Ya birisi MMORPG Skyblock yapsa PVE ve PVP mantığı ekleyip 1.8 Hitlerini geri getirse?

lwur

buney
Yasaklandı
Katılım
24 Şubat 2021
Mesajlar
1.093
Elmaslar
823
Puan
12.935
Konum
Tekirdağ / İstanbul
Discord İzni

Discord:

lwurr

Selam,
Konu başlığından da gördüğünüz üzere Ya birisi MMORPG Skyblock yapsa PVE ve PVP mantığı ekleyip 1.8 Hitlerini geri getirse? ne olurdu? Ne düşünürdünüz? Eğlenceli olur muydu?
 
1.8 PVP Bence Kötü Abi
mauseye abanmak 2 üç sağ sol bazılarına göre sarıyor ancak 1.8 hakkında böyle düşünüyorum
 
1.8 PVP Bence Kötü Abi
mauseye abanmak 2 üç sağ sol bazılarına göre sarıyor ancak 1.8 hakkında böyle düşünüyorum
evet ama eski tarzda bir minecraftı hissetirmek hoş olmaz mıydı? ayrıca ufak dokunuşlarla 8 cps ile bile güzel pvp atılır oltayla.
 
evet ama eski tarzda bir minecraftı hissetirmek hoş olmaz mıydı? ayrıca ufak dokunuşlarla 8 cps ile bile güzel pvp atılır oltayla.
Agabe eskide Craftrise Sonoyuncu Blocksmc bedwars oynardık... 🥀
 
Dediğine göre sen yapıcaksıın 🫣 ya çok güzel olur tabi ki yeter ki gözümüz farklı bir şeyler görsün biz şuanda türkiyede olmayan şeylerle has MMORPG Geliştiriyoruz betamızı açtık kapattık haziranın sonlarına doğru açılış yapıcağız mmorpg bambaşka bir seviye yapılırsa oynanır
 
Oynanmazdı. Pek iyi bir fikir olarak ta görmüyorum. Eskilere özlem duyulsa da 1 ay en fazla özlem gidermek için oynanır sonrasında aktifliğin %90 oranında düşeceği bir fikir. Bunu geçtim şuan ki kitle yeni nesil sistemlere alışık. Eskiden ve bu döneme özlem çeken kitle sayılı...
 

Hala Discord sunucumuza katılmadın mı?

Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!

Şimdi Katıl
Üst