Sol Reklam
Sağ Reklam

Çözüldü Rulet Skripti 8 error veriyor

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

xYigitTiryaqi

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

XcTrailer#2276

Katılım
9 Ağustos 2019
Mesajlar
14
Elmaslar
3
Puanlar
0
Yaş
25
Minecraft
XcTrailer
Facebook
Yiğit Tiryaki
Kod:
options:
    Prefix: &bRulet &8&l»&7
    KasaMenusuAdi: &6&lRulet Çekiliyor...
 
variables:
    {ruletbilettiklandi.%player%} = false
    {paratikladi.%player%} = false

on script load:
    loop all players:
        if {kasaAciliyor::%loop-player%} is true:
            clear {kasaAciliyor::%loop-player%}
    clear {kasaAciliyor}
    clear {_itemler::*}
    set {Kasa::Esyalar::item::1} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::2} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::3} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::4} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::5} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::6} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::7} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::8} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::9} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::10} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::11} to "35:5"
    set {Kasa::Esyalar::item::12} to "35:5"
    set {Kasa::Esyalar::item::13} to "35:5"
    set {Kasa::Esyalar::item::14} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::15} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::16} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::17} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::18} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::19} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::20} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::21} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::22} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::23} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::24} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::25} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::26} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::27} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::28} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::29} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::30} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::31} to "35:15"

on join:
    set {paratikladi.%player%} to false
    set {renksecildi.%player%} to false
    set {secti.%player%} to false
    set {parasecti.%player%} to false
    set {ruletpara.%player%} to 0
    if {kasaAciliyor::%player%} is true:
        clear {kasaAciliyor::%player%}
        clear {kasaAciliyor}
 
on quit:
    set {paratikladi.%player%} to false
    set {renksecildi.%player%} to false
    set {secti.%player%} to false
    set {parasecti.%player%} to false
    set {ruletpara.%player%} to 0
    if {kasaAciliyor::%player%} is true:
        clear {kasaAciliyor::%player%}
        clear {kasaAciliyor}
     
command /rdeneme:
    trigger:
        broadcast "{@KasaMenusuAdi}"
     
command /rulet:
    trigger:
        close player's inventory
        wait 4 ticks
        open chest with 1 rows named "&cRulet" to player
        format slot 0 of player with book named "&aNasıl Oynanır?" with lore "||&7Rulet Oynamak için ilk önce &6/ruletyatir <miktar> &7Yaparak||&7rulete başlamanız gerekiyor&7Bunu yaptıktan sonra karşınıza renk menüsü||&7çıkacak Renklerin YanındaKaç katını verdiği gözükecektir||&7Örnek &cKırmızı &7[&62X&7] Buradan istediginiz renge tıklayın||&7ve Oyuna Başlayın rastgele renkler dönücek çıkan renk||&7sizin renginiz ise Ruleti kazanacaksın" to be unstealable
        if {sondurum} is "Kazandı":
            if {sonrenk} is "Siyah":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &7%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &a%{sondurum}%" to be unstealable
            if {sonrenk} is "Kırmızı":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &c%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &a%{sondurum}%" to be unstealable
            if {sonrenk} is "Yeşil":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &a%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &a%{sondurum}%" to be unstealable
        else if {sondurum} is "Kaybetti":
            if {sonrenk} is "Siyah":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &7%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &c%{sondurum}%" to be unstealable
            if {sonrenk} is "Kırmızı":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &c%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &c%{sondurum}%" to be unstealable
            if {sonrenk} is "Yeşil":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &a%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &c%{sondurum}%" to be unstealable
             
     
command /ruletyatir [<number>]:
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if {paratikladi.%player%} is false:
                if {ruletbilettiklandi.%player%} is false:
                    if arg-1 is greater than or equal to 500:
                        if player's balance is greater than or equal to arg-1:
                            set {ruletpara.%player%} to arg-1
                            send "{@Prefix} &7Rulete &6%arg-1% TL &7Yatırdın"
                            remove {ruletpara.%player%} from player's balance
                            set {parasecti.%player%} to true
                            set {paratikladi.%player%} to true
                            execute player command "/ruletrenk"
                        else:
                            send "{@Prefix} &7Yetersiz Para Miktarı!"
                    else:
                        send "{@Prefix} &7En az &6500 TL &7Yatırabilirsin!"
                else:
                    set {ruletpara.%player%} to arg-1
                    send "{@Prefix} &7Rulete Bilet ile &6%arg-1% TL &7Yatırdın"
                    set {parasecti.%player%} to true
                    set {paratikladi.%player%} to true
                    execute player command "/ruletrenk"
            else:
                send "{@Prefix} &7Zaten Rulete Para yatırdınız Aktarılıyorsunuz!"
                wait 1 seconds
                execute player command "/ruletrenk"
        else:
            send "{@Prefix} &7Para Miktarı Yazmadın!"
         
         
     
     
     
     
command /ruletrenk:
    trigger:
        if {parasecti.%player%} is true:
            if {renksecildi.%player%} is false:
                close player's inventory
                wait 4 tick
                open chest with 1 rows named "&cRENK SEC &7[&b%{ruletpara.%player%}% TL&7]" to player
                format slot 3 of player with red wool block named "&cKırmızı &7[&62X&7]" to close then run [set {secilenkirmizi.%player%} to true]->[set {sonrenk} to "Kırmızı"]->[set {secti.%player%} to true]->[set {renksecildi.%player%} to true]->[set {secilenbu.%player%} to "Kırmızı"]->[execute player command "/ruletbasla"]
                format slot 4 of player with light green wool block named "&aYeşil &7[&64X&7]" to close then run [set {secilenyesil.%player%} to true]->[set {sonrenk} to "Yeşil"]->[set {secti.%player%} to true]->[set {renksecildi.%player%} to true]->[set {secilenbu.%player%} to "Yeşil"]->[execute player command "/ruletbasla"]
                format slot 5 of player with black wool block named "&7Siyah &7[&62X&7]" to close then run [set {secilensiyah.%player%} to true]->[set {sonrenk} to "Siyah"]->[set {secti.%player%} to true]->[set {renksecildi.%player%} to true]->[set {secilenbu.%player%} to "Siyah"]->[execute player command "/ruletbasla"]
            else:
                execute player command "/ruletbasla"
        else:
            send "{@Prefix} &7Bug Yapmayı Aklından bile geçirme!"
         
         
         
 

command /ruletbasla:
    trigger:
        wait 4 ticks
        if {secti.%player%} is true:
            set {sonoynayankisi} to player
            set {sonyatiralanpara} to {ruletpara.%player%}
            set {kasaAciliyor} to true
            set {kasaAciliyor::%player%} to true
            wait 5 tick
            loop 9 times:
                add "%{Kasa::Esyalar::item::%random integer between 1 and 31%}%" to {_itemler::*}
            wait 4 tick
            open chest with 3 rows named "{@KasaMenusuAdi}" to player
            wait 1 tick
            loop 9 times:
                format slot (loop-number - 1) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
            loop 9 times:
                format slot ((loop-number - 1)+18) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
            format slot 4 of player with red stained glass pane named "&7RENK!" to be unstealable
            format slot 22 of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
            set {_loop} to a random integer between 10 and 15
            loop {_loop} times:
                set {_item::9} to {_item::8}
                set {_item::8} to {_item::7}
                set {_item::7} to {_item::6}
                set {_item::6} to {_item::5}
                set {_item::5} to {_item::4}
                set {_item::4} to {_item::3}
                set {_item::3} to {_item::2}
                set {_item::2} to {_item::1}
                set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
                loop 9 times:
                    set {_n} to loop-number-2
                    set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
                    if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
                        format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
                add 1 to {_ses}
                if {_ses} > 3:
                    set {_ses} to 1
                if {_ses} = 1:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                if {_ses} = 2:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
                if {_ses} = 3:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
                wait 2 ticks
            set {_loop} to a random integer between 10 and 18
            loop {_loop} times:
                set {_item::9} to {_item::8}
                set {_item::8} to {_item::7}
                set {_item::7} to {_item::6}
                set {_item::6} to {_item::5}
                set {_item::5} to {_item::4}
                set {_item::4} to {_item::3}
                set {_item::3} to {_item::2}
                set {_item::2} to {_item::1}
                set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
                loop 9 times:
                    set {_n} to loop-number-2
                    set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
                    if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
                        format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
                add 1 to {_ses}
                if {_ses} > 3:
                    set {_ses} to 1
                if {_ses} = 1:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                if {_ses} = 2:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
                if {_ses} = 3:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
                wait 4 ticks
            set {_loop} to a random integer between 7 and 15
            loop {_loop} times:
                set {_item::9} to {_item::8}
                set {_item::8} to {_item::7}
                set {_item::7} to {_item::6}
                set {_item::6} to {_item::5}
                set {_item::5} to {_item::4}
                set {_item::4} to {_item::3}
                set {_item::3} to {_item::2}
                set {_item::2} to {_item::1}
                set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
                loop 9 times:
                    set {_n} to loop-number-2
                    set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
                    if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
                        format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
                add 1 to {_ses}
                if {_ses} > 3:
                    set {_ses} to 1
                if {_ses} = 1:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                if {_ses} = 2:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
                if {_ses} = 3:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
                wait 6 ticks
            set {_loop} to a random integer between 3 and 7
            loop {_loop} times:
                set {_item::9} to {_item::8}
                set {_item::8} to {_item::7}
                set {_item::7} to {_item::6}
                set {_item::6} to {_item::5}
                set {_item::5} to {_item::4}
                set {_item::4} to {_item::3}
                set {_item::3} to {_item::2}
                set {_item::2} to {_item::1}
                set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
                loop 9 times:
                    set {_n} to loop-number-2
                    set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
                    if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
                        format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
                add 1 to {_ses}
                if {_ses} > 3:
                    set {_ses} to 1
                if {_ses} = 1:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                if {_ses} = 2:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
                if {_ses} = 3:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
                wait 8 ticks
            set {_loop} to a random integer between 1 and 3
            loop {_loop} times:
                set {_item::9} to {_item::8}
                set {_item::8} to {_item::7}
                set {_item::7} to {_item::6}
                set {_item::6} to {_item::5}
                set {_item::5} to {_item::4}
                set {_item::4} to {_item::3}
                set {_item::3} to {_item::2}
                set {_item::2} to {_item::1}
                set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
                loop 9 times:
                    set {_n} to loop-number-2
                    set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
                    if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
                        format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
                add 1 to {_ses}
                if {_ses} > 3:
                    set {_ses} to 1
                if {_ses} = 1:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                if {_ses} = 2:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
                if {_ses} = 3:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
                wait 10 ticks
            set {_item} to {_item::5}
            play raw sound "fireworks.twinkle" at player with pitch 1 volume 2
            wait 40 ticks
            if {_item} is black wool block:
                if {secilensiyah.%player%} is true:
                    play raw sound "random.successful_hit" at player with pitch 1 volume 10
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {komisyon.%player%} to {ruletpara.%player%} / 10
                    add {ruletpara.%player%} * 2 to player's balance
                    remove {komisyon.%player%} from player's balance
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                    send "{@Prefix} &6%{komisyon.%player%}% TL &7Komisyon Alındı!"
                    send player title "&aKazandın!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandın!" for 6 seconds
                    broadcast "{@Prefix} &6%player% &7Ruletden &6%{ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandı, &6Renk &8» &7Siyah"
                    add {ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%} to {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kazandı"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
                else:
                    wait 1 seconds
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    send player title "&cKaybettin!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%}% TL &7Kaybettin!" for 6 seconds
                    remove {ruletpara.%player%} from {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kaybetti"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
            else if {_item} is light green wool block:
                if {secilenyesil.%player%} is true:
                    play raw sound "random.successful_hit" at player with pitch 1 volume 10
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {komisyon.%player%} to {ruletpara.%player%} / 10
                    add {ruletpara.%player%} * 4 to player's balance
                    remove {komisyon.%player%} from player's balance
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                    send "{@Prefix} &6%{komisyon.%player%}% TL &7Komisyon Alındı!"
                    send player title "&aKazandın!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%} * 4 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandın!" for 6 seconds
                    broadcast "{@Prefix} &6%player% &7Ruletden &6%{ruletpara.%player%} * 4 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandı, &6Renk &8» &aYeşil"
                    add {ruletpara.%player%} * 4 - {komisyon.%player%} to {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kazandı"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
                else:
                    wait 1 seconds
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    send player title "&cKaybettin!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%}% TL &7Kaybettin!" for 6 seconds
                    remove {ruletpara.%player%} from {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kaybetti"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
            else if {_item} is red wool block:
                if {secilenkirmizi.%player%} is true:
                    play raw sound "random.successful_hit" at player with pitch 1 volume 10
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {komisyon.%player%} to {ruletpara.%player%} / 10
                    add {ruletpara.%player%} * 2 to player's balance
                    remove {komisyon.%player%} from player's balance
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                    send "{@Prefix} &6%{komisyon.%player%}% TL &7Komisyon Alındı!"
                    send player title "&aKazandın!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandın!" for 6 seconds
                    broadcast "{@Prefix} &6%player% &7Ruletden &6%{ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandı, &6Renk &8» &cKırmızı"
                    add {ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%} to {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kazandı"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
                else:
                    wait 1 seconds
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    send player title "&cKaybettin!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%}% TL &7Kaybettin!" for 6 seconds
                    remove {ruletpara.%player%} from {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kaybetti"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
        else:
            send "{@Prefix} &7Rulete Başlamak için &6Renk &7seç!"
         
on inventory click:
    if {kasaAciliyor} is set:
        cancel event
     
on inventory close:
    if {kasaAciliyor} is set:
        if {kasaAciliyor::%player%} is set:
            wait 1 tick
            open chest with 3 rows named "{@KasaMenusuAdi}" to player
            wait 1 tick
            loop 9 times:
                format slot (loop-number - 1) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
            loop 9 times:
                format slot ((loop-number - 1)+18) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
            format slot 4 of player with red stained glass pane named "&7Renk!" to be unstealable
            format slot 22 of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
         
 
command /rulettop:
    trigger:
        loop {toplampara::*}:
            add 1 to {_size}
            if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
                set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
            else:
                set {_n} to 0
                loop {_size} times:
                    set {_n} to {_n}+1
                    {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
                    set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
                    stop loop
        wait 1 tick
        set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
        loop {_low.to.high.list::*}:
            set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
            set {_n} to {_n}-1
        wait 1 tick
        message "&m------------&r &6&lRulet TOP&r &m------------"
        loop {_high.to.low.list::*}:
            add 1 to {_result}
            send "&b%loop-value%&7: &6%{toplampara::%loop-value%}% TL &aToplam Kâr"
            if {_result} is 10:
                stop
     
 


command /ruletbiletver [<player>] [<integer>]:
    permission: ruletbiletver
    permission message: &c&lHATA &8» &7Bu komutu kullanabilmek için yetkin yok!
    executable by: players and console
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if arg-2 is set:
                if command sender is not console:
                    send "&c&lBILET &8» &6%arg-1% &7isimli oyuncuya &b%arg-2% TL &7Rulet Bileti verildi!" to player
                    send "&c&lBILET &8» &6%player% &7isimli yetkili sana &b%arg-2% TL &7Rulet Bileti verdi!" to arg-1
                    give a paper named "&6&lRULETBILET &8» &a%arg-2% TL" to arg-1
                else:
                    send "&c&lBILET &8» &6Console &7sana &b%arg-2% TL &7Rulet Bileti verdi!" to arg-1
                    give a paper named "&6&lRULETBILET &8» &a%arg-2% TL" to arg-1
            else:
                send "&c&lHATA &8» &7Bilet miktarı girmedin!"
        else:
            send "&c&lHATA &8» &7Oyuncu ismi girmedin!"
         
         
on rightclick with paper:
    if "%name of player's tool%" contains "&6&lRULETBILET":
        if {ruletbilettiklandi.%player%} is false:
            set {_ruletbiletmiktar} to "%numbers of uncoloured name of player's tool%"
            set {ruletbilettiklandi.%player%} to true
            remove 1 of player's tool from player's inventory
            send player title "&7RuletBilet Miktarı Algılanıyor!" with subtitle "&6&l3" for 1 seconds
            wait 1 seconds
            send player title "&7RuletBilet Miktarı Algılanıyor!" with subtitle "&6&l2" for 1 seconds
            wait 1 seconds
            send player title "&7RuletBilet Miktarı Algılanıyor!" with subtitle "&6&l1" for 1 seconds
            wait 1 seconds
            send player title "&6&lRULETBILET" with subtitle "&7Miktar &8» &b%{_ruletbiletmiktar}% TL" for 2 seconds
            wait 1 seconds
            execute player command "ruletyatir %{_ruletbiletmiktar}%"
        else:
            send "&6&lRULETBILET &8» &7Zaten Bilet kullandın Kullandığın bilet &8» &6%numbers of uncoloured name of player's tool% TL"

Arkadaşlar 56 error veriyo sorun nedir
 
Son düzenleme:

LifeMCServer

Yaratık Tuzağı: Çalışıyor

Discord:

!?мυѕтαғα öɴcel#8713

Katılım
18 Kasım 2016
Mesajlar
698
Elmaslar
471
Puanlar
15.415
Yaş
24
Yer
İstanbul
Minecraft
LifeMCServer
Facebook
mustafathegamer
Twitter
LifeMCServer
skUnity Parser üzerinde denedim, skRayFall olmadığı için title kısımları 12 hata verdi sadece. Uyarı vardı bir kaç tane fakat onlar pek önemli değil. Aldığın hataları atabilir misin? Tab hatası ise Skript'i tekrar kopyalamayı veya direk dosya olarak indirmeyi dene.
 

xYigitTiryaqi

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

XcTrailer#2276

Katılım
9 Ağustos 2019
Mesajlar
14
Elmaslar
3
Puanlar
0
Yaş
25
Minecraft
XcTrailer
Facebook
Yiğit Tiryaki
skUnity Parser üzerinde denedim, skRayFall olmadığı için title kısımları 12 hata verdi sadece. Uyarı vardı bir kaç tane fakat onlar pek önemli değil. Aldığın hataları atabilir misin? Tab hatası ise Skript'i tekrar kopyalamayı veya direk dosya olarak indirmeyi dene.
çok hata var ben pek anlamıyorum naısl hepsini yazıyım
 

LifeMCServer

Yaratık Tuzağı: Çalışıyor

Discord:

!?мυѕтαғα öɴcel#8713

Katılım
18 Kasım 2016
Mesajlar
698
Elmaslar
471
Puanlar
15.415
Yaş
24
Yer
İstanbul
Minecraft
LifeMCServer
Facebook
mustafathegamer
Twitter
LifeMCServer
çok hata var ben pek anlamıyorum naısl hepsini yazıyım

logs/latest.log dosyasını notepad / notepad++ ile açıp Skript ile ilgili kısmı bulup https://mclo.gs 'ye yükleyin, çıkan linki buraya atın eğer Skript ile ilgili kısmı bulamazsanız tamamını da yükleyebilirsiniz, site otomatik olarak IP adresleri vb. logda bulunabilecek hassas/kişisel bilgileri silecektir.
 
S

Silinen üye 79251

Ziyaretçi

Merhaba, temel eklentileri yüklemezseniz bu kodun çalışmaması oldukça normal. Bu yüzden SkQuery, WildSkript ve TuSke yükleyin.
 

xYigitTiryaqi

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

XcTrailer#2276

Katılım
9 Ağustos 2019
Mesajlar
14
Elmaslar
3
Puanlar
0
Yaş
25
Minecraft
XcTrailer
Facebook
Yiğit Tiryaki

xYigitTiryaqi

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

XcTrailer#2276

Katılım
9 Ağustos 2019
Mesajlar
14
Elmaslar
3
Puanlar
0
Yaş
25
Minecraft
XcTrailer
Facebook
Yiğit Tiryaki

xYigitTiryaqi

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

XcTrailer#2276

Katılım
9 Ağustos 2019
Mesajlar
14
Elmaslar
3
Puanlar
0
Yaş
25
Minecraft
XcTrailer
Facebook
Yiğit Tiryaki

Merhaba, temel eklentileri yüklemezseniz bu kodun çalışmaması oldukça normal. Bu yüzden SkQuery, WildSkript ve TuSke yükleyin.
1573571652995.png
 

Melowdy

Zaman iyi yazardır; her zaman mükemmel sonu yazar.

Discord:

Melowdy#0163

Katılım
11 Haziran 2018
Mesajlar
116
Elmaslar
193
Puanlar
6.925
Yaş
36
Yer
İstanbul
Minecraft
miyavdi

xYigitTiryaqi

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

XcTrailer#2276

Katılım
9 Ağustos 2019
Mesajlar
14
Elmaslar
3
Puanlar
0
Yaş
25
Minecraft
XcTrailer
Facebook
Yiğit Tiryaki

Ekler

  • 1573571676421.png
    1573571676421.png
    197,9 KB · Görünt.: 128

Melowdy

Zaman iyi yazardır; her zaman mükemmel sonu yazar.

Discord:

Melowdy#0163

Katılım
11 Haziran 2018
Mesajlar
116
Elmaslar
193
Puanlar
6.925
Yaş
36
Yer
İstanbul
Minecraft
miyavdi
S

Silinen üye 79251

Ziyaretçi

Uzun zaman sonra tekrardan merhaba, sunucu sürümleriniz hangi sürümleri desteklemektedir?
 

xOrcun

Script Merkezi
Hosting Görevlisi

Discord:

xOrcun

Katılım
24 Nisan 2017
Mesajlar
543
Elmaslar
415
Puanlar
14.925
Yer
Türkiye
Minecraft
xOrcun

xYigitTiryaqi

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

XcTrailer#2276

Katılım
9 Ağustos 2019
Mesajlar
14
Elmaslar
3
Puanlar
0
Yaş
25
Minecraft
XcTrailer
Facebook
Yiğit Tiryaki
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı