Sol Reklam
Sağ Reklam

Skript Paylaşımı Banka Skripti [1.2]

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

§ErQy571§

Yay Yok, İskelet Yok
Katılım
24 Haziran 2018
Mesajlar
309
Elmaslar
176
Puanlar
4.310
JavaScript:
every 1 ticks:
    loop all players:
        if loop-player's balance is less than 0:
            set loop-player's balance to 0
        if {borcpara::%loop-player%} is less than 0:
            set {borcpara::%loop-player%} to 0
bu aşırı aşırı lag yapar. Ben kodu düzenliyip daha iyisini atayım. Attığımda konuya koyun.
Peki bekliyorum.
Gönderi otomatik olarak birleştirildi:

Aslında boşver ya, gerek değil.
 
Son düzenleme:

GizliDayı

Emre Doğan

Discord:

hazretidoqan#8722

Katılım
10 Ağustos 2018
Mesajlar
0
Elmaslar
13
Puanlar
0
Minecraft
GizliDayiV1
Gayet başarılı bir skript. Devamını bekliyoruz
 

ZeusPro

>> Pluginer & Skripter

Discord:

ZeuLeg#0962

Katılım
21 Ağustos 2017
Mesajlar
145
Elmaslar
28
Puanlar
8.985
Yer
Ankara
Kodu düzenledim:
JavaScript:
#----------------------#
#     Made By          #
#       EKTEAM         #
#----------------------#

variables:
    {borcpara::%player%} = 0 
    {borcparaalmis10::%player%} = 0
    {borcparaalmis25::%player%} = 0
    {borcparaalmis50::%player%} = 0

every 1 hour:
    loop {borca::*}:
        set {faiz::%loop-value%} to {borcpara::%loop-value%} // 100
        set {faizz::%loop-value%} to {faiz::%loop-value%} * 2
        add {faizz::%loop-value%} to {borcpara::%loop-value%}

command /banka:
    permission: banka.ac
    permission message: &cBu komudu kullanamazsın.
    trigger:
        open chest with 1 row named "&7&l[Banka]" to player
        wait 0.3 ticks
        format slot 2 of player with gold ingot named "&3Para Durumun" with lore "&aParan: &c%player's money% ||&aBorç Paran: &c%{borcpara::%player%}%" to close
        format slot 4 of player with gold nugget named "&3Borc Para" with lore "&aBu menüden borç para alabilirsin." to close then run [run player command "/borcparamenu1"]
        format slot 6 of player with wool:5 named "&3Borc Para Ode" with lore "&aBu menüden borç paranızı ödeyebilirsiniz." to close then run [run player command "/borcparaodemenu1"]

command /borcpara [<text>] [<player>] [<number>]:
    permission: borc.para
    permission message: &cBu komudu kullanamazsın.
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&c/borcpara kontrol <isim>"
            send "&c/borcpara ayarla <isim> <sayi>"
        if arg 1 is "kontrol":
            if arg 2 is not set:
                send "&aBorç Paran: &c%{borcpara::%player%}%" to player
            if arg 2 is set:
                if player has permission "borcpara.kontrol":
                    send "&a%arg 2% adlı kişinin borcu: &c%{borcpara::%arg 2%}%"
                else:
                    send "&cBu komudu kullanamazsın." to player
        if arg 1 is "ayarla":
            if player has permission "borcpara.ayarla":
                if arg 2 is not set:
                    send "&cKomudu düzgün giriniz." to player
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is not set:
                        send "&cKomudu düzgün giriniz." to player
                    if arg 3 is set:
                        send "&a%arg 2% adlı kişinin borç parası artık &c%arg 3%"
                        set {borcpara::%arg 2%} to arg 3
            else:
                send "&cBu komudu kullanamazsın." to player

command /borcparamenu1:
    permission: op
    permission message: &cBu komudu kullanamazsın.
    trigger:
        wait 1 seconds
        open chest with 1 row named "&7&l[Borc Para Menüsü]" to player
        wait 0.3 ticks
        format slot 2 of player with nether star named "&cBorç Al" with lore "&a10 Bin" to close then run [run player command "/borcparamenu10bin"]
        format slot 4 of player with nether star named "&cBorç Al" with lore "&a25 Bin" to close then run [run player command "/borcparamenu25bin"]
        format slot 6 of player with nether star named "&cBorç Al" with lore "&a50 Bin" to close then run [run player command "/borcparamenu50bin"]

command /borcparaodemenu1:
    permission: op
    permission message: &cBu komudu kullanamazsın.
    trigger:
        wait 1 seconds
        open chest with 1 row named "&7&l[Borc Para Ödeme Menüsü]" to player
        wait 0.3 ticks
        format slot 1 of player with nether star named "&cBorç Öde" with lore "&aBorcunun  Çeyreğini ÖDE" to close then run [run player command "/ceyrek"]
        format slot 3 of player with nether star named "&cBorç Öde" with lore "&aBorcunun Yarısını ÖDE" to close then run [run player command "/yarı"]
        format slot 5 of player with nether star named "&cBorç Öde" with lore "&aBorcunun %75'ini ÖDE" to close then run [run player command "/75"] 
        format slot 7 of player with nether star named "&cBorç Öde" with lore "&aBütün Borcunu ÖDE" to close then run [run player command "/tüm"]

command /borcparamenu10bin:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 0:
            set {borcpara::%player%} to 10000
            add 10000 to player's balance
            send "&c10,000 TL&a borc para aldın."
            set {borcparaalmis::%player%} to 1
            add player to {borca::*}
        else:
            send "&cZaten borç almışsın." to player

command /borcparamenu25bin:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 0:
            set {borcpara::%player%} to 25000
            add 25000 to player's balance
            send "&c25,000 TL&a borc para aldın."
            set {borcparaalmis::%player%} to 1
            add player to {borca::*}
        else:
            send "&cZaten borç almışsın." to player

command /borcparamenu50bin:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 0:
            set {borcpara::%player%} to 50000
            add 50000 to player's balance
            send "&c50,000 TL&a borc para aldın."
            set {borcparaalmis::%player%} to 1
            add player to {borca::*}
        else:
            send "&cZaten borç almışsın." to player

command /ceyrek:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 1:
            set {borc::%player%} to {borcpara::%player%} // 4
            if player's balance is greater than or equal to {borc::%player%}:
                remove {borc::%player%} from {borcpara::%player%}
                remove {borc::%player%} from player's balance
                send "&aBorcunun çeyreğini ödedin."
                set {borcparaalmis::%player%} to 0
            else:
                send "&6%{borc::%player%}%&cTL kadar paran yok!"
        else:
            send "&aBorcunuz yok."

command /yarı:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 1:
            set {borc::%player%} to {borcpara::%player%} // 2
            if player's balance is greater than or equal to {borc::%player%}:
                remove {borc::%player%} from {borcpara::%player%}
                remove {borc::%player%} from player's balance
                send "&aBorcunun yarısını ödedin."
                set {borcparaalmis::%player%} to 0
            else:
                send "&6%{borc::%player%}%&cTL kadar paran yok!"
        else:
            send "&aBorcunuz yok."

command /75:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 1:
            set {borcc::%player%} to {borcpara::%player%} // 100
            set {borc::%player%} to {borcc::%player%} * 75
            if player's balance is greater than or equal to {borc::%player%}:
                remove {borc::%player%} from {borcpara::%player%}
                remove {borc::%player%} from player's balance
                send "&aBorcunun %75'ini ödedin."
                set {borcparaalmis::%player%} to 0
            else:
                send "&6%{borc::%player%}%&cTL kadar paran yok!"
        else:
            send "&aBorcunuz yok."

command /tüm:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 1:
            if player's balance is greater than or equal to {borcpara::%player%}:
                delete {borcpara::%player%}
                remove {borcpara::%player%} from player's balance
                send "&aBorcunun tamamını ödedin."
                set {borcparaalmis::%player%} to 0
                remove player from {borca::*}
            else:
                send "&6%{borc::%player%}%&cTL kadar paran yok!"
        else:
            send "&aBorcunuz yok."

on command "pay":
    if {borcpara::%player%} is greater than 0:
        cancel event
        send "&c/pay komutunu borcunuz varken kullanılamaz." to player
her 1 saatte borcuna %2 faiz gelecek şekilde ayarladım ve borç ödeme menüsünü yeniledim (çeyreğini öde/yarısını öde/%75'ini öde/tümünü öde)
ve bazı şeyleri düzenledim.
 

§ErQy571§

Yay Yok, İskelet Yok
Katılım
24 Haziran 2018
Mesajlar
309
Elmaslar
176
Puanlar
4.310
Kodu düzenledim:
JavaScript:
#----------------------#
#     Made By          #
#       EKTEAM         #
#----------------------#

variables:
    {borcpara::%player%} = 0
    {borcparaalmis10::%player%} = 0
    {borcparaalmis25::%player%} = 0
    {borcparaalmis50::%player%} = 0

every 1 hour:
    loop {borca::*}:
        set {faiz::%loop-value%} to {borcpara::%loop-value%} // 100
        set {faizz::%loop-value%} to {faiz::%loop-value%} * 2
        add {faizz::%loop-value%} to {borcpara::%loop-value%}

command /banka:
    permission: banka.ac
    permission message: &cBu komudu kullanamazsın.
    trigger:
        open chest with 1 row named "&7&l[Banka]" to player
        wait 0.3 ticks
        format slot 2 of player with gold ingot named "&3Para Durumun" with lore "&aParan: &c%player's money% ||&aBorç Paran: &c%{borcpara::%player%}%" to close
        format slot 4 of player with gold nugget named "&3Borc Para" with lore "&aBu menüden borç para alabilirsin." to close then run [run player command "/borcparamenu1"]
        format slot 6 of player with wool:5 named "&3Borc Para Ode" with lore "&aBu menüden borç paranızı ödeyebilirsiniz." to close then run [run player command "/borcparaodemenu1"]

command /borcpara [<text>] [<player>] [<number>]:
    permission: borc.para
    permission message: &cBu komudu kullanamazsın.
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&c/borcpara kontrol <isim>"
            send "&c/borcpara ayarla <isim> <sayi>"
        if arg 1 is "kontrol":
            if arg 2 is not set:
                send "&aBorç Paran: &c%{borcpara::%player%}%" to player
            if arg 2 is set:
                if player has permission "borcpara.kontrol":
                    send "&a%arg 2% adlı kişinin borcu: &c%{borcpara::%arg 2%}%"
                else:
                    send "&cBu komudu kullanamazsın." to player
        if arg 1 is "ayarla":
            if player has permission "borcpara.ayarla":
                if arg 2 is not set:
                    send "&cKomudu düzgün giriniz." to player
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is not set:
                        send "&cKomudu düzgün giriniz." to player
                    if arg 3 is set:
                        send "&a%arg 2% adlı kişinin borç parası artık &c%arg 3%"
                        set {borcpara::%arg 2%} to arg 3
            else:
                send "&cBu komudu kullanamazsın." to player

command /borcparamenu1:
    permission: op
    permission message: &cBu komudu kullanamazsın.
    trigger:
        wait 1 seconds
        open chest with 1 row named "&7&l[Borc Para Menüsü]" to player
        wait 0.3 ticks
        format slot 2 of player with nether star named "&cBorç Al" with lore "&a10 Bin" to close then run [run player command "/borcparamenu10bin"]
        format slot 4 of player with nether star named "&cBorç Al" with lore "&a25 Bin" to close then run [run player command "/borcparamenu25bin"]
        format slot 6 of player with nether star named "&cBorç Al" with lore "&a50 Bin" to close then run [run player command "/borcparamenu50bin"]

command /borcparaodemenu1:
    permission: op
    permission message: &cBu komudu kullanamazsın.
    trigger:
        wait 1 seconds
        open chest with 1 row named "&7&l[Borc Para Ödeme Menüsü]" to player
        wait 0.3 ticks
        format slot 1 of player with nether star named "&cBorç Öde" with lore "&aBorcunun  Çeyreğini ÖDE" to close then run [run player command "/ceyrek"]
        format slot 3 of player with nether star named "&cBorç Öde" with lore "&aBorcunun Yarısını ÖDE" to close then run [run player command "/yarı"]
        format slot 5 of player with nether star named "&cBorç Öde" with lore "&aBorcunun %75'ini ÖDE" to close then run [run player command "/75"]
        format slot 7 of player with nether star named "&cBorç Öde" with lore "&aBütün Borcunu ÖDE" to close then run [run player command "/tüm"]

command /borcparamenu10bin:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 0:
            set {borcpara::%player%} to 10000
            add 10000 to player's balance
            send "&c10,000 TL&a borc para aldın."
            set {borcparaalmis::%player%} to 1
            add player to {borca::*}
        else:
            send "&cZaten borç almışsın." to player

command /borcparamenu25bin:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 0:
            set {borcpara::%player%} to 25000
            add 25000 to player's balance
            send "&c25,000 TL&a borc para aldın."
            set {borcparaalmis::%player%} to 1
            add player to {borca::*}
        else:
            send "&cZaten borç almışsın." to player

command /borcparamenu50bin:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 0:
            set {borcpara::%player%} to 50000
            add 50000 to player's balance
            send "&c50,000 TL&a borc para aldın."
            set {borcparaalmis::%player%} to 1
            add player to {borca::*}
        else:
            send "&cZaten borç almışsın." to player

command /ceyrek:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 1:
            set {borc::%player%} to {borcpara::%player%} // 4
            if player's balance is greater than or equal to {borc::%player%}:
                remove {borc::%player%} from {borcpara::%player%}
                remove {borc::%player%} from player's balance
                send "&aBorcunun çeyreğini ödedin."
                set {borcparaalmis::%player%} to 0
            else:
                send "&6%{borc::%player%}%&cTL kadar paran yok!"
        else:
            send "&aBorcunuz yok."

command /yarı:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 1:
            set {borc::%player%} to {borcpara::%player%} // 2
            if player's balance is greater than or equal to {borc::%player%}:
                remove {borc::%player%} from {borcpara::%player%}
                remove {borc::%player%} from player's balance
                send "&aBorcunun yarısını ödedin."
                set {borcparaalmis::%player%} to 0
            else:
                send "&6%{borc::%player%}%&cTL kadar paran yok!"
        else:
            send "&aBorcunuz yok."

command /75:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 1:
            set {borcc::%player%} to {borcpara::%player%} // 100
            set {borc::%player%} to {borcc::%player%} * 75
            if player's balance is greater than or equal to {borc::%player%}:
                remove {borc::%player%} from {borcpara::%player%}
                remove {borc::%player%} from player's balance
                send "&aBorcunun %75'ini ödedin."
                set {borcparaalmis::%player%} to 0
            else:
                send "&6%{borc::%player%}%&cTL kadar paran yok!"
        else:
            send "&aBorcunuz yok."

command /tüm:
    permission: op
    trigger:
        if {borcparaalmis::%player%} is 1:
            if player's balance is greater than or equal to {borcpara::%player%}:
                delete {borcpara::%player%}
                remove {borcpara::%player%} from player's balance
                send "&aBorcunun tamamını ödedin."
                set {borcparaalmis::%player%} to 0
                remove player from {borca::*}
            else:
                send "&6%{borc::%player%}%&cTL kadar paran yok!"
        else:
            send "&aBorcunuz yok."

on command "pay":
    if {borcpara::%player%} is greater than 0:
        cancel event
        send "&c/pay komutunu borcunuz varken kullanılamaz." to player
her 1 saatte borcuna %2 faiz gelecek şekilde ayarladım ve borç ödeme menüsünü yeniledim (çeyreğini öde/yarısını öde/%75'ini öde/tümünü öde)
ve bazı şeyleri düzenledim.
Güzel olmuş, emek verdiğin için de teşekkür ederim, fakat yukarıda sonradan yazdığım gibi yapmanı istemediğimi belirtmiştim. İstersen bu yazdığını başka yerde kullanabilirsin. :)
 

ZeusPro

>> Pluginer & Skripter

Discord:

ZeuLeg#0962

Katılım
21 Ağustos 2017
Mesajlar
145
Elmaslar
28
Puanlar
8.985
Yer
Ankara
Güzel olmuş, emek verdiğin için de teşekkür ederim, fakat yukarıda sonradan yazdığım gibi yapmanı istemediğimi belirtmiştim. İstersen bu yazdığını başka yerde kullanabilirsin. :)
Yinede konuya koymanı öneririm.
 

barbunyamc

Birisi mi Spawnlandı?
Katılım
29 Ağustos 2017
Mesajlar
5
Elmaslar
4
Puanlar
0
Yaş
22
skripti denedim çalışmıyor sanırım eski
 

CanaryMonster61

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

CanaryMonster#7869

Katılım
14 Ağustos 2018
Mesajlar
20
Elmaslar
2
Puanlar
0
Yaş
21
Minecraft
CanaryMonster
Hoş Bir Skripte benziyor daha çok Geliştirilmeli :)
 

BurakXX

Efendim Yakınlarda Kısır Kokusu Alıyorum.

Discord:

Burak#7050

Katılım
18 Şubat 2018
Mesajlar
1.372
Elmaslar
698
Puanlar
9.030
Minecraft
BurakXX
Facebook
BurakXX
Twitter
BurakXX
fikir güzel fakat every 1 tick kısmı baya lag yaptırır be
 

MrBerkayWinner

Demir Cevheri Gibiyim
Katılım
6 Eylül 2018
Mesajlar
188
Elmaslar
74
Puanlar
6.470
Yer
Ankara
Minecraft
2kwk
Çok bulunan bi skript olsa da, Güzel olmuş gelişmen dileğiyle.
 

xWisart_

Birisi mi Spawnlandı?
Katılım
22 Aralık 2018
Mesajlar
7
Elmaslar
0
Puanlar
0
Yaş
20
Güzel olmuş la başarıların devamını beklerik
 

Alphexia Network

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

EmirIsCoding#4197

Katılım
6 Aralık 2018
Mesajlar
1
Elmaslar
11
Puanlar
0
Yaş
25
Minecraft
EmirIsCoding
Eline sağlık, güzel olmuş :D
 

omerturkes

Odunlara Vur Vur Vur!
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
28
Elmaslar
6
Puanlar
13.270
Yaş
38
Geliştirilebilir
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı