Bu gösterdiğim eşyalar gitmese olur. Fakat isimlerini ne ben verebilirim ne sen alabilirsin.Özel eşyalara bir kaç örnek verir misin?
command /özeleşyalar:
permission: op
trigger:
set {ozelesyalar::*} to all items in player's inventory
send "&aÖzel eşyalar eklendi."
stop trigger
on death of player:
loop drops:
taramaesya(loop-item) is true
add loop-item to {returnitems::%victim%::*}
remove loop-item from drops
on respawn:
if {returnitems::%player%::*} is set:
add {returnitems::%player%::*} to player's inventory
delete {returnitems::%player%::*}
send "&aDüşen eşyalar envantere aktarıldı."
function taramaesya(o: object) :: boolean:
loop {ozelesyalar::*}:
loop-value is {_o}:
return true
return false
İlk yapacağınız şey, envanterini tamamen boşaltıp envantere değerli eşyalarını almanız. Aldıktan sonra /özeleşyalar yazın. Envanterinizdeki değerli eşyalarınızı veriye kaydediyor. Gerisi çorap söküğü.
Nasıl işlediğini anlatayım ama denemedim, hatalı olabilir.
Oyuncu ölünce düşen eşyalarını tarıyor. Taranan eşyalardan özel eşya çıkınca önce oyuncuya özel veriye kaydedip sonra düşen eşya siliyor. Oyuncu respawnlanınca otomatikmen değerli eşyalarını envantere aktarıyor.
Özel eşyalarını güncellemek isterseniz tekrar envanteri güncelleyip /özeleşyalar kullanabilirsiniz.
Java:command /özeleşyalar: permission: op trigger: set {ozelesyalar::*} to all items in player's inventory send "&aÖzel eşyalar eklendi." stop trigger on death of player: loop drops: taramaesya(loop-item) is true add loop-item to {returnitems::%victim%::*} remove loop-item from drops on respawn: if {returnitems::%player%::*} is set: add {returnitems::%player%::*} to player's inventory delete {returnitems::%player%::*} send "&aDüşen eşyalar envantere aktarıldı." function taramaesya(o: object) :: boolean: loop {ozelesyalar::*}: loop-value is {_o}: return true return false
Dostum. Denedim gayet iyi çalıştı fakat benim elimdeki eşyanın sürekli ismi değişiyor her kullandığımda. Çünkü elimdeki bir silah.İlk yapacağınız şey, envanterini tamamen boşaltıp envantere değerli eşyalarını almanız. Aldıktan sonra /özeleşyalar yazın. Envanterinizdeki değerli eşyalarınızı veriye kaydediyor. Gerisi çorap söküğü.
Nasıl işlediğini anlatayım ama denemedim, hatalı olabilir.
Oyuncu ölünce düşen eşyalarını tarıyor. Taranan eşyalardan özel eşya çıkınca önce oyuncuya özel veriye kaydedip sonra düşen eşya siliyor. Oyuncu respawnlanınca otomatikmen değerli eşyalarını envantere aktarıyor.
Özel eşyalarını güncellemek isterseniz tekrar envanteri güncelleyip /özeleşyalar kullanabilirsiniz.
Java:command /özeleşyalar: permission: op trigger: set {ozelesyalar::*} to all items in player's inventory send "&aÖzel eşyalar eklendi." stop trigger on death of player: loop drops: taramaesya(loop-item) is true add loop-item to {returnitems::%victim%::*} remove loop-item from drops on respawn: if {returnitems::%player%::*} is set: add {returnitems::%player%::*} to player's inventory delete {returnitems::%player%::*} send "&aDüşen eşyalar envantere aktarıldı." function taramaesya(o: object) :: boolean: loop {ozelesyalar::*}: loop-value is {_o}: return true return false
function taramaesya(o: object) :: boolean:
loop {ozelesyalar::*}:
lore of loop-value is lore of {_o}
type of loop-value is type of {_o}
id of loop-value is id of id of {_o} # 1.8 sürüme göre çalışacaktır. Sunucu ve skript sürümlere dikkat edelim.
durability of loop-value is durability of {_o}
#name of loop-value is name of {_o}
return true
return false
Eşyaya custom nbt verip veya custom nbt varsa onun üzerinden kontrol sağlamalısınız.taramaasya function'u değiştirebilirsin. İtem isimlerinden bağımsız olacak şekilde ayarladım. İtemin lore'ları, kırılmazlığı, tipi ve id'sine göre çalışacaktır. Eğer bunun gibi daha eklenecek varsa ekleyebilirsin.
Java:function taramaesya(o: object) :: boolean: loop {ozelesyalar::*}: lore of loop-value is lore of {_o} type of loop-value is type of {_o} id of loop-value is id of id of {_o} # 1.8 sürüme göre çalışacaktır. Sunucu ve skript sürümlere dikkat edelim. durability of loop-value is durability of {_o} #name of loop-value is name of {_o} return true return false