Sol Reklam

Dying Light 2 - Ön İzlenim

S

Silinen üye 78915

Ziyaretçi
dying-light-2-logo_0.jpg


Dying Light 2
Aksiyon, gerilim ve eğlence! Mükemmel!

Belirtme: Dying Light 2, Techland tarafından geliştirilen ve Techland Publishing tarafından yayınlanması yaklaşmakta olan bir hayatta kalma korku eylemi rol yapma oyunudur. Oyun, 2020 yılının başlarında Microsoft Windows, PlayStation 4 ve Xbox One için piyasaya sürülecek ve 2015'in Dying Light'ın devamı niteliğindedir.

ss_37a0e9b611c3a3515e84e35f22796257d4601b2e.1920x1080.jpg


Dying Light 2 - Oynanış

Dying Light 2, birinci şahıs zombi kıyamet kıyafeti temalı aksiyon rol yapma oyunudur. Oyuncular hızlı bir şekilde gezinmek için çıkıntılara tırmanma, kenarlardan sıyrılma ve duvara koşma gibi eylemler gerçekleştirebilir. Tırmık kancası ve yamaç paraşütü gibi araçlar da kentte enine geçişe yardımcı olur. Aiden, düşüşünü kırmak için ölüyü de kullanabilir. Oyun çoğunlukla yakın dövüş temellidir ve yakın dövüş silahları kullanılarak yapılan dövüşlerin çoğunluğu ile yapılır. Yakın dövüş silahlarının kullanım ömrü sınırlıdır ve eğer oyuncu onları uzun süre dövüşmek için kullanırsa, bozulur ve en sonunda kırılır. Aidan ayrıca enfeksiyon nedeniyle insanüstü becerilerden de faydalanabilir. İlk oyunda olduğu gibi, zombiler güneş ışığına maruz kaldıklarında yavaştır, ancak geceleri çok daha agresif ve düşmanca olurlar.

Oyun, oyuncuların özgürce keşfedebilecekleri devasa kentsel açık bir dünya olan The City'de oynanıyor. Orijinal oyundan dört kat daha büyük olan harita yedi ayrı bölgeye ayrılmış ve her birinin kendine ait simge ve yerleri var. Şehri keşfederken, oyuncular yeni eşya ve silahlar üretmek için farklı hurda ve kaynakları temizleyebilirler. Oyunda, oyuncular farklı hizipler ve yerleşimlerle tanışırlar ve oyunun dünyasının durumunu ve oynanamayan karakterlerin temelini değiştirecek farklı kararlar vermek zorundadırlar. Aidan'ı görüntüleyin. Oyuncu başka bir uzlaşmayı tamamen yok ederken bir fraksiyona refah getirebiliyor. Belli kararlar vermek, şehirdeki alanları da açacak ya da kapatacak ve bu sayede oyuncuların çoklu oyun oynamalarını teşvik edecek. Selefi gibi, oyun dört oyuncu kooperatif multiplayer bulunuyor.


ss_e9697c38d50259df25495750dfff3899572beeed.1920x1080.jpg


Dying Light 2 - Geliştirme Bölümü
Dying Light 2, Techland tarafından geliştirilmiş ve yayınlanmıştır. Ekip, kayıp ve korku hissi uyandırmak ve insanlığın neslinin tükenme sınırında olduğunu göstermek istiyordu. İnsanlığın kırılganlığını göstermek için ekip, şehirlere, geçici yapıların eski bina yıkıntılarının üzerine inşa edildiği ve insanlara yer vermek için birkaç katman sunarken, kalıcı yapılar ve beton zemin büyük zombi orduları tarafından işgal edildi. Şehir yaratılırken ekip, seviye tasarımcılarından minimum verim ile çıkıntı ve pencereler gibi farklı yapı parçaları monte edebilen City Builder adlı bir iç teknolojiden faydalandı. Teknoloji, ekibin şehir tasarımını hızla yaratmasını ve değiştirmesini sağladı. Ekip ayrıca oyuna güç vermek için C-Engine adında yeni bir motor yarattı.

Oyun, kendinden öncekilere kıyasla anlatıya büyük ölçüde vurgu yaptı. Takım, oyuncuların tercihlerine reaktif olan oyunun hikayesini yazmaya yardımcı olmak için Chris Avellone'ye yaklaştı. Oyun, Avellone’a göre her seçeneğin "gerçek" sonuçları olduğu "anlatı kum havuzu" olarak tanımlandı. Oyuncular belirli seçimler yaptıktan sonra oyun alanı da değişecektir. Oyunun hikayesi, ilk oyuna kıyasla daha ciddi bir ton sunuyor. Dünyayı inandırıcı ve özgün hissettirmek için, takım aynı zamanda gerçek dünya meselelerinden ve politik ideolojilerden ilham aldı ve gerçekçi olmadığı düşünülen oyun fikirlerini bırakmak zorunda kaldı. Ciszewski, her oyunda, oyuncuların "içeriğin en az yüzde 25'ini kaybedeceğini" ekledi.


maxresdefault.jpg

Hikaye, insanlık için, ihanet, sadakatsizlik ve entrika gibi temaları aktaran yeni ve modern bir " Karanlık Çağ " üzerine odaklanıyor. Takım oyunun oynanışından emindi, ancak oyunun anlatımını tasarlarken ek yardıma ihtiyaç duyduklarını hissettiler. Bu nedenle, ekip Avellone ile birlikte Witcher 3: Wild Hunt üzerinde çalışan yazarların yanı sıra yazı ve hikayesi için yaygın olarak övülen bir oyun aldı. Anlatı tasarımı ayrıca oyuncuların oynanamayan karakterlere önem vermesini ve oyuncuların varlığı ve ihtiyaçları konusunda daha duyarlı olmalarını teşvik eder.

Zombiler, son oyunda olduğu gibi ana düşman olmak yerine, bir anlatı aracı haline dramayı ve temaları teşvik etmek için oynanamaz diğer karakterlere baskı yapıyor. Oyun, düşman insan düşmanlarına, ilk oyuna kıyasla daha ağır geliyor, çünkü ekip, yaşayan insanların eşit derecede tehlikeli olduğu The Walking Dead ve Thrones Game gibi çalışmalardan ilham aldı. Takım, oyunda zombiler için bir yaşam döngüsü geliştirdi. Yeni ısırılan zombilere, insanlığı halen devam eden hızlı ve tehlikeli düşmanlar olan Viral denir. Daha sonra "normal zombiler" olarak tanımlanan Biters olacaklardı. Biterler UV ışığına uzun süre maruz kaldığında, etten düşerek zombileri dejenere eden Dejeneratlar'a geçerler.




 

yercekimsiz

sv_gravity 0

Discord:

Libris#7386

Katılım
12 Temmuz 2019
Mesajlar
390
Elmaslar
483
Puanlar
7.305
Minecraft evreninden çıkıp, genel oyunlara geçmişsin. İzlenim hiç fena değil. Ama para yok, alamıyoruz :D
 
S

Silinen üye 78915

Ziyaretçi

CrossBorder

CrossBorder & NightsTeam | Hayal et, gerçek olsun

Discord:

CrossBorder#8746

Katılım
22 Eylül 2019
Mesajlar
16
Elmaslar
11
Puanlar
910
Yer
İzmir
Minecraft
Emert1484
Oyunu diğer konudan gördüm. İlgimi çekti bakacağım.
 
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı