- Katılım
- 10 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 419
- Elmaslar
- 375
- Puanlar
- 14.275
- Yaş
- 23
- Yer
- Kayseri
- Minecraft
- xDespee
Merhaba Minecraft Türkiye Ailesi!
Bugün sizlere bir arkadaşımızın yaptığı skripti ilk önce eski halini gösterip ondan sonra geliştirdiğim halini paylaşacağım. Bunu neden mi yapıyorum? Kimse alıntı demesin diye yapıyorum. Zaten arkadaşımız geliştirilebilir yazmış. Ben de böyle bir skript görmedim. İlk olacağını zannediyorum. Sadece fark olarak gui şeklinde yapıldı.
~ ~ ~
Arkadaşımızın yaptığı skript:
Bugün sizlere bir arkadaşımızın yaptığı skripti ilk önce eski halini gösterip ondan sonra geliştirdiğim halini paylaşacağım. Bunu neden mi yapıyorum? Kimse alıntı demesin diye yapıyorum. Zaten arkadaşımız geliştirilebilir yazmış. Ben de böyle bir skript görmedim. İlk olacağını zannediyorum. Sadece fark olarak gui şeklinde yapıldı.
~ ~ ~
Arkadaşımızın yaptığı skript:
C#:
options:
P: &2[&aOylama&2]
command /oyla <integer> <text>:
permission: skript.op
usage: &b/oyla &3<&bSure&3> <&bKonu&3>
trigger:
set {yes} to 0
set {no} to 0
loop all players:
set {oyla.%loop-player%} to false
broadcast "{@P} &c%player% &8adli oyuncu oylama baslatti"
broadcast "&6[&eSoru&6]: &6%arg-2%"
broadcast "{@P} &7Kabul etmek icin,&a/evet&7,reddetmek icin &c/hayır &7yazınız."
broadcast "&3[&bZaman&3] &7Oylamanin bitmesine kalan sure &2%arg-1%&7 saniye"
set {OylamaBitis} to true
loop arg-1 times:
wait 1 second
broadcast "{@P} &6Oylama tamamlandi"
broadcast "{@P} &aEvet&7 sayısı &6%{yes}%"
broadcast "{@P} &cHayır&7 sayısı &6%{no}%"
set {OylamaBitis} to false
command /evet:
trigger:
if {OylamaBitis} is true:
if {oyla.%player%} is false:
add 1 to {yes}
message "{@P} &3Oyunuzu basariyla kullandiniz"
set {oyla.%player%} to true
else:
message "{@P} &cZaten oyunuzu kullanmissiniz."
else:
message "{@P} &cSuanda yururlukte olan bir oylama yok"
command /hayır:
trigger:
if {OylamaBitis} is true:
if {oyla.%player%} is false:
add 1 to {no}
message "{@P} &3Oyunuzu basariyla kullandiniz"
set {oyla.%player%} to true
else:
message "{@P} &cZaten oyunuzu kullanmissiniz."
else:
message "{@P} &cSuanda yururlukte olan bir oylama yok"
Evet arkadaşımızın skripti bu şekilde. Gelelim benim geliştirdiğim skriptin görüntülerine.
~ ~ ~
Skripti başlattığımızda sohbette böyle yazıyor. Title olarak ise;
Oylama sona erdiğinde ise;
Bu katıl olayı nedir? Neyin nesidir? Diyorsanız hemen açıklayayım. Oylama başlatıldığında oyucular /evet veya /hayır komutlarını kullanmıyor. /katıl yazınca bir menü açılıyor.
Menümüz ise bu şekilde. Peki bu seçeneklerde neler yazıyor?
Eğer aktifte bir oylama yok ise bu /katıl komudunun menüsü açılmıyor. Hata mesajı ise böyle:
Eğer saniye girmezseniz;
Eğer konu girmezseniz;
Oyun içi görsellerimiz bu kadardı. Gelelim skriptimizin komutlarına oradan da yavaş yavaş skripti verelim.
~ ~ ~
- Komutlar -
» /katıl - Oy verilecek menüyü açar.
» /adminoylama <Oylama Süresi(saniye)> - <Oylama Konusu> - Oylamayı Başlatır.
» /durdur - Eğer yürürlükte bir oylama varsa durdurur.
- Komutlar -
~ ~ ~
- Skriptimiz -
C#:
options:
p: &8[ &eOYLAMA &8]
command /katıl:
trigger:
if {oylama.başlamış} is true:
open chest with 3 rows named "&0Oylama Menüsü" to player
wait 1 ticks
format slot 10 of player with diamond named "&aEvet, bu oylamayı kabul ediyorum!" with lore "&8&m-----------------|||| &eBu seçeneği seçerseniz oyunuz &9evet &eolarak kabul edilecektir. ||||&8&m-----------------" to close then run [make player execute command "evetever"]
format slot 0 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 1 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 2 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 3 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 4 of player with red stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 5 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 6 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 7 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 8 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 9 of player with blue stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 11 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 12 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 13 of player with red stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 14 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 15 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 16 of player with redstone named "&cHayır, bu oylamayı kabul etmiyorum!" with lore "&8&m-----------------|||| &eBu seçeneği seçerseniz oyunuz &9hayır &eolarak kabul edilecektir. ||||&8&m-----------------" to close then run [make player execute command "hayıraver"]
format slot 17 of player with blue stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 18 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 19 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 20 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 21 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 22 of player with red stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 23 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 24 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 25 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
format slot 26 of player with black stained glass named "&aOylama menüsü" to close
else:
send player title "{@p}" with subtitle "&cAktif oylama olmadığından işlem geçersiz." for 4 seconds
command /adminoylama [<int>] [<text>]:
permission: oylama.admin
permission message: &8» &cBu komudu kullanabilmeniz için &ayetkili &colmalısınız.
trigger:
if arg-1 is set:
if arg-2 is set:
set {evet::oyu} to 0
set {hayır::oyu} to 0
set {toplam::oy} to 0
loop all players:
set {oyveren::%loop-player%} to false
send players title "{@p}" with subtitle "&7Yetkilimiz bir oylama başlattı!" for 3 seconds
broadcast " "
broadcast " "
broadcast "{@p} &aOylama konusu: &6%arg-2%"
broadcast "{@p} &aOylama süresi: &6%arg-1%"
broadcast "{@p} &aOylamayı başlatan yetkili: &6%player%"
broadcast " "
broadcast "{@p} &9Oylamaya katılmak için &f/katıl &9yazmalısınız."
broadcast " "
broadcast " "
set {oylama.başlamış} to true
loop arg-1 times:
wait 1 seconds
send players title "{@p}" with subtitle "&cOylama tamamlandı!" for 3 seconds
broadcast "{@p} &9Oylama süresi sona erdi! Sonuçlar &abaşarıyla &9hesaplandı."
broadcast " "
broadcast "{@p} &aEvet oy sayısı: %{evet::oyu}%"
broadcast "{@p} &aHayır oy sayısı: %{hayır::oyu}%"
broadcast " "
broadcast "{@p} &aToplam oy sayısı: %{toplam::oy}%"
broadcast " "
set {oylama.başlamış} to false
else:
send player title "{@p}" with subtitle "&7Lütfen bir konu giriniz." for 3 seconds
else:
send player title "{@p}" with subtitle "&7Lütfen oylama süresini belirleyin." for 3 seconds
command /durdur:
permission: oylama.admin
permission message: &8» &cBu komudu kullanabilmeniz için &ayetkili &colmalısınız.
trigger:
if {oylama.başlamış} is true:
send player title "{@p}" with subtitle "&cOylama başarıyla durduruldu!" for 3 seconds
set {oylama.başlamış} to false
send players title "{@p}" with subtitle "&cOylama durduruldu!" for 3 seconds
else:
send player title "{@p}" with subtitle "&cAktif bir oylama bulunamadı." for 4 seconds
command /evetever:
trigger:
if {oylama.başlamış} is true:
if {oyveren::%player%} is false:
add 1 to {evet::oyu}
add 1 to {toplam::oy}
send player title "{@p}" with subtitle "&aOyunuzu başarıyla kullandınız." for 4 seconds
set {oyveren::%player%} to true
else:
send player title "{@p}" with subtitle "&cOyunuzu zaten kullanmışsınız." for 4 seconds
else:
send player title "{@p}" with subtitle "&cAktif bir oylama bulunamadı." for 4 seconds
command /hayıraver:
trigger:
if {oylama.başlamış} is true:
if {oyveren::%player%} is false:
add 1 to {hayır::oyu}
add 1 to {toplam::oy}
send player title "{@p}" with subtitle "&aOyunuzu başarıyla kullandınız." for 4 seconds
set {oyveren::%player%} to true
else:
send player title "{@p}" with subtitle "&cOyunuzu zaten kullanmışsınız." for 4 seconds
else:
send player title "{@p}" with subtitle "&cAktif bir oylama bulunamadı." for 4 seconds
- Skriptimiz -
~ ~ ~
Herkese iyi kullanmalar, iyi forumlar. Umarım beğenirsiniz.
Gereken addonlar:
- SkQuery
- SkRayFall
Ekler
Son düzenleme: