Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Skript lag sorun yarattığı için kullanabileceğim alternatifler arıyorum
/sohbetsil
/sohbet <aç/kapat>
/yetkilisohbet
/eventyap (herkese eşya veren)
/cekilisyap
/rename (itemin ismini düzenleme)
/discord /site gibi kendi komutumu oluşturma
herkese para verme
komutu sadece belli dünyada kullanabilme
coin (cevherleri kırınca belli oranda coin verme)
yerlere cevher koymasını engelleme
maden istatistiği kaç tane cevher kırdığını görme
aktiflik süresi görme
ve /clan komutunu /lonca yazarak calismasini sağlama anlamadiysaniz
Selam, Skript gecikme oluşturmaz. Java'yı yansıttığı için Java kadar hızlı değildir, tek sorunu o kadar.
İstediğiniz şeyler basit Skript düzeyinde olan komutlardır. Yapması zaman alan çekiliş ve etkinlik kodları hariç bütün istekleriniz basit bir şekilde Skript aracılığıyla tasarlanabilir.
Optimize edilmemiş bir Skript kodu kullandığınızda gecikmeler meydana gelebilir, önemli olan kodun satırlarının miktarı ve kullanılan koşullar.
BİRİNCİ KOD Sohbet silmek gecikme yapmaz, basitçe tasarlayabilirsiniz.
İKİNCİ KOD Sohbet açıp kapatmak da herhangi bir gecikme oluşturmaz.
Kod:
command sohbet:
permission: yetki
trigger:
set {sohbet} to 0 if {sohbet} isn't set
delete {sohbet} if {sohbet} = 0
send "&7Sohbet &eaktifleşti&8." to players if {sohbet} isn't set
send "&7Sohbet &edevre dışı&8." to players if {sohbet} = 0
chat:
cancel event if {sohbet} = 0
ÜÇÜNCÜ KOD Yetkili sohbeti de basitçe yapabilirsin.
Kod:
command ysohbet [<text>]:
permission: yetkili
trigger:
send "&e%player's displayname%&8: &7%coloured arg 1%" to players where [input has permission "yetkili"]
send "&c&lHATA! &7Bir mesaj girmelisin&8." if arg 1 isn't set
DÖRDÜNCÜ KOD Özellikle bunun hiç gecikme yapacağını düşünmüyorum.
Kod:
command düzenle [<text>]:
permission: yetkili
trigger:
set player's tool's name to coloured arg 1 if player's tool != air
send "&c&lHATA! &7Bir isim belirtmelisin&8." if arg 1 isn't set
BEŞİNCİ KOD Kendi komutlarını oluşturabilmek için biraz İngilizce bilgin olmalı.
Kod:
command discord:
trigger:
send "&7Discord bağlantısı için <url:https://discord.gg/8YKkZmJQmA>&3&lTIKLA!<reset>"
ALTINCI KOD Herkese para vermek hayırlı bir iş olsa gerek...
Kod:
command para [<integer>]:
permission: yetkili
trigger:
add arg 1 to players' balance if arg 1 is set
send "&c&lHATA! &7Bir miktar belirlemelisin&8." if arg 1 isn't set
YEDİNCİ KOD Oyuncunun dünyası world değilse deneme komutunu kullanamaz.
Kod:
command deneme:
trigger:
send "Komut başarılı." if player's world = "world"
send "&c&lHATA! &7Bu komutu bu dünyada kullanamazsın&8." if player's world != "world"
SEKİZİNCİ KOD Yarı yarıya...
Kod:
break of any ore:
add 1 to {coin::%player%} if chance of 50%
DOKUZUNCU KOD Yerlere cevher koymayınız!
Kod:
place of any ore:
cancel event
ONUNCU KOD Bu da basit...
Kod:
break of any ore:
add 1 to {kırılancevher::%player%}
send {kırılancevher::%player%}
ON BİRİNCİ KOD Basit..
Kod:
command süre:
trigger:
send player's time played
ON İKİNCİ KOD Kolaymış...
Kod:
command lonca:
trigger:
player command "clan"
NOT Kalan iki isteği uzun olduklarından yapmadım. Ek konu açarak forumdaki yakışıklı arkadaşlardan isteyebilirsiniz!
Selam, Skript gecikme oluşturmaz. Java'yı yansıttığı için Java kadar hızlı değildir, tek sorunu o kadar.
İstediğiniz şeyler basit Skript düzeyinde olan komutlardır. Yapması zaman alan çekiliş ve etkinlik kodları hariç bütün istekleriniz basit bir şekilde Skript aracılığıyla tasarlanabilir.
Optimize edilmemiş bir Skript kodu kullandığınızda gecikmeler meydana gelebilir, önemli olan kodun satırlarının miktarı ve kullanılan koşullar.
BİRİNCİ KOD Sohbet silmek gecikme yapmaz, basitçe tasarlayabilirsiniz.
İKİNCİ KOD Sohbet açıp kapatmak da herhangi bir gecikme oluşturmaz.
Kod:
command sohbet:
permission: yetki
trigger:
set {sohbet} to 0 if {sohbet} isn't set
delete {sohbet} if {sohbet} = 0
send "&7Sohbet &eaktifleşti&8." to players if {sohbet} isn't set
send "&7Sohbet &edevre dışı&8." to players if {sohbet} = 0
chat:
cancel event if {sohbet} = 0
ÜÇÜNCÜ KOD Yetkili sohbeti de basitçe yapabilirsin.
Kod:
command ysohbet [<text>]:
permission: yetkili
trigger:
send "&e%player's displayname%&8: &7%coloured arg 1%" to players where [input has permission "yetkili"]
send "&c&lHATA! &7Bir mesaj girmelisin&8." if arg 1 isn't set
DÖRDÜNCÜ KOD Özellikle bunun hiç gecikme yapacağını düşünmüyorum.
Kod:
command düzenle [<text>]:
permission: yetkili
trigger:
set player's tool's name to coloured arg 1 if player's tool != air
send "&c&lHATA! &7Bir isim belirtmelisin&8." if arg 1 isn't set
BEŞİNCİ KOD Kendi komutlarını oluşturabilmek için biraz İngilizce bilgin olmalı.
Kod:
command discord:
trigger:
send "&7Discord bağlantısı için <url:https://discord.gg/8YKkZmJQmA>&3&lTIKLA!<reset>"
ALTINCI KOD Herkese para vermek hayırlı bir iş olsa gerek...
Kod:
command para [<integer>]:
permission: yetkili
trigger:
add arg 1 to players' balance if arg 1 is set
send "&c&lHATA! &7Bir miktar belirlemelisin&8." if arg 1 isn't set
YEDİNCİ KOD Oyuncunun dünyası world değilse deneme komutunu kullanamaz.
Kod:
command deneme:
trigger:
send "Komut başarılı." if player's world = "world"
send "&c&lHATA! &7Bu komutu bu dünyada kullanamazsın&8." if player's world != "world"
SEKİZİNCİ KOD Yarı yarıya...
Kod:
break of any ore:
add 1 to {coin::%player%} if chance of 50%
DOKUZUNCU KOD Yerlere cevher koymayınız!
Kod:
place of any ore:
cancel event
ONUNCU KOD Bu da basit...
Kod:
break of any ore:
add 1 to {kırılancevher::%player%}
send {kırılancevher::%player%}
ON BİRİNCİ KOD Basit..
Kod:
command süre:
trigger:
send player's time played
ON İKİNCİ KOD Kolaymış...
Kod:
command lonca:
trigger:
player command "clan"
NOT Kalan iki isteği uzun olduklarından yapmadım. Ek konu açarak forumdaki yakışıklı arkadaşlardan isteyebilirsiniz!
Selam, Skript gecikme oluşturmaz. Java'yı yansıttığı için Java kadar hızlı değildir, tek sorunu o kadar.
İstediğiniz şeyler basit Skript düzeyinde olan komutlardır. Yapması zaman alan çekiliş ve etkinlik kodları hariç bütün istekleriniz basit bir şekilde Skript aracılığıyla tasarlanabilir.
Optimize edilmemiş bir Skript kodu kullandığınızda gecikmeler meydana gelebilir, önemli olan kodun satırlarının miktarı ve kullanılan koşullar.
BİRİNCİ KOD Sohbet silmek gecikme yapmaz, basitçe tasarlayabilirsiniz.
İKİNCİ KOD Sohbet açıp kapatmak da herhangi bir gecikme oluşturmaz.
Kod:
command sohbet:
permission: yetki
trigger:
set {sohbet} to 0 if {sohbet} isn't set
delete {sohbet} if {sohbet} = 0
send "&7Sohbet &eaktifleşti&8." to players if {sohbet} isn't set
send "&7Sohbet &edevre dışı&8." to players if {sohbet} = 0
chat:
cancel event if {sohbet} = 0
ÜÇÜNCÜ KOD Yetkili sohbeti de basitçe yapabilirsin.
Kod:
command ysohbet [<text>]:
permission: yetkili
trigger:
send "&e%player's displayname%&8: &7%coloured arg 1%" to players where [input has permission "yetkili"]
send "&c&lHATA! &7Bir mesaj girmelisin&8." if arg 1 isn't set
DÖRDÜNCÜ KOD Özellikle bunun hiç gecikme yapacağını düşünmüyorum.
Kod:
command düzenle [<text>]:
permission: yetkili
trigger:
set player's tool's name to coloured arg 1 if player's tool != air
send "&c&lHATA! &7Bir isim belirtmelisin&8." if arg 1 isn't set
BEŞİNCİ KOD Kendi komutlarını oluşturabilmek için biraz İngilizce bilgin olmalı.
Kod:
command discord:
trigger:
send "&7Discord bağlantısı için <url:https://discord.gg/8YKkZmJQmA>&3&lTIKLA!<reset>"
ALTINCI KOD Herkese para vermek hayırlı bir iş olsa gerek...
Kod:
command para [<integer>]:
permission: yetkili
trigger:
add arg 1 to players' balance if arg 1 is set
send "&c&lHATA! &7Bir miktar belirlemelisin&8." if arg 1 isn't set
YEDİNCİ KOD Oyuncunun dünyası world değilse deneme komutunu kullanamaz.
Kod:
command deneme:
trigger:
send "Komut başarılı." if player's world = "world"
send "&c&lHATA! &7Bu komutu bu dünyada kullanamazsın&8." if player's world != "world"
SEKİZİNCİ KOD Yarı yarıya...
Kod:
break of any ore:
add 1 to {coin::%player%} if chance of 50%
DOKUZUNCU KOD Yerlere cevher koymayınız!
Kod:
place of any ore:
cancel event
ONUNCU KOD Bu da basit...
Kod:
break of any ore:
add 1 to {kırılancevher::%player%}
send {kırılancevher::%player%}
ON BİRİNCİ KOD Basit..
Kod:
command süre:
trigger:
send player's time played
ON İKİNCİ KOD Kolaymış...
Kod:
command lonca:
trigger:
player command "clan"
NOT Kalan iki isteği uzun olduklarından yapmadım. Ek konu açarak forumdaki yakışıklı arkadaşlardan isteyebilirsiniz!