- Katılım
- 24 Aralık 2017
- Mesajlar
- 26
- Elmaslar
- 14
- Puanlar
- 8.770
- Yaş
- 24
Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere yazmış olduğum EnderEvent skriptini tanıtıcam..
Skripti diğer skriptlerden ayıran biraz daha manuel ve biraz daha zaman ayrılması oluyor.
Nedeni is şu şekilde..
Bu event sisteminde EnderChest kesinlikle yapılamıyor veyahut açılamıyor.. (dilerseniz ayarlayabilirsiniz)
Ve gerekli kodu yazdığınızda Oyuncuların EnderChestine belirlediğiniz şansla belirlediğiniz item belirlediğiniz adetle belirlediğiniz süre zarfı sürecinde ekleniyor..
Yani manuel dediğim yer aslında sadece burası geri kalan da bir şey yapmanız gerekmiyor tabikide!
NOT: Biraz skript bilginiz varsa kendiniz bunu otomatik hale çevirebilirsiniz..
JavaScript:
#Yapımcı# : -[ nXDream ]-
options:
p: &8[&cnXDream&8] &8» #Prefix
süre: 10 #Saniye üzerinden süre
yüzde: 100 #Yüzde üzerinden şans
adet: 3 #Verilen itemin adeti
item: iron ingot #Verilen item
on command "/enderchest":
if player has permission "nx.dream":
stop
else:
cancel event
send "{@p} &7Enderchest açmanız yetkililer tarafından engellendi!"
on craft an ender chest:
if player has permission "nx.dream":
stop
else:
cancel event
send "{@p} &7Enderchest yapmanız yetkililer tarafından engellendi!"
on place an ender chest:
if player has permission "nx.dream":
stop
else:
cancel event
remove a ender chest from player
send "{@p} &7Enderchest koymanız yetkililer tarafından engellendi!"
on drop an ender chest:
if player has permission "nx.dream":
stop
else:
cancel event
remove a ender chest from player
send "{@p} &7Enderchest atmanız yetkililer tarafından engellendi!"
command /enderevent [<text>]:
trigger:
if player has permission "nx.dream":
if arg 1 is "aç":
add 1 to {nx.dream}
send "{@p} &7Enderchest eventiniz açıldı!"
if arg 1 is "kapat":
delete {nx.dream}
send "{@p} &7Enderchest eventiniz kapandı!"
every {@süre} seconds:
if {nx.dream} is set:
loop all players:
chance of {@yüzde}%:
add {@adet} {@item} to the loop-player's ender chest
else:
stop
Son düzenleme: