Kullanıla bilirMinecraft Sürümü:
Tavsiye Edilen Minecraft Sürümleri:
- 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15
Test Edilen Minecraft Sürümleri:
- 1.14.4 ve Üstü
Desteklenen Diller:
- 1.12.2
- Türkçe
- İngilizce
- Yakında Almanca ve Fransızca Gelicektir
Nedir bu eklenti?:
✪ Bi kaç ay önce forumlarda gördüm ve geliştirdim Sunucunuza bambaşka bir hava katıcaktır. ✪
✪ Skripti pastebin'e Bağladım Fakat Türkiyede Çalışmıyor Sanırım Otomatik Güncelleme TR versiyonunda olmıyabilir ! ✪
✪Shift'e Basılı Tutarak 3 Saniye Bekletir Daha Sonra Space ile Uçabilirsiniz.✪
/jp - Eklentinin bilgilerini gösterir!
/jp reload - Eklentinin yapılandırmasını yeniden yükler! (Jp.reload)
/jp give <player> - Oyuncuya bir jetpack (jp.give) verir
Ana İzin: jp.main
Gerekli Eklentiler ve Kurulum
Skript - 2.5-alpha1 (Bunda Kodlandı)
SkQuery - 4.1.1
İndir Skript 2.5-alpha1. Link
İndir SkQuery - 4.1.1. Link
Kurulum
Plugins > Skript > scripts
Oyuna gir /sk reload all komutunu kullan !
Kod:options: ver: 1.0 #Dokunma Buraya ! #Oyuncunun jetpack'inden yakit alinsinmi ? takeFuel: true # Ne kadar hızlı doldurur oyuncudan yakıt almak! time: 5# Her çekim arasında alır! # Jetpack ne kadar hızlı olacak speed: 0.07 #Bu aralarda ayarlamanızı öneririm 0.05 ve 0.1 #============================================================================================================ #MESSAGES #Ön mesaj her mesajda kullanılır! prefix: &9JetPack &8» &r # Oyuncu düşük yakıt aldığında gösterilecek başlık! low-fuel-title: &9Dusuk Yakit # Oyuncu düşük yakıt aldığında gösterilecek başlık!... low-fuel-subtitle: &fYakit az calisiyor &8» &c%{fuel.%loop-player%}%&f! # Eylem çubuğu özelliği etkinleştirilmeli mi? doğru yanlış action-bar-enabled: true #Aksiyon çubuğu biçimi action-bar: &9Yakit &8» &c%{fuel.%loop-player%}% # Jetpack nasıl adlandırılacak! jetpack-name: &8[&9JetPack&8] # Oyuncu jetpack motorunu çalıştırırken gösterilecek başlık. starting-engine-title: &9Motor Baslatiliyor # Oyuncu jetpack motorunu çalıştırırken gösterilecek altyazı. starting-engine-subtitle: &9Baslamaya Kalan &c&l%{jetpack.engine.starting.%loop-player%}% &9Saniye ! # Oyuncu jetpack motorunu başarıyla çalıştırdığında gösterilecek başlık! engine-started-title: &9Motor Acildi # Oyuncu jetpack motorunu başarıyla çalıştırdığında gösterilecek alt başlık! engine-started-subtitle: &9Motor Basladi! # Oyuncu jetpack motorunu durdurduğunda gösterilecek başlık! engine-stoped-title: &9Motor # Oyuncu jetpack motorunu durdurduğunda gösterilecek alt başlık! engine-stoped-subtitle: &9Motor Simdi Durdu! #Tithe that will be shown when player doesn't have fuel! no-fuel-title: &9Yakit # Oyuncunun yakıtı olmadığında gösterilecek alt başlık! no-fuel-subtitle: &9Yakitin Yok! Komur Al! # Oyuncu izni olmadığında gönderilecek mesaj! no-perm: Bunu yapmaya iznin yok! # Oyuncu, secmek olarak ayarlamadığında gönderilecek mesaj! no-player-set: Oyuncuyu sec ve jetpack ver! # Eklenti yeniden yüklendiğinde gönderilecek mesaj! succ-reload: Skript yeniden yuklendi! # Oyuncu mevcut olmayan bir argüman ayarladığında gönderilecek mesaj! wrong-arg: Bu Komut Bulunamadi! #============================================================================================================= #PERMISSIONS main: jp.main reload: jp.reload give: jp.give #|=======================================|# #|Burada Jetpack'i yapılandırmasını bitir|# #| Bilmedikçe koda dokunmayın, |# #| Teşekkürler |# #|=======================================|# #============================[COMMAND]============================# command /jetpack [<text>] [<player>]: aliases: /jp trigger: if arg-1 is not set: send "&8&m | &r" to sender send "&9JetPack &f- &c{@ver}" to sender send "&r &9Yapimci: &6Whiskey" to sender if text from "https://pastebin.com/raw/v562imsq" is not "{@ver}": send "&r &9Update: &aYes" to sender else: send "&r &9Update: &aNo" to sender send "&8&m | &r" to sender if arg-1 is set: if arg-1 is not "reload" or "rl" or "give": send "{@prefix}{@wrong-arg}" to sender if arg-1 is "reload" or "rl": if sender has permission "{@main}" or "{@reload}": make console execute command "sk reload Jetpack" send "{@prefix}{@succ-reload}" to sender else: send "{@prefix}{@no-perm}" to sender if arg-1 is "give": if arg-2 is set: if sender has permission "{@main}" or "{@give}": set {_item} to diamond boots named "{@jetpack-name}" enchant {_item} with feather falling 32457 give unbreakable {_item} to arg-2 else: send "{@prefix}{@no-perm}" to sender else: send "{@prefix}{@no-player-set}" to sender #============================[CODE]============================# on join: set {jetpack.engine.starting.%player%} to 3 every tick: loop all players: if loop-player is sneaking: set {_item} to diamond boots named "{@jetpack-name}" enchant {_item} with feather falling 32457 if loop-player is wearing unbreakable {_item}: set {fuel.%loop-player%} to amount of coal in loop-player's inventory if {jetpack.engine.starting.%loop-player%} is 0: if {@takeFuel} is true: if loop-player has 1 of coal: set {engine.started.%loop-player%} to true push loop-player upwards at speed {@speed} push loop-player forwards at speed {@speed} if {@action-bar-enabled} is true: send action bar "{@action-bar}" to loop-player set {flying.%loop-player%} to true if {fuel.%loop-player%} is smaller than 70: send title "{@low-fuel-title}" with subtitle "{@low-fuel-subtitle}" to loop-player for 1 seconds with fade-in 0 seconds else: wait 1 second send title "{@no-fuel-title}" with subtitle "{@no-fuel-subtitle}" to loop-player for 1 seconds with fade-in 0 seconds else: set {engine.started.%loop-player%} to true push loop-player upwards at speed {@speed} push loop-player forwards at speed {@speed} set {flying.%loop-player%} to true every second: loop all players: if loop-player is sneaking: set {_item} to diamond boots named "{@jetpack-name}" enchant {_item} with feather falling 32457 if loop-player is wearing unbreakable {_item}: if {jetpack.engine.starting.%loop-player%} is not 0: send title "{@starting-engine-title}" with subtitle "{@starting-engine-subtitle}" to loop-player for 1 seconds with fade-in 0 seconds remove 1 from {jetpack.engine.starting.%loop-player%} if {jetpack.engine.starting.%loop-player%} is 0: if {@takeFuel} is true: if loop-player has 1 of coal: wait 0.2 second send title "{@engine-started-title}" with subtitle "{@engine-started-subtitle}" to loop-player for 1 second with fade-in 0 seconds else: send title "{@engine-started-title}" with subtitle "{@engine-started-subtitle}" to loop-player for 1 second with fade-in 0 seconds every 5 ticks: loop all players: if {flying.%loop-player%} is true: takeCoal(loop-player) every tick: loop all players: if loop-player isn't sneaking: set {jetpack.engine.starting.%loop-player%} to 3 if {engine.started.%loop-player%} is true: set {jetpack.engine.starting.%loop-player%} to 3 set {flying.%loop-player%} to false set {engine.started.%loop-player%} to false send title "{@engine-stoped-title}" with subtitle "{@engine-stoped-subtitle}" to loop-player for 1 second with fade-in 0 seconds on damage: if damage was caused by fall: if {flying.%victim%} is true: cancel event function takeCoal(p: player): if {@takeFuel} is true: remove 1 coal from {_p}'s inventory options: url: https://pastebin.com/raw/v562imsq #============================[LOADING]============================# on load: send "&8[&9JetPack&8]===================" to console send "&8[&9JetPack&8] &6Plugin Acildi!" to console send "&8[&9JetPack&8] &6Yapimci: &6Whiskey" to console send "&8[&9JetPack&8] &6Versiyon: {@ver}" to console send "&8[&9JetPack&8]===================" to console if text from "{@url}" is not "{@ver}": send "&8[&9JetPack&8] &cSen son versiyonunu kullaniyorsun &9JetPack" to console set {new.ver} to text from "https://pastebin.com/raw/v562imsq" set {update} to true send "&8[&9JetPack&8] &fYeni Versiyon: %{new.ver}%" to console else: send "&8[&9JetPack&8] &fSen son versiyonu kullaniyorsun &9JetPack" to console set {update} to false
Minecraft Sürümü:
Tavsiye Edilen Minecraft Sürümleri:
- 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15
Test Edilen Minecraft Sürümleri:
- 1.14.4 ve Üstü
Desteklenen Diller:
- 1.12.2
- Türkçe
- İngilizce
- Yakında Almanca ve Fransızca Gelicektir
Nedir bu eklenti?:
✪ Bi kaç ay önce forumlarda gördüm ve geliştirdim Sunucunuza bambaşka bir hava katıcaktır. ✪
✪ Skripti pastebin'e Bağladım Fakat Türkiyede Çalışmıyor Sanırım Otomatik Güncelleme TR versiyonunda olmıyabilir ! ✪
✪Shift'e Basılı Tutarak 3 Saniye Bekletir Daha Sonra Space ile Uçabilirsiniz.✪
/jp - Eklentinin bilgilerini gösterir!
/jp reload - Eklentinin yapılandırmasını yeniden yükler! (Jp.reload)
/jp give <player> - Oyuncuya bir jetpack (jp.give) verir
Ana İzin: jp.main
Gerekli Eklentiler ve Kurulum
Skript - 2.5-alpha1 (Bunda Kodlandı)
SkQuery - 4.1.1
İndir Skript 2.5-alpha1. Link
İndir SkQuery - 4.1.1. Link
Kurulum
Plugins > Skript > scripts
Oyuna gir /sk reload all komutunu kullan !
Kod:options: ver: 1.0 #Dokunma Buraya ! #Oyuncunun jetpack'inden yakit alinsinmi ? takeFuel: true # Ne kadar hızlı doldurur oyuncudan yakıt almak! time: 5# Her çekim arasında alır! # Jetpack ne kadar hızlı olacak speed: 0.07 #Bu aralarda ayarlamanızı öneririm 0.05 ve 0.1 #============================================================================================================ #MESSAGES #Ön mesaj her mesajda kullanılır! prefix: &9JetPack &8» &r # Oyuncu düşük yakıt aldığında gösterilecek başlık! low-fuel-title: &9Dusuk Yakit # Oyuncu düşük yakıt aldığında gösterilecek başlık!... low-fuel-subtitle: &fYakit az calisiyor &8» &c%{fuel.%loop-player%}%&f! # Eylem çubuğu özelliği etkinleştirilmeli mi? doğru yanlış action-bar-enabled: true #Aksiyon çubuğu biçimi action-bar: &9Yakit &8» &c%{fuel.%loop-player%}% # Jetpack nasıl adlandırılacak! jetpack-name: &8[&9JetPack&8] # Oyuncu jetpack motorunu çalıştırırken gösterilecek başlık. starting-engine-title: &9Motor Baslatiliyor # Oyuncu jetpack motorunu çalıştırırken gösterilecek altyazı. starting-engine-subtitle: &9Baslamaya Kalan &c&l%{jetpack.engine.starting.%loop-player%}% &9Saniye ! # Oyuncu jetpack motorunu başarıyla çalıştırdığında gösterilecek başlık! engine-started-title: &9Motor Acildi # Oyuncu jetpack motorunu başarıyla çalıştırdığında gösterilecek alt başlık! engine-started-subtitle: &9Motor Basladi! # Oyuncu jetpack motorunu durdurduğunda gösterilecek başlık! engine-stoped-title: &9Motor # Oyuncu jetpack motorunu durdurduğunda gösterilecek alt başlık! engine-stoped-subtitle: &9Motor Simdi Durdu! #Tithe that will be shown when player doesn't have fuel! no-fuel-title: &9Yakit # Oyuncunun yakıtı olmadığında gösterilecek alt başlık! no-fuel-subtitle: &9Yakitin Yok! Komur Al! # Oyuncu izni olmadığında gönderilecek mesaj! no-perm: Bunu yapmaya iznin yok! # Oyuncu, secmek olarak ayarlamadığında gönderilecek mesaj! no-player-set: Oyuncuyu sec ve jetpack ver! # Eklenti yeniden yüklendiğinde gönderilecek mesaj! succ-reload: Skript yeniden yuklendi! # Oyuncu mevcut olmayan bir argüman ayarladığında gönderilecek mesaj! wrong-arg: Bu Komut Bulunamadi! #============================================================================================================= #PERMISSIONS main: jp.main reload: jp.reload give: jp.give #|=======================================|# #|Burada Jetpack'i yapılandırmasını bitir|# #| Bilmedikçe koda dokunmayın, |# #| Teşekkürler |# #|=======================================|# #============================[COMMAND]============================# command /jetpack [<text>] [<player>]: aliases: /jp trigger: if arg-1 is not set: send "&8&m | &r" to sender send "&9JetPack &f- &c{@ver}" to sender send "&r &9Yapimci: &6Whiskey" to sender if text from "https://pastebin.com/raw/v562imsq" is not "{@ver}": send "&r &9Update: &aYes" to sender else: send "&r &9Update: &aNo" to sender send "&8&m | &r" to sender if arg-1 is set: if arg-1 is not "reload" or "rl" or "give": send "{@prefix}{@wrong-arg}" to sender if arg-1 is "reload" or "rl": if sender has permission "{@main}" or "{@reload}": make console execute command "sk reload Jetpack" send "{@prefix}{@succ-reload}" to sender else: send "{@prefix}{@no-perm}" to sender if arg-1 is "give": if arg-2 is set: if sender has permission "{@main}" or "{@give}": set {_item} to diamond boots named "{@jetpack-name}" enchant {_item} with feather falling 32457 give unbreakable {_item} to arg-2 else: send "{@prefix}{@no-perm}" to sender else: send "{@prefix}{@no-player-set}" to sender #============================[CODE]============================# on join: set {jetpack.engine.starting.%player%} to 3 every tick: loop all players: if loop-player is sneaking: set {_item} to diamond boots named "{@jetpack-name}" enchant {_item} with feather falling 32457 if loop-player is wearing unbreakable {_item}: set {fuel.%loop-player%} to amount of coal in loop-player's inventory if {jetpack.engine.starting.%loop-player%} is 0: if {@takeFuel} is true: if loop-player has 1 of coal: set {engine.started.%loop-player%} to true push loop-player upwards at speed {@speed} push loop-player forwards at speed {@speed} if {@action-bar-enabled} is true: send action bar "{@action-bar}" to loop-player set {flying.%loop-player%} to true if {fuel.%loop-player%} is smaller than 70: send title "{@low-fuel-title}" with subtitle "{@low-fuel-subtitle}" to loop-player for 1 seconds with fade-in 0 seconds else: wait 1 second send title "{@no-fuel-title}" with subtitle "{@no-fuel-subtitle}" to loop-player for 1 seconds with fade-in 0 seconds else: set {engine.started.%loop-player%} to true push loop-player upwards at speed {@speed} push loop-player forwards at speed {@speed} set {flying.%loop-player%} to true every second: loop all players: if loop-player is sneaking: set {_item} to diamond boots named "{@jetpack-name}" enchant {_item} with feather falling 32457 if loop-player is wearing unbreakable {_item}: if {jetpack.engine.starting.%loop-player%} is not 0: send title "{@starting-engine-title}" with subtitle "{@starting-engine-subtitle}" to loop-player for 1 seconds with fade-in 0 seconds remove 1 from {jetpack.engine.starting.%loop-player%} if {jetpack.engine.starting.%loop-player%} is 0: if {@takeFuel} is true: if loop-player has 1 of coal: wait 0.2 second send title "{@engine-started-title}" with subtitle "{@engine-started-subtitle}" to loop-player for 1 second with fade-in 0 seconds else: send title "{@engine-started-title}" with subtitle "{@engine-started-subtitle}" to loop-player for 1 second with fade-in 0 seconds every 5 ticks: loop all players: if {flying.%loop-player%} is true: takeCoal(loop-player) every tick: loop all players: if loop-player isn't sneaking: set {jetpack.engine.starting.%loop-player%} to 3 if {engine.started.%loop-player%} is true: set {jetpack.engine.starting.%loop-player%} to 3 set {flying.%loop-player%} to false set {engine.started.%loop-player%} to false send title "{@engine-stoped-title}" with subtitle "{@engine-stoped-subtitle}" to loop-player for 1 second with fade-in 0 seconds on damage: if damage was caused by fall: if {flying.%victim%} is true: cancel event function takeCoal(p: player): if {@takeFuel} is true: remove 1 coal from {_p}'s inventory options: url: https://pastebin.com/raw/v562imsq #============================[LOADING]============================# on load: send "&8[&9JetPack&8]===================" to console send "&8[&9JetPack&8] &6Plugin Acildi!" to console send "&8[&9JetPack&8] &6Yapimci: &6Whiskey" to console send "&8[&9JetPack&8] &6Versiyon: {@ver}" to console send "&8[&9JetPack&8]===================" to console if text from "{@url}" is not "{@ver}": send "&8[&9JetPack&8] &cSen son versiyonunu kullaniyorsun &9JetPack" to console set {new.ver} to text from "https://pastebin.com/raw/v562imsq" set {update} to true send "&8[&9JetPack&8] &fYeni Versiyon: %{new.ver}%" to console else: send "&8[&9JetPack&8] &fSen son versiyonu kullaniyorsun &9JetPack" to console set {update} to false
İğrenç kodlamışsın. Umarım hevesin kırılır da bir daha MC oynamazsın.