- Katılım
- 15 Şubat 2018
- Mesajlar
- 172
- Elmaslar
- 73
- Puanlar
- 13.670
- Yaş
- 25
- Yer
- Los Angeles
- Minecraft
- ReaLTaiizor
- iTaiizor
- iTaiizor
Aşağıdaki Söylediğim Sorunu Çöz Bakalım Da AuthMe'deki Bug'lardan Bahsettiğin Gibi Yaptığın Skript'in De Bug'larının Olduğunu Kabul Et:
Eğer Her Hangi Bir Oyuncu Oyundayken, Yani Şifresi İle Giriş Yaptığı Zaman Aynı İsimde Oyuncunun Sunucuya Girmeye Çalıştığında Oyundaki Oyuncunun Atılması. Tamam BungeeCord Kullanan Bir Serverde Bu Sorun Ortadan Kalkar, Çünkü BungeeCord Skript'in Yerine Aynı Oyuncu Adını Servere Sokmıcaktır. Fakat Normal Serverlerde Bu Söz Konusu Bile Değil.
+ "on pick up" Eventi Giriş Yapmadan İptal Edildiği İçin Giriş Yapmamış Her Hangi Bir Oyuncunun Etrafına Bir Eşya Drop'landığı Zaman Servere Lag Çökecektir.
+ Şifrelerin Çalınması İçin Makinenin Ele Geçirilmesi De Ne Demek Oluyor? Hadi Geçirildi Diyelim. AuthMe Şifreleri Kendi Algoritması İle Kaydederken Senin Algoritma Kullanmayıp Direk Şifreleri Kaydetmene Ne Demeli? Tamam Bu Pek Bir Şey İfade Etmeyebilir Fakat Bilgisiz Biri AuthMe'nin Algoritmasını Bilemeyebilir. Bu Skript'te Böyle Bir Şey Mümkün Değil.
+ BungeeCord Komutlarını "on command" Eventiyle İptal Edemezsin. Çünkü Yazdığın Komutlar İlk BungeeCord'dan Geçer. O Yüzden "/Server" Komutunu veya Diğer BungeeCord Sunucusundaki Aktif Komutları ("/Send, /Alert, /End") Skript'le Engelleyemezsin.
O Yüzden AuthMe Skript'lerini Her Zaman Çok Saçma Bulurum. Çünkü Biliyorum, Zamanında Can Sıkıntısından Ben De Kodladım, Fakat Bug'larını veya Oluşabilecek Bug'larını Düşündüğüm Zaman Çoğunluğa Uymayı Seçtim. Ama Sen Skript'ine Güveniyorsan Kendi Serverinde Kullanabilirsin Mesela. Yanlış Anlama Ben Burada Seni Kötülemiyorum. Sadece Bu Skript'i Kullanıcak Olanlara Ön Bilgi Sağlamaya Çalşıyorum. Skript'te Kendini Geliştirebilirsin, Geliştirmelisinde.
Eğer Her Hangi Bir Oyuncu Oyundayken, Yani Şifresi İle Giriş Yaptığı Zaman Aynı İsimde Oyuncunun Sunucuya Girmeye Çalıştığında Oyundaki Oyuncunun Atılması. Tamam BungeeCord Kullanan Bir Serverde Bu Sorun Ortadan Kalkar, Çünkü BungeeCord Skript'in Yerine Aynı Oyuncu Adını Servere Sokmıcaktır. Fakat Normal Serverlerde Bu Söz Konusu Bile Değil.
+ "on pick up" Eventi Giriş Yapmadan İptal Edildiği İçin Giriş Yapmamış Her Hangi Bir Oyuncunun Etrafına Bir Eşya Drop'landığı Zaman Servere Lag Çökecektir.
+ Şifrelerin Çalınması İçin Makinenin Ele Geçirilmesi De Ne Demek Oluyor? Hadi Geçirildi Diyelim. AuthMe Şifreleri Kendi Algoritması İle Kaydederken Senin Algoritma Kullanmayıp Direk Şifreleri Kaydetmene Ne Demeli? Tamam Bu Pek Bir Şey İfade Etmeyebilir Fakat Bilgisiz Biri AuthMe'nin Algoritmasını Bilemeyebilir. Bu Skript'te Böyle Bir Şey Mümkün Değil.
+ BungeeCord Komutlarını "on command" Eventiyle İptal Edemezsin. Çünkü Yazdığın Komutlar İlk BungeeCord'dan Geçer. O Yüzden "/Server" Komutunu veya Diğer BungeeCord Sunucusundaki Aktif Komutları ("/Send, /Alert, /End") Skript'le Engelleyemezsin.
O Yüzden AuthMe Skript'lerini Her Zaman Çok Saçma Bulurum. Çünkü Biliyorum, Zamanında Can Sıkıntısından Ben De Kodladım, Fakat Bug'larını veya Oluşabilecek Bug'larını Düşündüğüm Zaman Çoğunluğa Uymayı Seçtim. Ama Sen Skript'ine Güveniyorsan Kendi Serverinde Kullanabilirsin Mesela. Yanlış Anlama Ben Burada Seni Kötülemiyorum. Sadece Bu Skript'i Kullanıcak Olanlara Ön Bilgi Sağlamaya Çalşıyorum. Skript'te Kendini Geliştirebilirsin, Geliştirmelisinde.
Son düzenleme: