- Katılım
- 10 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 455
- Elmaslar
- 159
- Puanlar
- 9.270
- Yaş
- 23
- Yer
- İzmir
- Minecraft
- EfeByc
- https://www.facebook.com/efeboyaci21
Başlıkta da yazdığı gibi özel bir taş, blok nasıl ayarlanır onu anlatıyorum bugün.
Özel dediğim mesela: normal bir elmas bloğa sağ tıkladığınızda hiçbir şey olmaz ama bizim ayarladığımız
elmas bloğa sağ tıkladığında bazı komutlar gerçekleşecek.
Buradaki açıklama skript'i basit düzey de olsa bildiğinizi ele alarak yaptığım bir açıklama:
if arg-1 is "ayarla":
Eğer birinci argüman yani kutu yazıldıktan sonra yazılan kelime "ayarla" ise:
/kutu ayarla
targeted block is diamond block
Eğer hedeflenmiş blok (imlecin üzerinde durduğu blok) elmas bloksa:
{kutu::%location of targeted block%}
Değişken ismi örneği: {x::y}
Buradaki birinci değişken ismi kutu
İkinci değişken de oyuncunun hedeflediği blok lokasyonu
Yani blok lokasyonu değiştikçe variable değeri de değişecektir.
set {kutu::%location of targeted block%} to location of targeted block
Mesela diyelim ki hedeflenen blok elmas blok (tabi xyz koordinatları da belirli)
Değişken:
{kutu::%elmasblok%} to elmas blok
Burada yapılmak istenen hedeflenen bloğun değişkenini ayarlamak.
Şimdi taşı ayarladık, tıkladığımızda ne olacak?
Sağ tıklanıldığında
Eğer oyuncunun tıkladığı blok elmas blok ise:
Tıklanılan bloğun kutu değişkeni ayarlı ise:
MCTR adında bir mesaj gönder.
Özel dediğim mesela: normal bir elmas bloğa sağ tıkladığınızda hiçbir şey olmaz ama bizim ayarladığımız
elmas bloğa sağ tıkladığında bazı komutlar gerçekleşecek.
Kod:
command /kutu [<text>]:
trigger:
if arg-1 is "ayarla":
targeted block is diamond block:
{kutu::%location of targeted block%} is not set:
set {kutu::%location of targeted block%} to location of targeted block
send "&6Kutuya çevrildi."
else:
delete {kutu::%location of targeted block%}
send "&6Normal bloğa çevrildi."
Buradaki açıklama skript'i basit düzey de olsa bildiğinizi ele alarak yaptığım bir açıklama:
if arg-1 is "ayarla":
Eğer birinci argüman yani kutu yazıldıktan sonra yazılan kelime "ayarla" ise:
/kutu ayarla
targeted block is diamond block
Eğer hedeflenmiş blok (imlecin üzerinde durduğu blok) elmas bloksa:
{kutu::%location of targeted block%}
Değişken ismi örneği: {x::y}
Buradaki birinci değişken ismi kutu
İkinci değişken de oyuncunun hedeflediği blok lokasyonu
Yani blok lokasyonu değiştikçe variable değeri de değişecektir.
set {kutu::%location of targeted block%} to location of targeted block
Mesela diyelim ki hedeflenen blok elmas blok (tabi xyz koordinatları da belirli)
Değişken:
{kutu::%elmasblok%} to elmas blok
Burada yapılmak istenen hedeflenen bloğun değişkenini ayarlamak.
Şimdi taşı ayarladık, tıkladığımızda ne olacak?
Kod:
on rightclick:
event-block is diamond block:
{kutu::%location of targeted block%} is set:
send "MCTR"
Sağ tıklanıldığında
Eğer oyuncunun tıkladığı blok elmas blok ise:
Tıklanılan bloğun kutu değişkeni ayarlı ise:
MCTR adında bir mesaj gönder.