- Katılım
- 23 Aralık 2016
- Mesajlar
- 417
- Elmaslar
- 56
- Puanlar
- 6.710
- Yaş
- 17
Merhaba Benim Elimde Böyle Bir Skript Var Rica Etsem Mavi Takım Ölünce mavi deri set taş kılıç taş kazma 64 tanede pişmiş patates verirmisiniz kırmızıdada kırmızı deri set taş kılıç taş kazma 64 pişmiş patates vere bilirmi bide üstüne giydire bilirmisiniz bu çok önemli Değil çok acil lütfen yaparmısınız
Kod:
#Skripti Kodlayan: smt287
#Ayrıntılı destek MC-TR.COM
variables:
{skorMavi} = 0
{skorKirmizi} = 0
command /takimyun [<text>]:
permission: takim.admin
permission message: &cBunu yapmak için yetkin yok!
trigger:
if arg 1 is "mavi":
give a blue wool named "&bMavi Takım" to player
if arg 1 is "kirmizi" or "kırmızı":
give a red wool named "&4Kırmızı Takım" to player
command /takimust [<text>]:
permission: takim.admin
permission message: &cBunu yapmak için yetkin yok!
trigger:
if arg 1 is "mavi":
set {mavitakimussu} to location of player
send " &7> &bMavi &atakım üssü başarıyla ayarlandı!"
if arg 1 is "kirmizi" or "kırmızı":
set {kirmizitakimussu} to location of player
send " &7> &4Kırmızı &atakım üssü başarıyla ayarlandı!"
command /takimbitir:
permission: takim.admin
permission message: &cBunu yapmak için yetkin yok!
trigger:
loop all players:
if {kirmizitakim.%loop-player%} is set:
execute console command "spawn %loop-player%"
delete {kirmizitakim.%loop-player%}
delete {skorKirmizi}
if {mavitakim.%loop-player%} is set:
execute console command "spawn %loop-player%"
delete {mavitakim.%loop-player%}
delete {skorMavi}
if command sender is console:
broadcast " &7> &cTakim oyunu &aKonsol &ctarafından sonlandırılmıştır!"
else:
broadcast " &7> &cTakim oyunu &a%player% &ctarafından sonlandırılmıştır!"
command /kirmizitakim:
aliases: /kırmızıtakım
trigger:
if {kirmizitakim.%player%} is not set:
if {mavitakim.%player%} is not set:
set {kirmizitakim.%player%} to true
teleport player to {kirmizitakimussu}
send " &7> &aBaşarıyla &4Kırmızı &atakıma katıldın!"
else:
send " &7> &bMavi &ctakımda olduğun için &4Kırmızı &ctakıma katılamazsın!"
command /mavitakim:
trigger:
if {mavitakim.%player%} is not set:
if {kirmizitakim.%player%} is not set:
set {mavitakim.%player%} to true
teleport player to {mavitakimussu}
send " &7> &aBaşarıyla &bMavi &atakıma katıldın!"
else:
send " &7> &4Kırmızı &ctakımda olduğun için &bMavi &ctakıma katılamazsın!"
command /takimdanayril:
trigger:
delete {mavitakim.%player%}
delete {kirmizitakim.%player%}
execute console command "spawn %player%"
on walking on blue wool:
if {kirmizitakim.%player%} is set:
teleport player to {kirmizitakimussu}
add 1 to {skorKirmizi}
broadcast " &7> &a%player% &6adlı kişi &51 Puan &6aldı!"
broadcast " &7> &ePuan Durumu: "
broadcast " &7> &bMavi Takım &f%{skorMavi}% &e| &4Kırmızı Takım &f%{skorKirmizi}% "
if {skorKirmizi} is equal to 10:
execute console command "takimbitir"
broadcast " &7> &aKazanan: &4Kırmızı Takım"
on walking on red wool:
if {mavitakim.%player%} is set:
teleport player to {mavitakimussu}
add 1 to {skorMavi}
broadcast " &7> &a%player% &6adlı kişi &51 Puan &6aldı!"
broadcast " &7> &ePuan Durumu: "
broadcast " &7> &bMavi Takım &f%{skorMavi}% &e| &4Kırmızı Takım &f%{skorKirmizi}% "
if {skorMavi} is equal to 10:
execute console command "takimbitir"
broadcast " &7> &aKazanan: &bMavi Takım"
on respawn:
if {mavitakim.%player%} is set:
wait 1 second
teleport player to {mavitakimussu}
if {kirmizitakim.%player%} is set:
wait 1 second
teleport player to {kirmizitakimussu}