0mustafa
20-30 dakikaya hazır...Merhaba Arkadaşlar bana Sohbet silme , Mute , Ban , Skriptleri lazım guzel bir şekilde skript verebilcek varmı bazı yerlerde buldum ama istediğim gibi detaylı değildi
Guzel bir Skript lazım özenli
command /sohbetsil [<text>]:
aliases: /ss, /ssil
permission: sohbet.sil
permission message: &cBu komutu kullanma yetkin yok!
usage: /sohbetsil [sebep]
trigger:
set {_sebep} to ""
if arg-1 is set:
set {_sebep} to arg-1
loop 100 times:
broadcast " "
if {_sebep} is "":
broadcast "&aSohbet &cf%player% &atarafından temizlendi!"
else:
broadcast "&aSohbet &c%player% &atarafından &c%{_sebep}% &asebebiyle temizlendi"
Ban, Mute vs bence Skript ile yapmamalısın. Etrafta binlerce eklenti var. Veriyi güvenli bir yerde depolayan bir eklenti seçersen çok daha iyi olur (MySQL, SQLite vs). LiteBans kullanabilirsin.
Kod:command /sohbetsil [<text>]: aliases: /ss, /ssil permission: sohbet.sil permission message: &cBu komutu kullanma yetkin yok! usage: /sohbetsil [sebep] trigger: set {_sebep} to "" if arg-1 is set: set {_sebep} to arg-1 loop 100 times: broadcast " " if {_sebep} is "": broadcast "&aSohbet &cf%player% &atarafından temizlendi!" else: broadcast "&aSohbet &c%player% &atarafından &c%{_sebep}% &asebebiyle temizlendi"
bu dediğin eklentilerden hangisini önerirsin ? mute ve ban için sadece bide türkçeleştirmesi kolay olanBan, Mute vs bence Skript ile yapmamalısın. Etrafta binlerce eklenti var. Veriyi güvenli bir yerde depolayan bir eklenti seçersen çok daha iyi olur (MySQL, SQLite vs). LiteBans kullanabilirsin.
Kod:command /sohbetsil [<text>]: aliases: /ss, /ssil permission: sohbet.sil permission message: &cBu komutu kullanma yetkin yok! usage: /sohbetsil [sebep] trigger: set {_sebep} to "" if arg-1 is set: set {_sebep} to arg-1 loop 100 times: broadcast " " if {_sebep} is "": broadcast "&aSohbet &cf%player% &atarafından temizlendi!" else: broadcast "&aSohbet &c%player% &atarafından &c%{_sebep}% &asebebiyle temizlendi"
0mustafa
Merhaba Arkadaşlar bana Sohbet silme , Mute , Ban , Skriptleri lazım guzel bir şekilde skript verebilcek varmı bazı yerlerde buldum ama istediğim gibi detaylı değildi
Guzel bir Skript lazım özenli
## CLEAR CHAT ##
command /clearchat:
aliases: temizlesohbet, sohbetitemizle
permission: moderasyon.sohbetitemizle
permission message: &cBu komuta iznin yok.
trigger:
loop 300 times:
send "" to players
send "%nl% <#6cff37>ѕᴏʜʙᴇᴛ ʙᴀѕᴀʀɪʏʟᴀ ᴛᴇᴍɪᴢʟᴇɴᴅɪ!%nl%" to player
send "" to player
send "" to player
send "" to player
play sound "entity.player.levelup" to player
## ## ## ## ## ## ##
## MUTE/UNMUTE ##
command /unmute <string>:
aliases: susturac, susturaç
permission: moderasyon.sustur
usage: &cKomutu yanlış kullandın. &7/unmute <oyuncu>
trigger:
set {_p} to arg 1 parsed as a offline player
if {_p} is set:
if {isMuted::%{_p}%} is true:
UnMute({_p})
send "%nl%<#6be269>%{_p}% oyuncusu artık susturulmuş değil!%nl%" to player
else:
send "%nl%<#e26969>%{_p}% oyuncusu zaten susturulmuş değil!%nl%" to player
play sound "block.note_block.bass" at pitch 0.5 to player
else:
send "%nl%<#6be269>%arg 1% oyuncusu sunucuya hiç katılmamış!%nl%" to player
command /mute <player> <int>:
aliases: sustur
permission: moderasyon.sustur
usage: &cKomutu yanlış kullandın. &7/mute <oyuncu> <süre>
trigger:
if arg 1 is a player:
if arg 2 is an integer:
set {muteDate::%arg 1%} to now
set {muteDuration::%arg 1%} to arg 2
set {isMuted::%arg 1%} to true
send "%nl%<#6be269>%arg 1% oyuncusu başarıyla %arg 2% dakika boyunca susturuldu!%nl%" to player
local function UnMute(p: player):
delete {isMuted::%{_p}%}
delete {muteDuration::%{_p}%}
delete {muteDate::%{_p}%}
on chat:
if {isMuted::%player%} is true:
set {_muteDuration} to "%{muteDuration::%player%}% minute" parsed as a time span
set {_diff} to difference between now and {muteDate::%player%}
if {_diff} >= {_muteDuration}:
UnMute(player)
else:
cancel event
set {_remainingTime} to {_muteDuration} - {_diff}
set {_sec} to seconds of {_remainingTime}
set {_min} to floor({_sec} / 60)
if {_min} < 10:
set {_min} to "0%{_min}%"
set {_sec} to mod({_sec}, 60)
if {_sec} < 10:
set {_sec} to "0%{_sec}%"
send "" to player
send " <#f14848>ʙɪʀ ʏᴇᴛᴋɪʟɪ ᴛᴀʀᴀꜰɪɴᴅᴀɴ ѕᴜѕᴛᴜʀᴜʟᴅᴜɢᴜɴ ɪçɪɴ ѕᴏʜʙᴇᴛɪ ᴋᴜʟʟᴀɴᴀᴍᴀᴢѕɪɴ!" to player
send " <#CDCDCD>ᴋᴀʟᴀɴ ѕᴜʀᴇ: %{_min}%:%{_sec}%"
send "" to player
play sound "item.shield.break" to player
## ## ## ## ## ## ## ## ##
## BAN ##
command /unban <string>:
aliases: yasakac, yasakaç
permission: moderasyon.ban
usage: &cKomutu yanlış kullandın. &7/unban <oyuncu>
trigger:
if {_p} is set:
if {isBanned::%{_p}%} is true:
UnBan({_p})
send "%nl%<#6be269>%{_p}% oyuncusu artık yasaklı değil!%nl%" to player
else:
send "%nl%<#e26969>%{_p}% oyuncusu zaten yasaklı değil!%nl%" to player
else:
command /ban <string> <int>:
aliases: yasakla
permission: moderasyon.ban
usage: &cKomutu yanlış kullandın. &7/ban <oyuncu> <süre>
trigger:
if {_p} is set:
if arg 2 is an integer:
set {BanDate::%{_p}%} to now
set {BanDuration::%{_p}%} to arg 2
set {isBanned::%{_p}%} to true
send "%nl%<#6be269>%{_p}% oyuncusu başarıyla %arg 2% dakika boyunca yasaklandı!%nl%" to player
kick {_p} due to "&c&lSunucudan Yasaklandın!"
else:
local function UnBan(p: player):
delete {isBanned::%{_p}%}
delete {BanDuration::%{_p}%}
delete {BanDate::%{_p}%}
on join:
if {isBanned::%player%} is true:
set {_banDuration} to "%{banDuration::%player%}% minute" parsed as a time span
set {_diff} to difference between now and {banDate::%player%}
if {_diff} >= {_banDuration}:
UnBan(player)
else:
set join message to ""
wait a tick
set {_remainingTime} to {_banDuration} - {_diff}
set {_sec} to seconds of {_remainingTime}
set {_min} to floor({_sec} / 60)
if {_min} < 10:
set {_min} to "0%{_min}%"
set {_sec} to mod({_sec}, 60)
if {_sec} < 10:
set {_sec} to "0%{_sec}%"
kick player due to "&c&lSunucudan Yasaklandın!%nl%%nl%<#CDCDCD>ᴋᴀʟᴀɴ ѕᴜʀᴇ: %{_min}%:%{_sec}%"
play sound "item.shield.break" to player
on tab complete of "/ban":
set tab completions for position 1 to players
on tab complete of "/unban":
on tab complete of "/mute":
on tab complete of "/unmute":
deniyorum hemen kral teşekkürlerPython:## CLEAR CHAT ## command /clearchat: aliases: temizlesohbet, sohbetitemizle permission: moderasyon.sohbetitemizle permission message: &cBu komuta iznin yok. trigger: loop 300 times: send "" to players send "%nl% <#6cff37>ѕᴏʜʙᴇᴛ ʙᴀѕᴀʀɪʏʟᴀ ᴛᴇᴍɪᴢʟᴇɴᴅɪ!%nl%" to player send "" to player send "" to player send "" to player play sound "entity.player.levelup" to player ## ## ## ## ## ## ## ## MUTE/UNMUTE ## command /unmute <string>: aliases: susturac, susturaç permission: moderasyon.sustur permission message: &cBu komuta iznin yok. usage: &cKomutu yanlış kullandın. &7/unmute <oyuncu> trigger: set {_p} to arg 1 parsed as a offline player if {_p} is set: if {isMuted::%{_p}%} is true: UnMute({_p}) send "%nl%<#6be269>%{_p}% oyuncusu artık susturulmuş değil!%nl%" to player play sound "entity.player.levelup" to player else: send "%nl%<#e26969>%{_p}% oyuncusu zaten susturulmuş değil!%nl%" to player play sound "block.note_block.bass" at pitch 0.5 to player else: send "%nl%<#6be269>%arg 1% oyuncusu sunucuya hiç katılmamış!%nl%" to player play sound "block.note_block.bass" at pitch 0.5 to player command /mute <player> <int>: aliases: sustur permission: moderasyon.sustur permission message: &cBu komuta iznin yok. usage: &cKomutu yanlış kullandın. &7/mute <oyuncu> <süre> trigger: if arg 1 is a player: if arg 2 is an integer: set {muteDate::%arg 1%} to now set {muteDuration::%arg 1%} to arg 2 set {isMuted::%arg 1%} to true send "%nl%<#6be269>%arg 1% oyuncusu başarıyla %arg 2% dakika boyunca susturuldu!%nl%" to player play sound "entity.player.levelup" to player local function UnMute(p: player): delete {isMuted::%{_p}%} delete {muteDuration::%{_p}%} delete {muteDate::%{_p}%} on chat: if {isMuted::%player%} is true: set {_muteDuration} to "%{muteDuration::%player%}% minute" parsed as a time span set {_diff} to difference between now and {muteDate::%player%} if {_diff} >= {_muteDuration}: UnMute(player) else: cancel event set {_remainingTime} to {_muteDuration} - {_diff} set {_sec} to seconds of {_remainingTime} set {_min} to floor({_sec} / 60) if {_min} < 10: set {_min} to "0%{_min}%" set {_sec} to mod({_sec}, 60) if {_sec} < 10: set {_sec} to "0%{_sec}%" send "" to player send " <#f14848>ʙɪʀ ʏᴇᴛᴋɪʟɪ ᴛᴀʀᴀꜰɪɴᴅᴀɴ ѕᴜѕᴛᴜʀᴜʟᴅᴜɢᴜɴ ɪçɪɴ ѕᴏʜʙᴇᴛɪ ᴋᴜʟʟᴀɴᴀᴍᴀᴢѕɪɴ!" to player send " <#CDCDCD>ᴋᴀʟᴀɴ ѕᴜʀᴇ: %{_min}%:%{_sec}%" send "" to player play sound "item.shield.break" to player ## ## ## ## ## ## ## ## ## ## BAN ## command /unban <string>: aliases: yasakac, yasakaç permission: moderasyon.ban permission message: &cBu komuta iznin yok. usage: &cKomutu yanlış kullandın. &7/unban <oyuncu> trigger: set {_p} to arg 1 parsed as a offline player if {_p} is set: if {isBanned::%{_p}%} is true: UnBan({_p}) send "%nl%<#6be269>%{_p}% oyuncusu artık yasaklı değil!%nl%" to player play sound "entity.player.levelup" to player else: send "%nl%<#e26969>%{_p}% oyuncusu zaten yasaklı değil!%nl%" to player play sound "block.note_block.bass" at pitch 0.5 to player else: send "%nl%<#6be269>%arg 1% oyuncusu sunucuya hiç katılmamış!%nl%" to player play sound "block.note_block.bass" at pitch 0.5 to player command /ban <string> <int>: aliases: yasakla permission: moderasyon.ban permission message: &cBu komuta iznin yok. usage: &cKomutu yanlış kullandın. &7/ban <oyuncu> <süre> trigger: set {_p} to arg 1 parsed as a offline player if {_p} is set: if arg 2 is an integer: set {BanDate::%{_p}%} to now set {BanDuration::%{_p}%} to arg 2 set {isBanned::%{_p}%} to true send "%nl%<#6be269>%{_p}% oyuncusu başarıyla %arg 2% dakika boyunca yasaklandı!%nl%" to player play sound "entity.player.levelup" to player kick {_p} due to "&c&lSunucudan Yasaklandın!" else: send "%nl%<#6be269>%arg 1% oyuncusu sunucuya hiç katılmamış!%nl%" to player play sound "block.note_block.bass" at pitch 0.5 to player local function UnBan(p: player): delete {isBanned::%{_p}%} delete {BanDuration::%{_p}%} delete {BanDate::%{_p}%} on join: if {isBanned::%player%} is true: set {_banDuration} to "%{banDuration::%player%}% minute" parsed as a time span set {_diff} to difference between now and {banDate::%player%} if {_diff} >= {_banDuration}: UnBan(player) else: set join message to "" wait a tick set {_remainingTime} to {_banDuration} - {_diff} set {_sec} to seconds of {_remainingTime} set {_min} to floor({_sec} / 60) if {_min} < 10: set {_min} to "0%{_min}%" set {_sec} to mod({_sec}, 60) if {_sec} < 10: set {_sec} to "0%{_sec}%" kick player due to "&c&lSunucudan Yasaklandın!%nl%%nl%<#CDCDCD>ᴋᴀʟᴀɴ ѕᴜʀᴇ: %{_min}%:%{_sec}%" play sound "item.shield.break" to player on tab complete of "/ban": set tab completions for position 1 to players on tab complete of "/unban": set tab completions for position 1 to players on tab complete of "/mute": set tab completions for position 1 to players on tab complete of "/unmute": set tab completions for position 1 to players
Biraz uğraştırdı özendim dediğin gibi.
Bir problem çıkarsa yazabilirsin.
Büyük bir topluluğun parçası ol, etkinliklere katıl ve özel hediyeler kazanma şansı yakala!