Çözüldü Kırınca geri gelsin

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

01selim

Yay Yok, İskelet Yok
Katılım
20 Ekim 2014
Mesajlar
281
Elmaslar
18
Puanlar
3.170
Minecraft Türkiye
Minecraft Türkiye

Merhaba küçük bir sistem yapmak istiyorum oyuncuların kırabileceği odun var odunu ben koyduktan sonra yere o dun a bakarak /odunayarla yazıcam ve onay mesajı gelicek ardından oyuncu odunu kırdığıno odun normal bir şekilde yere düşücek o hemen o dunun yerine aynı odun koyulucak yani oyuncu kırdıkça o odun geri gelecek ve % lik ihtimalle elmas demir altın vericek tekrardan belirtiyim odun yere düşecek envantere gelmiyecek vede oduna tekrar bakarak /oduniptal yazınca iptal olacak
 

noyZ'

X-X
Katılım
5 Ekim 2017
Mesajlar
460
Elmaslar
270
Puanlar
1.890
Discord
CanYanlı#3281
Minecraft
hznoyZ
Minecraft Türkiye
Minecraft Türkiye

Kod:
options:
    p: &3SunucuIsmi &8»
    yetki: odun.admin
    yetki-mesaji: &7Üzgünüm, yetkin yok :/
    kaldirma-mesaji: &aBaktığın odunun özelliği kaldırıldı!
    ayarlama-mesaji: &aBaktığın oduna özellik eklendi!
   
command /odun [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is "ayarla":
            if player has permission "{@yetki}":
                if targeted block is any_oak_wooden_logs_item:
                    if {odun::%location of targeted block%} isn't set:
                        set {_loc} to location of targeted block
                        set {odun::%{_loc}%} to {_loc}
                        send "{@p} {@ayarlama-mesaji}"
                    else if {odun::%location of targeted block%} is set:
                        send "{@p} &cBaktığın odun zaten ayarlanmış."
                else:
                    send "{@p} &7Bu komutu kullanabilmek için bir oduna bakman gerek!"
            else:
                send "{@p} {@yetki-mesaji}"
        if arg-1 is "kaldır":
            if player has permission "{@yetki}":
                if targeted block is any_oak_wooden_logs_item:
                    if {odun::%location of targeted block%} is set:
                        delete {odun::%location of targeted block%}
                        send "{@p} {@kaldirma-mesaji}"
                    else if {odun::%location of targeted block%} isn't set:
                        send "{@p} &cBaktığın odun zaten ayarlanmamış."
                else:
                    send "{@p} &7Bu komutu kullanabilmek için bir oduna bakman gerek!"
            else:
                send "{@p} {@yetki-mesaji}"  
        if arg-1 isn't set:
            if player has permission "{@yetki}":
                send ""  
                send "&b/odun ayarla &8» &aBaktığın oduna özellik ekler."  
                send "&b/odun kaldır &8» &aBaktığın odunun özelliği varsa kaldırır."
                send ""  
            else:
                send "{@p} {@yetki-mesaji}"  
           
on break of any_oak_wooden_logs_item:
    if {odun::%location of event-block%} is set:  
        cancel event
        chance of 1%:
            drop 1 diamond at location of event-block
        chance of 2%:
            drop 1 iron ingot at location of event-block
        chance of 3%:
            drop 1 gold ingot at location of event-block
        else:
            drop 1 17 at location of event-block
Dene bakalım.
 
Son düzenleme:
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı