- Katılım
- 18 Şubat 2018
- Mesajlar
- 1.372
- Elmaslar
- 698
- Puanlar
- 9.030
- Minecraft
- BurakXX
- BurakXX
- BurakXX
Merhaba Sevgili Mc-Tr Üyeleri , Skript Öğrenimi İçin Açtığım Konuma Hoş Geldiniz
Bugün Loop Ve Every Eventleri Hakkında Bir Kaç Örnek Göreceğiz
Every Eventleri Ve Loop Ne İşimize Yarar?
Every Eventleri Ve Loopu Birçok İşlevde İşimizi Görür.
Event , Çekiliş , Hediye Verme Vs Vs.
Anlatım Konumuza Gitmek İçin Skript Dersleri #5
Örneklerimiz
Şimdi Burada Şöyle Bişey Yapmak İstiyoruz.
Örneğin 1 Saatte Bir Herkese Event Yapalım
Every Ve Loopu Aynı Yerde Kullanalım
Kod:
every hours: #her saat
loop all players: #tüm oyuncularıları işleme al
give 16 iron ingot to loop-player #tüm oyunculara 16 adet demir külçesi ver
send "Saatlik Event Yapılmıştır" to loop-player #tüm oyunculara mesaj gönder
Örneklerimiz
Şimdi Burada /Deneme Komutu Kullandığımızda Sadece {yetkililer} verisi "true" olanlara
Sen yetkilisin mesajı gönderelim
bu şekilde {yetkililer} verisi "true" olmayan kimseye mesaj gitmez
Kod:
command /deneme: #deneme komutu kullanıldıgında
trigger:
loop all players: #tüm oyuncuları işleme al
if {yetkililer::%loop-player%} is true: #işleme alınan oyuncuların {yetkililer} verisi trueyse
send "sen yetkilisin" to loop-player # işleme alınan oyunculara mesaj gönder
Örneklerimiz
şimdide burada çekiliş skripti yapalım
Burada Tüm Oyuncuları {_çekiliş}'e aldık ve rastgele bir kişi seçtik
Kod:
command /cekilisyap:
permission: sk.kurucu
permission message: Yetkin Yok
trigger:
loop all players: #tüm oyuncuları işleme al
add loop-player to {_çekiliş::*} #tüm oyuncuları {_çekiliş}'e al
if size of {_çekiliş::*} is more than 0: #{_çekiliş} listesindeki kişiler 0 dan fazla ise
set {_kazanan} to a random element out of {_çekiliş::*} #{_çekiliş}'den rastgele birini seç ve {kazanan} olarak ayarla
send "kazanan: %{_kazanan}%" to loop-player #kazanan kişiyi oku
Örneklerimiz
şimdide burada çekiliş skriptini sadece 1 saatte bir olacak
şekilde ayarlayalım
Kod:
every hours:
loop all players: #tüm oyuncuları işleme al
add loop-player to {_çekiliş::*} #tüm oyuncuları {_çekiliş}'e al
if size of {_çekiliş::*} is more than 0: #{_çekiliş} listesindeki kişiler 0 dan fazla ise
set {_kazanan} to a random element out of {_çekiliş::*} #{_çekiliş}'den rastgele birini seç ve {kazanan} olarak ayarla
send "kazanan: %{_kazanan}%" to loop-player #kazanan kişiyi oku
Bugünkü Konumuz Buraya Kadardı Önceki Konulara Bakmayı Unutmayın.
Son düzenleyen: Moderatör: