Oyun İncelemeleri #12 - GENESİS ALPHA ONE İnceleme!

ThanatosUltio

< 3 MC-TR
Premium
Emekli
Katılım
22 Ekim 2017
Mesajlar
449
Elmaslar
480
Puanlar
1.990
Minecraft Türkiye

Herkese merhaba Türkiye'nin oyun severleri, bugün sizlere "Oyun İncelemeleri #8 -GENESİS ALPHA ONE İnceleme!" adlı konumu sunarak sizlerin GENESİS ALPHA ONE adlı oyun hakkında bilgilenmenizi sağlayacağım. Eğer konumu beğendiyseniz, like atıp yorum yazmayı unutmayın.



Oyunumuz, birinci şahıs nişancı ve üs inşa etme oyunudur. Genesis Alpha One'ın senaryosu; karaktersiz uzay operası; bağlam olmadan uzay araştırmaları.

Kozmik düzen

Yine de ilginç bir şeyin kurucu parçaları burada. İnsanlığı yeni bir ev bulmak için şirket tarafından finanse edilen bir misyon olan Genesis projesine başlayan bir grup insan klonu ile başlıyorsunuz. Oyunda bakış açınız, mürettebat kaptanınızı birinci şahısta kontrol etmek ve uzay geminizi 3B bir ızgara üzerinde inşa etmek ve genişletmek arasında bölünmüş durumda.

Kozmos, geminizin köprüsünden basit bir dönüş tabanlı ekran kullanarak geçiş yaptığınız, usule göre üretilmiş kiremit esaslı bir harita ile tasvir edilmiştir. Gökadalara ulaştığınızda, kaynakları bulmak ve yükseltmek için gezegen yüzeylerine dokunursunuz, geminizi genişletmek ve yükseltmek için kullanıyorsunuz, diğer klonlarınıza görevler veriyorsunuz, sonra sistemi kuruttuktan sonra gemiyi farklı galaksilere ışınlıyorsunuz ( ve evet, ne küçük bir hikaye var klasik 'uzay yolculuğu yeni sömürgecilik' platitude'unu yansıtır).

Bu, gemi inşa sisteminin modüler ve erişilebilir olması, işlerin yapılması için saatlerinizi almayan bir şekilde gerçekleştirilmesiyle desteklenmiş mantıklı ve çeşitli bir faaliyet döngüsüdür. Silah atölyeleri, yeni klonlar yapmak için araştırma laboratuarları ve sonunda geminizi dolduracak olan çeşitli insan-yabancı hibritler için biyosfer sağlayan bitkiler yetiştirebileceğiniz seralar gibi hazır modülleri küçümsersiniz.

Bunların hepsini koridorlar, asansörler ve sonunda teleports kullanarak bağlarsınız ve herhangi bir yabancı yaşamın ortaya çıkması durumunda dekontaminasyon odaları, silah taretleri ve güvenlik kapıları gibi savunma önlemleri alabilirsiniz.




Daha sonra, mürettebatınızı otomatik olarak çeşitli modüllerde çalışacak şekilde ayarladınız, ancak ne üzerinde çalışmaları gerektiğine karar vermek için çoğu zaman şahsen bulunmanız gerekiyor: ve hangi silahların inşa edileceği. Her şeyin verimli bir şekilde çalıştığından emin olmak için etrafta çok fazla çaba sarf etmelisiniz, bu nedenle geminizin hassas bir şekilde yerleştirildiğinden emin olmak en iyisidir. Daha sonra, mürettebatınız görevlerini özenle yerine getirirken robotların hasat makinenizden depoya kaynaklarını taşırken izlemek için geri adım atabilirsiniz. Her şeyi fabrikada takip eden bir şekilde izlemekten memnuniyet duyuyorum.

Ayrıca gemi düzeniniz de güvenlik nedenleriyle önemlidir, çünkü Tractor Beam'i kullanarak kaynaklara ışınladığınızda ya da tatsız astlarınızı siz olmadan keşif gezilerine gönderdiğinizde, düşman uzaylılar devreye girebilir. Küçük olanlar asıl problemdir, yuva yapmak için her bir modülün altında çalışan servis şaftlarına sürünerek odalara güç veren düğümlere takılırlar. Reaktörlerin veya seraların altındaki düğümlere ulaşırlarsa, vidalanırsınız, bu yüzden gerektiğinde hızlı bir şekilde geminizin hayati parçalarına ulaşmanız önemlidir.




Teorik olarak, hayati sistemler kapanırken ve odalar patlama alarmlarının sesine basınç uygularken, üzücü bilimkurgu korku sahneleri yaratmalıdır. Gerçekte, felaketten kaçınmak kolaydır. Çekici kirişinizin etrafına ve bitişik servis tünellerine birkaç taret yerleştirmeniz yeterlidir. Karavanda gördüğünüz bir çeşit yıldız gemisi askerleri gibi yoğunluğu elde etmek için, bunun olmasına izin vermelisiniz.

Bu arada, daha büyük uzaylılar, onları içeri sokarsanız, bu kadar tehdit oluşturmazlar, çünkü geminizin hayati organlarına giremezler. Evet, kendilerini savunmasız görünen birkaç mürettebat üyesini vurabilirler, ancak mürettebatınız için tek ilerleme sisteminin yeni ve gelişmiş üyeler yaratmak olduğu düşünüldüğünde büyük bir kayıp olmaz.

Buradaki mücadelede bir dengesizlik var. Geminizde işler ters giderse felaket çok hızlı bir şekilde yükselebilir, ancak bunun olabileceği caddeleri kapatmak çok kolaydır. Genesis Alfa Bir'in ilk koşumum yaklaşık beş dakika sürdü, bazı uzay akarları gemimin bel kemiğine girdi, düğümleri kestiler ve usulüne göre her şeyi havaya uçurdu. İkinci koşumumda, ilkel, hiç geliştirilmemiş bir savunma düzeni, nadiren ter atarken 10 saatlik iyi bir koşuyu tamamlamamı sağladı. Yakıt ya da yiyecek gibi tüketen kaynakları tüketmeden, bunun neredeyse kaba bir şey olduğunu unutabilirsiniz, çünkü nadiren bu yüksek riskli durumlara ve ikilemlere zorlanırsınız.




Asıl mesele, düşmanları size saldırmak için ışınlanırken, geminizin birkaç metre içinden kaynakları topladığınız basit bir dalga-hayatta kalma segmenti. Taretler ve enerji bariyerleri kurabilir veya yeni teknisyenler araştırırken ve düşmüş düşmanlardan yeni örnekler aldıkça genişleyen bir silah cephanesi kullanarak saldırganları ele geçirebilirsiniz.

Çekim, ölü uzaylıların uçan bezginleri kadar ağırlıksızdır ve bu karşılaşmaların ritmi, uzaylılar değişse bile, her seferinde tamamen aynıdır. Geminizden birkaç yüz metreden daha fazlasını keşfetmeye çalışın ve bir güç alanına çarpın.

Bu görevlerin kurtarıcı zarafeti, oyunun en güçlü kısmı olan gemi inşaa ve araştırmanıza geri beslenmeleridir. Gemi enkazındaki yeni modüller, silahlar ve kıyafet yükseltmeleri için planları keşfetmek heyecan verici. Yeni uzaylılar bulduğunuzda, DNA'larını tekrar geminize insan DNA'sı ile birleştirebilirsiniz. Klon laboratuarında rock-canavar-insan melezleri yaratmanın ya da bir örümcek-yabancı DNA ile karıştığında ne olacağını görmek için çılgın bir bilim adamı sevinci var.

Ancak melezler arasındaki istatistiksel ve görsel farklılıklar sınırlıdır; her bir melez esasen bir insan klonunun saçma özellikli yüzünün etrafına sarılmış bir maskedir. Ancak en azından acil olarak acil olmayan bir yolculuğa yönelik küçük hedefler veriyor. Yerleşmeye layık olduğu düşünülen bir gezegenin atmosferi, örneğin azot oksitle doluysa, mevcut insan ekibinizi metodik olarak çalıştırmayı ve onları N2O soluyan hibritlerle değiştirmeyi düşünebilirsiniz.




Genesis Alpha One'ın ayrık parçaları aslında birbirine çok iyi uyuyor, ancak hiçbiri yüksek kaliteli parça değil. Geminizi tasarlarken, koridorlarına hoş bir renk düzeni verirken ve yeni DNA ve yabancı yeteneklerle uğraşırken kendinizi bir süre kaybedebilirsiniz, ancak işiniz bittiğinde, mülayim meslektaşlarınızla birlikte bu zorlu görevlere geri dönmeniz gerekir.

Evet Türkiye'nin oyun seveleri, bu konum burada sonlanmakta, eğer gerçekten size GENESİS ALPHA ONE oyunu hakkında bilgi verebildiysem ne mutlu bana eğer siz de bir nebze bir şeyler öğrendiyseniz konumdan aşağıdan beğenip yorum yazmayı unutmayın iyi günler!










 

YigitReisOffical

Atatürk Sevdalısı
Katılım
28 Ekim 2017
Mesajlar
2.122
Elmaslar
1.473
Puanlar
3.790
Steam
YigitReisFG
Discord
Yiğit Efe Okur
Skype
Yiğit Winner
Minecraft
Yigit20
Minecraft Türkiye

Gerçekten çok güzel oyun geliştirmişler. Hatta geliştiriyorlar. Steam platformuna oyun 2020 yılında gelicekmiş.
 
Yukarı