Öncelikle merhabalar.
Bu benim ilk konum ve ilk skriptim.
Elimden geldiğince güzel bir skript yapmaya çalıştım.
Umarım beğenirsiniz.
Bu benim ilk konum ve ilk skriptim.
Elimden geldiğince güzel bir skript yapmaya çalıştım.
Umarım beğenirsiniz.
YARALANMA SKRIPTI
KOMUTLAR
/bandajver (oyuncu)
Bu komut, belirttiğiniz oyuncuya bandaj vermenizi sağlar.
Eğer bir oyuncu ismi yazmazsanız bandaj size gelir.
PERMISSION
bandaj.ver
Bu komut, belirttiğiniz oyuncuya bandaj vermenizi sağlar.
Eğer bir oyuncu ismi yazmazsanız bandaj size gelir.
PERMISSION
bandaj.ver
NASIL ÇALIŞIR
Oyuncu hasar aldığı zaman %5 şans ile (Şans Oranını Daha Sonra Belirleyebilirsiniz)
yaralanır ve üzerine Madenci Yorgunluğu 2 ve Yavaşlık 2 etkisi gelir. (Etki Seviyelerini Daha Sonra Belirleyebilirsiniz)
Oyuncu bandajı eline alıp Sağ-Tıkladığında bandajı sarmaya başlar ve bandaj 3 saniye içerisinde sarılır.
Oyuncu eğer ölürse yaralanma efekti üzerinden kaldırılır.
yaralanır ve üzerine Madenci Yorgunluğu 2 ve Yavaşlık 2 etkisi gelir. (Etki Seviyelerini Daha Sonra Belirleyebilirsiniz)
Oyuncu bandajı eline alıp Sağ-Tıkladığında bandajı sarmaya başlar ve bandaj 3 saniye içerisinde sarılır.
Oyuncu eğer ölürse yaralanma efekti üzerinden kaldırılır.
GEREKLİ EKLENTİLER
GÖRSELLER
SKRIPT
JavaScript:
options:
prefix: &6E&fZone &8» #Mesajlardan önce gelen ön ek
yaralanmasansi: 5 #Oyuncu hasar aldığında yaralanma şansı
yorgunlukseviye: 2 #Yorgunluk etkisinin seviyesi
yavaslikseviye: 2 #Yavaşlık etkisinin seviyesi
variables:
{yarali::%player%} = false
#YARALANMA
on damage:
if {yarali::%victim%} is false:
chance of {@yaralanmasansi}%:
set {yarali::%victim%} to true
send title "&cYaralandın!\n&4Bir bandaja ihtiyacın var!" to victim
apply potion of slowness of tier {@yavaslikseviye} to victim for 1000000 seconds
apply potion of mining fatigue of tier {@yorgunlukseviye} to victim for 1000000 seconds
on damage:
if damage cause is fall:
if {yarali::%victim%} is false:
chance of {@yaralanmasansi}%:
set {yarali::%victim%} to true
send title "&cYaralandın!\n&4Bir bandaja ihtiyacın var!" to victim
apply potion of slowness of tier {@yavaslikseviye} to victim for 1000000 seconds
apply potion of mining fatigue of tier {@yorgunlukseviye} to victim for 1000000 seconds
#BANDAJ
on rightclick with paper:
if tool's display name is "&6Bandaj":
if {yarali::%player%} is true:
send title "&6Bandaj &ekullanılıyor...\n&8||||||" to player
wait 1 seconds
send title "&6Bandaj &ekullanılıyor...\n&a||&8||||" to player
wait 1 seconds
send title "&6Bandaj &ekullanılıyor...\n&a||&a||&8||" to player
wait 1 seconds
send title " &6Bandaj &akullanıldı!\n&bİyileştin!" to player
set {yarali::%player%} to false
remove slowness from player
remove mining fatigue from player
remove 1 paper named "&6Bandaj" from player
else:
send title "&6Bandaj &ckullanılamaz!\n&6Bandaj &4kullanmak için yaralı olmalısın." to player
#ÖLÜNCE ETKIYI KALDIRMA
on death:
if {yarali::%player%} is true:
set {yarali::%player%} to false
#BANDAJ ALMA
command /bandajver [<player>]:
permission: bandaj.ver
permission message: {@prefix} &cBu komudu kullanmak için yetkin yok!
trigger:
if arg-1 is set:
give arg-1 a paper named "&6Bandaj" with lore "&c" and "&aYaralandığında kullanmak" and "&aiçin &eSağ-Tıkla&a!"
else:
give player a paper named "&6Bandaj" with lore "&c" and "&aYaralandığında kullanmak" and "&aiçin &eSağ-Tıkla&a!"
#Tüm skriptlere emek veriyoruz.
#Lütfen skriptlerimizi çalmayınız ve kendi skriptinizmiş gibi paylaşmayınız.
#E-Zone Studio <3
GÜNCELLEME NOTLARI
(Yukarıda gördüğünüz skript her zaman son güncellemeye aittir.)
V1.1
Skriptin çalışması için artık TitleManager eklentisi gerekmiyor.
Bir kaç kod değişikli yapıldı.
V1.1
Skriptin çalışması için artık TitleManager eklentisi gerekmiyor.
Bir kaç kod değişikli yapıldı.
E-ZONE STUDIO
Ekler
Son düzenleme: