Sol Reklam
Sağ Reklam

Jackpot skripti

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

fdhby754

Bir Kömür Göründü Kaptanım!
Katılım
25 Şubat 2019
Mesajlar
143
Elmaslar
21
Puanlar
0
Yaş
24
Elinde ücretsiz jackpot skripit olan varsa atabilir mi böyle /jackpot yazınca chest açılıp eklencek para miktarları olan bir skript skript yazmayı bilmiyorum fakat böyle bir skripte çok ihtiyacım var eğer atan olursa sunucuda iletişim bilgilerinia atar ve reklamını yaparım
atarsa şimdiden çok teşekkürler
 
S

Silinen üye 79251

Ziyaretçi
Kod:
options:
    prefix: &4&lF&f&lC &8&l»&7
    otomatik çekiliş: 1 # ( 1 - açık / 0 - kapalı)
    minimum katılım: 2
    maksimum katılım: 50
    versiyon: 2.1 # Burası sadece karşılaştırmanız için!

every 15 minutes:
    {@otomatik çekiliş} is 1:
        jackpot()

function jackpot():
    size of {jackpot::liste::katılan::*} is bigger than {@minimum katılım}
    set {jackpot::dönüyor} to 1
    set {_z} to 6
    loop 5 times:
        remove 1 from {_z}
        broadcast "{@prefix} JackPot için son %{_z}% saniye."
        wait 1 second
    broadcast "{@prefix} JackPot dönüyor, katılan herkese bol şans!"
    wait 1 second
    loop {jackpot::liste::katılan::*}:
        set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%loop-value%::yatırılan}))*100
        set {_sans} to rounded {_sans}
        loop {_sans} times:
            add loop-value-1 to {_jackpotdönüyor::*}
    wait 1 second
    set {_kazanan} to random element out of {_jackpotdönüyor::*}
    wait 1 second
    broadcast "{@prefix} &3JackPot kazananı &a%{_kazanan}%!%nl% &3Yatırdığı Para &8&l► &f%{jackpot::%{_kazanan}%::yatırılan}%$%nl% &3Toplam Kazandığı Para &8&l► &f%{jackpot::liste::yatırılan}%$"
    wait 3 tick
    add {jackpot::liste::yatırılan} to {_kazanan}'s money
    wait 3 tick
    delete {jackpot::*}

command /jackpot [<int>]:
    usage: /jackpot [<Yatırılacak Miktar>]
    aliases: jp
    trigger:
        arg 1 is not set:
            {jackpot::liste::yatırılan} is not set:
                set {jackpot::liste::yatırılan} to 0
            create a gui with virtual chest with 6 rows named "&4&lJack&f&lPot":
                make gui integers from 1 to 52 with black stained glass pane
                make gui 0 with paper named "&7&l» » » &a&lBilgiler &7&l« « «" with lore "&eKatılan Kişi Sayısı &8&l► &f%size of {jackpot::liste::katılan::*}% Kişi||&ePottaki Para &8&l► &f%{jackpot::liste::yatırılan}%$"
                make gui 53 with sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &aPara Yatır &7&l&m« « « « «":
                    execute player command "/jackpot 10000"
                set {_x} to 0
                loop {jackpot::liste::katılan::*}:
                    add 1 to {_x}
                    set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%loop-value%::yatırılan}))*100
                    make gui {_x} with loop-value's skull named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eOyuncu &8&l► &f%loop-value%||&eYatırılan &8&l► &f%{jackpot::%loop-value%::yatırılan}%$||&eŞans &8&l► &f%%%{_sans}%||||&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «"
            open last gui to player
        arg 1 is set:
            arg is bigger than 0:
                {jackpot::dönüyor} isn't set:
                    size of {jackpot::liste::katılan::*} is bigger than {@maksimum katılım}:
                        send "{@prefix} Üzgünüm, JackPot'a maksimum sayıda kişi katılmış."
                        stop
                    player's money is less than arg:
                        send "{@prefix} JackPot'a yatırmak istediğin kadar paran yok."
                        stop
                    set {m::%player%} to arg
                    create a gui with virtual chest named "&4&lJack&f&lPot" and shape "xxxxxxxxxxqwexaxdxxxxxxxxxz":
                        make gui slot "x" with black stained glass pane
                        make gui slot "q" with iron ingot named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "&eSol Tıklayarak||&a10.000$ Ekle||&eSağ Tıklayarak||&c10.000$ Azalt":
                            gui-click-action is left mouse button:
                                add 10000 to {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                            gui-click-action is right mouse button:
                                {m::%player%} is bigger than 9999
                                remove 10000 from {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "w" with gold ingot named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "&eSol Tıklayarak||&a100.000$ Ekle||&eSağ Tıklayarak||&c100.000$ Azalt":
                            gui-click-action is left mouse button:
                                add 100000 to {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                            gui-click-action is right mouse button:
                                {m::%player%} is bigger than 99999
                                remove 100000 from {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "e" with diamond named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "&eSol Tıklayarak||&a1.000.000$ Ekle||&eSağ Tıklayarak||&c1.000.000$ Azalt":
                            gui-click-action is left mouse button:
                                add 1000000 to {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                            gui-click-action is right mouse button:
                                {m::%player%} is bigger than 999999
                                remove 1000000 from {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "a" with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "d" with nether star named "&7&l&m » » » » »&r &aOnayla &7&l&m« « « « «":
                            {m::%player%} is bigger than 0:
                                remove {m::%player%} from player's money
                                {jackpot::liste::katılan::*} contains player:
                                    add {m::%player%} to {jackpot::%player%::yatırılan}
                                    add {m::%player%} to {jackpot::liste::yatırılan}
                                    set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%player%::yatırılan}))*100
                                    send "{@prefix} JackPot'a para yatırdın!%nl%&eToplam Yatırdığın Para &8&l► &f%{jackpot::%player%::yatırılan}%$%nl%&eŞans &8&l► &f%%%{_sans}%"
                                    delete {m::%player%}
                                    close player's inventory
                                else:
                                    add player to {jackpot::liste::katılan::*}
                                    add {m::%player%} to {jackpot::%player%::yatırılan}
                                    add {m::%player%} to {jackpot::liste::yatırılan}
                                    set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%player%::yatırılan}))*100
                                    send "{@prefix} JackPot'a para yatırdın!%nl%&eToplam Yatırdığın Para &8&l► &f%{jackpot::%player%::yatırılan}%$%nl%&eŞans &8&l► &f%%%{_sans}%"
                                    delete {m::%player%}
                                    close player's inventory
                            else:
                                send "{@prefix} Geçersiz bir değer girdin!" to player
                                close player's inventory
                        make gui slot "z" with barrier named "&7&l&m » » » » »&r &aListeye Dön &7&l&m« « « « «":
                            execute player command "/jackpot"
                        run when close gui:
                            delete {m::%player%}
                    open last gui to player
                else:
                    send "{@prefix} JackPot şuanda dönüyor, lütfen bitmesini bekle."
            else:
                send "{@prefix} Geçersiz bir değer girdin!"
 

Ecnebi

Somon Balığı Selam Vermeye Geldi
Katılım
3 Nisan 2020
Mesajlar
12
Elmaslar
4
Puanlar
0
Yaş
25
Minecraft
Ecnebi
Kod:
options:
    prefix: &4&lF&f&lC &8&l»&7
    otomatik çekiliş: 1 # ( 1 - açık / 0 - kapalı)
    minimum katılım: 2
    maksimum katılım: 50
    versiyon: 2.1 # Burası sadece karşılaştırmanız için!

every 15 minutes:
    {@otomatik çekiliş} is 1:
        jackpot()

function jackpot():
    size of {jackpot::liste::katılan::*} is bigger than {@minimum katılım}
    set {jackpot::dönüyor} to 1
    set {_z} to 6
    loop 5 times:
        remove 1 from {_z}
        broadcast "{@prefix} JackPot için son %{_z}% saniye."
        wait 1 second
    broadcast "{@prefix} JackPot dönüyor, katılan herkese bol şans!"
    wait 1 second
    loop {jackpot::liste::katılan::*}:
        set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%loop-value%::yatırılan}))*100
        set {_sans} to rounded {_sans}
        loop {_sans} times:
            add loop-value-1 to {_jackpotdönüyor::*}
    wait 1 second
    set {_kazanan} to random element out of {_jackpotdönüyor::*}
    wait 1 second
    broadcast "{@prefix} &3JackPot kazananı &a%{_kazanan}%!%nl% &3Yatırdığı Para &8&l► &f%{jackpot::%{_kazanan}%::yatırılan}%$%nl% &3Toplam Kazandığı Para &8&l► &f%{jackpot::liste::yatırılan}%$"
    wait 3 tick
    add {jackpot::liste::yatırılan} to {_kazanan}'s money
    wait 3 tick
    delete {jackpot::*}

command /jackpot [<int>]:
    usage: /jackpot [<Yatırılacak Miktar>]
    aliases: jp
    trigger:
        arg 1 is not set:
            {jackpot::liste::yatırılan} is not set:
                set {jackpot::liste::yatırılan} to 0
            create a gui with virtual chest with 6 rows named "&4&lJack&f&lPot":
                make gui integers from 1 to 52 with black stained glass pane
                make gui 0 with paper named "&7&l» » » &a&lBilgiler &7&l« « «" with lore "&eKatılan Kişi Sayısı &8&l► &f%size of {jackpot::liste::katılan::*}% Kişi||&ePottaki Para &8&l► &f%{jackpot::liste::yatırılan}%$"
                make gui 53 with sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &aPara Yatır &7&l&m« « « « «":
                    execute player command "/jackpot 10000"
                set {_x} to 0
                loop {jackpot::liste::katılan::*}:
                    add 1 to {_x}
                    set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%loop-value%::yatırılan}))*100
                    make gui {_x} with loop-value's skull named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eOyuncu &8&l► &f%loop-value%||&eYatırılan &8&l► &f%{jackpot::%loop-value%::yatırılan}%$||&eŞans &8&l► &f%%%{_sans}%||||&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «"
            open last gui to player
        arg 1 is set:
            arg is bigger than 0:
                {jackpot::dönüyor} isn't set:
                    size of {jackpot::liste::katılan::*} is bigger than {@maksimum katılım}:
                        send "{@prefix} Üzgünüm, JackPot'a maksimum sayıda kişi katılmış."
                        stop
                    player's money is less than arg:
                        send "{@prefix} JackPot'a yatırmak istediğin kadar paran yok."
                        stop
                    set {m::%player%} to arg
                    create a gui with virtual chest named "&4&lJack&f&lPot" and shape "xxxxxxxxxxqwexaxdxxxxxxxxxz":
                        make gui slot "x" with black stained glass pane
                        make gui slot "q" with iron ingot named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "&eSol Tıklayarak||&a10.000$ Ekle||&eSağ Tıklayarak||&c10.000$ Azalt":
                            gui-click-action is left mouse button:
                                add 10000 to {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                            gui-click-action is right mouse button:
                                {m::%player%} is bigger than 9999
                                remove 10000 from {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "w" with gold ingot named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "&eSol Tıklayarak||&a100.000$ Ekle||&eSağ Tıklayarak||&c100.000$ Azalt":
                            gui-click-action is left mouse button:
                                add 100000 to {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                            gui-click-action is right mouse button:
                                {m::%player%} is bigger than 99999
                                remove 100000 from {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "e" with diamond named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "&eSol Tıklayarak||&a1.000.000$ Ekle||&eSağ Tıklayarak||&c1.000.000$ Azalt":
                            gui-click-action is left mouse button:
                                add 1000000 to {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                            gui-click-action is right mouse button:
                                {m::%player%} is bigger than 999999
                                remove 1000000 from {m::%player%}
                                make gui slot 14 with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "a" with glowing sunflower named "&7&l&m » » » » »&r &4Jack&fPot &7&l&m« « « « «" with lore "||&eYatıracağın miktar &8&l► &f%{m::%player%}% $"
                        make gui slot "d" with nether star named "&7&l&m » » » » »&r &aOnayla &7&l&m« « « « «":
                            {m::%player%} is bigger than 0:
                                remove {m::%player%} from player's money
                                {jackpot::liste::katılan::*} contains player:
                                    add {m::%player%} to {jackpot::%player%::yatırılan}
                                    add {m::%player%} to {jackpot::liste::yatırılan}
                                    set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%player%::yatırılan}))*100
                                    send "{@prefix} JackPot'a para yatırdın!%nl%&eToplam Yatırdığın Para &8&l► &f%{jackpot::%player%::yatırılan}%$%nl%&eŞans &8&l► &f%%%{_sans}%"
                                    delete {m::%player%}
                                    close player's inventory
                                else:
                                    add player to {jackpot::liste::katılan::*}
                                    add {m::%player%} to {jackpot::%player%::yatırılan}
                                    add {m::%player%} to {jackpot::liste::yatırılan}
                                    set {_sans} to  (1/({jackpot::liste::yatırılan}/{jackpot::%player%::yatırılan}))*100
                                    send "{@prefix} JackPot'a para yatırdın!%nl%&eToplam Yatırdığın Para &8&l► &f%{jackpot::%player%::yatırılan}%$%nl%&eŞans &8&l► &f%%%{_sans}%"
                                    delete {m::%player%}
                                    close player's inventory
                            else:
                                send "{@prefix} Geçersiz bir değer girdin!" to player
                                close player's inventory
                        make gui slot "z" with barrier named "&7&l&m » » » » »&r &aListeye Dön &7&l&m« « « « «":
                            execute player command "/jackpot"
                        run when close gui:
                            delete {m::%player%}
                    open last gui to player
                else:
                    send "{@prefix} JackPot şuanda dönüyor, lütfen bitmesini bekle."
            else:
                send "{@prefix} Geçersiz bir değer girdin!"

Çevirileriyle birlikte paylaşılmış, kullanmayı düşünenler için güzel duruyor.
 

fdhby754

Bir Kömür Göründü Kaptanım!
Katılım
25 Şubat 2019
Mesajlar
143
Elmaslar
21
Puanlar
0
Yaş
24
Gayet güzel duruyor fakat çalışmadı ya da ben çalıştıramadım.
 
S

Silinen üye 79251

Ziyaretçi

Gayet güzel duruyor fakat çalışmadı ya da ben çalıştıramadım.


Tekrardan merhaba, bu sistemi aktif hale getirebilmeniz için SkQuery, Wild Skript, Skellet ve TuSke gibi temel eklentileri yüklemeniz gerekiyor :))
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı