Sol Reklam
Sağ Reklam

Chate yazı yazarak onaylama

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

King800

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
13
Elmaslar
1
Puanlar
3.710
Yaş
23
Merhabalar öncelikle.
Sanal menülü bir eklenti geliştiriyorum.Geliştirdiğim eklentide çok fazla GUI açılıp durduğundan dolayı karmaşaya sebep açmaması için satın alma onaylamasını şu şekilde yapmak istiyorum.
player.sendmessage("Satın almak istiyorsanız Y istemiyorsanız N yazınız."); // Burada da oyuncunun yazdığı Y ya da N ye göre satın alma işlemini onaylayacak kod bloğu.
Burada AsyncPlayerChatEvent kullanmayı düşündüm başta ama bu sefer oyuncuların yazdığı her Y ya da N satın alma işlemini tetiklerdi.
Nasıl yapabileceğim hakkında fikri olan varsa yardımcı olabilir mi ?
 

kullanici0000

Odunlara Vur Vur Vur!

Discord:

asdGetDo#5362

Katılım
5 Aralık 2022
Mesajlar
49
Elmaslar
10
Puanlar
430
Yaş
24
Yer
NewYork
Minecraft
FertuzNetwors
Oyuncunun hangi durumda yazdığını kontrol etmek için bir boolean veya int değişkeni oluşturup, daha sonra bu "Satın almak istiyorsanız..." mesajı oyuncuya gönderilirken ek olarak oluşturduğunuz 0 veya false olan değişkenin durumunu 1 veya true çekip bundan sonra gelecek Y ve N'yi kontrol ederken bu değişkenlerin durumunu kontrol edip 0 veya false ise komutu döndürmemesini, aksine 1 veya true ise komutu döndürmesini yapabilirsin sanırsam.

Kısaca şu şekil bir koddan bahsediyorum. Ben boolean ile yaptım, ama isterseniz siz int değişkeni ile de yapabilirsiniz yani 0=false 1=true diye biliyorum çünkü.

Kod:
private boolean durum = false; //Menüden dediğin işlemi yaptığını kontrol edecek değişken.

player.sendmessage("Satın almak istiyorsanız Y istemiyorsanız N yazınız."); // Burada da oyuncunun yazdığı Y ya da N ye göre satın alma işlemini onaylayacak kod bloğu.
durum = true; //eğer yukarıda olan mesaj geldi ise oyuncunun satın alma işlemi yapmak istediğini varsayıyorum ve burayı true yapıyorum.

@EventHandler
public boolean onPlayerChat(AsyncPlayerChatEvent event) {

if(event.getMessage().equals("n") && event.getMessage().equals("y")){ // oyuncunun yazdığı şey "y" veya  "n" ise tetiklenecek kodlar.

 if(!durum){
return false; //eğer durum false veya 0 ise aşşağıda gelen kodlar çalışmaz
        }

asdasdasd //buraya y ve n yazdığında tetiklenecek kod
    }

 return true;
}

Bu şekilde bir kod işinize yarayabilir. Tabii sizin kodlarınıza göre belki değişiklik gösterebilir, yani mesela durum değişkeninin yeri falan.

Bu arada bu tarz sorunlarınız olur ise başka buraya konu açmak ve araştırmanın yanıda ek olarak ChatGPT'ye de sormayı deneyebilirsiniz, gerçekten faydalı gibi, aynı şey hata mesajları içinde geçerli.
 
Son düzenleme:
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı