Sol Reklam
Sağ Reklam

Bulundu Variables

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Klauix

Koydum Çalışma Masasını
Katılım
14 Şubat 2018
Mesajlar
74
Elmaslar
9
Puanlar
0
Ben su olayları anlamıyorum {chest::*} falan iyice anlatabilecek varmı
mesela chestler'e rastegele item nasıl eklicez bunlar gibi seyleri öğrenmek istiyorum.
 

Cloneix

Örümcek Hoşt!
Yasaklandı
Katılım
3 Haziran 2017
Mesajlar
370
Elmaslar
148
Puanlar
0
Yaş
21
{chest::*} => Mesela bu bütün sandıkları kapsar.
{chest::%arg 1%} => Mesela buda arg 1 dekini chest e ekler

Kod:
command /Arena [<Text>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            {chest::*} contains arg 1:
                send "{@p} &cBu Isim Zaten Eklemişsiniz!" to player
            else:
                set {chest::%arg 1%} to arg 1

Anlatabildiğimi anladınmı bilmiyorum ama yaz bana daha iyi anlatabilirim.
 

Joka

numb.

Discord:

Joka#0326

Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
917
Elmaslar
599
Puanlar
15.445
Ben su olayları anlamıyorum {chest::*} falan iyice anlatabilecek varmı
mesela chestler'e rastegele item nasıl eklicez bunlar gibi seyleri öğrenmek istiyorum.
Cheste rastgele item ekleyeceksen
Kod:
every 3 seconds:
    set {_r::iron} to iron ingot
    set {_r::diamond} to diamond
    loop {chest::*}:
        set {_r} to random element out of {_r::*}
        set {_r} to {_r} parsed as item
        add {_r} to loop-value
 

Klauix

Koydum Çalışma Masasını
Katılım
14 Şubat 2018
Mesajlar
74
Elmaslar
9
Puanlar
0
@Joka benim demek istediğim o olayları anlatmanı istedim.
 

Joka

numb.

Discord:

Joka#0326

Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
917
Elmaslar
599
Puanlar
15.445
Sonu ::* ile biten değişkenlere liste değişkenleri diyoruz. Bu değişkenlere birden fazla değer ataya biliyoruz. Yani {var} değişkenine sadece 1 string ekleyebilirken {var::*} değişkenine 2 tane string ekleyebiliyoruz. Bu sayede spawner skriptleri çalışıyor. Birde {var::blabla::blabla} diye değişkenler var. Bunlarda adı farklı olup aynı yere kaydedilen değişkenler. Bunda sadece ekstra yazılar var. Bu sayede biraz ayırt edebiliyoruz. Değişkenleri silerken kolaylık sağlıyor. Adı farklı derken kastım şu add 100 to {var::*} veya add 100 to {var::100} yapıp loopladığın zaman yine aynı sonucu elde edersin. Bu diğer isimli değişkende bildiğim kadarıyla sadece 1 değer atanıyor ama looplanabiliyor. Rastgele bir değer istiyorsanda random element out of {var::*} kullanmalısın. Bunu yaparken liste değişkeni olmak zorunda.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı