KomiksinSonuç ta pakette virüs var diye gözüküyor ne olabileceğini bilmiyorum güvencem yok kardeşim bunu bil yani

benjamin17
Java dosya yolunu pakete uygun seçmelisin. İlgili konuya buraya tıklayarak ulaşabilirsin.hocam sunucuyu kurarken sistem belirtlilen yolu bulamadı hatası verdi problem mi var pakette
TheDarkGuardian
rentr
:D Dediğim gibi işine yarayacak kişiler için güzel paketvalla paketi en son ben ayarladım duysad ile, birsürü hata varken yedek alınmış bir paket, o hataları çözüp kullanmaya razıysanız buyrun kullanın izin veriyorum :D
atasci
Arda paketin %90ını ben yaptım sunucunun ekibine katılır katılmaz suncuyu daha erken açmak için belki haftalar sürücek bir yapıp sürecindense kendi paketlerimi sunup 1 hafta içerisinde sunucuyu açılabilecek hale getirdim(sadece skyblock paketinden bahsetmiyorum bütün paketlerden bahsediyorum) ve Ali'nin o zamanki sunucuyu erken açmak istemesi sebebiyle sorunlu bir şekilde açtık ve bunun devamında bir sürü hata ayıklama yaptık bunu yanımda çalıştığın için en iyi senin bilmen lazım. Bu paket sunucunun en son ayrıldığım halinde ki paket değil bilgisayarım yandığından dolayı daha eski bir yedek diye hataların olması kadar normal bir şey yok.valla paketi en son ben ayarladım duysad ile, birsürü hata varken yedek alınmış bir paket, o hataları çözüp kullanmaya razıysanız buyrun kullanın izin veriyorum :D
mertcan5734
TheDarkGuardian
yavrum o anlamda demedim ben zaten en son biz kullandık ya hani ayarlamasını o anlamda dedim yoksa sana laf atan yada aksini iddia eden yok :D seninle sorunum yok zaten biliyon arkadaşımsın, ek olarak aliyle ayrıldımArda paketin %90ını ben yaptım sunucunun ekibine katılır katılmaz suncuyu daha erken açmak için belki haftalar sürücek bir yapıp sürecindense kendi paketlerimi sunup 1 hafta içerisinde sunucuyu açılabilecek hale getirdim(sadece skyblock paketinden bahsetmiyorum bütün paketlerden bahsediyorum) ve Ali'nin o zamanki sunucuyu erken açmak istemesi sebebiyle sorunlu bir şekilde açtık ve bunun devamında bir sürü hata ayıklama yaptık bunu yanımda çalıştığın için en iyi senin bilmen lazım. Bu paket sunucunun en son ayrıldığım halinde ki paket değil bilgisayarım yandığından dolayı daha eski bir yedek diye hataların olması kadar normal bir şey yok.
Her şey bir yana bu paket benim kendi sunucum için hazırladığım paketin üzerine yapılmış bir paket ve paketin sahibi benim kimin kullanıp kullanmayacağına ben karar veririm.
Bu arada bu paketi belirli bir süre sonra kaldırmayı ve Minecraft topluluğundan tamamen çekilmeyi planlıyorum bu konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum, bu konuya en ufak mesaj atıldığında beni Discord üzerinden rahatsız eden insanlar oluyor ve bundan aşırı bir şekilde rahatsız oluyorum. Hayatımda belli başlı sorunlarım var ve biraz hayatıma odaklanmak istiyorum. Size hayatınızda ve kariyerinizde başarılar diliyorum.
atasci
Paketi kullandığımız sunucu haricinde bu paket ile açılan bir kaç sunucu olmuştu 30-40 civarı oynattıklarını hatırlıyorum. Pakette bulunan sorunları kapatıp açarsanız ortalama bir reklamla aynı hatta belki daha yüksek sayıları görebilirsiniz.Bu paketle sunucu açan oldumu merak ettim açan olduysa kaç çekiyor şuan sunucu meraktan soruyorum paket güzel bu arada
atasci
Sorun yok sadece bu konuya mesaj geldikçe gereksiz bir şekilde rahatsız ediliyordum bu yüzden biraz sana patladım gibi oldu kb.yavrum o anlamda demedim ben zaten en son biz kullandık ya hani ayarlamasını o anlamda dedim yoksa sana laf atan yada aksini iddia eden yok :D seninle sorunum yok zaten biliyon arkadaşımsın, ek olarak aliyle ayrıldım
mashe1337
Herkese selamlar, Bu konuda LegendCraftTR için yapmış olduğum ve sorunsuz bir şekilde +300 Online görmüş olan 1.16.5 SkyBlock Paketini paylaşacağım. Bu paket tamamiye benim tarafımdan yapılmıştır ve tüm hakları bana aitttir.
LegendCraftTR sunucusunda bulunduğum süreçte ortak olduğumuz kişiler adıma bir karalama kampanyası başlatmışlar. Benim o sunucuda hiç bir katkım olmadığını ve TAB bile düzenleyemeyen adamlar paketine kadar kendilerinin yaptığını söylüyorlar ne kadar ironik. Bu kişilerin güvenirliliğini forumdan yasaklı olmaları ve adlarına 4 adet karaliste açılması ile anlayabilirsiniz. Paketin içinde bulunan bir kaç eklentinin configinden gerekli kanıtlara erişebilirsiniz. Aklı sıra benim sayemde olan şeyleri karalamaya çalışıyorlar.
(( ONLİNE REKORU ))
Ekli dosyayı görüntüle 256049
Ekli dosyayı görüntüle 256051
(( Açılış Günü ))
Ekli dosyayı görüntüle 256050Not: Oyuncular ve klanlar sezon ödülü kazanmak için afk hesapa soktular.
Son Söz:
Benim amacım çocukluğumun bir parçası olan sunucuyu tekrardan canlandırmaktı yaptım, Tabiri Caizse bu trailerin başlığı gibi son bir defa denedim ve pişman değilim.
Bütün başarılarınız benim sayemde oldu bakalım bundan sonra siz ne yapacaksınız şaklabanlar :D
Paketin son sürümünü maalesef ki bilgisayar parçalarımın yanması sebebiyle bulamadım, Bu pakette belli başlı hatalar mevcuttur ama çozümlenmesi kolay sorunlar olduğu için ve ücretsiz bir paket olduğu için herhangi bir destek sunmayacağım.
Paketi indiren kişilere hayırlı uğurlu olsun umarım başarılı olurlar ve böyle insanlarla karşılaşmazlar, Kendinize dikkat edin sağlıcakla kalın.
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmek için şimdi giriş yapın veya kayıt olun.
(Eski eklentiler yüzünden 2 adet algılamış ama windows ve farklı korumalarda testleri yapılmıştır.)
Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!