Sol Reklam

Skript Paylaşımı Lonca Skripti 1.3 Yayınlandı ! Tamamen ücretsiz, GUI+ Desteği ve Yeni Özellikler! [1.16x Desteği Getirildi!]

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Vlokenn

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

Vloken#0001

Katılım
19 Nisan 2022
Mesajlar
3
Elmaslar
2
Puanlar
585
Yaş
25
Minecraft
Vloken
Çok güzel skript olmuş eline sağlık
 

muratbaba12310

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

Gravtiy#0008

Katılım
12 Mart 2020
Mesajlar
7
Elmaslar
4
Puanlar
3.745
Yaş
25
Yer
esenyurt
Minecraft
Gravtiys
oha skripte ben böyle skript görmedim 13 yıldır skript yazıyorum böyle skript görmedim
 

muratbaba12310

Birisi mi Spawnlandı?

Discord:

Gravtiy#0008

Katılım
12 Mart 2020
Mesajlar
7
Elmaslar
4
Puanlar
3.745
Yaş
25
Yer
esenyurt
Minecraft
Gravtiys

mustafavader

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
5 Mayıs 2022
Mesajlar
13
Elmaslar
2
Puanlar
125
Yaş
28
Yer
bursa
skyblock için uygun mu bu script
 

mustafavader

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
5 Mayıs 2022
Mesajlar
13
Elmaslar
2
Puanlar
125
Yaş
28
Yer
bursa
Zamanında kullandığım sunucuda Survival olduğu için ekonomiyi dengelemek amacıyla verdiği paranın %4'lük bir kısmını kapatınca alıyordu. Yarısını vermeye kalkarsak Lonca'yı yarı fiyatına kurması bi tık daha iyi olabilir. Ama dediğiniz şeyi yarısı değilde %10 luk bir kısmını kesinti olmadan geri verebilir.

Yorumunuz için teşekküler ❤
Geri vermemesi iyi ama ekonominin bir tık daha zorlaması gerekmez mi oyuncuyu?
 

TeamXio Project

Zombi Geldi, Beni Yedi

Discord:

.ardyy (Ardyy)

Katılım
12 Mayıs 2021
Mesajlar
242
Elmaslar
144
Puanlar
2.770
Yer
Türkiye, İstanbul
Minecraft
Oasis

yunanmadenci

Eküidistans

Discord:

yunanmadenci

Katılım
28 Şubat 2022
Mesajlar
807
Elmaslar
328
Puanlar
3.580
Yaş
18
Yer
İzmir, Selçuk
Minecraft
yunanmadenci
Biraz gevezelik edeceğim. Güzel projeler görmek beni mutlu ediyor ancak büyük projeleri Skript ile geliştirmek zordur. Kodun yapısını bozmadan uzun dönemde geliştirmek yapımcıyı yorar. O yüzden böyle şeyler yapacaksan Java'yı tavsiye ediyorum ve MC-TR'deki 1049104 kişi gibi bu sözümü; demek ki skript lag yapıyor, şeklinde anlayanları kendi kafasıyla baş başa bırakıyorum.

Kodunda gördüğüm kusurları sıraladım. Umarım ki kendini geliştirirsin.

SkQuery menüleri sorunlu. (Oraya buraya wait koyduğuna göre boğuşmuşsun zaten) Tuske kullan.
Değişken kullanımını daha iyi yapabilirsin. otherwise öğren. Değişken isimlendirmeyi öğren, liste değişken kullanımında gariplik var. Sürekli loop kullanmışsın.
Bazı yerlerde de gereksiz kod kullanmışsın mesela neden geri dönme butonu loopun altında.
Offline player olarak parselediğin adama neden mesaj gönderiyorsun ya da daha önemlisi neden kendini parseletmek zorunda bırakıyorsun.
Her yere to player koymuşsun zararı yok ama gereği de öyle.
vanilla guis yerine niçin TuSKe kullanılsın?
 

Deleted User 1294124

Fırında Isıttığım İlk Taş
Yasaklandı

Discord:

yo soy beautyblood#0001

Katılım
22 Nisan 2022
Mesajlar
76
Elmaslar
47
Puanlar
1.320
Yaş
23
Yer
Kardeş Payı
Minecraft
BeautyBloodTR

EnceCraft

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi

Discord:

Ence Craft#8286

Katılım
3 Haziran 2022
Mesajlar
10
Elmaslar
7
Puanlar
410
Yaş
23
Yer
İzmir
Minecraft
EnceCraft

TaklaCraft

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
4 Haziran 2022
Mesajlar
16
Elmaslar
7
Puanlar
910
Yer
İstanbul
Bir gün kullanacağım skriptlerden, elinize sağlık.
 

Epikoyuncu

Bir Kömür Göründü Kaptanım!
Katılım
24 Haziran 2022
Mesajlar
144
Elmaslar
20
Puanlar
280
Yer
Türkiye





TEKRARDAN MERHABA MC-TR

Biliyorsunuz ki 1 gün önce ücretli satılan Lonca Sistemini kendim yapıp bedavaya yayınlamıştım.
Ayrıyetten sizlere bir söz vermiştim. "Lonca 1.3 Güncellemesi yolda".

Yaklaşık 1 Günümü verdiğim 1.3 güncellemesinde eklenen, düzeltilen ve kapanan birçok bug, yazı ve renk düzeltmeleri yapıldı. 0.2 Güncellemesinin konusuna göz atmayanlar lütfen bu linke giderek incelesinler.


Dip NOT: Görsellerdeki sunucu kapandı. Bu herhangi bir reklam değildir.


Yeni Eklenenlere Bakabilirsiniz
● Artık bir loncada bulunmayan oyuncuların isminin üzerinde herhangi bir yazı olmayacak.
●"/lonca bilgi" tamamen yenilendi ve GUI+ desteği getirildi.
● Bilgi Menüsü'ne "Üyeler" seçeneği eklendi.
● "Üyeler" seçeneği özel olarak GUI+ destekli olarak ayarlandı.
● Bilgi Menüsü'me "Ayarlar" menüsü eklendi.
● "Ayarlar" menüsü üzerinden artık Lonca içerisinde PVP açık/kapalı olarak değiştirilebilecek ve "/lonca ev" komutunu kullanmaya
izin verildi/verilmedi ayarı getirildi. Bu şekilde bu ayarları açıp kapatabilirsiniz.
● Lonca tagları "✫✫✫ OyuncuAdı" olarak değiştirildi.
● Artık Lonca kurucularının isimleri "✫✫✫ OyuncuAdı", Lonca üyelerinin ismi de "✫ OyuncuAdı" olarak ayarlandı (Yıldız farkı).
● Yazı ve mesaj hataları düzeltildi.
● Yazı renkleri düzeltildi.
● Buglar kapatıldı.
● Yeni komut listesi.
● Yeni "/lonca yenile" komutu.

Güncellenen Config Dosyası:
Kod:
# Detailed explanation of all options available at https://github.com/NEZNAMY/TAB/wiki/config.yml

#changing nametags, affecting sorting, collision rule
change-nametag-prefix-suffix: true

#prefix/suffix in tablist
change-tablist-prefix-suffix: true

#header/footer
enable-header-footer: true

header:
  - ""
  - "&e&lFORMANIA NETWORK"
  - "&fGerçek eğlencenin tek adresi!"
  - ""
  - ""
footer:
  - ""
  - "&7VIP Spawner vb. ürünleri satın almak için:"
  - "&ewww.formania.org/market"

#supports any numeric placeholder, set to "" to disable the feature
yellow-number-in-tablist: ""

#literally what it says
group-sorting-priority-list:
  - Kurucu
  - Moderator
  - Yardımcı
  - Mimar
  - YouTuber
  - MVIP+
  - MVIP
  - VIP+
  - VIP
  - Kahraman
  - Asil
  - Usta
  - Kalfa
  - Bilgili
  - Acemi

Groups:
  Kurucu:
    tabprefix: '&4Kurucu &c'
    tagprefix: '&4Kurucu &c'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  Moderator:
    tabprefix: '&5Moderator &d'
    tagprefix: '&5Moderator &d'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  Mimar:
    tabprefix: '&3Mimar &b'
    tagprefix: '&3Mimar &b'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  Yardımcı:
    tabprefix: '&2Yardımcı &a'
    tagprefix: '&2Yardımcı &a'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  YouTuber:
    tabprefix: '&2[%world%] &cYou&fTuber &e'
    tagprefix: '&cYou&fTuber &e'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  MVIP+:
    tabprefix: '&2[%world%] &aMVIP&c+ &e'
    tagprefix: '&aMVIP&c+ &e'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  MVIP:
    tabprefix: '&2[%world%] &aMVIP &e'
    tagprefix: '&aMVIP &e'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  VIP+:
    tabprefix: '&2[%world%] &6VIP&c+ &e'
    tagprefix: '&6VIP&c+ &e'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  VIP:
    tabprefix: '&2[%world%] &6VIP &e'
    tagprefix: '&6VIP &e'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  Kahraman:
    tabprefix: '&2[%world%] &cKahraman &7'
    tagprefix: '&7'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  Asil:
    tabprefix: '&2[%world%] &eAsil &7'
    abovename: '&7'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  Usta:
    tabprefix: '&2[%world%] &aUsta &7'
    abovename: '&7'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  Kalfa:
    tabprefix: '&2[%world%] &3Kalfa &7'
    abovename: '&7'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  Bilgili:
    tabprefix: '&2[%world%] &dBilgili &7'
    abovename: '&7'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
  Acemi:
    tabprefix: '&2[%world%] &9'
    abovename: '&7'
    abovename: '%loncaprefix_player%'
Users:
  _NEZNAMY_:
    tabprefix: "&6&lTAB Author &a"
    tagprefix: "&6&lTAB &r&a"
    abovename: "&bOh look, 3 lines of text !"
    belowname: "&eThere's only one plugin out there supporting it"

#additional very limited line of text below nametag
#don't forget this enables on all player entities, which includes NPCs
#tags so you can find this section using the mighty ctrl + f feature: [NPC, Citizens, below_name, health]
classic-vanilla-belowname:

  #enabling the feature
  enabled: false
 
  #number or numeric placeholder, supports per-player placeholders
  number: "%health%"
 
  #text after number, must be same on all players
  text: "Health"

#controlling the collision rule
enable-collision: true

#using the opposite of the setting above for worlds
revert-collision-rule-in-worlds:
  - revertedworld
 
#preventing players with spectator gamemode from being moved to the bottom of tablist with transparent name
do-not-move-spectators: false

#allows players with tab.spectatorbypass permission to see spectators moved despite the option above enabled
allow-spectator-bypass-permission: false

#using armor stands for nametags, bypassing all limits
#THEY ARE CLIENT SIDED AND DO NOT EXIST ON SERVER SO STOP SAYING YOUR SERVER IS LAGGING FROM THIS
unlimited-nametag-prefix-suffix-mode:

  #enabling the feature
  enabled: true
 
  #enabling will result in NPCs ignoring nametag prefix/suffix/visibility to prevent NPCs with names of online players from being invisible
  modify-npc-names: false
 
  #using a feature introduced in 1.8.1 to make hitbox zero so you can't cry it affects pvp despite hit redirection
  #1.8.0 clients will see wild things
  #automatically enabled for 1.9+
  use-marker-tag-for-1-8-x-clients: false
 
  #disabling the feature for players riding boats to prevent massive desync
  disable-on-boats: true

per-world-settings:
  world1:
    header:
      - "an example of world with custom"
    footer:
      - "header/footer and prefix/suffix"
    Groups:
      Owner:
        tabprefix: "&0&l[&a&lOwner&0&l] &a"
        tagprefix: "&2&lOwner &a"
   
  #separating multiple worlds with "-"
  world2-world3:
    header:
      - "This is a shared header for"
      - "world2 and world3"

placeholders:
  #output of %afk%
  afk-yes: " &4*&4&lAFK&4*&r"
  afk-no: ""
 
  #%date%
  date-format: "dd.MM.yyyy"
 
  #%time%
  time-format: "[HH:mm:ss / h:mm a]"
 
  #in hours, in case of wrong timezone
  time-offset: 0
 
  #don't forget color codes
  remove-strings:
    - "[]"
    - "< >"
 
#aliases for %rank%, this is not the place where group prefix is defined!
rank-aliases:
  Admin: "&4&lADMIN"
  Mod: "&b&lMOD"
  Premium: "&6&lPREMIUM"
  Ultra: "&b&lULTRA"
  Legend: "&a&lLEGEND"
  Titan: "&c&lTITAN"
  Youtuber: "&c&lYOUTUBE"
  _OTHER_: "&7No Rank"
 
disable-features-in-worlds:
  header-footer:
    - disabledworld
  tablist-names:
    - disabledworld
  nametag:
    - disabledworld
  yellow-number:
    - disabledworld
  bossbar:
    - disabledworld
  belowname:
    - disabledworld

placeholderapi-refresh-intervals:
  default-refresh-interval: 100
  server:
    "%server_uptime%": 1000
    "%server_tps_1_colored%": 1000
  player:
    "%player_health%": 200
    "%player_ping%": 1000
    "%vault_prefix%": 1000
  relational:
    "%rel_factionsuuid_relation_color%": 500
 
#different playerlist in different worlds
per-world-playerlist:

  #to enable the feature
  enabled: false
 
  #allows players with tab.bypass permission to see everyone in tablist despite this option enabled
  allow-bypass-permission: false
 
  #players in these worlds will see everyone despite the feature enabled
  ignore-effect-in-worlds:
    - ignoredworld
    - build
 
  #groups of worlds to share playerlist
  shared-playerlist-world-groups:
    #group name, can be anything
    lobby:
      - lobby1
      - lobby2
    minigames:
      - paintball
      - bedwars

#permission node is tab.sort.<permission group from sorting list>
sort-players-by-permissions: false

#making tamed animals no longer copy nametag properties from their owner (prefix/suffix/visibility)
#do not enable this if you're on paper, you'll feed the trolls even more
fix-pet-names: false

#taking primary group from permission plugin
use-primary-group: true

#if the option above is false, all groups are taken from permission plugin and the one higher in this list is used as primary
primary-group-finding-list:
  - Owner
  - Admin
  - Helper
  - default
 
#if none of the above fits your needs, you can enable this to give groups using tab.group.<group name from the list above> permission
assign-groups-by-permissions: false


Lonca Skripti 1.3 Yeni Sürüm
Kod:
#UPDATE! Lonca Skript. Version: 1.3
#TeamXio Project tarafından kodlanmıştır. İzin almadan ücretli olarak satılması yasaktır.

on placeholderapi placeholder request for the prefix "loncaprefix":
    if the identifier is "player":
        set the result to "%{loncaprefix::%player%}%"

variables:
    {loncaprefix::%player%} = "&7"

options:

#Lonca mesajları:
    p: &3Lonca &8»
    loncakur: &eLonca kurmak için: &f'/lonca oluştur [isim]'
    loncaDavet: &eLonca'ya birini davet etmek için: &f'/lonca davet [oyuncu]'
    loncaKatil: &eLonca'ya katılmak için: &f'/lonca katıl [lonca]'
    loncaDevret: &eLonca'yı birine devretmek için: &f'/lonca devret [oyuncu]'
    bilgiKullanim: &eLonca hakkında bilgi almak için: &f'/lonca bilgi'
    sandikKullanim: &eLonca deposunu kullanmak için: &f'/lonca depo'
    ayarlarKullanim: &eLonca ayarlarına girmek için: &f'/lonca ayarlar'
 
#Lonca hata mesajları:
 
    maxOyuncu: &cLonca'ya maksimum &e36 &ckişi katılabilir.
    paraYok: &cYeni bir lonca oluşturabilmek için &e10.000D &cihtiyacın var.
    evYok: &cBulunduğun loncanın bir evi yok.
    davetEdilmedin: &cBu loncaya davet edilmedin.
    loncaYok: &cBöyle bir lonca yok.
    maksharf: &cLonca adı maksimum &e16 &charf olabilir.
    loncazatenVar: &cBu isimde bir lonca zaten var.
    zatenLoncadasin: &cZaten bir loncadasın.
    loncaisimBug: &cLonca ismi sadece harflerden oluşabilir.
    loncadaDegilsin: &cHerhangi bir loncada değilsin.
    modDegilsin: &cBu loncanın sahibi sen değilsin.
    kendiloncanHata: &cKendi loncandan ayrılamazsın.
 
#Lonca bilgi mesajları:

    loncaReload: &eSkript yenilendi! Güncel sürümü kullanıyorsunuz: &bv1.3!
    pvpAcildi: &eBu loncanın pvp ayarı &bAÇIK &eolarak ayarlandı.
    pvpKapatildi: &eBu loncanın pvp ayarı &cKAPALI &eolarak ayarlandı.
    evAcildi: &eBu loncanın ev ayarı &bAÇIK &eolarak ayarlandı.
    evKapatildi: &eBu loncanın ev ayarı &cKAPALI &eolarak ayarlandı.
       
command /lonca [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            if arg 2 is not set:
                if player has permission "lonca.admin":
                    send "           &e&m----&r &6&lLONCA &e&m----" to player
                    send " " to player
                    send " &6/lonca oluştur [isim] &f- &eLonca oluşturur. &8( &f10k Dinar &8)" to player
                    send " &6/lonca sil [lonca] &f- &eYöneticisi olduğunuz loncayı siler." to player
                    send " &6/lonca ayrıl [lonca] &f- &eLonca'dan ayrılır." to player
                    send " &6/lonca at [oyuncu] &f- &eOyuncuyu Lonca'dan atar." to player
                    send " &6/lonca sethome [lonca] &f- &eLonca'nızın evini belirler." to player
                    send " &6/lonca ev &f- &eLonca'nızın evine ışınlanır." to player
                    send " " to player
                    send " &6/lonca katıl [lonca] &f- &eLoncaya katılırsınız." to player
                    send " &6/lonca davet [oyuncu] &f- &eBir oyuncuya lonca daveti yollar." to player
                    send " &6/lonca bilgi &f- &eLoncanızın istatistiklerini gösterir. &8( &fYenilendi &8)" to player
                    send " " to player
                    send " &6/lonca yenile &f- &eSkripti yeniler." to player
                    send " &6/lonca creator &f- &eLonca yapımcıları hakkında bilgi verir." to player
                    send " " to player
                    send "           &e&m----&r &6&lLONCA &e&m----" to player
                else:
                    send "           &e&m----&r &6&lLONCA &e&m----" to player
                    send " " to player
                    send " &6/lonca oluştur [isim] &f- &eLonca oluşturur. &8( &f10k Dinar &8)" to player
                    send " &6/lonca sil [lonca] &f- &eYöneticisi olduğunuz loncayı siler." to player
                    send " &6/lonca ayrıl [lonca] &f- &eLonca'dan ayrılır." to player
                    send " &6/lonca at [oyuncu] &f- &eOyuncuyu Lonca'dan atar." to player
                    send " &6/lonca sethome [lonca] &f- &eLonca'nızın evini belirler." to player
                    send " &6/lonca ev &f- &eLonca'nızın evine ışınlanır." to player
                    send " " to player
                    send " &6/lonca katıl [lonca] &f- &eLoncaya katılırsınız." to player
                    send " &6/lonca davet [oyuncu] &f- &eBir oyuncuya lonca daveti yollar." to player
                    send " &6/lonca bilgi &f- &eLoncanızın istatistiklerini gösterir. &8( &fYenilendi &8)" to player
                    send " " to player
                    send "           &e&m----&r &6&lLONCA &e&m----" to player
        if arg 1 is "yenile":
            if arg 2 is not set:
                if player has permission "lonca.admin":
                    execute console command "/sk reload lonca"
                    send "{@p} {@loncaReload}" to player
        if arg 1 is "oluştur":
            if arg 2 is not set:
                send "{@p} {@loncakur}" to player
            else:
                if length of arg-2 is greater than 16:
                    send "{@p} {@maksharf}" to player
                    stop
                if arg 2 is set:
                    if {lonca::%player%} is not set:
                        loop {lonca::*}:
                            if loop-value is arg 2:
                                set {_n} to true
                        if {_n} is not set:
                            if player's balance is greater than or equal to 10000:
                                remove 10000 from player's balance
                                set {lonca::%player%} to arg-2
                                set {loncaprefix::%player%} to "&6✫✫✫ &e%arg-2%"
                                set {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} to the player
                                add player to {uyeler::%player%::*}
                                send "{@p} &b10.000 Dinar &efiyatına &b%arg-2% &eadında bir lonca başarıyla oluşturuldu." to player
                            else:
                                send "{@p} {@paraYok}" to player
                        else:
                            send "{@p} {@loncazatenVar}" to player
                    else:
                        send "{@p} {@zatenLoncadasin}" to player
                else:
                    send "{@p} {@loncakur}" to player
                    stop
        if arg 1 is "sil":
            if {lonca::%player%} is not set:
                send "{@p} {@loncadaDegilsin}" to player
            else:
                if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
                    send "{@p} {@modDegilsin}" to player
                else:
                    send "{@p} &d%player% &eadlı oyuncu &b%{lonca::%player%}% &eadlı loncayı sildi." to player
                    loop {invited::%{lonca::%player%}%::*}:
                        remove {lonca::%player%} from {loncainvites::%loop-value%::*}
                    loop {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}:
                        delete {loncasohbet::%loop-value%}
                        delete {lonca::%loop-value%}
                        set {loncaprefix::%loop-value%} to "&7"
                        remove loop-value from {uyeler::%player%::*}
                    delete {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}
                    remove player from {uyeler::%player%::*}
        if arg 1 is "ayrıl":
            if {lonca::%player%} is not set:
                send "{@p} {@loncadaDegilsin}" to player
            else:
                if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is the player:
                    send "{@p} {@kendiloncanHata}" to player
                else:
                    send "{@p} &6%player% &eloncadan ayrıldı."
                    loop {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}:
                        set {_b} to "%loop-value%" parsed as an offline player
                        send "{@p} &b%player% &eloncadan ayrıldı." to {_b}
                        remove the player from {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}
                        delete {lonca::%player%}
                        set {loncaprefix::%player%} to "&7"
                        delete {loncasohbet::%player%}
        if arg 1 is "davet":
            if {lonca::%player%} is not set:
                send "{@p} {@loncadaDegilsin}" to player
            else:
                if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
                    send "{@p} {@modDegilsin}" to player
                else:
                    if arg 2 is set:
                        set {_m::*} to {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}
                        if size of {_m::*} is between 0 and 36:
                            set {_b} to arg-2 parsed as an offline player
                            if {invited::%{lonca::%player%}%::%arg-2%} is not set:
                                send "{@p} &d%player% &eadlı oyuncuyu seni &b%{lonca::%player%}% &eloncasına davet etti." to {_b}
                                set {invited::%{lonca::%player%}%::%arg-2%} to true
                                loop {uyeler::%player%::*}:
                                    set {_b2} to "%loop-value%" parsed as an offline player
                                    send "{@p} &b%arg-2% &eadlı oyuncu &b%{lonca::%player%}% &eadlı loncaya davet edildi." to player
                                    send "{@p} &eLoncaya katılmak için: &6'/lonca katıl %{lonca::%player%}%'" to {_b}
                            else:
                                set {_b} to arg-2 parsed as an offline player
                                send "{@p} &b%player% &edavet otomatik olarak reddedildi." to {_b}
                                delete {invited::%{lonca::%player%}%::%arg-2%}
                                loop {uyeler::%player%::*}:
                                    set {_b2} to "%loop-value%" parsed as an offline player
                                    send "{@p} &b%arg-2% &eadlı oyuncu &edaveti reddetti." to {_b2}
                        else if size of {_m::*} is greater than 36:
                            send "{@p} {@maxOyuncu}" to player
                    else:
                        send "{@p} {@loncaDavet}" to player
        if arg 1 is "katıl":
            if arg 2 is not set:
                send "{@p} {@loncaKatil}" to player
            else:
                if {lonca::%player%} is set:
                    send "{@p} {@zatenLoncadasin}" to player
                else:
                    loop {lonca::*}:
                        if loop-value is arg 2:
                            set {_n} to true
                            stop loop
                        else:
                            set {_n} to false
                    if {_n} is false:
                        send "{@p} {@loncaYok}" to player
                    else:
                        if {invited::%arg-2%::%player%} is set:
                            set {lonca::%player%} to arg-2
                            set {loncaprefix::%player%} to "&6✫ &e%arg-2%"
                            set {_player} to {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}
                            set {lonca::%player%} to {lonca::%{_player}%}
                            loop {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}:
                                set {_b} to "%loop-value%" parsed as an offline player
                                send "{@p} &b%player% &eadlı oyuncu loncaya katıldı." to {_b}
                            send "{@p} &b%arg-2% &eadlı loncaya katıldın." to player
                            add the player to {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}
                            delete {invited::%arg-2%::%player%}
                        else:
                            send "{@p} {@davetEdilmedin}" to player
        if arg 1 is "ev":
            if {lonca::%player%} is not set:
                send "{@p} {@loncadaDegilsin}" to player
            else:
                if {loncahome::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%} is not set:
                    send "{@p} {@evYok}" to player
                else:
                    if {loncaevizin::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%} is true:
                        teleport player to {loncahome::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%}
                        send "{@p} &eLonca'nızın ev konumuna ışınlandın." to player
                    else:
                        send "{@p} &cLonca evine gitmek için lonca sahibinin ev ayarını &eAÇIK &colarak değiştirmesi gerekiyor." to player
        if arg 1 is "sethome":
            if {lonca::%player%} is not set:
                send "{@p} {@loncadaDegilsin}" to player
            else:
                loop all players in radius 30 of player:      
                    if {lonca::%loop-player%} is not set:  
                        send "{@p} &cLoncanızda olmayan oyunculara çok yakınsınız!"
                        stop
                    if {lonca::%loop-player%} is set:
                        if {lonca::%loop-player%} is not {lonca::%player%}:
                            send "{@p} &cLoncanızda olmayan oyunculara çok yakınsınız!"
                            stop
                        else:
                            if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
                                send "{@p} {@modDegilsin}" to player
                            else:
                                set {loncahome::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%} to location of player
                                send "{@p} &eLonca evi belirlendi." to player
        if arg 1 is "bilgi":
            if arg 2 is not set:
                if {lonca::%player%} is not set:
                    send "{@p} {@loncadaDegilsin}" to player
                else:
                    wait 2 tick
                    open chest with 5 rows named "&e%{lonca::%player%}% &0Adlı Lonca." to player
                    wait 3 tick
                    format slot 13 of player with player's skull named "&b%{lonca::%player%}%" with lore "|| &fBu lonca hakkında: || ||  &7Lider: &e%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}% ||  &7Moderator: &c.. ||  &7Ekstra Coin: &c.." to act unstealable
                    format slot 29 of player with hopper named "&aÜyeler" with lore "||&7Loncanızdaki üyeleri bu ||&7sekmeden rahatlıkla görebilirsiniz. ||&7Ayrıca aktif olup olmadıklarına da ||&7bakabilirsiniz. || ||&eBakmak için üzerine tıkla." to close then run [execute player command "/lonca üyeler"]
                    format slot 31 of player with chest named "&aLonca Deposu" with lore "||&7Loncanızdaki üyelerin erişebileceği ||&7tek sayfalık bir depodur. || ||&cBu özellik çok yakında aktif." to act unstealable
                    format slot 33 of player with redstone named "&aAyarlar" with lore "||&7Loncanızın ayarlarını bura- ||&7dan yapabilirsiniz. || ||&fYapılabilir Ayarlar: || || &8- &bPVP Ayarı || &8- &bEv Komutunu Kullanabilme || ||&eAyarlamak için buraya tıklayın." to close then run [execute player command "/lonca ayarlar"]
            else:
                send "{@p} {@bilgiKullanim}" to player
        if arg 1 is "üyeler":
            if arg 2 is not set:
                if {lonca::%player%} is not set:
                    send "{@p} {@loncadaDegilsin}" to player
                else:
                    set {_m::*} to {uyeler::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%::*}
                    if size of {_m::*} is between 0 and 36:
                        wait 4 ticks
                        set {_x} to -1
                        open chest with 6 rows named "&0Lonca Üyeleri" to player
                        loop {_m::*}:
                            add 1 to {_x}
                            if loop-value is online:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&b%loop-value%" with lore "||&7Durum: &aÇevrimiçi ||&7Loncası: &e%{lonca::%loop-value%}%" to act unstealable
                                format slot 49 of player with barrier named "&cGeri" to close then run [execute player command "/lonca bilgi"]
                            else:
                                format slot {_x} of player with loop-value's skull named "&b%loop-value%" with lore "||&7Durum: &cÇevrimdışı" to act unstealable
                                format slot 49 of player with barrier named "&cGeri" to close then run [execute player command "/lonca bilgi"]
        if arg 1 is "ayarlar":
            if arg 2 is not set:
                if {lonca::%player%} is not set:
                    send "{@p} {@loncadaDegilsin}" to player
                else:
                    if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
                        send "{@p} &cSadece lonca sahibi bu menüyü kullanabilir." to player
                    else:
                        wait 2 ticks
                        open chest with 4 rows named "&0Lonca Ayarları" to player
                        wait 2 ticks
                        format slot 11 of player with iron helmet named "&eLonca Arkadaşlarına Vurabilme" to act unstealable
                        format slot 15 of player with grass named "&eLonca Eve Işınlanma" to act unstealable
                        format slot 19 of player with stone button named "&aAç" to close then run [execute player command "/lonca ayar pvpaç"]
                        format slot 21 of player with wooden button named "&cKapat" to close then run [execute player command "/lonca ayar pvpkapat"]
                        format slot 23 of player with stone button named "&aAç" to close then run [execute player command "/lonca ayar evaç"]
                        format slot 25 of player with wooden button named "&cKapat" to close then run [execute player command "/lonca ayar evkapat"]
                        format slot 31 of player with barrier named "&cGeri" to close then run [execute player command "/lonca bilgi"]
            else:
                send "{@p} {@ayarlarKullanim}" to player
        if arg 1 is "ayar":
            if {lonca::%player%} is not set:
                send "{@p} {@loncadaDegilsin}" to player
            else:
                if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
                    send "{@p} &cSadece lonca sahibi bu menüyü kullanabilir." to player
                else:
                    if arg 2 is "pvpaç":
                        set {loncapvp::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%} to true
                        send "{@p} {@pvpAcildi}" to player
                    if arg 2 is "pvpkapat":
                        set {loncapvp::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%} to false
                        send "{@p} {@pvpKapatildi}" to player
                    if arg 2 is "evaç":
                        set {loncaevizin::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%} to true
                        send "{@p} {@evAcildi}" to player
                    if arg 2 is "evkapat":
                        set {loncaevizin::%{lonca::%{lonca::%player%}%::sahip}%} to false
                        send "{@p} {@evKapatildi}" to player
        if arg 1 is "at":
            if {lonca::%player%} is not set:
                send "{@p} {@loncadaDegilsin}"
            else:
                if {lonca::%{lonca::%player%}%::sahip} is not the player:
                    send "{@p} &cSadece yöneticiler üyeleri loncadan uzaklaştırabilir."
                else:
                    set {_n} to arg-2 parsed as offline player
                    if {uyeler::%player%::*} does not contain {_n}:
                        send "{@p} &b%arg-2% &eadlı oyuncu loncanda bulunmuyor."
                    else:
                        if arg-2 is not the player:
                            remove {_n} from {uyeler::%player%::*}
                            delete {lonca::%arg-2%}
                            set {loncaprefix::%arg-2%} to "&7"
                            delete {loncasohbet::%arg-2%}
                            send "{@p} &b%player% &eadlı oyuncu loncadan atıldı." to {_n}
                            loop {uyeler::%player%::*}:
                                set {_n2} to "%loop-value%" parsed as offline player
                                send "{@p} &b%arg-2% &eadlı oyuncu &b%player% &eadlı oyuncu tarafından atıldı." to {_n2}
                        else:
                            send "{@p} &cKendini loncadan atamazsın."
        if arg 1 is "creator":
            send "           &e&m----&r &6&lLONCA &e&m----" to player
            send " " to player
            send " &6Yapımcı: &fTeamXio Project" to player
            send " &6Versiyon: &fv1.3 &8( &aSon Sürüm &8)" to player
            send " " to player
            send " &f/lonca &7- &ekomutu ile bilgi alabilirsiniz." to player
            send " " to player
            send "           &e&m----&r &6&lLONCA &e&m----" to player
                   
                   
on damage:
    if {lonca::%victim%} is set:
        if {lonca::%victim%} is {lonca::%attacker%}:
            if {loncapvp::%{lonca::%{lonca::%attacker%}%::sahip}%} is false:
                cancel event
                send "{@p} &cKendi loncandan bir oyuncuya hasar veremezsin." to attacker
                stop
            else if {loncapvp::%{lonca::%{lonca::%attacker%}%::sahip}%} is true:
                uncancel event




Şimdi Sıra Yeni Gelen Özelliklerin Bazılarının Resimleri:
(Daha Fazla Özelliği Var Fakat Uzatmak İstemedim.)



Loncası Olmayan Oyuncular

Eki Görüntüle 173764



Lonca Kurucusu Olanlar ve Yeni Güncellenen Tag



Eki Görüntüle 173765



Lonca Üyelerinin Güncellenen Tagı



Eki Görüntüle 173767




Yeni Komut Listesi + "/lonca yenile" Özelliği
+
Artık oyuncular sadece"/lonca bilgi" kısmına kadar olan yeri görebiliyor



Eki Görüntüle 173768




Yeni GUI+ Destekli Lonca Bilgi Menüsü




Eki Görüntüle 173769





Lonca Bilgi Menüsünde Bulunan Yeni Üyeler Menüsü
+
Oyuncular Aktif Olup Olmadığını Görebiliyorsunuz




Eki Görüntüle 173770




Yeni Ayarlar Menüsü GUI+ Destekli



Eki Görüntüle 173771
Eki Görüntüle 173772




1.16.5 İçin Uyumlu skript-placeholdersapi'yi Buradan İndirebilirsiniz
Tıkla

Buradan @UrfaKebab 'a Teşekkürler​





Buraya kadar gelen ve skripti kullananlara şimdiden teşekkür ediyorum.
Birdahaki sürümünde yeni birşeyler eklemem için fikir verebilirsiniz. Her türlüsüne açığım. İyi Günler !
resimleri yenilermisin
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı