- Katılım
- 10 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 239
- Elmaslar
- 107
- Puanlar
- 2.850
- Yaş
- 19
#Güncelleme 30.06.2021
Alev Asası eklendi
Asa bekleme süresi lag yapmayacak şekilde düzenlendi
Asa bekleme süresi mesajı action bar olarak değiştirildi.
Can Asası kullanınca partikül çıkması ayarlandı
Mana İksiri eklendi
Zamanla mana gelmesi kaldırıldı
Selamlar, bu gün Mana tabanlı bir Asa skripti yaptım.
Peki bu asamızın olayı tam olarak ne?
Alev Asasına sağ tıklandığında oyuncunun önüdeki 3x3 alanı yakıyor ve oyuncuyu 1 saniyeliğine yürüyemez hale getiriyor. Kısa süreli ateş direnci kazanıyor.
Can Asasına sağ tıklandığında 5 blok yakınındaki TÜM oyunculara ve kendisine 5 saniyeliğine Yenilenme 2 etkisi veriyor.
Asayı kullandıktan sonra belirli bir bekleme süresi bulunmakta bu süre içerisinde tekrar kullanılamıyor. Bekleme süresi dolduktan sonra tekrar kullanılabilir
Ayrıca yine belirli bir miktarda mana harcıyor, eğer yetersiz mana varsa kullanılamıyor.
Görseller
Can asası kullanıldığında çok kısa süreliğine yukarıdaki partikul efekti gözükür.
Skript
Skript içerisinde 3 adet komut bulunmaktadır bunlar
/asaver (Yalnızca OP yetkisi olanlar kullanabilir)
/manaiksiriver(Yalnızca OP yetkisi olanlar kullanabilir)
/manamiktarım (Mevcut mana miktarını gösterir)
Alev Asası eklendi
Asa bekleme süresi lag yapmayacak şekilde düzenlendi
Asa bekleme süresi mesajı action bar olarak değiştirildi.
Can Asası kullanınca partikül çıkması ayarlandı
Mana İksiri eklendi
Zamanla mana gelmesi kaldırıldı
Selamlar, bu gün Mana tabanlı bir Asa skripti yaptım.
Peki bu asamızın olayı tam olarak ne?
Alev Asasına sağ tıklandığında oyuncunun önüdeki 3x3 alanı yakıyor ve oyuncuyu 1 saniyeliğine yürüyemez hale getiriyor. Kısa süreli ateş direnci kazanıyor.
Can Asasına sağ tıklandığında 5 blok yakınındaki TÜM oyunculara ve kendisine 5 saniyeliğine Yenilenme 2 etkisi veriyor.
Asayı kullandıktan sonra belirli bir bekleme süresi bulunmakta bu süre içerisinde tekrar kullanılamıyor. Bekleme süresi dolduktan sonra tekrar kullanılabilir
Ayrıca yine belirli bir miktarda mana harcıyor, eğer yetersiz mana varsa kullanılamıyor.
Görseller
Can asası kullanıldığında çok kısa süreliğine yukarıdaki partikul efekti gözükür.
Skript
Kod:
#Çalışması için gereken tüm pluginler.
#skDragon,SkQuery,skRayFall,Skript
#Oyun içerisindeki tüm ayarlamaları options: bölümünden yapabilirsin.
#Asa almak için /asaver komutu kullanılmalıdır yalnızca op yetkisi olanlar alabilir.
#Asayı herkes kullanabilir nasıl elde edileceği tamamıyla size kalmıştır.
#Manaiksiri almak için /manaiksiriver komutu kullanılmalıdır yalnızca op yetkisi olanlar alabilir.
#Manaiksirini herkes kullanabilir nasıl elde edileceği tamamıyla size kalmıştır.
#Okuduğunuz için teşekkürler.
variables:
{suanki_mana::%player%} = 100
options:
mana: 100 #Maksimum mana miktarı
mana_iksiri_miktar: 50
mana_iksiri_isim: &b&lMana İksiri
mana_iksiri_aciklama: &7Sağ tıklayarak &bMANA &7yenileyebilirsin.
mana_yuksek: &bMax mana miktarına sahipsin.
alev_asasi_mana_bedeli: 10 #Alev asası kullanınca eksilecek mana miktarı
alev_asasi_bekleme_suresi: 3 #Alev asasını kullanması için gereken bekleme süresi (1 den fazla asa aynı anda kullanılamaz hepsinin bekleme süresi aynı)
alev_asasi: &6Alev Asası #Asa adı eğer değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan değişim yaparsanız asası olanların asaları çalışmaz hale gelir.
alev_asasi_aciklama: ||&6Sağ tıklayarak önündeki 3x3 alanı yakarsın.||&7Kullanırken &b10 Mana &7harcarsın.||||&6Önündeki her şeyin kül olmasına hazırmısın? #Asanın altında bulunan açıklama değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan yaparsanız asası olanların asası çalışmaz hale gelir.
alev_asasi_bekleme_suren_var: &aKalan bekleme süresi: &c&l%{_alev}% #Asa bekleme süresi mesajı Envanterin üstünde gözükür.
alev_asasi_mana_yeterli_degil: &aMana miktarın yeterli değil. &aMevcut mana miktarı: &b%{suanki_mana::%player%}%
alev_asasi_kullanan_mesaj: &cAman dikkat! birileri &6Alev &cile oynuyor.
can_asasi_mana_bedeli: 30 #Can asası kullanınca eksilecek mana miktarı
can_asasi_bekleme_suresi: 15 #Can asasını kullanması için gereken bekleme süresi (1 den fazla asa aynı anda kullanılamaz hepsinin bekleme süresi aynı)
can_asasi: &aCan Asası #Asa adı eğer değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan değişim yaparsanız asası olanların asaları çalışmaz hale gelir.
can_asasi_aciklama: ||&aSağ tıklayarak bulunduğun noktadaki HERKESIN canını yenileyebilirsin.||&7Kullanırken &b30 Mana &7harcarsın.||||&aİnsanların sana ihtiyacı var, çabuk onlara yetiş! #Asanın altında bulunan açıklama değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan yaparsanız asası olanların asası çalışmaz hale gelir.
can_asasi_bekleme_suren_var: &aKalan bekleme süresi: &c&l%{_can}% #Asa bekleme süresi mesajı Envanterin üstünde gözükür.
can_asasi_mana_yeterli_degil: &aMana miktarın yeterli değil. &aMevcut mana miktarı: &b%{suanki_mana::%player%}% #Asa mana yetersiz mesajı
can_asasi_hedef_kisiler_mesaj: &9%player% &aCan asasını kullandı ve bundan sende etkilendin. #Asayı kullanan kişinin yanındakilere gidecek mesaj
can_asasi_kullanan_mesaj: &aCan asanı kullandın, sana yakın olanlar ve sen yenilenme etkisi kazandınız. #Asayı kullanan kişiye gidecek olan mesaj
command /asaver:
permission: op
permission message: &cBunu yalnızca OP yetkisine sahip kişiler kullanabilir.
trigger:
give 1 stick of unbreaking 1 named "{@can_asasi}" with lore "{@can_asasi_aciklama}" to player
give 1 stick of unbreaking 1 named "{@alev_asasi}" with lore "{@alev_asasi_aciklama}" to player
command /manaiksiriver:
permission: op
permission message: &cBunu yalnızca OP yetkisine sahip kişiler kullanabilir.
trigger:
give 1 exp bottle of unbreaking 1 named "{@mana_iksiri_isim}" with lore "{@mana_iksiri_aciklama}" to player
rightclick with exp bottle of unbreaking 1:
cancel event
if name of player's held item contains "{@mana_iksiri_isim}":
if lore of player's held item contains "{@mana_iksiri_aciklama}":
if {suanki_mana::%player%} is less than {@mana}:
remove 1 of tool from tool
add {@mana_iksiri_miktar} to {suanki_mana::%player%}
if {suanki_mana::%player%} is greater than {@mana}:
set {suanki_mana::%player%} to {@mana}
else:
send "{@mana_yuksek}"
rightclick with stick of unbreaking 1:
if name of player's held item contains "{@can_asasi}":
if lore of player's held item contains "{@can_asasi_aciklama}":
if {can_bekleme::%player%} isn't set:
set {can_bekleme::%player%} to now
if difference between {can_bekleme::%player%} and now > {@can_asasi_bekleme_suresi} seconds:
if {suanki_mana::%player%} is greater than or equal to {@can_asasi_mana_bedeli}:
loop all players in radius 5 around the player:
send "{@can_asasi_hedef_kisiler_mesaj}" to loop-player
apply regeneration 2 to loop-player for 5 second
stop loop
apply regeneration 2 to player for 5 second
play raw sound "game.potion.smash" at player with pitch 1 volume 2
send "{@can_asasi_kullanan_mesaj}" to player
set {can_bekleme::%player%} to now
remove {@can_asasi_mana_bedeli} from {suanki_mana::%player%}
drawWarpRings style 1, particle "redstone", RGB 0, 255, 0, center location of block at player, id "%player%-canalan", rainbowMode false, scan false, height 10, radius 5, ringCount 12, ringDensity 20, visibleRange 32, pulseDelay 0
wait 0.7 second
stopeffect id "%player%-canalan"
else:
send "{@can_asasi_mana_yeterli_degil}"
else:
set {_can} to "%difference between {@can_asasi_bekleme_suresi} seconds and (difference between {can_bekleme::%player%} and now)%"
replace all "seconds" with "&asaniye" in {_can} #SANİYE RENGİNİ BURADAN DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ! TAM MESAJ OPTIONSDA
set action bar of player to "{@can_asasi_bekleme_suren_var}"
if name of player's held item contains "{@alev_asasi}":
if lore of player's held item contains "{@alev_asasi_aciklama}":
if {alev_bekleme::%player%} isn't set:
set {alev_bekleme::%player%} to now
if difference between {alev_bekleme::%player%} and now > {@alev_asasi_bekleme_suresi} seconds:
if {suanki_mana::%player%} is greater than or equal to {@alev_asasi_mana_bedeli}:
set {_Block} to 0
Set {_Cone} to 0
loop 1 times:
add 2 to {_Block}
add 2 to {_Cone}
set {_GetBlock} to block {_Block} blocks infront of player
loop all blocks in radius {_Cone} around {_GetBlock}:
if loop-block is air:
set {_konum} to location of block at loop-block
set block at {_konum} to fire
stop loop
apply slowness 250 to player for 1 second
remove fire resistance from the player
apply fire resistance 250 to player for 3 second
play raw sound "item.fireCharge.use" at player with pitch 1 volume 2
send "{@alev_asasi_kullanan_mesaj}" to player
set {alev_bekleme::%player%} to now
remove {@alev_asasi_mana_bedeli} from {suanki_mana::%player%}
wait 2 second
extinguish the player
else:
send "{@alev_asasi_mana_yeterli_degil}"
else:
set {_alev} to "%difference between {@alev_asasi_bekleme_suresi} seconds and (difference between {alev_bekleme::%player%} and now)%"
replace all "seconds" with "&asaniye" in {_alev} #SANİYE RENGİNİ BURADAN DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ! TAM MESAJ OPTIONSDA
set action bar of player to "{@alev_asasi_bekleme_suren_var}"
command /manamiktarım:
trigger:
send "&aMevcut mana miktarın: &b%{suanki_mana::%player%}%"
Skript içerisinde 3 adet komut bulunmaktadır bunlar
/asaver (Yalnızca OP yetkisi olanlar kullanabilir)
/manaiksiriver(Yalnızca OP yetkisi olanlar kullanabilir)
/manamiktarım (Mevcut mana miktarını gösterir)
Son düzenleme: