Sol Reklam
Sağ Reklam

Hologramlı Kasa Skripti - Yardım

MrBerkayWinner

Demir Cevheri Gibiyim
Katılım
6 Eylül 2018
Mesajlar
188
Elmaslar
74
Puanlar
6.470
Yer
Ankara
Minecraft
2kwk
Merhaba McTR Üyeleri, Hologramlı kasa plugini istiyorum.
pluginleri var fakat skriptli istiyorum. Tamamen Türkçe ve Hologramlı istiyorum. (HologramYazi) diye bir yer olsun yazıyı ben yazarım.
*ŞIMDIDEN TEŞEKKÜRLER.
-----------------------
#MrBerkayWinner
 

Alpho320

powered by Fabulous.

Discord:

Alpho320#9202

Katılım
20 Haziran 2018
Mesajlar
1.396
Elmaslar
1.285
Puanlar
17.175
Yer
Istanbul
Minecraft
Alpho320

MrBerkayWinner

Demir Cevheri Gibiyim
Katılım
6 Eylül 2018
Mesajlar
188
Elmaslar
74
Puanlar
6.470
Yer
Ankara
Minecraft
2kwk

SoulX

Vatan Sevdalısı

Discord:

SoulX#3935

Katılım
9 Ekim 2017
Mesajlar
1.833
Elmaslar
2.565
Puanlar
19.570
Yer
Antalya
Konu yanlış yerde, bir daha konu açarken daha dikkatli ol.(Skript İstekleri)
Skript için buyur(Alıntıdır):

Kod:
options:
    p: &2Kasa »

command /kasa [<text>] [<text>] [<number>] [<player>]:
    permission: kasa.perm
    permission message: &cBuna Yetkiniz Yok !
    trigger:
        if arg 1 is "oluştur":
            if arg 2 is set:
                if {kasa::%arg 2%} is not set:  
                    set {kasa::%arg 2%} to arg 2
                    add "&b%arg 2% &cKasası" to {kasa::liste::*}
                    send "{@p} &e%{kasa::%arg 2%}% &7Adlı Kasa &aBaşarıyla &7Oluşturuldu."
                    delete {kasa::items::%arg 2%::*}
                    stop
                else:
                    send "{@p} &e%arg 2% &7Adlı Kasa &cZaten &7Mevcut."
            else:
                send "{@p} &7İlk Önce Bir &cİsim &7Belirle."
        if arg 1 is "sil":
            if arg 2 is set:
                if {kasa::%arg 2%} is set:
                    send "{@p} &e%{kasa::%arg 2%}% &7Adlı Kasa &aBaşarıyla &7Silindi"
                    delete {kasa::%arg 2%}
                    delete {kasa::items::%arg 2%::*}
                    remove "&b%arg 2% &cKasası" from {kasa::liste::*}
                    stop
                else:
                    send "{@p} &e%arg 2% &7Adlı Kasa &cZaten &7Mevcut Değil."
            else:
                send "{@p} &7İlk Önce Bir &cİsim &7Belirle."
        if arg 1 is "anahtarver":
            if arg 2 is set:
                if {kasa::%arg 2%} is set:
                    if arg 3 is set:
                        if arg 4 is set:
                            send "{@p} &e%{kasa::%arg 2%}% &7Adlı Kasadan &b%arg 3% &7Adet Teslim Edildi." to arg 4
                            send "{@p} &e%{kasa::%arg 2%}% &7Adlı Kasadan &b%arg 4% &7Adlı Oyuncuya &b%arg 3% &7Tane Verdiniz." to player
                            give arg 3 of tripwire hook named "&b%arg 2% &cKasa Anahtarı" to arg 4
                            stop
                        else:
                            give arg 3 of tripwire hook named "&b%arg 2% &cKasa Anahtarı" to player
                            send "{@p} &e%{kasa::%arg 2%}% &7Adlı Kasadan &b%arg 3% &7Adet Teslim Edildi." to player
                            stop
                    else:
                        send "{@p} &7Bir &cMiktar &7Belirleyiniz !"
                else:
                    send "{@p} &7Böyle Bir &cKasa &7Bulunmamaktadır!"
            else:
                send "{@p} &7Lütfen &cKasa &7İsmini Giriniz!"
        if arg 1 is "kasaver":
            if arg 2 is set:
                if {kasa::%arg 2%} is set:
                    if arg 3 is set:
                        if arg 4 is not set:
                            send "{@p} &e%{kasa::%arg 2%}% &7Adlı Kasadan &b%arg 3% &7Adet Teslim Edildi." to arg 4
                            send "{@p} &e%{kasa::%arg 2%}% &7Adlı Kasadan &b%arg 4% &7Adlı Oyuncuya &b%arg 3% &7Tane Verdiniz." to player
                            give arg 3 of chest named "&b%arg 2% &cKasası" to arg 4
                            stop
                        else:
                            send "{@p} &e%{kasa::%arg 2%}% &7Adlı Kasadan &b%arg 3% &7Adet Teslim Edildi." to player
                            give arg 3 of chest named "&b%arg 2%" to player
                            stop
                    else:
                        send "{@p} &7Bir &cMiktar &7Belirleyiniz !"
                else:
                    send "{@p} &7Böyle Bir &cKasa &7Bulunmamaktadır!"
            else:
                send "{@p} &7İlk Önce Bir &cİsim &7Belirle."
        if arg 1 is "itemekle":
            if arg 2 is set:
                if {kasa::%arg 2%} is set:
                    if {kasa::itemekleyici::%player%} is not set:
                        set {kasa::named} to arg 2
                        set {kasa::itemekleyici::%player%} to true
                        send "{@p} &e%{kasa::%arg 2%}% &7Adlı Kasaya &bİtem Ekleme &2Açıldı. " to player
                        stop
                    else:
                        delete {kasa::itemekleyici::%player%}
                        delete {kasa::named}
                        send "{@p} &e%{kasa::%arg 2%}% &7Adlı Kasaya &bİtem Ekleme &cKapatıldı. " to player
                        stop
                else:
                    send "{@p} &7Böyle Bir &cKasa &7Bulunmamaktadır!"
            else:
                send "{@p} &7İlk Önce Bir &cİsim &7Belirle."
        if arg 1 is "itemliste":
            if arg 2 is set:
                if {kasa::%arg 2%} is set:
                    open virtual chest inventory with size 6 named "&c&lİtem List" to player
                    set {_a} to 0
                    loop {kasa::items::%arg 2%::*}:
                        format gui slot {_a} of player with loop-value to close
                        add 1 to {_a}
                else:
                    send "{@p} &7Böyle Bir &cKasa &7Bulunmamaktadır!"
            else:
                send "{@p} &7İlk Önce Bir &cİsim &7Belirle."
        if arg 1 is "liste":
            open virtual chest inventory with size 6 named "&2&lKasa List" to player
            set {_a} to 0
            loop {kasa::liste::*}:
                format gui slot {_a} of player with chest named "%loop-value%" to close
                add 1 to {_a}
        if arg 1 is not set:
            send "{@p} &e/kasa oluştur (İsim)" and "&e&l- &7Kasa Oluşturur."
            send "&b&l&m=========================="
            send "{@p} &e/kasa sil (İsim)" and "&e&l- &7Kasayı Siler."
            send "&b&l&m=========================="
            send "{@p} &e/kasa anahtarver (İsim) (Sayı) (Oyuncu)" and "&e&l- &7Belirttiğiniz Kasa Anahatarından Belirlenen Oyuncuya Verir."
            send "&b&l&m=========================="
            send "{@p} &e/kasa kasaver (İsim) (Sayı) (Oyuncu)" and "&e&l- &7Belirttiğiniz Kasadan Belirlenen Oyuncuya Verir."
            send "&b&l&m=========================="
            send "{@p} &e/kasa itemekle (İsim)" and "&e&l- &7Kasa İtem Eklemeyi Açarsınız Tekrar Yazarsanız Kapanır." and "&e&l- &7Eklemek İçin Envanterden Tıklayın !"
            send "&b&l&m=========================="
            send "{@p} &e/kasa itemliste (İsim)" and "&e&l- &7Kasa'daki İtemlere Bakarsınız !."
            send "&b&l&m=========================="
            send "{@p} &e/kasa liste" and "&e&l- &7Bulunan Kasaları Görürsünüz !."
            stop

on inventory click:
    if {kasa::itemekleyici::%player%} is set:
        if event-item is not air:  
            add event-item to {kasa::items::%{kasa::named}%::*}
            send "{@p} &e%event-item% &7Başarıyla &b%{kasa::named}% &7Adlı Kasaya Eklendi !"
            stop

on place of chest:
    if "%{kasa::liste::*}%" contains "%tool's display name%":
        set {kasa::loc::%location of event-block%} to uncoloured tool's display name
        create holo object "%tool's display name%;&eSağ &7Tıklayarak Aç !;&bSol &7Tıklayarak İçindekilere Bak !" with id "%{kasa::loc::%location of event-block%}%" at location 2.5 meters above block
        send "{@p} &7Kasa &2Başarıyla &7Yerleştirildi."
        stop
       
on break of chest:
    if player is op:
        if {kasa::loc::%location of event-block%} is set:
            if player is sneaking:
                delete {kasa::loc::%location of event-block%}
                delete holo object "%{kasa::lock::%location of event-block%}%"
                send "{@p} &7Kasa &cSilindi !"
                stop
            else:
                cancel event
                send "{@p} &7Kasayı Kıramassınız !"
                stop
               
on left click on chest:
    if {kasa::loc::%location of event-block%} is set:  
        if player is not sneaking:
            open virtual chest inventory with size 6 named "&c&lİtem List" to player
            set {_a} to 0
            loop {kasa::items::%{kasa::loc::%location of event-block%}%::*}:
                format gui slot {_a} of player with loop-value to close
                add 1 to {_a}
            stop

on right click on chest:
    if {açlılıyor::%player%} is not set:  
        if {kasa::loc::%location of event-block%} is set:
            if player has 1 tripwire hook named "&b%{kasa::loc::%location of event-block%}% &cKasa Anahtarı":
                cancel event
                open virtual chest inventory with size 3 named "&b%{kasa::loc::%location of event-block%}% &cKasası" to player
                remove 1 tripwire hook named "&b%{kasa::loc::%location of event-block%}% &cKasa Anahtarı" from player
                send "{@p} &7Kasa Şu Anda &2Açılıyor. &cBol Şanslar !"
                set {_x} to a random integer between 30 and 30 + size of {kasa::items::%{kasa::loc::%location of event-block%}%::*}
                set {_b} to 0
                set {açlılıyor::%player%} to location of event-block
                set {_adx} to 0
                loop 9 times:
                    add 1 to {_adx}
                    set {_item%{_adx}%} to a random element out of {kasa::items::%{kasa::loc::%location of event-block%}%::*}
                wait 1 ticks
                loop {_x} times:
                    add 0.5 to {_b}
                    open virtual chest inventory with size 3 named "&b%{kasa::loc::%location of event-block%}% &cKasası" to player
                    set {_a} to a random element out of {kasa::items::%{kasa::loc::%location of event-block%}%::*}
                    set {_yz1} to {_item2}
                    set {_yz2} to {_item3}
                    set {_yz3} to {_item4}
                    set {_yz4} to {_item5}
                    set {_yz5} to {_item6}
                    set {_yz6} to {_item7}
                    set {_yz7} to {_item8}
                    set {_item2} to {_item1}
                    set {_item3} to {_yz1}
                    set {_item4} to {_yz2}
                    set {_item5} to {_yz3}
                    set {_item6} to {_yz4}
                    set {_item7} to {_yz5}
                    set {_item8} to {_yz6}
                    set {_item9} to {_yz7}
                    set {_item1} to {_a}
                    set {_dsax1} to 0
                    loop 27 times:
                        if {_dsax1} is not equal to 4 or 9 or 10 or 11 or 12 or 13 or 14 or 15 or 16 or 17 or 22:
                            format gui slot {_dsax1} of player with gray stained glass pane named "&7Ödül Belirleniyor..." to close
                        if {_dsax1} is equal to 4 or 22:
                            format gui slot {_dsax1} of player with nether star named "&cÖdül" to close
                        if {_dsax1} is equal to 9 or 10 or 11 or 12 or 13 or 14 or 15 or 16 or 17:
                            set {_randmlc} to {_dsax1}-8
                            format gui slot {_dsax1} of player with {_item%{_randmlc}%} to close
                        add 1 to {_dsax1}
                    play raw sound "random.pop" at player's location with pitch 1 volume 5
                    loop {_b} times:
                        wait 1 ticks
                set {_a} to {_item5}
                open virtual chest inventory with size 3 named "&b%{kasa::loc::%location of event-block%}% &cKasası" to player
                play raw sound "random.levelup" at player's location with pitch 1 volume 5
                set {_dddn} to 0
                loop 27 times:
                    if {_dddn} is equal to 4 or 12 or 14 or 22:
                        format gui slot {_dddn} of player with nether star named "&cÖdül" to close
                    if {_dddn} is equal to 13:
                        format gui slot 13 of player with {_a} to close
                    if {_dddn} is not equal to 4 or 12 or 13 or 14 or 22:
                        format gui slot {_dddn} of player with dark green stained glass pane named "&2Ödül Verildi !" to close
                    add 1 to {_dddn}
                wait 3 seconds
                give {_a} to player
                close player's inventory
                wait 1 ticks
                send "{@p} &7Tebrikler Kasadan &e%{_a}% &2Kazandınız !"
                loop 5 times:
                    delete {açlılıyor::%player%}
                    wait 2 ticks
                    launch ball large firework colored dark blue and dark red at location of event-block timed 0
                stop
            else:
                cancel event
                send "{@p} &7Yeterli Anahtar &cYok &7Gereken Anahtar &8[&b%{kasa::loc::%location of event-block%}% &cKasa Anahtarı&8]"
                stop
    else:
        cancel event
        send "{@p} &7Zaten Şu Anda Bir Kasa &cAçıyorsunuz &7!"
        stop

on place of tripwire hook:
    if player's tool's display name contain "&cKasa Anahtarı":
        cancel event
        send "{@p} &7Kasa Anahtarını Yere &cKoyamassınız &7!"
        stop

hastebin
 
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı