Merhabalar,
Bugün yine güzel bir skript ile karşınızdayım.
Başlıktanda anlayacağınız üzere LuckyBlock !
Şu aralar fazla oynanmasa bile bunu yapasım geldi ve sizle paylaşmak istedim.
Komutlar:
/lb <itemekle> / Elinizde olan itemi luckyblocktan çıkacaklar arasına ekler
/lb <ver> / LuckyBlock verir
/lb <itemsil> / LuckyBlocktan çıkacak olan itemleri siler
/lb <yenile> / Eğer luckyblocklar kırılmışsa yeniler
/lb <spawnekle> / Spawn ekler
/lb <spawnsil> / Spawnları siler
/lb <süreayarla> <süre> / LuckyBlock oyununu süreli hale getirmek isterseniz süre ayarlayın !
/lb <lobiayarla> / Lobi ayarlar
/lb <ölenler> / Eğer oyuncular oyundayken ölürse spawn olacakları yeri ayarlar
/lb <pvpmekan> / Süre bittikten sonra oyuncuların pvp atacağı yeri ayarlar
/lb <debug> / Sistem buga girerse kullanın
Fazla uzatmadan sistemin mantığını anlatayım.
Oyuna giren sayısı 5 kişi olunca oyuncuları ışınlıyor.
Eğer süre varsa belirli süre içinde luckyblock kırılabiliyor.
Blokları kırarken bazen kötü şeyler başınıza gelebilir :) .
Süre bitince ise oyuncuları ayarlanan pvp mekanına ışınlıyor.
Sona kalan kişi yani kazanan ise ödüllendiriliyor.
Sistemin çalışması için neler yapılmalı ?:
Yapılacak çok şey var fakat hepsini anlatacağım.
1-) İlk olarak LuckyBlock'tan çıkmasını istediğiniz itemleri elinize alın ve "/lb itemekle" yazın.
2-) Daha sonra istediğiniz bir yeri lobi olarak ayarlayın.
3-) Daha sonra 5 kişi olacağı için "tam" 5 adet spawn ekleyin,yanlış olursa /lb spawnsil komutunu kullanın.
4-) Daha sonra oyunda oyuncuların ölme ihtimaline karşı /lb ölenler komutu ile tekrar doğacak yeri ayarlayın.
5-) Daha sonra uygun bir pvp alanı belirleyin ve /lb pvpmekan komutu ile süre bitince pvp atacakları yeri ayarlayın.
6-) Son olarak ise /lb süreayarla komutu ile süreyi ayarlayn,unutmayın süreyi ayarlamazsanız pvp atamazsınız.
Kod:
Resimler:
hastebin
Bugün yine güzel bir skript ile karşınızdayım.
Başlıktanda anlayacağınız üzere LuckyBlock !
Şu aralar fazla oynanmasa bile bunu yapasım geldi ve sizle paylaşmak istedim.
Komutlar:
/lb <itemekle> / Elinizde olan itemi luckyblocktan çıkacaklar arasına ekler
/lb <ver> / LuckyBlock verir
/lb <itemsil> / LuckyBlocktan çıkacak olan itemleri siler
/lb <yenile> / Eğer luckyblocklar kırılmışsa yeniler
/lb <spawnekle> / Spawn ekler
/lb <spawnsil> / Spawnları siler
/lb <süreayarla> <süre> / LuckyBlock oyununu süreli hale getirmek isterseniz süre ayarlayın !
/lb <lobiayarla> / Lobi ayarlar
/lb <ölenler> / Eğer oyuncular oyundayken ölürse spawn olacakları yeri ayarlar
/lb <pvpmekan> / Süre bittikten sonra oyuncuların pvp atacağı yeri ayarlar
/lb <debug> / Sistem buga girerse kullanın
Fazla uzatmadan sistemin mantığını anlatayım.
Oyuna giren sayısı 5 kişi olunca oyuncuları ışınlıyor.
Eğer süre varsa belirli süre içinde luckyblock kırılabiliyor.
Blokları kırarken bazen kötü şeyler başınıza gelebilir :) .
Süre bitince ise oyuncuları ayarlanan pvp mekanına ışınlıyor.
Sona kalan kişi yani kazanan ise ödüllendiriliyor.
Sistemin çalışması için neler yapılmalı ?:
Yapılacak çok şey var fakat hepsini anlatacağım.
1-) İlk olarak LuckyBlock'tan çıkmasını istediğiniz itemleri elinize alın ve "/lb itemekle" yazın.
2-) Daha sonra istediğiniz bir yeri lobi olarak ayarlayın.
3-) Daha sonra 5 kişi olacağı için "tam" 5 adet spawn ekleyin,yanlış olursa /lb spawnsil komutunu kullanın.
4-) Daha sonra oyunda oyuncuların ölme ihtimaline karşı /lb ölenler komutu ile tekrar doğacak yeri ayarlayın.
5-) Daha sonra uygun bir pvp alanı belirleyin ve /lb pvpmekan komutu ile süre bitince pvp atacakları yeri ayarlayın.
6-) Son olarak ise /lb süreayarla komutu ile süreyi ayarlayn,unutmayın süreyi ayarlamazsanız pvp atamazsınız.
Kod:
Kod:
options:
p: &eLuckyBlock &3»
command /lb-admin [<text>] [<text>]:
permission: lb.admin
trigger:
arg-1 isn't set:
send "{@p} &a/lb&8 &a<itemekle> &8/ &eElinizde olan itemi luckyblocktan çıkacaklar arasına ekler"
send "{@p} &a/lb&8 &a<ver> &8/ &eLuckyBlock verir"
send "{@p} &a/lb&8 &a<itemsil> &8/ &eLuckyBlocktan çıkacak olan itemleri siler"
send "{@p} &a/lb&8 &a<yenile> &8/ &eEğer luckyblocklar kırılmışsa yeniler"
send "{@p} &a/lb&8 &a<spawnekle> &8/ &eSpawn ekler"
wait 2 ticks
send "{@p} &a/lb&8 &a<spawnsil> &8/ &eSpawnları siler"
send "{@p} &a/lb&8 &a<süreayarla> <süre> &8/ &eLuckyBlock oyununu süreli hale getirmek isterseniz süre ayarlayın !"
wait 2 ticks
send "{@p} &a/lb&8 &a<lobiayarla> &8/ &eLobi ayarlar"
wait 2 ticks
send "{@p} &a/lb&8 &a<ölenler> &8/ &eEğer oyuncular oyundayken ölürse spawn olacakları yeri ayarlar"
send "{@p} &a/lb&8 &a<pvpmekan> &8/ &eSüre bittikten sonra oyuncuların pvp atacağı yeri ayarlar"
wait 2 ticks
send "{@p} &a/lb&8 &a<debug> &8/ &eSistem buga girerse kullanın"
send "{@p} &4UYARI ! &8: &CEğer süre ayarlayacaksanız süre dakika türünden ayarlanmaktadır !"
arg-1 is "itemekle":
player's tool isn't air:
add player's tool to {itemler::*}
send "{@p} &a%player's tool% çıkacak itemler arasına eklendi"
arg-1 is "ver":
give 1 sponge named "&eLuckyBlock" to player
arg-1 is "itemsil":
delete {itemler::*}
delete {yenilenecekler::*}
send "{@p} &aBütün çıkacak itemler sıfırlandı"
arg-1 is "yenile":
{itemler::*} is set:
send "{@p} &eLuckyBlocklar yenilendi"
loop {yenilenecekler::*}:
set block at loop-value to sponge
arg-1 is "spawnekle":
add location of player to {lb.spawn::*}
send "{@p} &a%location of player% koordinatları spawnlar arasına eklendi"
arg-1 is "spawnsil":
delete {lb.spawn::*}
send "{@p} &aEklenen bütün spawnlar silindi"
arg-1 is "süreayarla":
arg-2 is set:
arg-2 parsed as integer is integer:
set {lb.zaman.%arg-2%} to arg-2 parsed as integer
set {lb.ayarlanan.zaman} to arg-2 parsed as integer
send "{@p} &aLuckyBlock oyununun süresi %arg-2% dakika olarak ayarlandı"
else:
send "{@p} &cSüre bir sayı olmalı"
else:
send "{@p} &cSüre gir"
arg-1 is "lobiayarla":
set {lb.lobi} to location of player
send "{@p} &aLobi ayarlandı"
arg-1 is "ölenler":
set {lb.ölenler} to location of player
send "{@p} &aÖlenlerin tekrar doğacağı yer ayarlandı"
arg-1 is "pvpmekan":
set {lb.pvp} to location of player
send "{@p} &aSüre bitince pvp atılacak mekan ayarlandı"
arg-1 is "debug":
delete {lb.pvpde::*}
delete {lb.bekliyor::*}
delete {lb.oyunda::*}
send "{@p} &aDebug başarılı"
command /lb [<text>]:
trigger:
arg-1 is "gir":
{lb.bekliyor::%player%} isn't set:
{lb.oyunda::%player%} isn't set:
clear player's inventory
teleport player to {lb.lobi}
set {lb.bekliyor::%player%} to player
send "{@p} &a%player% oyuna katıldı !" to {lb.bekliyor::*}
send "{@p} &eOyunun başlaması için başkalarını beklemen gerekiyor !"
size of {lb.bekliyor::*} is greater than 4:
loop {lb.bekliyor::*}:
send "{@p} &eLuckyBlock başladı,bol şans !" to loop-value
set {tplencek.%loop-value%} to random element of {lb.spawn::*}
teleport loop-value to {tplencek.%loop-value%}
delete {tplencek.%loop-value%}
set {lb.oyunda::%loop-value%} to loop-value
set {lb.zaman} to {lb.ayarlanan.zaman}
delete {lb.bekliyor::%loop-value%}
else:
send "{@p} &cZaten oyundasın"
else:
send "{@p} &cZaten oyundasın"
arg-1 is "çık":
{lb.bekliyor::%Player%} is set:
clear player's inventory
delete {lb.bekliyor::%player%}
teleport player to spawn
send "{@p} &a%player% ayrıldı" to {lb.bekliyor::*}
else:
send "{@p} &cOyunun başlamasını beklemiyorsun"
arg-1 isn't set:
send "{@p} &a/lb&8 [&egir&8,&eçık&8]"
quit:
{lb.oyunda::%Player%} is set:
delete {lb.oyunda::%Player%}
clear player's inventory
size of {lb.oyunda::*} is 0 or 1:
loop {lb.oyunda::*}:
delete {lb.oyunda::%Player%}
teleport loop-value to spawn
execute command "effect %loop-value% clear"
delete {lb.zaman}
delete {lb.oyunda::*}
loop {yenilenecekler::*}:
set block at loop-value to sponge
{lb.bekliyor::%player%} is set:
delete {lb.bekliyor::%player%}
{lb.pvpde::%Player%} is set:
delete {lb.pvpde::%Player%}
clear player's inventory
size of {lb.pvpde::*} is 0 or 1:
loop {lb.pvpde::*}:
send "{@p} &eLuckyBlock'u kazandın !%nl%{@p} &aOyunu kazandığın için ödüllendirildin" to loop-value
add 500 to loop-value's balance
delete {lb.pvpde::%loop-value%}
clear loop-value's inventory
teleport loop-value to spawn
death:
{lb.oyunda::%player%} is set:
victim is player:
wait 2 ticks
teleport player to {lb.ölenler}
death of player:
{lb.pvpde::%player%} is set:
send "{@p} &3%player% öldü ve elendi !" to {lb.pvpde::*}
delete {lb.pvpde::%player%}
clear player's inventory
teleport player to spawn
size of {lb.pvpde::*} is 0 or 1:
loop {lb.pvpde::*}:
send "{@p} &eLuckyBlock'u kazandın !%nl%{@p} &aOyunu kazandığın için ödüllendirildin" to loop-value
add 500 to loop-value's balance
delete {lb.pvpde::%loop-value%}
clear loop-value's inventory
teleport loop-value to spawn
damage of player:
{lb.oyunda::%victim%} is set:
{lb.oyunda::%attacker%} is set:
cancel event
drop:
{lb.oyunda::%player%} is set:
uncancel event
every 1 minute:
{lb.oyunda::*} is set:
{lb.zaman} is set:
remove 1 from {lb.zaman}
send "{@p} &aPvP'nin başlamasına %{lb.zaman}% dakika kaldı !" to {lb.oyunda::*}
loop {yenilenecekler::*}:
set block at loop-value to sponge
{lb.zaman} is 0:
loop {lb.oyunda::*}:
teleport loop-value to {lb.pvp}
execute command "effect %loop-value% clear"
set {lb.pvpde::%loop-value%} to loop-value
send "{@p} &aEşya toplama zamanı sona erdi,PvP zamanı !" to {lb.oyunda::*}
delete {lb.zaman}
delete {lb.oyunda::*}
loop {yenilenecekler::*}:
set block at loop-value to sponge
break:
event-block is sponge:
{itemler::*} is seT:
{lb.oyunda::%player%} is set
cancel event
add event-block to {yenilenecekler::*}
set event-block to air
drop random element of {itemler::*}
chance of 15%:
cancel event
set event-block to air
spawn 10 zombie at location of player
send "{@p} &cŞansına küs,bu kadar zombi ile nasıl baş edeceksin ?"
else if chance of 10%:
cancel event
set event-block to air
kill player
send "{@p} &cŞansına küs,havaya uçuruldun"
else if chance of 15%:
cancel event
set event-block to air
execute command "effect %player% poison 60"
send "{@p} &cŞansına küs,zehirlendin !"
else if chance of 5%:
cancel event
set event-block to air
execute command "effect %player% 4 60"
send "{@p} &cŞansına küs,bir süre yavaş kazacaksın"
Resimler:
hastebin
Son düzenleme: