- Katılım
- 27 Mayıs 2018
- Mesajlar
- 42
- Elmaslar
- 26
- Puanlar
- 0
- Yaş
- 33
böyle yapa bilirsin birisi 1000 para verip komut yazıcak ve o komut /even yap komutunu çalışdırcakörnek olarak belirli bir item slotu olcak onu doldurunca event yapacak
mesela 1000 kemik yatırılırsa serverdaki oyuncuların ortak olarak 1000 kemik yatırması gerek belirlenen sayıya ulasınca event olcak kodlayabilecek arkadas varmı ?
böyle yapa bilirsin birisi 1000 para verip komut yazıcak ve o komut /even yap komutunu çalışdırcak
tamam eğer oyuncunun envanterinde 1000 zümrüt varsa ve /event yap yazarsa komut olucakdırparayla olmasını istemiyorum maalesef
Ben tam anlamadım, daha iyi anlatırmısın?
Bi ortak bi şey olucak. Örnek olarak kemik diyelim. O ortak yere, 1000 kemik veya başka sayıda konunca event olucak. Doğru mu anladım?
#Kemik
command /event:
trigger:
player's inventory contains bone:
remove 1 of bone from player
message "&f" to all players
message "&e[EVENT] &6%player% kemik ekledi &e/event &6yazınız &e%{kemik}%&6/1000 kaldı." to all players
message "&f" to all players
{kemik} = 1000:
#olaylar
else:
message "&6Event için %{kemik}%/1000 kemik olmalıdır eklemek için kemik bulunuz."
Kod:#Kemik command /event: trigger: player's inventory contains bone: remove 1 of bone from player message "&f" to all players message "&e[EVENT] &6%player% kemik ekledi &e/event &6yazınız &e%{kemik}%&6/1000 kaldı." to all players message "&f" to all players {kemik} = 1000: #olaylar else: message "&6Event için %{kemik}%/1000 kemik olmalıdır eklemek için kemik bulunuz."
Bu nasıl sk dır anlayamadım da ne add va ene bişe ama kontrol ettiriyorsun.
bulamadım :'(Hala bulamadı isen atayım.
command /eventekle [<number>] [<text>]:
trigger:
if arg-1 is not set:
send "&e&lRubySkyMC &8&l► &fEventin başlaması için lütfen &a/eventekle [SAYI] &fgiriniz" to player
send "&f" to player
send "&e&lRubySkyMC &8&l► &fEvenet her saat başı başlar. Event başladığında oyuncular event barını doldurmaya çalışır" to player
send "&e&lRubySkyMC &8&l► &fevent barı eğer dolarsa event başlar." to player
send "&f" to player
send "&cNOT : &fEvent barını doldurmak için kırıktaş/taş gerekir ve envanterinizden silinir." to player
send "&cNOT : &fEvent başladıktan 5 dk sonra eğer bar dolmaz ise event iptal olur." to player
if arg-1 is set:
if arg-2 is "baslat":
send all players title "&eEvent başladı" with subtitle "&fEventin oluşması için /eventekle" for 10 seconds
set {end::oyun} to true
wait 5 minute
set {end::oyun} to false
set {topkemik} to 0
send "&e&lRubySkyMC &8&l► &fEvent barı dolmadığı için EVENT otomatik olarak iptal edilmiştir" to all players
if player has arg-1 of cobblestone:
if {end::oyun} is true:
remove arg-1 of cobblestone from player
add arg-1 to {topkemik}
if {topkemik} is bigger than 999:
set {topkemik} to {topkemik} - 1000
send "&fOyuncu eventi başlıyoor :) Son 5 saniye" to all players
wait 5 seconds
give 8 sand to all players
give 8 grass block to all players
send "&fOyuncu eventi bitmiştir İyi oyunlar!" to all players
set {end::oyun} to false
else:
set action bar of all players to "&f%player% + &a%arg-1% &fToplam event sayısı &a%{topkemik}% / 1000"
else:
send "&e&lRubySkyMC &8&l► &fEvent şuan aktif değil :(" to player
else:
if player has arg-1 of stone:
if {end::oyun} is true:
remove arg-1 of stone from player
add arg-1 to {topkemik}
if {topkemik} is bigger than 999:
set {topkemik} to {topkemik} - 1000
send "&fOyuncu eventi başlıyoor :) Son 5 saniye" to all players
wait 5 seconds
give 8 sand to all players
give 8 grass block to all players
send "&fOyuncu eventi bitmiştir İyi oyunlar!" to all players
set {end::oyun} to false
else:
set action bar of all players to "&f%player% + &a%arg-1% &fToplam event sayısı &a%{topkemik}% / 1000"
else:
send "&e&lRubySkyMC &8&l► &fYeteri kadar eşyan yok :(" to player
command /eventsayı:
trigger:
send "&fToplam event sayısı: &c%{topkemik}% / 1000" to player
every 1 hours:
send all players title "&eEvent başladı" with subtitle "&fEventin oluşması için /eventekle" for 10 seconds
set {end::oyun} to true
wait 5 minute
set {end::oyun} to false
set {topkemik} to 0