Sol Reklam

Wand sistemi skripti.

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

DewiLKinG

Odunlara Vur Vur Vur!
Katılım
8 Haziran 2018
Mesajlar
39
Elmaslar
12
Puanlar
0
Yaş
21
Minecraft
DewiLKinG
Arkadaşlar skyblock sunucusunda wand sistemi satmak istiyorum satın alan oyuncuya wand yetkisi verip sadece elinde olan block ile /set çekebilsin yapılabilir mi ?
 

Melowdy

Zaman iyi yazardır; her zaman mükemmel sonu yazar.

Discord:

Melowdy#0163

Katılım
11 Haziran 2018
Mesajlar
116
Elmaslar
193
Puanlar
6.925
Yaş
36
Yer
İstanbul
Minecraft
miyavdi
Bu sistem zaten BaranMRJ tarafından yabancı bir kaynaktan Türkçeleştirilerek forumda yayınlanmıştı.
Buraya tıkla!

Ayrıca skript istemişsin sanırsam fakat ücretli bir eklenti de var ona da bu bölümden göz atabilirsin.
Tıkla ve ışınlan!
 

EfeByc21

skript falan

Discord:

Efe#0754

Katılım
10 Ağustos 2017
Mesajlar
455
Elmaslar
159
Puanlar
9.270
Yaş
23
Yer
İzmir
Minecraft
EfeByc
Kod:
command /wandver [<offlineplayer>]:
    trigger:
        set {wand::%arg-1%} to 1
        
command /set [<text>]:
    if {wand::%player%} is 1:
        if player has arg-1:
            send "&6Başarıyla işlem gerçekleştirildi."
        else:
            stop
    else:
        stop

/wandver <oyuncuismi>

ile wand yetkisi verirsin.
verdiğin kişi sadece set komutunu kullanabilir ve eğer blok varsa komut gerçekleşir.
 

ByNeels

MC.KadimOyuncu.Network

Discord:

ByNeels#7214

Katılım
15 Haziran 2019
Mesajlar
182
Elmaslar
52
Puanlar
2.210
Yaş
24
Minecraft
ByNeels
options:
wanditem: iron axe

command /skybalta:
trigger:
if player has permission "koy.oyuncu":
set {_sayi} to 640
if {koy::hak::%player%} is set:
set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
give 1 {@wanditem} named "&cİsland Edit" with lore "||&e&nBir kerede dizebileceğin||&e&nmaximum block sayısı:||||&6%{_sayi}% Block" to player

on left click with {@wanditem}:
set {_owner} to asb island at location of player owner
if "%{_owner}%" is equal to "%player%":
if clicked block is set:
if targeted block is not air:
cancel event
set {koy::skybalta:::%player%::1} to location of event-block
if player has permission "koy.oyuncu":
set {_sayi} to 640
else if player has permission "koy.vip":
set {_sayi} to 640
else if player has permission "koy.vip+":
set {_sayi} to 640
else if player has permission "koy.+vip+":
set {_sayi} to 640
else if player has permission "koy.mvip":
set {_sayi} to 640
else if player has permission "koy.mvip+":
set {_sayi} to 640
if {koy::hak::%player%} is set:
set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:
add 1 to {_n}
if {_n} is smaller than or equal to {_sayi}:
send "&aToplamda &c%{_n}% &ablock seçtiniz. &7(&e/koy [<block id>]&7)"
else:
send "&cKoyabileceğiniz max. sınırı aşıyorsunuz !"
delete {koy::skybalta:::%player%::1}
else:
send "&aBölge &e1 &aseçildi. Lütfen Bölge &e2'yide &aseçiniz. &7(&6İptal için &e/koy iptal&7)"
else:
send "&cBu ada senin değil !"

on right click with {@wanditem}:
set {_owner} to asb island at location of player owner
if "%{_owner}%" is equal to "%player%":
if clicked block is set:
if targeted block is not air:
cancel event
set {koy::skybalta:::%player%::2} to location of event-block
if player has permission "koy.oyuncu":
set {_sayi} to 640
else if player has permission "koy.vip":
set {_sayi} to 640
else if player has permission "koy.vip+":
set {_sayi} to 640
else if player has permission "koy.+vip+":
set {_sayi} to 640
else if player has permission "koy.mvip":
set {_sayi} to 640
else if player has permission "koy.mvip+":
set {_sayi} to 640
if {koy::hak::%player%} is set:
set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:
add 1 to {_n}
if {_n} is smaller than or equal to {_sayi}:
send "&aToplamda &c%{_n}% &ablock seçtiniz. &7(&e/koy [<block id>]&7)"
else:
send "&cKoyabileceğiniz max. sınırı aşıyorsunuz !"
delete {koy::skybalta:::%player%::2}
else:
send "&aBölge &e1 &aseçildi. Lütfen Bölge &e2'yide &aseçiniz. &7(&6İptal için &e/koy iptal&7)"
else:
send "&cBu ada senin değil !"

command /koy [<text>]:
trigger:
set {_block} to arg 1 parsed as a item type
if arg 1 is set:
if {_block} is a item type:
if {_block} is not air:
if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:
add 1 to {_n}
if player has {_n} of {_block}:
remove {_n} of {_block} from player's inventory
else:
set {_amount} to amount of {_block} in player's inventory
send "&cYeterli bloğun envanterinde yok. &7(&eGereken &6%{_n}-{_amount}%&7)"
stop
loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:
add 1 to {_lag}
set loop-blocks to {_block}
if {_lag} is greater than or equal to 100:
wait 1 ticks
delete {_lag}
delete {koy::skybalta:::%player%::*}
else:
send "&cLütfen &a2. &cbölgeyi &esağ &ctıklayarak seçiniz !"
else:
send "&cLütfen &a1. &cbölgeyi &esol &ctıklayarak seçiniz !"
else:
if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:
add 1 to {_lag}
give loop-blocks to player
set loop-blocks to {_block}
if {_lag} is greater than or equal to 100:
wait 1 ticks
delete {_lag}
delete {koy::skybalta:::%player%::*}
else:
send "&cLütfen &a2. &cbölgeyi &esağ &ctıklayarak seçiniz !"
else:
send "&cLütfen &a1. &cbölgeyi &esol &ctıklayarak seçiniz !"
if arg 1 is "iptal":
delete {koy::skybalta:::%player%::*}
send "&cSeçili alanlar kaldırıldı !"

command /blockver [<player>] [<number>]:
permission: op
permission message: &cYeterli yetkiniz yok !
trigger:
if arg 1 is set:
if arg 2 is set:
set {koy::hak::%arg 1%} to arg 2
send "&aYeni block koyma hakkın = &5%{koy::hak::%arg 1%}%" to arg 1
send "&e%arg 1% &aAdlı oyuncunun yeni block koyma hakkı = &5%{koy::hak::%arg 1%}%" to player
else:
send "&cLütfen bir sayı belirle !"
else:
send "&cLütfen bir kişi belirle !"


Wandı kullanmasını istediğin kişiye /blockver 640 yazarak tek seferde 640 tane blok dizme hakkı verebilirsin verdiğin kişi /skybalta yazıp wand baltasını alabilir istediği yeri seçip /Koy <blockid> yazıp blokları dizebilir

İşine yaradıysa bir elması ve teşekkürü çok görme
 

LavivaSurvival

IP: LavivaNW.Keyubu.Com

Discord:

profesor7037

Katılım
8 Şubat 2019
Mesajlar
288
Elmaslar
117
Puanlar
9.520
Yaş
23
Minecraft
BYAdnanRS
Teşekkürler bende kullandım​
 

ByNeels

MC.KadimOyuncu.Network

Discord:

ByNeels#7214

Katılım
15 Haziran 2019
Mesajlar
182
Elmaslar
52
Puanlar
2.210
Yaş
24
Minecraft
ByNeels

Fenix Network

FenixNW.Keyubu.Com
Katılım
22 Eylül 2019
Mesajlar
895
Elmaslar
586
Puanlar
6.020
Yaş
25

Muhammed Efe

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

MackleanTR#9999

Katılım
4 Nisan 2018
Mesajlar
255
Elmaslar
281
Puanlar
0
Minecraft
MackleanTR

Fenix Network

FenixNW.Keyubu.Com
Katılım
22 Eylül 2019
Mesajlar
895
Elmaslar
586
Puanlar
6.020
Yaş
25

Fenix Network

FenixNW.Keyubu.Com
Katılım
22 Eylül 2019
Mesajlar
895
Elmaslar
586
Puanlar
6.020
Yaş
25

ByNeels

MC.KadimOyuncu.Network

Discord:

ByNeels#7214

Katılım
15 Haziran 2019
Mesajlar
182
Elmaslar
52
Puanlar
2.210
Yaş
24
Minecraft
ByNeels

ByNeels

MC.KadimOyuncu.Network

Discord:

ByNeels#7214

Katılım
15 Haziran 2019
Mesajlar
182
Elmaslar
52
Puanlar
2.210
Yaş
24
Minecraft
ByNeels
JavaScript:
options:
    wanditem: iron axe

command /skybalta:
    trigger:
        if player has permission "koy.oyuncu":   
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.vip":   
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.vip+":   
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.+vip+":   
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.mvip":   
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.mvip+":   
            set {_sayi} to 640
        if {koy::hak::%player%} is set:
            set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
        give 1 {@wanditem} named "&cİsland Edit" with lore "||&e&nBir kerede dizebileceğin||&e&nmaximum block sayısı:||||&6%{_sayi}% Block" to player

on left click with {@wanditem}:
    set {_owner} to asb island at location of player owner
    if "%{_owner}%" is equal to "%player%":   
        if clicked block is set:
            if targeted block is not air:
                cancel event
                set {koy::skybalta:::%player%::1} to location of event-block
                if player has permission "koy.oyuncu":   
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.vip":   
                    set {_sayi} to 640    
                else if player has permission "koy.vip+":   
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.+vip+":   
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip":   
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip+":   
                    set {_sayi} to 640
                if {koy::hak::%player%} is set:
                    set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
                if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
                    loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:   
                        add 1 to {_n}
                    if {_n} is smaller than or equal to {_sayi}:
                        send "&aToplamda &c%{_n}% &ablock seçtiniz. &7(&e/koy [<block id>]&7)"
                    else:
                        send "&cKoyabileceğiniz max. sınırı aşıyorsunuz !"
                        delete {koy::skybalta:::%player%::1}
                else:
                    send "&aBölge &e1 &aseçildi. Lütfen Bölge &e2'yide &aseçiniz. &7(&6İptal için &e/koy iptal&7)"
    else:
        send "&cBu ada senin değil !"

on right click with {@wanditem}:
    set {_owner} to asb island at location of player owner
    if "%{_owner}%" is equal to "%player%":
        if clicked block is set:   
            if targeted block is not air:   
                cancel event
                set {koy::skybalta:::%player%::2} to location of event-block
                if player has permission "koy.oyuncu":   
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.vip":   
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.vip+":   
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.+vip+":   
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip":   
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip+":   
                    set {_sayi} to 640
                if {koy::hak::%player%} is set:
                    set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
                if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
                    loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:   
                        add 1 to {_n}
                    if {_n} is smaller than or equal to {_sayi}:
                        send "&aToplamda &c%{_n}% &ablock seçtiniz. &7(&e/koy [<block id>]&7)"
                    else:
                        send "&cKoyabileceğiniz max. sınırı aşıyorsunuz !"
                        delete {koy::skybalta:::%player%::2}
                else:
                    send "&aBölge &e1 &aseçildi. Lütfen Bölge &e2'yide &aseçiniz. &7(&6İptal için &e/koy iptal&7)"
    else:
        send "&cBu ada senin değil !"

command /koy [<text>]:
    trigger:
        set {_block} to arg 1 parsed as a item type
        if arg 1 is set:
            if {_block} is a item type:
                if {_block} is not air:
                    if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
                        if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
                            loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:   
                                add 1 to {_n}
                            if player has {_n} of {_block}:
                                remove {_n} of {_block} from player's inventory
                            else:
                                set {_amount} to amount of {_block} in player's inventory
                                send "&cYeterli bloğun envanterinde yok. &7(&eGereken &6%{_n}-{_amount}%&7)"
                                stop
                            loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:
                                add 1 to {_lag}
                                set loop-blocks to {_block}
                                if {_lag} is greater than or equal to 100:
                                    wait 1 ticks
                                    delete {_lag}
                            delete {koy::skybalta:::%player%::*}
                        else:
                            send "&cLütfen &a2. &cbölgeyi &esağ &ctıklayarak seçiniz !"
                    else:
                        send "&cLütfen &a1. &cbölgeyi &esol &ctıklayarak seçiniz !"
                else:
                    if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
                        if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
                            loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:
                                add 1 to {_lag}
                                give loop-blocks to player
                                set loop-blocks to {_block}
                                if {_lag} is greater than or equal to 100:
                                    wait 1 ticks
                                    delete {_lag}
                            delete {koy::skybalta:::%player%::*}
                        else:
                            send "&cLütfen &a2. &cbölgeyi &esağ &ctıklayarak seçiniz !"
                    else:
                        send "&cLütfen &a1. &cbölgeyi &esol &ctıklayarak seçiniz !"
        if arg 1 is "iptal":
            delete {koy::skybalta:::%player%::*}
            send "&cSeçili alanlar kaldırıldı !"

command /blockver [<player>] [<number>]:
    permission: op
    permission message: &cYeterli yetkiniz yok !
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
                set {koy::hak::%arg 1%} to arg 2
                send "&aYeni block koyma hakkın = &5%{koy::hak::%arg 1%}%" to arg 1
                send "&e%arg 1% &aAdlı oyuncunun yeni block koyma hakkı = &5%{koy::hak::%arg 1%}%" to player
            else:
                send "&cLütfen bir sayı belirle !"
        else:
            send "&cLütfen bir kişi belirle !"

Düzenledim.
Tekrar deneyiniz.
Bir elması fazla görmeyin

Max 640 blok koyabilir her wanda
200 error veriyor :D
her wand da sınırlı olarak 640 blok koyabiliyor.
Teşekkürler bende kullandım​
 

Fenix Network

FenixNW.Keyubu.Com
Katılım
22 Eylül 2019
Mesajlar
895
Elmaslar
586
Puanlar
6.020
Yaş
25
JavaScript:
options:
    wanditem: iron axe

command /skybalta:
    trigger:
        if player has permission "koy.oyuncu":  
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.vip":  
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.vip+":  
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.+vip+":  
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.mvip":  
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.mvip+":  
            set {_sayi} to 640
        if {koy::hak::%player%} is set:
            set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
        give 1 {@wanditem} named "&cİsland Edit" with lore "||&e&nBir kerede dizebileceğin||&e&nmaximum block sayısı:||||&6%{_sayi}% Block" to player

on left click with {@wanditem}:
    set {_owner} to asb island at location of player owner
    if "%{_owner}%" is equal to "%player%":  
        if clicked block is set:
            if targeted block is not air:
                cancel event
                set {koy::skybalta:::%player%::1} to location of event-block
                if player has permission "koy.oyuncu":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.vip":  
                    set {_sayi} to 640   
                else if player has permission "koy.vip+":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.+vip+":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip+":  
                    set {_sayi} to 640
                if {koy::hak::%player%} is set:
                    set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
                if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
                    loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:  
                        add 1 to {_n}
                    if {_n} is smaller than or equal to {_sayi}:
                        send "&aToplamda &c%{_n}% &ablock seçtiniz. &7(&e/koy [<block id>]&7)"
                    else:
                        send "&cKoyabileceğiniz max. sınırı aşıyorsunuz !"
                        delete {koy::skybalta:::%player%::1}
                else:
                    send "&aBölge &e1 &aseçildi. Lütfen Bölge &e2'yide &aseçiniz. &7(&6İptal için &e/koy iptal&7)"
    else:
        send "&cBu ada senin değil !"

on right click with {@wanditem}:
    set {_owner} to asb island at location of player owner
    if "%{_owner}%" is equal to "%player%":
        if clicked block is set:  
            if targeted block is not air:  
                cancel event
                set {koy::skybalta:::%player%::2} to location of event-block
                if player has permission "koy.oyuncu":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.vip":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.vip+":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.+vip+":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip+":  
                    set {_sayi} to 640
                if {koy::hak::%player%} is set:
                    set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
                if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
                    loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:  
                        add 1 to {_n}
                    if {_n} is smaller than or equal to {_sayi}:
                        send "&aToplamda &c%{_n}% &ablock seçtiniz. &7(&e/koy [<block id>]&7)"
                    else:
                        send "&cKoyabileceğiniz max. sınırı aşıyorsunuz !"
                        delete {koy::skybalta:::%player%::2}
                else:
                    send "&aBölge &e1 &aseçildi. Lütfen Bölge &e2'yide &aseçiniz. &7(&6İptal için &e/koy iptal&7)"
    else:
        send "&cBu ada senin değil !"

command /koy [<text>]:
    trigger:
        set {_block} to arg 1 parsed as a item type
        if arg 1 is set:
            if {_block} is a item type:
                if {_block} is not air:
                    if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
                        if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
                            loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:  
                                add 1 to {_n}
                            if player has {_n} of {_block}:
                                remove {_n} of {_block} from player's inventory
                            else:
                                set {_amount} to amount of {_block} in player's inventory
                                send "&cYeterli bloğun envanterinde yok. &7(&eGereken &6%{_n}-{_amount}%&7)"
                                stop
                            loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:
                                add 1 to {_lag}
                                set loop-blocks to {_block}
                                if {_lag} is greater than or equal to 100:
                                    wait 1 ticks
                                    delete {_lag}
                            delete {koy::skybalta:::%player%::*}
                        else:
                            send "&cLütfen &a2. &cbölgeyi &esağ &ctıklayarak seçiniz !"
                    else:
                        send "&cLütfen &a1. &cbölgeyi &esol &ctıklayarak seçiniz !"
                else:
                    if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
                        if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
                            loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:
                                add 1 to {_lag}
                                give loop-blocks to player
                                set loop-blocks to {_block}
                                if {_lag} is greater than or equal to 100:
                                    wait 1 ticks
                                    delete {_lag}
                            delete {koy::skybalta:::%player%::*}
                        else:
                            send "&cLütfen &a2. &cbölgeyi &esağ &ctıklayarak seçiniz !"
                    else:
                        send "&cLütfen &a1. &cbölgeyi &esol &ctıklayarak seçiniz !"
        if arg 1 is "iptal":
            delete {koy::skybalta:::%player%::*}
            send "&cSeçili alanlar kaldırıldı !"

command /blockver [<player>] [<number>]:
    permission: op
    permission message: &cYeterli yetkiniz yok !
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
                set {koy::hak::%arg 1%} to arg 2
                send "&aYeni block koyma hakkın = &5%{koy::hak::%arg 1%}%" to arg 1
                send "&e%arg 1% &aAdlı oyuncunun yeni block koyma hakkı = &5%{koy::hak::%arg 1%}%" to player
            else:
                send "&cLütfen bir sayı belirle !"
        else:
            send "&cLütfen bir kişi belirle !"

Düzenledim.
Tekrar deneyiniz.
Bir elması fazla görmeyin
deniyecem birazdan
 

Fenix Network

FenixNW.Keyubu.Com
Katılım
22 Eylül 2019
Mesajlar
895
Elmaslar
586
Puanlar
6.020
Yaş
25
JavaScript:
options:
    wanditem: iron axe

command /skybalta:
    trigger:
        if player has permission "koy.oyuncu":  
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.vip":  
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.vip+":  
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.+vip+":  
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.mvip":  
            set {_sayi} to 640
        else if player has permission "koy.mvip+":  
            set {_sayi} to 640
        if {koy::hak::%player%} is set:
            set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
        give 1 {@wanditem} named "&cİsland Edit" with lore "||&e&nBir kerede dizebileceğin||&e&nmaximum block sayısı:||||&6%{_sayi}% Block" to player

on left click with {@wanditem}:
    set {_owner} to asb island at location of player owner
    if "%{_owner}%" is equal to "%player%":  
        if clicked block is set:
            if targeted block is not air:
                cancel event
                set {koy::skybalta:::%player%::1} to location of event-block
                if player has permission "koy.oyuncu":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.vip":  
                    set {_sayi} to 640   
                else if player has permission "koy.vip+":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.+vip+":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip+":  
                    set {_sayi} to 640
                if {koy::hak::%player%} is set:
                    set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
                if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
                    loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:  
                        add 1 to {_n}
                    if {_n} is smaller than or equal to {_sayi}:
                        send "&aToplamda &c%{_n}% &ablock seçtiniz. &7(&e/koy [<block id>]&7)"
                    else:
                        send "&cKoyabileceğiniz max. sınırı aşıyorsunuz !"
                        delete {koy::skybalta:::%player%::1}
                else:
                    send "&aBölge &e1 &aseçildi. Lütfen Bölge &e2'yide &aseçiniz. &7(&6İptal için &e/koy iptal&7)"
    else:
        send "&cBu ada senin değil !"

on right click with {@wanditem}:
    set {_owner} to asb island at location of player owner
    if "%{_owner}%" is equal to "%player%":
        if clicked block is set:  
            if targeted block is not air:  
                cancel event
                set {koy::skybalta:::%player%::2} to location of event-block
                if player has permission "koy.oyuncu":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.vip":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.vip+":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.+vip+":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip":  
                    set {_sayi} to 640
                else if player has permission "koy.mvip+":  
                    set {_sayi} to 640
                if {koy::hak::%player%} is set:
                    set {_sayi} to {koy::hak::%player%}
                if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
                    loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:  
                        add 1 to {_n}
                    if {_n} is smaller than or equal to {_sayi}:
                        send "&aToplamda &c%{_n}% &ablock seçtiniz. &7(&e/koy [<block id>]&7)"
                    else:
                        send "&cKoyabileceğiniz max. sınırı aşıyorsunuz !"
                        delete {koy::skybalta:::%player%::2}
                else:
                    send "&aBölge &e1 &aseçildi. Lütfen Bölge &e2'yide &aseçiniz. &7(&6İptal için &e/koy iptal&7)"
    else:
        send "&cBu ada senin değil !"

command /koy [<text>]:
    trigger:
        set {_block} to arg 1 parsed as a item type
        if arg 1 is set:
            if {_block} is a item type:
                if {_block} is not air:
                    if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
                        if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
                            loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:  
                                add 1 to {_n}
                            if player has {_n} of {_block}:
                                remove {_n} of {_block} from player's inventory
                            else:
                                set {_amount} to amount of {_block} in player's inventory
                                send "&cYeterli bloğun envanterinde yok. &7(&eGereken &6%{_n}-{_amount}%&7)"
                                stop
                            loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:
                                add 1 to {_lag}
                                set loop-blocks to {_block}
                                if {_lag} is greater than or equal to 100:
                                    wait 1 ticks
                                    delete {_lag}
                            delete {koy::skybalta:::%player%::*}
                        else:
                            send "&cLütfen &a2. &cbölgeyi &esağ &ctıklayarak seçiniz !"
                    else:
                        send "&cLütfen &a1. &cbölgeyi &esol &ctıklayarak seçiniz !"
                else:
                    if {koy::skybalta:::%player%::1} is set:
                        if {koy::skybalta:::%player%::2} is set:
                            loop blocks within {koy::skybalta:::%player%::2} to {koy::skybalta:::%player%::1}:
                                add 1 to {_lag}
                                give loop-blocks to player
                                set loop-blocks to {_block}
                                if {_lag} is greater than or equal to 100:
                                    wait 1 ticks
                                    delete {_lag}
                            delete {koy::skybalta:::%player%::*}
                        else:
                            send "&cLütfen &a2. &cbölgeyi &esağ &ctıklayarak seçiniz !"
                    else:
                        send "&cLütfen &a1. &cbölgeyi &esol &ctıklayarak seçiniz !"
        if arg 1 is "iptal":
            delete {koy::skybalta:::%player%::*}
            send "&cSeçili alanlar kaldırıldı !"

command /blockver [<player>] [<number>]:
    permission: op
    permission message: &cYeterli yetkiniz yok !
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is set:
                set {koy::hak::%arg 1%} to arg 2
                send "&aYeni block koyma hakkın = &5%{koy::hak::%arg 1%}%" to arg 1
                send "&e%arg 1% &aAdlı oyuncunun yeni block koyma hakkı = &5%{koy::hak::%arg 1%}%" to player
            else:
                send "&cLütfen bir sayı belirle !"
        else:
            send "&cLütfen bir kişi belirle !"

Düzenledim.
Tekrar deneyiniz.
Bir elması fazla görmeyin
sadece ada sahiplerinde oluyor digerleri kullanamıyor onu değiştirebiliyomuyuz?
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı