amoreas
ilovemaju
mustafa_8907
Abi ciddiyim kafasından ağlıyor gibi gozukebilir ama ağlıyorlar bi 10 saniyede bir su damlası gibi dışarı baktım yağmur fln da yağmıyordu acaba uysusuzluktanmıdırÇok içten ağlıyorlar![]()
mustafa_8907
Teselli et biraz ya şunlarıAbi ciddiyim kafasından ağlıyor gibi gozukebilir ama ağlıyorlar bi 10 saniyede bir su damlası gibi dışarı baktım yağmur fln da yağmıyordu acaba uysusuzluktanmıdır
bilalbera2424
onlara sıkıca sarılki mutlu olsunlar aynı benim gibi!Basemdek köylüler nedense ağlıyor
Ekli dosyayı görüntüle 290509
Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!