on any move:
       delete {afpl%player%}

    on tool change:
       delete {afpl%player%}

    every 1 seconds:
       loop all players:
           add 1 to {afpl%loop-player%}
           wait 1 tick
           if {afpl%loop-player%} is more than {afkmax}:
               if {afk.%loop-player%} is true:
                   stop
               else:
                   set {afk.%loop-player%} to true
                   kick loop-player due to "Afk kaldığınız için serverden atıldınız"
                   stop
    İşinizi görürmü bu ?

    Skript Alıntıdır.
     
  8. KansızKurt

    KansızKurt • нєяσмιηуυм cєσ •

    Katılım:
    11 Şubat 2016
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenileri:
    432
    Ödül Puanları:
    1.490
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    12.857
    MC:
    J3tblue
    Steam:
    mericbozkurt1

    Yedeğini alsa bile güncellemede farklı database dosyası geliyor, eski dosyayı tanımaz.
     
  9. AyazDuru

    AyazDuru Kömür Madencisi
    Premium

    Katılım:
    16 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    340
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    188
    MC:
    AyazDuru
    Tanır fakat herkesi aynı ipte gösteriyordu
     
  10. KansızKurt

    KansızKurt • нєяσмιηуυм cєσ •

    Katılım:
    11 Şubat 2016
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenileri:
    432
    Ödül Puanları:
    1.490
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    12.857
    MC:
    J3tblue
    Steam:
    mericbozkurt1
    Aynı mantık :)
     
  11. DrDre

    DrDre Agaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    15 Şubat 2018
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    30
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    55
    MC:
    Taiizor
    Eğer Ki Siteden Kayıt Olan Kişi Adına AuthMe'nin Yüklü Olduğu Sunucuya Senkron Bir Şekilde Komut Gönderebilirsen;

    Kod (Genel):
    on connect: #Sunucuya Bağlandığında
        if file "world/playerdata/%UUID of player%.dat" doesn't exists: #Ana Dünya Klasöründe "playerdata" İçinde UUID'i Yoksa
            if {kayitli.%player%} is not set: #Kayıt Olduğu Belirtilmediyse
                kick player due to "Siteden Kayıt Ol www.google.com" #Sunucuya Kayıt Olmadan Giremez.
        else: #Ana Dünya Klasöründe "playerdata" İçinde UUID'i Varsa
            set {kayitli.%player%} to true #Sunucuya Kayıt Oldu Diye Kaydeder.

    command KayıtOldu [<offlineplayer>]: #Komutu Kullanıldığında
        executable by: console #Sadece Konsoldan Kullanılır.
        trigger:
            set {kayitli.%arg%} to true #Sunucuya Kayıt Oldu Diye Kaydeder.
            send "%arg% Başarıyla Kayıt Edildi" to console #Konsola Bilgi Mesajı Gönderir.
    Gerekli Açıklamaları Skript Kodunda Yaptım Fakat İyice Anlaman İçin;

    Oyuncu Sunucuya Bağlandığında Eğer "world/playerdata" Klasöründe Kaydı Varsa Direk Kayıt Oldu Sayar, Ama AuthMe'ye Kaydını Yapmaz. Çünkü Daha Önceden Sunucuya Girdiği İçin Kayıt Olmuş Sayar ve Sunucuya Girdirtir.
    Daha Sonra Skript'i Aktif Ettikten Sonra Siteden Biri Kayıt Olduğunda AuthMe'nin Yüklü Olduğu Sunucuya Senkron Bir Biçimde "KayıtOldu Oyuncu" Komutunu Gönderirsen Sunucuya Girebilecektir, Aksi taktirde Giremez.

    Şuanlık Tek Bugu Eğer Daha Önceden Sunucuya Giripte Kayıt Olmayanlar Varsa Sunucuya Girebilirler. Çünkü,
    "world/playerdata" Klasöründe Verisi Vardır. Bunu Da Oyun İçinden "/Register ve /Reg" Gibi Komutları Kapatarak Halledebilirsiniz. Sunucuya Girer Ama Kayıt Olamadığı İçin Ayarladığınız Süre Boyunca Oyunda Kalıp Süresi Dolduğunda Atılır.
     
    Ozngky ve KansızKurt bunu beğendi.
  12. Ozngky

    Ozngky Pluginer - Sunucu Sahibi
    Premium

    Katılım:
    4 Şubat 2016
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    680
    Cinsiyet:
    Bay
    İtibar (REP) Puanı:
    0
    MC:
    Ozngky
    Sağolun hocam emeğinize sağlık konu kapanabilir...
     

Sayfayı Paylaş