Sol Reklam

Skript Paylaşımı Seviyeli karakter özellik skripti

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Kaiys

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

kaiys

Katılım
10 Mayıs 2021
Mesajlar
239
Elmaslar
107
Puanlar
2.850
Yaş
19
Selamlar! Sizlere kendi yaptığım Mob kestikce seviye kazanmaya dayalı yaptığım skriptimi paylaşacağım.

Peki bu skript tam olarak neye yarıyor?

Öncelikle mob kestiğimizde kurucunun belirlediği miktarlarda xp geliyor. Eğer belirli miktar geçilirse oyuncu seviye kazanıyor.
Seviye kazanınca Yükseltme Puanı elde ediyor. Yükseltme Puanı ile Hız, Zıplama Arttırma, Kılıç Hasarı değerleri arttırılabiliyor.
Neyi arttıracağı tamamıyla oyuncunun kendisine kalmıştır yani önceden seviye gelince otomatik artsın olayı yok.
Ana komutumuz ise /karakter
Genel olarak yaptığım skript bu işe yarıyor.
Şimdi görseller:
karakter.png

Karakter Menü.png

karakter menü karakter gücü ayarla.png
karakter menü xp mesaj ayarı.png
bilgi.png

Karakter güç azaltma artırma menü.png

Karakter güç artır.png

Karakter güç azalt.png

Karakter güç artırma menüsü.png

hız değer artırma.png

Yüksek zıplama değer artırma.png

Kılıç gücü değer artırma.png
seninbilgilerin.png

xp mesaj menü.png

xp mesaj aktif menü.png

xp mesaj aktif chat.png

xp mesaj deaktif menü.png

xp mesaj deaktif chat.png


Menüde bulunan bilgi menüsüne tıklayınca gelen mesaj

:
karakter bilgi chat.png
2021-06-22_14.18.53.png
2021-06-22_14.20.14.png
Belirli mobların XP miktarları ayarlanabilir.
Ayarlanamayan tüm mobların xp değeri sabittir skript üzerinde değiştirilebilir.
Ayrıca skriptte bulunan TÜM yazılar options bölümünden değiştirilebilir.

Kod:
#Menü isimleri çok uzun olursa açılmazlar dikkat edin!
options:
    #Buradan maksimum olabilecek değerleri ayarlaya bilirsin. DENGELEME İÇİN DÜZENLEMENİZ ÖNERİLİR!
    
    maxhizlevel: 10 # MAX 16 OLABILIR 16 DAN FAZLA YAPARSANIZ HIZ ARTIŞI SADECE 16 YA KADAR OLACAKTIR SONRASINDA HERHANGI BIR ARTIŞ OLMAZ.
    maxziplamalevel: 5 # Çok açmanız önerilmez kendiniz test etmek isterseniz /effect komutu ile jump boost vererek bakabilirsiniz.
    maxkilicguc:10 # Oyunculara vururkende kılıç hasarı artar.
    maxlevel: 10 #Kişinin olabileceği maksimum seviyedir.
    xpsifirlamaolsunmu: 1 #Bunu 1 yaparsanız kişi level atlayınca xp si 0 olur. 1 Dışında başka bir sayı yaparsanız XP silinmez. 1 YAPARSAN ZOR LEVEL ATLAYACAKLARDIR UNUTMA
    #----------------------------------------------> XPSIFIRLAMAOLSUNMU ÖNEMLİ OKUMADIYSAN OKU! <------------------------------------------------------
    #HER LEVEL ATLANDIĞINDA GEREKEN XP 2 KAT ARTAR!
    
    #HIZ MESAJLARI
    
    hizbasarili: &eBaşarıyla &bHIZ &edeğerini arttırdın.
    hizbasarili2: &eMevcut &bHIZ &edeğerin: &a%{hiz::%player%}%
    hiz_azaltma_mesaj: &eBaşarıyla &bHIZ &edeğerini düşürdün.
    
    #ZIPLAMA MESAJLARI
    
    ziplamabasarili: &eBaşarıyla &6YÜKSEK ZIPLAMA &edeğerini arttırdın.
    ziplamabasarili2: &eMevcut &6YÜKSEK ZIPLAMA &edeğerin: &a%{ziplama::%player%}%
    ziplama_azaltma_mesaj: &eBaşarıyla &6ZIPLAMA &edeğerini düşürdün.
    
    #KILIÇ GÜCÜ MESAJLARI
    
    kilic_gucbasarili: &eBaşarıyla &cKILIÇ HASAR &edeğerini arttırdın.
    kilic_gucbasarili2: &eMevcut &cKILIÇ HASAR &edeğerin: &a%{kilic_guc::%player%}%
    kilic_guc_azaltma_mesaj: &eBaşarıyla &cKILIÇ HASAR &edeğerini düşürdün.
    
    #Xp mesaji secince gelen yazı
    
    aktif_secince_gelen: &aArtık her xp aldığında mesaj gelecek.
    deaktif_secince_gelen: &aArtık hiç bir xp mesajı gelmeyecek.
    
    #BAŞARISIZ ARTIRMA-AZALTMA MESAJLARI
    
    basarisizartirma: &cMevcut YÜKSELTME PUANI değerin yeterli değil.
    basarisizartirma2: &cYÜKSELTME PUANI kazanmak için seviye atla! &bDaha fazla bilgi: &c/karakter
    azaltmabasarisiz: &cBunu yapabilmek için önce yükseltme yapmış olamılısın.
    maxlevelhata: &cArttırma yapılamaz. Zaten son seviyedesin.
    
    #KESİLEN MOB TÜRÜNE GÖRE GELEN XP  BURADA BULUNMAYAN TÜM MOBLAR OLMAYANLARXP MİKTARINA GÖRE XP VERİR  BURAYI DÜZENLERKEN SADECE SAYI KULLANIN.
    
    zombixp: 3
    iskeletxp: 5
    creeperxp: 5
    orumcekxp: 3
    blazexp: 7
    olmayanlarxp: 1
    oldurmemesaji: &9+ &aXP &9| &eMevcut &aXP&e:&a%{xp::%attacker%}%&9/&c%{gerekenxp::%attacker%}% #ÖNCE ÖLDÜRDÜĞÜ MOB UN XP MİKTARI GÖZÜKÜR ONDAN SONRA BU MESAJ GELİYOR OYUNCU İSTERSE BU MESAJI GÖRMEYE BİLİR.
    
    #SEVİYE ATLAYINCA GELEN MESAJ
    
    seviyemesaj: &aTEBRIKLER! &eBaşarıyla seviye atladın. Mevcut seviyen: &a%{seviye::%attacker%}%
    
    #/karakter bilgi
    
    Ust: &a---------------------------------------
    Orta: &a| &bTüm güçler için Yükseltme puanı gerekir.
    Orta2: &a| &bYükseltme puanı için seviye kazanman lazım.
    Orta3: &a| &bSeviye kazanmak içinse mob kesmelisin.
    Orta4: &a| &bGerekli xp ye ulaşınca seviye alırsın.
    Orta5: &a| &bDiğer her şey için /karakter yaz.
    Alt: &a---------------------------------------
    
    #/karakter menüsü
    
    karakter_baslik: &cKarakter Menüsü
    karakter_ozellik_yukseltme: &bKarakter Gücünü Ayarla
    karakter_ozellik_yukseltme_aciklama: &7Karakterinin özelliklerini buradan alçaltıp arttırabilirsin.
    xp_mesaj_menu: &bXp mesaj ayarları
    xp_mesaj_menu_aciklama: &7Mob kestiğinde gelen xp mesajını buradan açıp kapatabilirsin.
    bilgi: &bBilgi
    
    #Karakter gücünü ayarla menüsü
    
    yukseltmeazaltmamenu_baslik: &cYükseltme Seçim Menüsü
    karakter_gucu_artir_secim: &bKarakter Gücünü Arttır
    karakter_gucu_artir_secim_aciklama: &7Karakterinin gücünü arttırmak için tıkla.
    karakter_gucu_azalt_secim: &bKarakter Gücünü Azalt
    karakter_gucu_azalt_secim_aciklama: &7Karakterinin gücünü azaltmak için tıkla.
    
    #Karakter güc azaltma menüsü
    
    karakter_guc_azaltma_baslik: &cKarakter Güç Azaltma Menüsü
    karakter_guc_azalt_hiz: &bHız &edeğerini Azalt
    karakter_guc_azalt_hiz_aciklama: &bHIZ &7değerini azaltmak için tıkla.
    karakter_guc_azalt_ziplama: &6Yüksek Zıplama &e değerini Azalt
    karakter_guc_azalt_ziplama_aciklama: &6YÜKSEK ZIPLAMA &7değerini azaltmak için tıkla.
    karakter_guc_azalt_kilicgucu: &cKılıç Gücü &edeğerini Azalt
    karakter_guc_azalt_kilicgucu_aciklama: &cKILIÇ GÜCÜ &7değerini azaltmak için tıkla.


    #Karakter güc azaltma menüsü
    
    karakter_guc_artirma_baslik: &aKarakter Güç Arttırma Menüsü
    karakter_guc_artir_hiz: &bHız &edeğerini Arttır
    karakter_guc_artir_hiz_aciklama: &bHIZ &7değerini arttırmak için tıkla.
    karakter_guc_artir_ziplama: &6Yüksek Zıplama &e değerini Arttır
    karakter_guc_artir_ziplama_aciklama: &6YÜKSEK ZIPLAMA &7değerini arttırmak için tıkla.
    karakter_guc_artir_kilicgucu: &cKılıç Gücü &edeğerini Arttır
    karakter_guc_artir_kilicgucu_aciklama: &cKILIÇ GÜCÜ &7değerini arttırmak için tıkla.
    
    #Xp mesaj ayarlama menüsü
    
    xp_mesaj_baslik: &cXP Mesaj Ayari Menüsü
    xp_mesaj_aktif: &aXp mesaj Aktif
    xp_mesaj_aktif_aciklama: &7Xp mesajlarının gelmesini aktif etmek için tıkla.
    xp_mesaj_deaktif: &cXp mesaj Deaktif
    xp_mesaj_deaktif_aciklama: &7Xp mesajlarının gelmesini engellemek için tıkla.
    
    karakter_bilgi_genel: &bSenin bilgilerin.
    karakter_bilgi_genel_aciklama: &7Mevcut &bYÜKSELTME PUANI &7değerin: &a%{yukseltmepuani::%player%}%||&7Mevcut &aSEVİYE &7değerin: &a%{seviye::%player%}%||&7Mevcut &bHIZ &7değerin: &a%{hiz::%player%}%||&7Mevcut &6YÜKSEK ZIPLAMA &7değerin: &a%{ziplama::%player%}%||&7Mevcut &cKILIÇ HASAR &7değerin: &a%{kilic_guc::%player%}%
    menu_cam_adi: &r


variables:
    {hiz::%player%} = 0  #Değişiklik yapmanız önerilmez.
    {ziplama::%player%} = 1 #Değişiklik yapmanız önerilmez.
    {kilic_guc::%player%} = 0 #Değişiklik yapmanız önerilmez.
    {seviye::%player%} = 0 #Değişiklik yapmayınız.
    {xp::%player%} = 0 #Değişiklik yapmayınız.
    {gerekenxp::%player%} = 100 #BAŞLANGIÇ GEREKEN XP SI İSTERSENİZ DEĞİŞTİRE BİLİRSİNİZ.  TÜM LEVELLERDE GEREKEN XP 2 YE KATLANIR
    {xpmesajistiyormu::%player%} = 1 #Oyun içerisinde değiştirilebilir buradan değişiklik yapmanız önerilmez.
    {yukseltmepuani::%player%} = 0 #Değişiklik yapmayınız.
command /karakter [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "ozellik":
            if arg 2 is "hiz":
                if {yukseltmepuani::%player%} is bigger than 0:
                    if {@maxhizlevel} is greater than {hiz::%player%}:
                        add 1 to {hiz::%player%}
                        remove 1 from {yukseltmepuani::%player%}
                        send "{@hizbasarili}"
                        send "{@hizbasarili2}"
                        set {eklenecek_hiz::%player%} to 0
                        set {eklenecek_hiz::%player%} to {hiz::%player%} / 20
                        set the walk speed of the player to 0.20 + {eklenecek_hiz::%player%} 
                        execute player command "/karakter artirma"
                    else:
                        send "{@maxlevelhata}"
                else:
                    send "{@basarisizartirma}"
                    send "{@basarisizartirma2}"
            if arg 2 is "ziplama":
                if {yukseltmepuani::%player%} is bigger than 0:
                    if {@maxziplamalevel} is greater than {ziplama::%player%}:
                        add 1 to {ziplama::%player%}
                        remove 1 from {yukseltmepuani::%player%}
                        send "{@ziplamabasarili}"
                        send "{@ziplamabasarili2}"
                        execute player command "/karakter artirma"
                    else:
                        send "{@maxlevelhata}"
                else:
                    send "{@basarisizartirma}"
                    send "{@basarisizartirma2}"
            if arg 2 is "kilicguc":
                if {yukseltmepuani::%player%} is bigger than 0:
                    if {@maxkilicguc} is greater than {kilic_guc::%player%}:
                        add 1 to {kilic_guc::%player%}
                        remove 1 from {yukseltmepuani::%player%}
                        send "{@kilic_gucbasarili}"
                        send "{@kilic_gucbasarili2}"
                        execute player command "/karakter artirma"
                    else:
                        send "{@maxlevelhata}"
                else:
                    send "{@basarisizartirma}"
                    send "{@basarisizartirma2}"
            if arg 2 is "hizazalt":
                if {hiz::%player%} is greater than 0:
                    remove 1 from {hiz::%player%}
                    add 1 to {yukseltmepuani::%player%}
                    set the walk speed of the player to 0.20
                    set {eklenecek_hiz::%player%} to {hiz::%player%} / 20
                    set the walk speed of the player to 0.20 + {eklenecek_hiz::%player%}
                    send "{@hiz_azaltma_mesaj}"
                    send "{@hizbasarili2}"
                    execute player command "/karakter azaltma"
                else:
                    send "{@azaltmabasarisiz}"
            if arg 2 is "ziplamaazalt":
                if {ziplama::%player%} is greater than 0:
                    remove 1 from {ziplama::%player%}
                    add 1 to {yukseltmepuani::%player%}
                    send "{@ziplama_azaltma_mesaj}"
                    send "{@ziplamabasarili2}"
                    execute player command "/karakter azaltma"
                else:
                    send "{@azaltmabasarisiz}"
            if arg 2 is "kilicgucazalt":
                if {kilic_guc::%player%} is greater than 0:
                    remove 1 from {kilic_guc::%player%}
                    add 1 to {yukseltmepuani::%player%}
                    send "{@kilic_guc_azaltma_mesaj}"
                    send "{@kilic_gucbasarili2}"
                    execute player command "/karakter azaltma"
                else:
                    send "{@azaltmabasarisiz}"
        else if arg 1 is "mesaj":
            if arg 2 is "istiyor":
                set {xpmesajistiyormu::%player%} to 1
                send "{@aktif_secince_gelen}"
            else if arg 2 is "istemiyor":
                set {xpmesajistiyormu::%player%} to 0
                send "{@deaktif_secince_gelen}"
        else if arg 1 is "bilgi":
            send "{@Ust}"
            send "{@Orta}"
            send "{@Orta2}"
            send "{@Orta3}"
            send "{@Orta4}"
            send "{@Orta5}"
            send "{@Alt}"
        else if arg 1 is "artirma":
            wait 3 tick
            open chest with 2 rows named "{@karakter_guc_artirma_baslik}" to player
            format slot 0 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 1 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 2 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 3 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 4 of player with nether star named "{@karakter_bilgi_genel}" with lore "{@karakter_bilgi_genel_aciklama}" to be unstealable
            format slot 5 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 6 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 7 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 8 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 9 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 10 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 11 of player with feather named "{@karakter_guc_artir_hiz}" with lore "{@karakter_guc_artir_hiz_aciklama}" to close then run  [execute player command "/karakter ozellik hiz"]
            format slot 12 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 13 of player with golden boots named "{@karakter_guc_artir_ziplama}" with lore "{@karakter_guc_artir_ziplama_aciklama}" to close then run  [execute player command "/karakter ozellik ziplama"]
            format slot 14 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 15 of player with iron sword named "{@karakter_guc_artir_kilicgucu}" with lore "{@karakter_guc_artir_kilicgucu_aciklama}" to close then run  [execute player command "/karakter ozellik kilicguc"]
            format slot 16 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 17 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
        else if arg 1 is "azaltma":
            wait 3 tick
            open chest with 2 rows named "{@karakter_guc_azaltma_baslik}" to player
            format slot 0 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 1 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 2 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 3 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 4 of player with nether star named "{@karakter_bilgi_genel}" with lore "{@karakter_bilgi_genel_aciklama}" to be unstealable
            format slot 5 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 6 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 7 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 8 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 9 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 10 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 11 of player with feather named "{@karakter_guc_azalt_hiz}" with lore "{@karakter_guc_azalt_hiz_aciklama}" to close then run  [execute player command "/karakter ozellik hizazalt"]
            format slot 12 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 13 of player with golden boots named "{@karakter_guc_azalt_ziplama}" with lore "{@karakter_guc_azalt_ziplama_aciklama}" to close then run  [execute player command "/karakter ozellik ziplamaazalt"]
            format slot 14 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 15 of player with iron sword named "{@karakter_guc_azalt_kilicgucu}" with lore "{@karakter_guc_azalt_kilicgucu_aciklama}" to close then run  [execute player command "/karakter ozellik kilicgucazalt"]
            format slot 16 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 17 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
        else if arg 1 is "xpmesaj":
            wait 3 tick
            open chest with 1 rows named "{@xp_mesaj_baslik}" to player
            format slot 3 of player with wool:5 named "{@xp_mesaj_aktif}" with lore "{@xp_mesaj_aktif_aciklama}" to close then run  [execute player command "/karakter mesaj istiyor"]
            format slot 4 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 5 of player with wool:14 named "{@xp_mesaj_deaktif}" with lore "{@xp_mesaj_deaktif_aciklama}" to close then run [execute player command "/karakter mesaj istemiyor"]
            format slot 0 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 1 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 2 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 6 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 7 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 8 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
        else if arg 1 is "yukseltmemenu":
            wait 3 tick
            open chest with 1 rows named "{@yukseltmeazaltmamenu_baslik}" to player
            format slot 3 of player with diamond hoe named "{@karakter_gucu_artir_secim}" with lore "{@karakter_gucu_artir_secim_aciklama}" to close then run  [execute player command "/karakter artirma"]
            format slot 4 of player with nether star named "{@karakter_bilgi_genel}" with lore "{@karakter_bilgi_genel_aciklama}" to be unstealable
            format slot 5 of player with wooden hoe named "{@karakter_gucu_azalt_secim}" with lore "{@karakter_gucu_azalt_secim_aciklama}" to close then run [execute player command "/karakter azaltma"]
            format slot 0 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 1 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 2 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 6 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 7 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 8 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
        else if arg 1 is not set:
            wait 3 tick
            open chest with 1 rows named "{@karakter_baslik}" to player
            format slot 2 of player with anvil named "{@karakter_ozellik_yukseltme}" with lore "{@karakter_ozellik_yukseltme_aciklama}" to close then run  [execute player command "/karakter yukseltmemenu"]
            format slot 4 of player with red clay named "{@xp_mesaj_menu}" with lore "{@xp_mesaj_menu_aciklama}" to close then run [execute player command "/karakter xpmesaj"]
            format slot 6 of player with red flower named "{@bilgi}" to close then run [execute player command "/karakter bilgi"]
            format slot 0 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 1 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 3 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 5 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 7 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
            format slot 8 of player with light gray stained glass pane named "{@menu_cam_adi}" to be unstealable
    
on death of a living entity:
    if attacker is a player:
        if living entity is a zombie:
            add {@zombixp} to {xp::%attacker%}
            if {xpmesajistiyormu::%attacker%} is equal to 1:
                send "&e{@zombixp}{@oldurmemesaji}" to attacker
            else:
                stop
        else if living entity is a skeleton:
            add {@iskeletxp} to {xp::%attacker%}
            if {xpmesajistiyormu::%attacker%} is equal to 1:
                send "&e{@iskeletxp}{@oldurmemesaji}" to attacker
            else:
                stop
        else if living entity is a creeper:
            add {@creeperxp} to {xp::%attacker%}
            if {xpmesajistiyormu::%attacker%} is equal to 1:
                send "&e{@creeperxp}{@oldurmemesaji}" to attacker
            else:
                stop
        else if living entity is a spider:
            add {@orumcekxp} to {xp::%attacker%}
            if {xpmesajistiyormu::%attacker%} is equal to 1:
                send "&e{@orumcekxp}{@oldurmemesaji}" to attacker
            else:
                stop
        else if living entity is a blaze:
            add {@blazexp} to {xp::%attacker%}
            if {xpmesajistiyormu::%attacker%} is equal to 1:
                send "&e{@blazexp}{@oldurmemesaji}" to attacker
            else:
                stop
        else if {xp::%attacker%} is greater than or equal to {gerekenxp::%attacker%}:
            if {@xpsifirlamaolsunmu} is equal to 1:
                if {seviye::%attacker%} is less than {@maxlevel}:
                    add 1 to {seviye::%attacker%}
                    send "{@seviyemesaj}" to attacker
                    set {xp::%attacker%} to 0
                    add {gerekenxp::%attacker%} to {gerekenxp::%attacker%}
                    add 1 to {yukseltmepuani::%attacker%}
                else:
                    send "&cMaksimum seviyede olduğun için seviyen artırılmadı."
                    set {xp::%attacker%} to 0
            else:
                add 1 to {seviye::%attacker%}
                send "{@seviyemesaj}" to attacker
                add {gerekenxp::%attacker%} to {gerekenxp::%attacker%}
                add 1 to {yukseltmepuani::%attacker%}
                
        else:
            add {@olmayanlarxp} to {xp::%attacker%}
            if {xpmesajistiyormu::%attacker%} is equal to 1:
                send "&e{@olmayanlarxp}{@oldurmemesaji}" to attacker
            else:
                stop
            
every 30 seconds:
    loop all players:
        if {ziplama::%loop-player%} is greater than 0:
            remove jump boost from loop-player
            apply potion of jump boost of tier {ziplama::%loop-player%} to the loop-player for 30 seconds
            
on damage:
    if {kilic_guc::%attacker%} is greater than 0:
        if attacker is a player:
            if attacker is holding a sword:
                set {_eklenecekguc} to {kilic_guc::%attacker%} * 0.10
                set {_hasar} to damage + {_eklenecekguc}
                if victim's health is greater than {_hasar}:
                    damage victim by {_hasar} hearts
Eklesen güzel olurdu dediğiniz bir şey olursa bu konunun altına veya discord adresime yazabilirsiniz.
Göz gezdirdiğiniz için teşekkürler.
 
Son düzenleme:

faberds

Odunlara Vur Vur Vur!

Discord:

Furkan Faberds#0622

Katılım
30 Temmuz 2017
Mesajlar
27
Elmaslar
9
Puanlar
13.265
Yaş
22
gayet güzel olmuş eline sağlık.

bu skript mantığıyla bi sunucu yapılabilir

mob kestikçe kişinin o mob üzerindeki ustalığı artar ve o mobtan daha az hasar alır yada daha fazla hasar verir senin keyfine kalmış

belli mobların olduğu zindanlar yapılır belli bi mob üzerine ustalık seviyen artınca diğer zindanların kilitleri açılır vs.
 

Kaiys

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

kaiys

Katılım
10 Mayıs 2021
Mesajlar
239
Elmaslar
107
Puanlar
2.850
Yaş
19
gayet güzel olmuş eline sağlık.

bu skript mantığıyla bi sunucu yapılabilir

mob kestikçe kişinin o mob üzerindeki ustalığı artar ve o mobtan daha az hasar alır yada daha fazla hasar verir senin keyfine kalmış

belli mobların olduğu zindanlar yapılır belli bi mob üzerine ustalık seviyen artınca diğer zindanların kilitleri açılır vs.
Skripte başlamamın tam da sebebi buydu aslında :D Amacım sadece skript'e dayalı bir paket oluşturmak bunu bazı hostlara verip Türkiye de az da olsa mmorpg görmek istiyorum. Tabi baya bir üşengecim sanırım asla yapamayacağım :D
Yorumun için teşekkürler
 
Son düzenleme:

OnurBeyTR

%70 Java

Discord:

'Onur#9882

Katılım
21 Ağustos 2017
Mesajlar
187
Elmaslar
97
Puanlar
13.675
Yaş
21
Geliştirilebilir, elinize sağlık başarılı olmuş.
 

Kaiys

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

kaiys

Katılım
10 Mayıs 2021
Mesajlar
239
Elmaslar
107
Puanlar
2.850
Yaş
19

Predator41

Odunlara Vur Vur Vur!

Discord:

Ardabey#2900

Katılım
13 Nisan 2021
Mesajlar
26
Elmaslar
16
Puanlar
2.020
Yaş
23
Minecraft
PREDATOR_TR
1.16 desteği varsa sunucuma eklemeyi düşünüyorum eline sağlık mcorigins modundaki karakterleri ekleyebilirsen gayet güzel olur
 

Kaiys

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

kaiys

Katılım
10 Mayıs 2021
Mesajlar
239
Elmaslar
107
Puanlar
2.850
Yaş
19
1.16 desteği varsa sunucuma eklemeyi düşünüyorum eline sağlık mcorigins modundaki karakterleri ekleyebilirsen gayet güzel olur
1.8.8 Sürümünde test etmiştim ancak 1.16 da işe yaramaması için bir sebep yok gibi tabi testini yapmadım ondan kesin çalışır diyemem.

Modlarla pek haşır neşir değilim ondan origins moduyla ilgili pek bir bilgim yok ama araştıracağım, yorumun için teşekkürler.
 

faberds

Odunlara Vur Vur Vur!

Discord:

Furkan Faberds#0622

Katılım
30 Temmuz 2017
Mesajlar
27
Elmaslar
9
Puanlar
13.265
Yaş
22
İstersen beni discorddan ekle güzel bi sunucu projesi düşünebiliriz.
 

GolDunEll

Clasrium 2021
Hosting Görevlisi

Discord:

Yunus#4150

Katılım
4 Mart 2018
Mesajlar
437
Elmaslar
127
Puanlar
9.525
Skript güzel duruyor eline sağlık.
 

Kaiys

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

kaiys

Katılım
10 Mayıs 2021
Mesajlar
239
Elmaslar
107
Puanlar
2.850
Yaş
19

Öndo23

Odunlara Vur Vur Vur!

Discord:

Yok

Katılım
6 Haziran 2020
Mesajlar
36
Elmaslar
4
Puanlar
2.195
Minecraft
pHiso
Yaptığınız işleri hayranlıkla takip ediyorum,bu skriptide çok beğendim ancak anlayamadığım birşey var,stacklenmiş moblardada aynı şekilde 5ininde ayrı ayrı leveli veriliyor mu yoksa tek bir level mi ekleniyor?
 

Kaiys

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

kaiys

Katılım
10 Mayıs 2021
Mesajlar
239
Elmaslar
107
Puanlar
2.850
Yaş
19
Yaptığınız işleri hayranlıkla takip ediyorum,bu skriptide çok beğendim ancak anlayamadığım birşey var,stacklenmiş moblardada aynı şekilde 5ininde ayrı ayrı leveli veriliyor mu yoksa tek bir level mi ekleniyor?
Eğer moblar içiçe iken kestiğinde hepsi birden ölüyorsa 1 kere kesmiş gibi sayacağını tahmin ediyorum, ancak kesince sadece çarpan azalıyorsa hepsini ayrı ayrı sayacaktır. Teşekkürler
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı