- Katılım
- 10 Ağustos 2014
- Mesajlar
- 23
- Elmaslar
- 11
- Puanlar
- 8.760
:mc_397-5: ★ Event ultra nedir? ★ :mc_397-5:
★ Event ultra eğer sen sunucunda değilsen, otomatik olarak event yapmasını sağlayan bir skripttir.
★ peki eşyalarını veya başka bilgilerini nasıl ayarlıyabilirim diyorsanız.
★ Aşağıdan yardım alabilirsiniz herşeyi oraya yazdım ve düzenleyebilirsiniz.
☞ Peki nasıl saat eklerim?
☞ Birde örnegi özellikle verdim dakika eklerken lütfen başına 0 koymayın yani
☞ 21:05:20 değilde 21:5:20 şeklinde yazın ekrandaki gibi!
☞ /eu ekle 21:5:20
☞ veya
☞ /eventultra ekle 21:5:20
➦ Peki nasıl eklediğim saatlere bakarım?
➼ /eu saatler
veya
➼ /eventultra saatler
Komutlar:
✉ /eu veya /eventultra ana komuttur.
✉ /eu ekle 22:13:00 saat,dakika,saniye
✉ /eu sil 22:13:00 daha önce eklenen bir event saatini siler.
✉ /eu gerisayim kapat maden eventi sistemindeki gerisayimi kapatır.
✉ /eu gerisayim aç maden eventi sistemindeki gerisayimi açar.
✉ /eu oylama aç oylamayı açar ve oyuncuların çogunluk verdigi event türü seçilir.
✉ /eu oylama kapat 3 türden rastgele birini verir.
✉ /eu saatler, eklediginiz event saatlerini gösterir
♣ BurakAyzz ♣
☁ Eventin yapılış türüdür nasıl çalıştıgıdır videodadır, anlatım kısa oldu kusura bakmayın ☁
☎ Discord: Buraks#8687
:mc_50-0:İyi günler :mc_50-0:
:mc_355-14: Hasebin için ↬ tıkla
:mc_355-15: Aşağıdada kod vardır :mc_355-15:
JavaScript:
options:[/CENTER]
debug: false
codes: 0|1|2|3|4|5|6|7|8|9|a|b|c|d|e|f|k|l|m|n|o|r
#
# FUNCTION: Remove all `&` color codes.
# -> Usage:
# Geneal purpose function to remove color codes.
# This function will not remove color codes already converted.
#
function removeColor(msg: text) :: text:
set {_m::*} to {_msg} split at ""
set {_color-codes} to "{@codes}"
set {_colors::*} to {_color-codes} split at "|"
set {_new} to ""
loop {_m::*}:
set {_char} to loop-value
set {_prev} to the last character of {_new}
if {_prev} is "&":
loop {_colors::*}:
if loop-value-2 is {_char}:
set {_skip} to true
if {_skip} is set:
delete {_skip}
else:
set {_new} to "%{_new}%%{_char}%"
return {_new}
#
function jsonColorize(msg: text, default-color: text = "&r") :: text:
set {_m::*} to {_msg} split at ""
set {_color-codes} to "{@codes}"
set {_colors::*} to {_color-codes} split at "|"
set {_color} to colored {_default-color}
set {_code} to the first character of {_color}
set {_new} to ""
set {_skip} to 0
loop amount of {_m::*} times:
if {_skip} is more than or equal to 1:
subtract 1 from {_skip}
else:
set {_char} to {_m::%loop-number%}
set {_next} to {_m::%loop-number + 1%}
if {@debug} is true:
broadcast "&a[Character Check] &r%loop-number%: &7%{_char}% &r&onext: &8%{_next}% &r[%{_color}%color&r]"
if {_char} is "&" or {_code}:
if {@debug} is true:
broadcast "&a[Color Check] &rFOUND: &o%{_char}%%{_next}% &7&m<--&7&o is it valid?"
loop {_colors::*}:
if loop-value-2 is {_next}:
set {_color} to "%{_color}%%{_code}%%{_next}%"
if {_next} is "r":
set {_color} to {_default-color}
set {_new} to "%{_new}%%{_color}%"
set {_skip} to 1
if {_skip} is less than or equal to 0:
set {_new} to "%{_new}%%{_char}%"
else if {_char} is " ":
set {_new} to "%{_new}% %{_color}%"
else:
set {_new} to "%{_new}%%{_char}%"
return {_new}
function jsonSanitize(msg: text) :: text:
if {@debug} is true:
broadcast "&a[Sanitize] &7&oSanitizing input..."
set {_m::*} to {_msg} split at ""
loop {_m::*}:
if loop-value is """":
set {_m::%loop-index%} to "\""" # """
else if loop-value is "\":
set {_m::%loop-index%} to "\\"
set {_new} to join {_m::*} with ""
return {_new}
function jsonFormat(msg: text, color: boolean = true) :: text:
set {_m::*} to {_msg} split at "||"
set {_current} to 1
loop {_m::*}:
if {_clusters::%{_current}%} is not set:
set {_clusters::%{_current}%} to ""
if {_clusters::%{_current}%::text} is not set:
set {_clusters::%{_current}%::text} to jsonSanitize(loop-value)
else:
set {_tag} to the first 4 characters of loop-value
set {_value} to subtext of loop-value from characters 5 to the length of loop-value
if {_tag} is "ttp:":
set {_clusters::%{_current}%::tooltip} to jsonSanitize({_value})
else if {_tag} is "cmd:":
set {_clusters::%{_current}%::command} to jsonSanitize({_value})
else if {_tag} is "sgt:":
set {_clusters::%{_current}%::suggest} to jsonSanitize({_value})
else if {_tag} is "url:":
if {_value} doesn't contain "http://" or "https://":
set {_value} to "http://%{_value}%"
set {_clusters::%{_current}%::url} to jsonSanitize({_value})
else if {_tag} is "ins:":
set {_clusters::%{_current}%::insertion} to jsonSanitize({_value})
else:
add 1 to {_current}
set {_clusters::%{_current}%::text} to jsonSanitize(loop-value)
set {_clusters::%{_current}%} to ""
if {@debug} is true:
broadcast "&a[Tag Check] &3cluster:&b%{_current}% &8(&f&o%{_tag}%&8)"
loop {_clusters::*}:
if {@debug} is true:
broadcast "&a[Cluster Check] &7&oCluster ##%loop-index% exists."
set {_i} to loop-index
set {_text} to {_clusters::%{_i}%::text}
if {_color} is true:
set {_text} to jsonColorize({_text})
if {_json} is not set:
set {_json} to "{""text"":""%{_text}%"""
else:
set {_json} to "%{_json}%,{""text"":""%{_text}%"""
if {_clusters::%{_i}%::tooltip} is set:
if {_color} is true:
set {_tooltip} to jsonColorize({_clusters::%{_i}%::tooltip})
else:
set {_tooltip} to {_clusters::%{_i}%::tooltip}
set {_json} to "%{_json}%,""hoverEvent"":{""action"": ""show_text"",""value"": ""%{_tooltip}%""}"
if {_clusters::%{_i}%::insertion} is set:
set {_json} to "%{_json}%,""insertion"":""%{_clusters::%{_i}%::insertion}%"",""obfuscated"":false"
if {_clusters::%{_i}%::command} is set:
set {_clickable} to "%{_json}%,""clickEvent"":{""action"":""run_command"",""value"":""%{_clusters::%{_i}%::command}%""}"
if {_clusters::%{_i}%::suggest} is set:
set {_clickable} to "%{_json}%,""clickEvent"":{""action"": ""suggest_command"",""value"": ""%{_clusters::%{_i}%::suggest}%""}"
if {_clusters::%{_i}%::url} is set:
set {_clickable} to "%{_json}%,""clickEvent"":{""action"": ""open_url"",""value"": ""%{_clusters::%{_i}%::url}%""}"
if {_clickable} is set:
set {_json} to "%{_clickable}%}"
delete {_clickable}
else:
set {_json} to "%{_json}%}"
return "{""text"":"""", ""extra"":[%{_json}%]}"
function json(to: text, msg: text, color: boolean = true):
set {_msg} to jsonFormat({_msg}, {_color})
execute console command "/tellraw %{_to}% %{_msg}%"
if {@debug} is true:
set {_player} to {_to} parsed as offline player
if {_player} is online:
broadcast uncolored {_msg} to {_player}
function jsonBroadcast(msg: text, color: boolean = true):
json("@a", {_msg}, {_color})
#-- (Üst tarafı kurcalamayın json.sk adlı skripttir bana ait degildir!) --#
options:
sunucuismi: &cUltraEvent &7&l»
oylamasüresi: 20 #Oylamanın ne kadar sürecegini ayarlar
# Envanter eventi eşya bölümü
esyakodu1: emerald 64 #Envanter eventinde verilecek itemin kodunu yazın veya ismini ve boşluk bırakıp miktarını yazınız
esyakodu2: emerald 64 #Envanter eventinde verilecek itemin kodunu yazın veya ismini ve boşluk bırakıp miktarını yazınız
esyakodu3: emerald 64 #Envanter eventinde verilecek itemin kodunu yazın veya ismini ve boşluk bırakıp miktarını yazınız
esyakodu4: emerald 64 #Envanter eventinde verilecek itemin kodunu yazın veya ismini ve boşluk bırakıp miktarını yazınız
esyakodu5: emerald 64 #Envanter eventinde verilecek itemin kodunu yazın veya ismini ve boşluk bırakıp miktarını yazınız
esyakodu6: emerald 64 #Envanter eventinde verilecek itemin kodunu yazın veya ismini ve boşluk bırakıp miktarını yazınız
esyakodu7: emerald 64 #Envanter eventinde verilecek itemin kodunu yazın veya ismini ve boşluk bırakıp miktarını yazınız
esyakodu8: emerald 64 #Envanter eventinde verilecek itemin kodunu yazın veya ismini ve boşluk bırakıp miktarını yazınız
esyakodu9: emerald 64 #Envanter eventinde verilecek itemin kodunu yazın veya ismini ve boşluk bırakıp miktarını yazınız
esyakodu10: emerald 64 #Envanter eventinde verilecek itemin kodunu yazın veya ismini ve boşluk bırakıp miktarını yazınız
# Aşagı kısım verilecek para miktarıdır.!
paramiktari: 5000 # örnek: 5k para verir.
# Madeneventinin kazılmaya açılcak wg ismidir
wgismimadeneventi: madeneventikir #örmek madeneventikir wgli yeri build allow lar!
gidilcekwarp: warpismi #madeneventini gerceklestirceginiz warp
madeneventisüre: 1 #Madeneventinin kaç dakika açık kalacagını ayarlayınız
gerisayimsüre: 0 #Bunu herzaman madeneventisüreden 1 dk altına ayarlayın!
dünyaismi: -w # Hangi dünyada ise ismini yazıcaksınız
every 1 minutes:
if {gerisayim::*} is set:
if {dakikasay.geri} is set:
remove 1 from {dakikasay.geri}
if {dakikasay.geri} is equal to -1:
clear {dakikasay.geri}
every 1 second:
if {gerisayim::*} is set:
if {madeneventigerisayim} is true:
if {saniyesay.geri} is set:
remove 1 from {saniyesay.geri}
execute console command "tm abc &cMaden eventinin bitmesine &7: &a%{dakikasay.geri}%&7:&e%{saniyesay.geri}%"
if {saniyesay.geri} is equal to 0:
set {saniyesay.geri} to 60
command /saat:
trigger:
message "&c&lSaat &7» &6&l%hour%&7:&6&l%minute%&7:&6&l%second%"
command /eventultra [<text>] [<text>]:
aliases: /eventultra, /eu
permission: eventultra.admin
permission message: &cBunu yapmak için gerekli &eyetkin &cyok &7» &cYapımcı &7BurakAyzz
trigger:
arg-1 isn't set:
json("%player%", "&b&l&m-------------&r &e&oEvent Ultra &b&l&m-------------||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
send "&6❆ &cEvent Saati Eklemek için &7: &a/eu ekle 18.4.20 &6Örnek&7: 18 saat 4 dakika 20 saniye"
send "&6❆ &cEvent Saati kaldırmak için /eu kaldir 18.4.20 &6bunu yapmak için daha önce eklemiş olmanız gerekli!"
send "&6❆ &cGerisayımı Kapatmak için&7: /eu gerisayim kapat"
send "&6❆ &cGerisayımı Açmak için&7: /eu gerisayim aç"
send "&6❆ &cOy vermeyi kapatmak için&7: /eu oylama kapat"
send "&6❆ &cOy vermeyi Açmak için&7: /eu oylama aç"
json("%player%", "&6❆ &cEklenen Event Saatlerine Bakmak için&7: &a/eu saatler &6veya ||&c&lTıkla||cmd:/eu saatler||ttp:&cEklenen saatlere bakmak için &ftıkla &cyazısına tıkla!")
send ""
send "&cYeni Sürümde eklenecekler&7:&6 /eu admin komudu"
send "&cve Sizin verdiginiz fikirler!"
send ""
send "&6➥ &c&oYapımcı &7BurakAyzz&c!"
send "&6➥ &bSürüm&7: &70.1"
json("%player%", "&b&l&m-------------&r &e&oEvent Ultra &b&l&m-------------||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
arg-1 is "saatler":
set {_s} to size of {eventsaatleri::*}
json("%player%", "&b&l&m-------------&r &e&oEvent Ultra &b&l&m-------------||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
send ""
send "&c★ &bEvent Saatleri &7: &e(%{_s}%)"
send ""
loop {eventsaatleri::*}:
send "&a - &e%loop-index% &7» &e%loop-value%"
send ""
json("%player%", "&b&l&m-------------&r &e&oEvent Ultra &b&l&m-------------||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
arg-1 is "ekle":
loop {eventsaatleri::*}:
if arg 2 is set:
if arg 2 is "%loop-value-1%":
send "{@sunucuismi} &7: &c&l&nBaşarısız!" to player
send "{@sunucuismi} &7: &bBu saat önceden eklenmiş!"
send ""
stop
send "{@sunucuismi} &7» &b%arg 2% &cEklendi!"
execute console command "tm msg %player% &e%arg 2% &cEklendi!"
add arg 2 to {eventsaatleri::*}
stop
arg-1 is "sil":
if arg 2 isn't "%{eventsaatleri::*}%":
json("%player%", "{@sunucuismi} &cBaşarısız, daha önce eklenmemiş veya silinmiş!||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
if arg-2 isn't set:
json("%player%", "{@sunucuismi} &cBaşarısız, Saat ismi yazilmamış!||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
stop
else:
loop {eventsaatleri::*}:
if arg 2 is "%loop-value%":
send "{@sunucuismi} &7» &b%arg 2% &aEvent saati başarılı silindi!!"
remove arg 2 from {eventsaatleri::*}
arg-1 is "oylama":
arg-2 is "aç":
add 10 to {oylama::*}
json("%player%", "{@sunucuismi} &aBaşarılı, &c&nOylama &amodu &façıldı!||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
stop
arg-2 is "kapat":
delete {oylama::*}
json("%player%", "{@sunucuismi} &aBaşarılı, &c&nOylama &amodu &ckapandı!||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
stop
if arg-2 isn't set:
json("%player%", "{@sunucuismi} &cBaşarısız, &c/eu &foylama &caç &fveya &c/eu &foylama &ckapat!||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
arg-1 is "gerisayim":
arg-2 is "aç":
add 10 to {gerisayim::*}
json("%player%", "{@sunucuismi} &aBaşarılı, &c&nGerisayim &amodu &façıldı!||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
stop
arg-2 is "kapat":
delete {gerisayim::*}
json("%player%", "{@sunucuismi} &aBaşarılı, &c&nGerisayim &amodu &ckapandı!||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
stop
if arg-2 isn't set:
json("%player%", "{@sunucuismi} &cBaşarısız, &c/eu &fgerisayim &caç &fveya &c/eu &fgerisayim &ckapat!||ttp:&cYapımcı&7: &e&oBurakAyzz!")
every 1 second:
loop {eventsaatleri::*}:
set {eventsaat} to "%hour%:%minute%:%second%"
if {eventsaat} is "%loop-value%":
loop all players:
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &f1 Dakika &cSonra event oylaması başlicak hazırlanın!||ttp:&3Event oylaması nedir, 3 eventti oylar ve oyuncuların en çok oyladıgı event türü çalışır!")
wait 50 second
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &f10 Saniye &cSonra event oylaması başlicak hazırlanın!||ttp:&3Event oylaması nedir, 3 eventti oylar ve oyuncuların en çok oyladıgı event türü çalışır!")
wait 5 second
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &f5 Saniye &cSonra event oylaması başlicak hazırlanın!||ttp:&3Event oylaması nedir, 3 eventti oylar ve oyuncuların en çok oyladıgı event türü çalışır!")
wait 1 second
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &f4 Saniye &cSonra event oylaması başlicak hazırlanın!||ttp:&3Event oylaması nedir, 3 eventti oylar ve oyuncuların en çok oyladıgı event türü çalışır!")
wait 1 second
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &f3 Saniye &cSonra event oylaması başlicak hazırlanın!||ttp:&3Event oylaması nedir, 3 eventti oylar ve oyuncuların en çok oyladıgı event türü çalışır!")
wait 1 second
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &f2 Saniye &cSonra event oylaması başlicak hazırlanın!||ttp:&3Event oylaması nedir, 3 eventti oylar ve oyuncuların en çok oyladıgı event türü çalışır!")
wait 1 second
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &f1 Saniye &cSonra event oylaması başlicak hazırlanın!||ttp:&3Event oylaması nedir, 3 eventti oylar ve oyuncuların en çok oyladıgı event türü çalışır!")
wait 1 second
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &aEvent oylaması başladı, karanızı iyi seçin chat kapatılıyor!||ttp:&3Event oylaması nedir, eventi oylayarak hangi eventin gelmesini istediginizi seçersiniz!")
set {eventkilit} to true
set {envanter} to 0
set {maden} to 0
set {para} to 0
set {eventbitis} to true
set {kullandi.%loop-player%} to false
if {oylama::*} is set:
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&3Oylama!")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bEvent oylaması başlamıştır, oylamak istediginiz eventin üstüne tıklayın &f{@oylamasüresi} &bsaniye sonra sona ericektir!.")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&c► &fEnvanter Eventi!||ttp:&3Oy vermek istiyorsan üstüne &ctıkla!||cmd:/envanter")
json("%loop-player%", "&c► &fMaden Eventi!||ttp:&3Oy vermek istiyorsan üstüne &ctıkla!||cmd:/maden")
json("%loop-player%", "&c► &fPara eventi!||ttp:&3Oy vermek istiyorsan üstüne &ctıkla!||cmd:/para")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bEvent oylaması başlamıştır, oylamak istediginiz eventin üstüne tıklayın &f{@oylamasüresi} &bsaniye sonra sona ericektir!.")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&3Oylama!")
wait {@oylamasüresi} second
loop 90 times:
send "" to all players
set {eventbitis} to false
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&a✔ &cAlınan Oylar&7:")
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 &bEnvanter Oy&7: &e%{envanter}%")
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 &bMaden Oy&7: &e%{maden}%")
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 &bPara Oy&7: &e%{para}%")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
wait 3 second
loop 90 times:
send "" to all players
if {envanter} is greater than {maden}:
if {envanter} is greater than {para}:
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&a✔ &e&oKazanan Eventi &7&oEnvanter &e&oEventi başlıyor!")
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bAldıgı Oy&7: &e%{envanter}%")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
wait 1 second
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu1}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu2}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu3}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu4}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu5}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu6}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu7}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu8}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu9}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu10}"
json("%loop-player%", "")
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bEşyalar verildi, iyi oyunlar"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bEvent bitmiştir, bir dahaki event saatini bekleyin!"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 &e&l%hour%:%minute%:%second% &aEvent Saati!"
set {eventkilit} to false
if {para} is greater than {envanter}:
if {para} is greater than {maden}:
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&a✔ &e&oKazanan Eventi &7&oPara &e&oEventi başlıyor!")
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bAldıgı Oy&7: &e%{para}%")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
wait 1 second
execute console command "eco give %loop-player% {@paramiktari}"
json("%loop-player%", "")
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bPara verildi, iyi oyunlar"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bEvent bitmiştir, bir dahaki event saatini bekleyin!"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 &e&l%hour%:%minute%:%second% &aEvent Saati!"
set {eventkilit} to false
if {maden} is greater than {envanter}:
if {maden} is greater than {para}:
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&a✔ &e&oKazanan Eventi &7&oMaden &e&oEventi başlıyor!")
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bAldıgı Oy&7: &e%{maden}%")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
wait 1 second
execute console command "warp {@gidilcekwarp} %loop-player%"
broadcast "&c&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &6{@gidilcekwarp} &badlı ışınlanma noktasına tüm oyuncular ışınlanıyor!"
broadcast "&c&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &610 &cSaniye sonra maden eventi kırılabilir olacaktır!"
wait 10 second
set {madeneventigerisayim} to true
execute console command "rg flag {@wgismimadeneventi} build -w {@dünyaismi} allow"
broadcast "&c&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &610 Dakika &csonra maden eventi kırılamaz olucak!"
set {saniyesay.geri} to 60
set {dakikasay.geri} to {@gerisayimsüre}
wait {@madeneventisüre} minutes
set {madeneventigerisayim} to false
delete {dakikasay.geri}
set {madeneventigerisayim} to false
delete {saniyesay.geri}
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bMaden yapıldı, iyi oyunlar"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bEvent bitmiştir, bir dahaki event saatini bekleyin!"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 &e&l%hour%:%minute%:%second% &aEvent Saati!"
set {eventkilit} to false
else:
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bOylama Modu&7: &cKapalı, Kura çekilecek!"
wait 5 second
if chance of 33%:
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&a✔ &e&oKazanan Eventi &7&oEnvanter &e&oEventi başlıyor!")
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bOylama Modu&7: &cKapalı, o yüzden kura çekildi!")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
wait 1 second
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu1}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu2}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu3}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu4}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu5}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu6}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu7}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu8}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu9}"
execute console command "give %loop-player% {@esyakodu10}"
json("%loop-player%", "")
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bEşyalar verildi, iyi oyunlar"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bEvent bitmiştir, bir dahaki event saatini bekleyin!"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 &e&l%hour%:%minute%:%second% &aEvent Saati!"
set {eventkilit} to false
else:
if chance of 33%:
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&a✔ &e&oKazanan Eventi &7&oMaden &e&oEventi başlıyor!")
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bOylama Modu&7: &cKapalı, o yüzden kura çekildi!")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
wait 1 second
execute console command "warp {@gidilcekwarp} %loop-player%"
broadcast "&c&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &6{@gidilcekwarp} &badlı ışınlanma noktasına tüm oyuncular ışınlanıyor!"
broadcast "&c&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &610 &cSaniye sonra maden eventi kırılabilir olacaktır!"
wait 10 second
set {madeneventigerisayim} to true
execute console command "rg flag {@wgismimadeneventi} build -w {@dünyaismi} allow"
broadcast "&c&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &610 Dakika &csonra maden eventi kırılamaz olucak!"
set {saniyesay.geri} to 60
set {dakikasay.geri} to {@gerisayimsüre}
wait {@madeneventisüre} minutes
set {madeneventigerisayim} to false
delete {dakikasay.geri}
set {madeneventigerisayim} to false
delete {saniyesay.geri}
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bMaden yapıldı, iyi oyunlar"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bEvent bitmiştir, bir dahaki event saatini bekleyin!"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 &e&l%hour%:%minute%:%second% &aEvent Saati!"
else:
set {eventkilit} to false
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&a✔ &e&oKazanan Eventi &7&oPara &e&oEventi başlıyor!")
json("%loop-player%", "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bOylama Modu&7: &cKapalı, o yüzden kura çekildi!")
json("%loop-player%", "")
json("%loop-player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
wait 1 second
execute console command "eco give %loop-player% {@paramiktari}"
json("%loop-player%", "")
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bPara verildi, iyi oyunlar"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &bEvent bitmiştir, bir dahaki event saatini bekleyin!"
broadcast "&a【 &c&l! &a】 &e&l%hour%:%minute%:%second% &aEvent Saati!"
set {eventkilit} to false
on chat:
{eventkilit} is true:
cancel event
send ""
message "&8&l» &9Event bitane kadar, sohbet kapalıdır!" to player
send ""
if {kullandi.%player%} is false:
json("%player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
send ""
json("%player%", "&c► &fEnvanter Eventi!||ttp:&3Oy vermek istiyorsan üstüne &ctıkla!||cmd:/envanter")
json("%player%", "&c► &fMaden Eventi!||ttp:&3Oy vermek istiyorsan üstüne &ctıkla!||cmd:/maden")
json("%player%", "&c► &fPara eventi!||ttp:&3Oy vermek istiyorsan üstüne &ctıkla!||cmd:/para")
send ""
json("%player%", "&e▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇||ttp:&cOylama Sonuçları!!")
execute console command " tm bc &c✘ ✘ ✘<nl>&2Sohbet Kapalı,Konuşamassın!"
command /envanter:
trigger:
if player is op:
add 1 to {envanter}
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &eYetkili Oldugunuz için sınırsız oy kullanabilirsiniz!"
stop
if {eventbitis} is true:
if {kullandi.%player%} is false:
add 1 to {envanter}
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &eEvent seçim oyunuzu başarılı bir şekilde &benvanter &eeventine kullandınız!"
set {kullandi.%player%} to true
else:
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &cSadece &61 &ckez oy kullanabilirsin!"
else:
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &cOylama Kapanmış!"
command /maden:
trigger:
if player is op:
add 1 to {maden}
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &eYetkili Oldugunuz için sınırsız oy kullanabilirsiniz!"
stop
if {eventbitis} is true:
if {kullandi.%player%} is false:
add 1 to {maden}
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &eEvent seçim oyunuzu başarılı bir şekilde &bmaden &eeventine kullandınız!"
set {kullandi.%player%} to true
else:
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &cSadece &61 &ckez oy kullanabilirsin!"
else:
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &cOylama Kapanmış!"
command /para:
trigger:
if player is op:
add 1 to {para}
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &eYetkili Oldugunuz için sınırsız oy kullanabilirsiniz!"
stop
if {eventbitis} is true:
if {kullandi.%player%} is false:
add 1 to {para}
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &eEvent seçim oyunuzu başarılı bir şekilde &bpara &eeventine kullandınız!"
set {kullandi.%player%} to true
else:
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &cSadece &61 &ckez oy kullanabilirsin!"
else:
message "&a【 &c&l! &a】 {@sunucuismi} &cOylama Kapanmış!"