Basemde ki köylüler ağlıyor

AlperTheMinner

Demir Cevheri Gibiyim
Katılım
9 Temmuz 2025
Mesajlar
215
Elmaslar
43
Puan
770
Konum
İstanbul

Discord:

alprtheminer

Basemdek köylüler nedense ağlıyor
1782576141145.webp
 
neden ağlıyorlar???
 
Aşk acısı kanka
 
Öyle bir ağlıyor ki mübarek gözünden değil kafasının üstünden geliyor yaş
 
satürnün enerjisi mahvediyormuş
 
Çok içten ağlıyorlar 😅
 
Çok içten ağlıyorlar 😅
Abi ciddiyim kafasından ağlıyor gibi gozukebilir ama ağlıyorlar bi 10 saniyede bir su damlası gibi dışarı baktım yağmur fln da yağmıyordu acaba uysusuzluktanmıdır
 

Hala Discord sunucumuza katılmadın mı?

Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!

Şimdi Katıl
Üst