Gizli

Katılım
3 Kasım 2019
Mesajlar
Elmaslar
Puanlar
Yaş
Yer
ABD, Kaliforniya, San Fransisco, 2500 Alameda St.
Minecraft
yok
Facebook
Gizli
Twitter
Gizli
Bütün herşeyi hazır olan coin skripti karşınızda!

YAPILAN BU SKRİPT BANA AİTTİR, PAYLAŞILMASI KESİNLİKLE YASAKTIR.

Kod:
command /coin:
    trigger:
        open virtual chest with size 5 named "&d&lWine&6&lCoin" to player
        make gui slot 0 and 1 and 2 and 3 and 4 and 5 and 6 and 7 and 8 and 9 and 10 and 11 and 12 and 14 and 15 and 16 and 17 and 18 and 19 and 21 and 22 and 23 and 25 and 26 and 27 and 28 and 29 and 30 and 31 and 32 and 33 and 34 and 35 and 36 and 37 and 38 and 39 and 40 and 41 and 42 and 43 and 44 of player with air to do nothing
        make gui slot 13 of player with sunflower named "&d&lWine&6&lCoin" with lore "&6Miktar: &e%{coin.%player%}%" to close
        make gui slot 20 of player with gold block named "&6Coin &eMarket" with lore "&eTıklayarak coin market'e ulaşabilirsiniz." to run:
            close player's inventory
            make gui slot 0 and 1 and 2 and 3 and 4 and 5 and 6 and 7 and 8 and 9 and 10 and 11 and 12 and 13 and 14 and 15 and 16 and 17 and 18 and 19 and 21 and 23 and 25 and 26 and 27 and 28 and 29 and 30 and 31 and 32 and 33 and 34 and 35 and 36 and 37 and 38 and 39 and 40 and 41 and 42 and 43 and 44 of player with air to do nothing
            make gui slot 22 of player with diamond chestplate named "&cEdit Setler" with lore "&7Tıklayarak edit setler kategorisine geçebilirsiniz." to run:
                close player's inventory
                make gui slot 0 and 1 and 2 and 3 and 4 and 5 and 6 and 7 and 8 and 18 and 22 and 26 and 36 and 37 and 38 and 39 and 40 and 41 and 42 and 43 and 44 of player with air to do nothing
                make gui slot 19 of player with iron chestplate named "&2&lSuikast &f&lSet'i" with lore "&66500 Coin" to run:
                    close player's inventory
                    open virtual chest with size 3 named "&d&lWine&6&lCoin" to player
                    make gui slot 11 of player with stained hardened clay:5 named "&aKabul Ediyorum." to run:
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 6500:
                            remove 6500 from {coin.%player%}
                            give iron helmet of protection 8 and unbreaking 6 named "&2Suikast &f&lSet'i" to player
                            give iron chestplate of protection 8 and unbreaking 6 named "&2Suikast &f&lSet'i" to player
                            give iron leggings of protection 8 and unbreaking 6 named "&2Suikast &f&lSet'i" to player
                            give iron boots of protection 8 and unbreaking 6 named "&2Suikast &f&lSet'i" to player
                            give iron sword of sharpness 8 and unbreaking 6 named "&2Suikast &f&lSet'i" to player
                        else:
                            send "&d&lOmega&b&lSecure &8• &cCoininiz yeterli değil!" to player
                            stop
                    make gui slot 13 of player with sunflower named "&d&lWine&6&lCoin" with lore "&6Miktar: &e%{coin.%player%}%" to do nothing
                    make gui slot 15 of player with stained hardened clay:14 named "&cVazgeçtim." to run:
                        close player's inventory
                        execute player command "/coin"
                        stop
                make gui slot 20 of player with iron chestplate named "&e&lPhoenix &f&lSet'i" with lore "&618200 Coin" to run:
                    close player's inventory
                    make gui slot 11 of player with stained hardened clay:5 named "&aKabul Ediyorum." to run:
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 18200:
                            remove 18200 from {coin.%player%}
                            give iron helmet of protection 13 and unbreaking 8 named "&e&lPhoenix &f&lSet'i" to player
                            give iron chestplate of protection 13 and unbreaking 8 named "&e&lPhoenix &f&lSet'i" to player
                            give iron leggings of protection 13 and unbreaking 8 named "&e&lPhoenix &f&lSet'i" to player
                            give iron boots of protection 13 and unbreaking 8 named "&e&lPhoenix &f&lSet'i" to player
                            give iron sword of sharpness 13 and unbreaking 8 named "&e&lPhoenix &f&lSet'i" to player
                        else:
                            stop
                    make gui slot 13 of player with sunflower named "&d&lWine&6&lCoin" with lore "&6Miktar: &e%{coin.%player%}%" to do nothing
                    make gui slot 15 of player with stained hardened clay:14 named "&cVazgeçtim." to run:
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 21 of player with iron chestplate named "&b&lApex &f&lSet'i" with lore "&635000 Coin" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 35000:
                            remove 35000 from {coin.%player%}
                            give iron helmet of protection 18 and unbreaking 15 named "&b&lApex &f&lSet'i" to player
                            give iron chestplate of protection 18 and unbreaking 15 named "&b&lApex &f&lSet'i" to player
                            give iron leggings of protection 18 and unbreaking 15 named "&b&lApex &f&lSet'i" to player
                            give iron boots of protection 18 and unbreaking 15 named "&b&lApex &f&lSet'i" to player
                            give iron sword of sharpness 18 and unbreaking 15 named "&b&lApex &f&lSet'i" to player
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 23 of player with diamond chestplate named "&b&lEp&3&lli&b&lson &f&lSet'i" with lore "&650000" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 50000:
                            remove 50000 from {coin.%player%}
                            give diamond helmet of protection 25 and unbreaking 21 named "&b&lEp&3&lli&b&lson &f&lSet'i" to player
                            give diamond chestplate of protection 25 and unbreaking 21 named "&b&lEp&3&lli&b&lson &f&lSet'i" to player
                            give diamond leggings of protection 25 and unbreaking 21 named "&b&lEp&3&lli&b&lson &f&lSet'i" to player
                            give diamond boots of protection 25 and unbreaking 21 named "&b&lEp&3&lli&b&lson &f&lSet'i" to player
                            give diamond sword of sharpness 25 and unbreaking 21 named "&b&lEp&3&lli&b&lson &f&lSet'i" to player
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 24 of player with diamond chestplate named "&e&lKing &f&lSet'i" with lore "&685000" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 85000:
                            remove 85000 from {coin.%player%}
                            give diamond helmet of protection 35 and unbreaking 28 named "&e&lKing &f&lSet'i" to player
                            give diamond chestplate of protection 35 and unbreaking 28 named "&e&lKing &f&lSet'i" to player
                            give diamond leggings of protection 35 and unbreaking 28 named "&e&lKing &f&lSet'i" to player
                            give diamond boots of protection 35 and unbreaking 28 named "&e&lKing &f&lSet'i" to player
                            give diamond sword of sharpness 35 and unbreaking 28 named "&e&lKing &f&lSet'i" to player
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 25 of player with diamond chestplate named "&d&lWine &f&lSet'i" with lore "&6150000" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 150000:
                            remove 150000 from {coin.%player%}
                            give diamond helmet of protection 50 and unbreaking 50 named "&d&lWine &f&lSet'i" to player
                            give diamond chestplate of protection 50 and unbreaking 50 named "&d&lWine &f&lSet'i" to player
                            give diamond leggings of protection 50 and unbreaking 50 named "&d&lWine &f&lSet'i" to player
                            give diamond boots of protection 50 and unbreaking 50 named "&d&lWine &f&lSet'i" to player
                            give diamond sword of sharpness 50 and unbreaking 50 named "&d&lWine &f&lSet'i" to player
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 9 and 10 and 11 and 12 and 13 and 14 and 15 and 16 and 17 and 27 and 28 and 29 and 30 and 31 and 32 and 32 and 33 and 34 and 35 of player with stained glass pane:15 to do nothing
            make gui slot 20 of player with paper named "&cParalar" with lore "&7Tıklayarak paralar kategorisine geçebilirsiniz." to run:
                make gui slot 19 of player with paper named "&a500K$" to run:
                    close player's inventory
                    make gui slot 15 of player with stained hardened clay:5 named "&aKabul Ediyorum." to run:
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 1000:
                            add 500000 to player's balance
                            remove 1000 from {coin.%player%}
                            send "&d&lOmega&b&lSecure &8• &aBaşarıyla Edit Marketten 500K Para Satın Aldınız!" to player
                            stop
                        else:
                            stop
                    make gui slot 11 of player with stained hardened clay:14 named "&cVazgeçtim." to run:
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 20 of player with paper named "&a5M$" to run:
                    close player's inventory
                    make gui slot 15 of player with stained hardened clay:5 named "&aKabul Ediyorum." to run:
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 15000:
                            add 5000000 to player's balance
                            remove 15000 from {coin.%player%}
                            send "&d&lOmega&b&lSecure &8• &aBaşarıyla Edit Marketten 5M Para Satın Aldınız!" to player
                            stop
                        else:
                            send "&d&lWine&b&lNetwork &8• &cCoininiz yeterli değil!" to player
                            stop
                    make gui slot 11 of player with stained hardened clay:14 named "&cVazgeçtim." to run:
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 21 of player with paper named "&a20M$" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 40000:
                            add 20000000 to player's balance
                            remove 40000 from {coin.%player%}
                            send "&d&lOmega&b&lSecure &8• &aBaşarıyla Edit Marketten 20M Para Satın Aldınız!" to player
                            stop
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 23 of player with glowing paper named "&a40M$" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 60000:
                            add 40000000 to player's balance
                            remove 60000 from {coin.%player%}
                            send "&d&lOmega&b&lSecure &8• &aBaşarıyla Edit Marketten 40M Para Satın Aldınız!" to player
                            stop
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 24 of player with glowing paper named "&a75M$" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 95000:
                            add 75000000 to player's balance
                            remove 95000 from {coin.%player%}
                            send "&d&lOmega&b&lSecure &8• &aBaşarıyla Edit Marketten 75M Para Satın Aldınız!" to player
                            stop
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 25 of player with glowing paper named "&a100M$" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 120000:
                            add 100000000 to player's balance
                            remove 120000 from {coin.%player%}
                            send "&d&lOmega&b&lSecure &8• &aBaşarıyla Edit Marketten 100M Para Satın Aldınız!" to player
                            stop
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 9 and 10 and 11 and 12 and 13 and 14 and 15 and 16 and 17 and 27 and 28 and 29 and 30 and 31 and 32 and 32 and 33 and 34 and 35 of player with stained glass pane:15 to do nothing
            make gui slot 24 of player with diamond pickaxe named "&cEdit Kazmalar" with lore "&7Tıklayarak edit kılıçlar kategorisine geçebilirsiniz." to run:
                close player's inventory
                make gui slot 19 of player with diamond pickaxe named "&eEdit Kazma &6Sv.1" with lore "&610500" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 10500:
                            give diamond pickaxe of efficiency 8 and unbreaking 6 named "&eEdit Kazma &6Sv.1" to player
                            remove 10500 from {coin.%player%}
                            stop
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 20 of player with diamond pickaxe named "&eEdit Kazma &6Sv.2" with lore "&625600" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 25600:
                            give diamond pickaxe of efficiency 13 and unbreaking 8 named "&eEdit Kazma &6Sv.2" to player
                            remove 25600 from {coin.%player%}
                            stop
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 21 of player with diamond pickaxe named "&eEdit Kazma &6Sv.3" with lore "&638600" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 38600:
                            give diamond pickaxe of efficiency 18 and unbreaking 14 named "&eEdit Kazma &6Sv.3" to player
                            remove 38600 from {coin.%player%}
                            stop
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 23 of player with glowing diamond pickaxe named "&eEdit Kazma &6Sv.4" with lore "&650000" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 50000:
                            give diamond pickaxe of efficiency 24 and unbreaking 18 named "&eEdit Kazma &6Sv.4" to player
                            remove 50000 from {coin.%player%}
                            stop
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 24 of player with glowing diamond pickaxe named "&eEdit Kazma &6Sv.5" with lore "&682600" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 82600:
                            give diamond pickaxe of efficiency 32 and unbreaking 24 named "&eEdit Kazma &6Sv.5" to player
                            remove 82600 from {coin.%player%}
                            stop
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 25 of player with glowing diamond pickaxe named "&eEdit Kazma &6Sv.6" with lore "&6100000" to run:
                    close player's inventory
                        close player's inventory
                        if {coin.%player%} is bigger than or equal to 100000:
                            give diamond pickaxe of efficiency 50 and unbreaking 50 named "&eEdit Kazma &6Sv.Son" to player
                            remove 100000 from {coin.%player%}
                            stop
                        else:
                            stop
                        close player's inventory
                        stop
                make gui slot 0 and 1 and 2 and 3 and 4 and 5 and 6 and 7 and 8 and 18 and 22 and 26 and 36 and 37 and 38 and 39 and 40 and 41 and 42 and 43 and 44 of player with air to do nothing
        make gui slot 24 of player with mossy cobble stone named "&6/warp edit" with lore "&eTıklayarak /warp edit'e ışınlanabilirsiniz." to run:
            close player's inventory
            make gui slot 15 of player with mossy cobble stone named "&6/warp yosunlutas" with lore "&eTıklayarak edit'e gidebilirsiniz. &8(x64 = 64 Coin)" to run:
                close player's inventory
                execute player command "/warp yosunlutas"
                stop
            make gui slot 11 of player with obsidian named "&6/warp obsidyen" with lore "&eTıklayarak edit'e gidebilirsiniz. &8(x64 = 128 Coin)" to run:
                close player's inventory
                execute player command "/warp obsidyen"
                stop
            make gui slot 13 of player with sunflower named "&cGeri Dön" with lore "&8Tıklayarak coin menüsüne geri dönebilirsiniz." to run:
                close player's inventory
                stop

yasin3453

Koydum Çalışma Masasını
Katılım
16 Eylül 2021
Mesajlar
Elmaslar
Puanlar
Yaş
Görsel de ekleseymişsiniz daha da güzel olurmuş elinize sağlık.

>> wRonq <<

Play.DarkNW.Com

Discord:

|Jershy|#7336

Katılım
16 Ocak 2019
Mesajlar
Elmaslar
Puanlar
Yaş
Yer
UNDEFİNED
Minecraft
wRonq_Executive
Facebook
UNDEFİNED
Twitter
UNDEFİNED
Skriptlerin veriableslerini scoreboarda yazınca gözükmüyor skript versiyonu son sürüm bir türlü çözemedim bunda da gözükmüyor yardımcı olabilecek birisi var mı?

Chef

Koydum Çalışma Masasını
Katılım
22 Ağustos 2020
Mesajlar
Elmaslar
Puanlar
Merhaba bana discord üzerinden ulaşabilirmisiniz discordum profilimde mevcut

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı