Sol Reklam

Skript Paylaşımı ♣ Günlük Ödül ♣ → Menülü - Sayfalı | Tuske Destekli | v.1 | 1.8.x

Skripti beğendin mi?


  • Oy Verenler
    16
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

giresun283428

Örümcek Hoşt!

Discord:

Mert#4420

Katılım
13 Nisan 2017
Mesajlar
335
Elmaslar
286
Puanlar
14.375
Yer
Türkiye
Minecraft
giresun28
Merhaba dostlarım,

Bugün karşınızda çok beklediğiniz o Günlük Ödül skripti hemde ücretsiz!
Piyasada var olan Menülü skript normalde ücretli fakat ben sizler için ücretsiz bir şekilde kodladım.


özellikler.png

Oyuncu her 24 saatte bir Günlük Hediyesini alır ve bu hediyeler oyuncunun menüsüne eklenir. Oyuncu menüsünden sahip olduğu hediyeleri açar ve %100 şans oranıyla belli bir miktar para kazanır.

Para miktarı options kısmından ayarlanabilir.

komutlar.png


/hediyeal - Günlük Hediyeni alırsın
Özellik: Oyuncu Günlük Hediyesini Alır
Yetki: Yok


/gunlukodul- Günlük Hediyelerini Açarsın
Özellik: Oyuncu Günlük Hediyelerini Açar
Yetki: Yok


admin komutları.png


/hediyever <oyuncu>
Özellik: Oyuncuya Hediye Verir
Yetki: hediyever.sk


/hediyesil <oyuncu>
Özellik: Oyuncunun Hediyelerini Siler
Yetki: hediyesil.sk


resimler.png


foto1.png

foto2.png

foto3.png
foto4.png

foto5.png

foto6.png

foto7.png

foto9.png

foto8.png

foto10.png


gerekli pluginler.png


Tuske
Skquery
Skrayfall
Vault
WildSkript

kod.png


Kod:
# giresun283428
# İyi hediyeler :D

options:

    p: &c&lGünlük&f&lÖdül »
    enazpara: 100
    enfazlapara: 5000

command /hediyeal:
    trigger:
        set {zaman} to difference between {gunlukodul.%player%} and now
        if {zaman} is less than 24 hours:
            send "{@p} &eGünlük ödülünü almana &2%difference between {zaman} and 24 hours% &ekaldı!" to player
            stop
        set {gunlukodul.%player%} to now
        send "{@p} &bGünlük Ödülün eklendi!" to player
        send "{@p} &e/gunlukodul" to player
        if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is not set:
            add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%player%}
            set {gunlukodulgunsayisi.%player%} to 1
            set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
            add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
            add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
            stop
        if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is set:
            set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
            add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
            add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
            stop
   
command /hediyever [<text>]:
    permission: hediyever.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        if arg 1 is set:
            send "{@p} &2%arg 1%, &boyuncusunun Günlük Ödülü eklendi!" to player
            if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is not set:
                add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
                set {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%} to 1
                set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
                add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
                add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
                stop
            if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is set:
                set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
                add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
                add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
                stop
        else:
            send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player
       
command /hediyesil [<text>]:
    permission: hediyever.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        if arg 1 is set:
            delete {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
            clear {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
            send "{@p} &2%arg 1%, &eoyuncusunun hediyeleri silindi!" to player
        else:
            send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player
   
command /gunlukodul [<integer=1>]:
    trigger:
        set {_gunlukodulguntoplamsayisi} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
        set {_sayfa::maksimum} to arg 1 * ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfa::minimum} to (arg 1 - 1) * ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfa::gunlukodulsayisi} to 0
        set {_sayfa::miktar} to 0
        set {_sayfa::sayi} to arg 1
        set {_sayfalar} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*} / ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfalar} to "%{_sayfalar}%"
        set {_sayfalar::*} to {_sayfalar} split at "."
        set {_sayfa::toplam} to {_sayfalar::1}
        if {_sayfalar::2} is set:
            set {_sayfa::toplam} to {_sayfa::toplam} parsed as an integer
            add 1 to {_sayfa::toplam}
        if inventory name of player's current inventory does not contain "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
            open virtual chest with size 6 named "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%" to player
        else:
            loop (6 * 9) times:
                set slot (loop-number - 1) of player's current inventory to air
            set inventory name of player's current inventory to "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%"
        if {_sayfa::sayi} is greater than 1:
            set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
            set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
            set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Hediyeler&8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
            set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
        else:
            set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
            set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
            set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Hediyeler&8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
            set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            loop {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}:
                set {_gunlukoduller} to "%loop-value%"
                if {_sayfa::gunlukodulsayisi} is less than {_sayfa::maksimum}:
                    if {_sayfa::miktar} is greater than or equal to {_sayfa::minimum}:
                        make gui slot {_sayfa::gunlukodulsayisi} of player with chest named "&e&n%loop-value%" with lore "||&7Günlük Hediyeni açmak için tıkla!||||&fSol Tık(&aaç&f)" to run using left:
                            remove {_gunlukoduller} from {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
                            set {_gunlukhediyerastgelehediye} to a random integer between {@enazpara} and {@enfazlapara}
                            execute console command "eco give %player% %{_gunlukhediyerastgelehediye}%"
                            send player title "&c&lGünlük Hediyeni Açtın!" with subtitle "&a&l%{_gunlukhediyerastgelehediye}% TL" for 3 seconds
                            close player's inventory
                            execute player command "/gunlukodul"
                        add 1 to {_sayfa::gunlukodulsayisi}
                add 1 to {_sayfa::miktar}
        if {_sayfa::sayi} is less than {_sayfa::toplam}:
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to arrow named "&eSonraki Sayfa"
        if {_sayfa::miktar} is 0:
            open virtual chest with size 1 named "&0Mevcut Hediye Sayısı: &a%{_sayfa::miktar}%" to player
            set slot 0 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 1 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 2 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 3 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 4 of player's current inventory to book named "&eHenüz bir hediyen yok"
            set slot 5 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 6 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 7 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 8 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
       
on inventory click:
    if inventory name of player's current inventory contains "&0Mevcut Hediye Sayısı: ":
        cancel event
    if inventory name of player's current inventory contains "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
        cancel event
        set {_sayfa} to "%inventory name of player's current inventory%"
        replace all "&0Tüm Hediyelerin Listesi " in {_sayfa} with ""
        set {_sayfalar::*} to {_sayfa} split at "/"
        if clicked slot is ((6 - 1) * 9):
            if clicked item's name is "&eÖnceki Sayfa":
                if {_sayfalar::1} parsed as an integer is greater than 1:
                    execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer - 1%"
                else:
                    send "&cİlk sayfadasın."
                    execute player command "/gunlukodul"
        else if clicked slot is (6 * 9 - 1):
            if clicked item's name is "&eSonraki Sayfa":
                execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer + 1%"
        if clicked slot is (6 * 9 - 5):
            if clicked item's name is "&eSayfayı Yenile":
                execute player command "/gunlukodul"

Kod:
# giresun283428
# İyi hediyeler :D

options:

    p: &c&lGünlük&f&lÖdül »
    enazcoin: 100
    enfazlacoin: 5000
   
command /hediyeal:
    trigger:
        set {zaman} to difference between {gunlukodul.%player%} and now
        if {zaman} is less than 24 hours:
            send "{@p} &eGünlük ödülünü almana &2%difference between {zaman} and 24 hours% &ekaldı!" to player
            stop
        set {gunlukodul.%player%} to now
        send "{@p} &bGünlük Ödülün eklendi!" to player
        send "{@p} &e/gunlukodul" to player
        if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is not set:
            add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%player%}
            set {gunlukodulgunsayisi.%player%} to 1
            set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
            add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
            add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
            stop
        if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is set:
            set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
            add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
            add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
            stop
       
command /hediyever [<text>]:
    permission: hediyever.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        if arg 1 is set:
            send "{@p} &2%arg 1%, &boyuncusunun Günlük Ödülü eklendi!" to player
            if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is not set:
                add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
                set {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%} to 1
                set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
                add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
                add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
                stop
            if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is set:
                set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
                add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
                add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
                stop
        else:
            send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player
           
command /hediyesil [<text>]:
    permission: hediyever.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        if arg 1 is set:
            delete {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
            clear {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
            send "{@p} &2%arg 1%, &eoyuncusunun hediyeleri silindi!" to player
        else:
            send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player
           
command /coinver [<offline player>] [<number>]:
    permission: coinver.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        arg 1 isn't set:
            send "{@p} &c/coinver &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
            stop
        arg 2 isn't set:
            send "{@p} &c/coinver &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
            stop
        arg 1 is set:
            add arg 2 to {coin.%arg 1%}
            send "{@p} &a%arg 1% &7adlı oyuncuya &e%arg 2% &7coin verdin!" to player
            send "{@p} &bYetkililerden birisi sana &e%arg 2% &bcoin verdi!" to arg 1
            stop
           
command /coinal [<offline player>] [<number>]:
    permission: coinal.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        arg 1 isn't set:
            send "{@p} &c/coinal &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
            stop
        arg 2 isn't set:
            send "{@p} &c/coinal &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
            stop
        arg 1 is set:
            remove arg 2 from {coin.%arg 1%}
            send "{@p} &a%arg 1% &7adlı oyuncudan &e%arg 2% &7coin aldın!" to player
            send "{@p} &bYetkililerden birisi senden &e%arg 2% &bcoin aldı!" to arg 1
            stop
       
command /coin:
    trigger:
        send "{@p} &eCoin: &a%{coin.%player%}%" to player
       
on join:
    if {coin.%player%} is not set:
        set {coin.%player%} to 0
       
on first join:
    set {coin.%player%} to 0

command /gunlukodul [<integer=1>]:
    trigger:
        set {_gunlukodulguntoplamsayisi} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
        set {_sayfa::maksimum} to arg 1 * ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfa::minimum} to (arg 1 - 1) * ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfa::gunlukodulsayisi} to 0
        set {_sayfa::miktar} to 0
        set {_sayfa::sayi} to arg 1
        set {_sayfalar} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*} / ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfalar} to "%{_sayfalar}%"
        set {_sayfalar::*} to {_sayfalar} split at "."
        set {_sayfa::toplam} to {_sayfalar::1}
        if {_sayfalar::2} is set:
            set {_sayfa::toplam} to {_sayfa::toplam} parsed as an integer
            add 1 to {_sayfa::toplam}
        if inventory name of player's current inventory does not contain "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
            open virtual chest with size 6 named "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%" to player
        else:
            loop (6 * 9) times:
                set slot (loop-number - 1) of player's current inventory to air
            set inventory name of player's current inventory to "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%"
        if {_sayfa::sayi} is greater than 1:
            set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
            set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
            set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Hediyeler&8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
            set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
        else:
            set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
            set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
            set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Hediyeler&8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
            set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            loop {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}:
                set {_gunlukoduller} to "%loop-value%"
                if {_sayfa::gunlukodulsayisi} is less than {_sayfa::maksimum}:
                    if {_sayfa::miktar} is greater than or equal to {_sayfa::minimum}:
                        make gui slot {_sayfa::gunlukodulsayisi} of player with chest named "&e&n%loop-value%" with lore "||&7Günlük Hediyeni açmak için tıkla!||||&fSol Tık(&aaç&f)" to run using left:
                            remove {_gunlukoduller} from {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
                            set {_gunlukhediyerastgelehediye} to a random integer between {@enazcoin} and {@enfazlacoin}
                            add {_gunlukhediyerastgelehediye} to {coin.%player%}
                            send player title "&c&lGünlük Hediyeni Açtın!" with subtitle "&a&l%{_gunlukhediyerastgelehediye}% Coin" for 3 seconds
                            close player's inventory
                            execute player command "/gunlukodul"
                        add 1 to {_sayfa::gunlukodulsayisi}
                add 1 to {_sayfa::miktar}
        if {_sayfa::sayi} is less than {_sayfa::toplam}:
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to arrow named "&eSonraki Sayfa"
        if {_sayfa::miktar} is 0:
            open virtual chest with size 1 named "&0Mevcut Hediye Sayısı: &a%{_sayfa::miktar}%" to player
            set slot 0 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 1 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 2 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 3 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 4 of player's current inventory to book named "&eHenüz bir hediyen yok"
            set slot 5 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 6 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 7 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 8 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
           
on inventory click:
    if inventory name of player's current inventory contains "&0Mevcut Hediye Sayısı: ":
        cancel event
    if inventory name of player's current inventory contains "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
        cancel event
        set {_sayfa} to "%inventory name of player's current inventory%"
        replace all "&0Tüm Hediyelerin Listesi " in {_sayfa} with ""
        set {_sayfalar::*} to {_sayfa} split at "/"
        if clicked slot is ((6 - 1) * 9):
            if clicked item's name is "&eÖnceki Sayfa":
                if {_sayfalar::1} parsed as an integer is greater than 1:
                    execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer - 1%"
                else:
                    send "&cİlk sayfadasın."
                    execute player command "/gunlukodul"
        else if clicked slot is (6 * 9 - 1):
            if clicked item's name is "&eSonraki Sayfa":
                execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer + 1%"
        if clicked slot is (6 * 9 - 5):
            if clicked item's name is "&eSayfayı Yenile":
                execute player command "/gunlukodul"

Dostlarım skriptimi beğendiyseniz konuma bi like atmayı esirgemeyin :D
Bu arada ücretli minigame veya kişiye özel skript kodluyorum, elimde hazır kodladığım birkaç minigame ve skript bulunmakta. Şuan da çoklu arenalı Açlık Oyunları minigamesi yapıyorum. İlgilenenler Discorddan ulaşabilirler.
 

Ekler

  • video.png
    video.png
    41,9 KB · Görünt.: 316
  • foto8.png
    foto8.png
    701,1 KB · Görünt.: 203
  • foto9.png
    foto9.png
    581,4 KB · Görünt.: 456
  • foto9.png
    foto9.png
    581,4 KB · Görünt.: 398
Son düzenleme:

Sceaw

Comeback #</>

Discord:

Pâtr#0010

Katılım
20 Ağustos 2018
Mesajlar
314
Elmaslar
279
Puanlar
7.070
Yer
İstanbul
güzel.keşke para yerine coin verseydi ve /coin komutu ile coinlere bakabilseydik.. genede mükemmel ! sen gerçek bir skriptersin. :D​
 

giresun283428

Örümcek Hoşt!

Discord:

Mert#4420

Katılım
13 Nisan 2017
Mesajlar
335
Elmaslar
286
Puanlar
14.375
Yer
Türkiye
Minecraft
giresun28
güzel.keşke para yerine coin verseydi ve /coin komutu ile coinlere bakabilseydik.. genede mükemmel ! sen gerçek bir skriptersin. :D​
Değerli yorumun için teşekkür ederim. Senin için coin sistemlisini de yapıp birazdan eklicem :D
 

Sceaw

Comeback #</>

Discord:

Pâtr#0010

Katılım
20 Ağustos 2018
Mesajlar
314
Elmaslar
279
Puanlar
7.070
Yer
İstanbul
Değerli yorumun için teşekkür ederim. Senin için coin sistemlisini de yapıp birazdan eklicem :D

Bak scripter dediğin böyle olur. helal olsun. gadgetsmenu'deki araçları coinmarket sayesinde alabilsek güzel olabilir aslında. Neyse çalış bakalım by giresunlu!​
 

giresun283428

Örümcek Hoşt!

Discord:

Mert#4420

Katılım
13 Nisan 2017
Mesajlar
335
Elmaslar
286
Puanlar
14.375
Yer
Türkiye
Minecraft
giresun28
Bak scripter dediğin böyle olur. helal olsun. gadgetsmenu'deki araçları coinmarket sayesinde alabilsek güzel olabilir aslında. Neyse çalış bakalım by giresunlu!​
Bahsettiğin bir plugin, ve skript ile plugin birleşemez.
 

Sceaw

Comeback #</>

Discord:

Pâtr#0010

Katılım
20 Ağustos 2018
Mesajlar
314
Elmaslar
279
Puanlar
7.070
Yer
İstanbul

giresun283428

Örümcek Hoşt!

Discord:

Mert#4420

Katılım
13 Nisan 2017
Mesajlar
335
Elmaslar
286
Puanlar
14.375
Yer
Türkiye
Minecraft
giresun28
Coin sistemli kod eklendi!
 

Sceaw

Comeback #</>

Discord:

Pâtr#0010

Katılım
20 Ağustos 2018
Mesajlar
314
Elmaslar
279
Puanlar
7.070
Yer
İstanbul

giresun283428

Örümcek Hoşt!

Discord:

Mert#4420

Katılım
13 Nisan 2017
Mesajlar
335
Elmaslar
286
Puanlar
14.375
Yer
Türkiye
Minecraft
giresun28

Volume

Skripter & BackEnd Coder
Katılım
14 Ağustos 2018
Mesajlar
225
Elmaslar
75
Puanlar
8.975
Yaş
30
Minecraft
VolumeGG
Sunucu Açarsam Mutlaka Kullanacağım Bir Skript,Ayrıca Ücretsiz.Eline Sağlık.
 

EmirTR*NezleNW

Yay Yok, İskelet Yok

Discord:

EmirTR#3189

Katılım
12 Temmuz 2016
Mesajlar
307
Elmaslar
68
Puanlar
0
Yaş
25
Yer
Bursa
Merhaba dostlarım,

Bugün karşınızda çok beklediğiniz o Günlük Ödül skripti hemde ücretsiz!
Piyasada var olan Menülü skript normalde ücretli fakat ben sizler için ücretsiz bir şekilde kodladım.


Eki Görüntüle 48467
Oyuncu her 24 saatte bir Günlük Hediyesini alır ve bu hediyeler oyuncunun menüsüne eklenir. Oyuncu menüsünden sahip olduğu hediyeleri açar ve %100 şans oranıyla belli bir miktar para kazanır.

Para miktarı options kısmından ayarlanabilir.

Eki Görüntüle 48468

/hediyeal - Günlük Hediyeni alırsın
Özellik: Oyuncu Günlük Hediyesini Alır
Yetki: Yok


/gunlukodul- Günlük Hediyelerini Açarsın
Özellik: Oyuncu Günlük Hediyelerini Açar
Yetki: Yok


Eki Görüntüle 48469

/hediyever <oyuncu>
Özellik: Oyuncuya Hediye Verir
Yetki: hediyever.sk


/hediyesil <oyuncu>
Özellik: Oyuncunun Hediyelerini Siler
Yetki: hediyesil.sk


Eki Görüntüle 48471

Eki Görüntüle 48472
Eki Görüntüle 48473
Eki Görüntüle 48474Eki Görüntüle 48475
Eki Görüntüle 48476
Eki Görüntüle 48477
Eki Görüntüle 48478
Eki Görüntüle 48481
Eki Görüntüle 48483
Eki Görüntüle 48484

Eki Görüntüle 48485

Tuske
Skquery
Skrayfall
Vault
WildSkript

Eki Görüntüle 48486

Kod:
# giresun283428
# İyi hediyeler :D

options:

    p: &c&lGünlük&f&lÖdül »
    enazpara: 100
    enfazlapara: 5000

command /hediyeal:
    trigger:
        set {zaman} to difference between {gunlukodul.%player%} and now
        if {zaman} is less than 24 hours:
            send "{@p} &eGünlük ödülünü almana &2%difference between {zaman} and 24 hours% &ekaldı!" to player
            stop
        set {gunlukodul.%player%} to now
        send "{@p} &bGünlük Ödülün eklendi!" to player
        send "{@p} &e/gunlukodul" to player
        if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is not set:
            add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%player%}
            set {gunlukodulgunsayisi.%player%} to 1
            set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
            add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
            add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
            stop
        if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is set:
            set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
            add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
            add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
            stop
   
command /hediyever [<text>]:
    permission: hediyever.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        if arg 1 is set:
            send "{@p} &2%arg 1%, &boyuncusunun Günlük Ödülü eklendi!" to player
            if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is not set:
                add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
                set {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%} to 1
                set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
                add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
                add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
                stop
            if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is set:
                set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
                add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
                add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
                stop
        else:
            send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player
       
command /hediyesil [<text>]:
    permission: hediyever.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        if arg 1 is set:
            delete {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
            clear {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
            send "{@p} &2%arg 1%, &eoyuncusunun hediyeleri silindi!" to player
        else:
            send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player
   
command /gunlukodul [<integer=1>]:
    trigger:
        set {_gunlukodulguntoplamsayisi} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
        set {_sayfa::maksimum} to arg 1 * ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfa::minimum} to (arg 1 - 1) * ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfa::gunlukodulsayisi} to 0
        set {_sayfa::miktar} to 0
        set {_sayfa::sayi} to arg 1
        set {_sayfalar} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*} / ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfalar} to "%{_sayfalar}%"
        set {_sayfalar::*} to {_sayfalar} split at "."
        set {_sayfa::toplam} to {_sayfalar::1}
        if {_sayfalar::2} is set:
            set {_sayfa::toplam} to {_sayfa::toplam} parsed as an integer
            add 1 to {_sayfa::toplam}
        if inventory name of player's current inventory does not contain "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
            open virtual chest with size 6 named "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%" to player
        else:
            loop (6 * 9) times:
                set slot (loop-number - 1) of player's current inventory to air
            set inventory name of player's current inventory to "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%"
        if {_sayfa::sayi} is greater than 1:
            set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
            set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
            set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Takımlar &8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
            set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
        else:
            set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
            set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
            set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Haritalar &8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
            set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            loop {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}:
                set {_gunlukoduller} to "%loop-value%"
                if {_sayfa::gunlukodulsayisi} is less than {_sayfa::maksimum}:
                    if {_sayfa::miktar} is greater than or equal to {_sayfa::minimum}:
                        make gui slot {_sayfa::gunlukodulsayisi} of player with chest named "&e&n%loop-value%" with lore "||&7Günlük Hediyeni açmak için tıkla!||||&fSol Tık(&aaç&f)" to run using left:
                            remove {_gunlukoduller} from {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
                            set {_gunlukhediyerastgelehediye} to a random integer between {@enazpara} and {@enfazlapara}
                            execute console command "eco give %player% %{_gunlukhediyerastgelehediye}%"
                            send player title "&c&lGünlük Hediyeni Açtın!" with subtitle "&a&l%{_gunlukhediyerastgelehediye}% TL" for 3 seconds
                            close player's inventory
                            execute player command "/gunlukodul"
                        add 1 to {_sayfa::gunlukodulsayisi}
                add 1 to {_sayfa::miktar}
        if {_sayfa::sayi} is less than {_sayfa::toplam}:
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to arrow named "&eSonraki Sayfa"
        if {_sayfa::miktar} is 0:
            open virtual chest with size 1 named "&0Mevcut Hediye Sayısı: &a%{_sayfa::miktar}%" to player
            set slot 0 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 1 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 2 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 3 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 4 of player's current inventory to book named "&eHenüz bir hediyen yok"
            set slot 5 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 6 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 7 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 8 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
       
on inventory click:
    if inventory name of player's current inventory contains "&0Mevcut Hediye Sayısı: ":
        cancel event
    if inventory name of player's current inventory contains "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
        cancel event
        set {_sayfa} to "%inventory name of player's current inventory%"
        replace all "&0Tüm Hediyelerin Listesi " in {_sayfa} with ""
        set {_sayfalar::*} to {_sayfa} split at "/"
        if clicked slot is ((6 - 1) * 9):
            if clicked item's name is "&eÖnceki Sayfa":
                if {_sayfalar::1} parsed as an integer is greater than 1:
                    execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer - 1%"
                else:
                    send "&cİlk sayfadasın."
                    execute player command "/gunlukodul"
        else if clicked slot is (6 * 9 - 1):
            if clicked item's name is "&eSonraki Sayfa":
                execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer + 1%"
        if clicked slot is (6 * 9 - 5):
            if clicked item's name is "&eSayfayı Yenile":
                execute player command "/gunlukodul"

Kod:
# giresun283428
# İyi hediyeler :D

options:

    p: &c&lGünlük&f&lÖdül »
    enazcoin: 100
    enfazlacoin: 5000
   
command /hediyeal:
    trigger:
        set {zaman} to difference between {gunlukodul.%player%} and now
        if {zaman} is less than 24 hours:
            send "{@p} &eGünlük ödülünü almana &2%difference between {zaman} and 24 hours% &ekaldı!" to player
            stop
        set {gunlukodul.%player%} to now
        send "{@p} &bGünlük Ödülün eklendi!" to player
        send "{@p} &e/gunlukodul" to player
        if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is not set:
            add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%player%}
            set {gunlukodulgunsayisi.%player%} to 1
            set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
            add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
            add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
            stop
        if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is set:
            set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
            add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
            add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
            stop
       
command /hediyever [<text>]:
    permission: hediyever.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        if arg 1 is set:
            send "{@p} &2%arg 1%, &boyuncusunun Günlük Ödülü eklendi!" to player
            if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is not set:
                add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
                set {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%} to 1
                set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
                add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
                add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
                stop
            if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is set:
                set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
                add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
                add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
                stop
        else:
            send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player
           
command /hediyesil [<text>]:
    permission: hediyever.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        if arg 1 is set:
            delete {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
            clear {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
            send "{@p} &2%arg 1%, &eoyuncusunun hediyeleri silindi!" to player
        else:
            send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player
           
command /coinver [<offline player>] [<number>]:
    permission: coinver.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        arg 1 isn't set:
            send "{@p} &c/coinver &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
            stop
        arg 2 isn't set:
            send "{@p} &c/coinver &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
            stop
        arg 1 is set:
            add arg 2 to {coin.%arg 1%}
            send "{@p} &a%arg 1% &7adlı oyuncuya &e%arg 2% &7coin verdin!" to player
            send "{@p} &bYetkililerden birisi sana &e%arg 2% &bcoin verdi!" to arg 1
            stop
           
command /coinal [<offline player>] [<number>]:
    permission: coinal.sk
    permission message: &cBunun için yetkin yok!
    trigger:
        arg 1 isn't set:
            send "{@p} &c/coinal &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
            stop
        arg 2 isn't set:
            send "{@p} &c/coinal &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
            stop
        arg 1 is set:
            remove arg 2 from {coin.%arg 1%}
            send "{@p} &a%arg 1% &7adlı oyuncudan &e%arg 2% &7coin aldın!" to player
            send "{@p} &bYetkililerden birisi senden &e%arg 2% &bcoin aldı!" to arg 1
            stop
       
command /coin:
    trigger:
        send "{@p} &eCoin: &a%{coin.%player%}%" to player
       
on join:
    if {coin.%player%} is not set:
        set {coin.%player%} to 0
       
on first join:
    set {coin.%player%} to 0

command /gunlukodul [<integer=1>]:
    trigger:
        set {_gunlukodulguntoplamsayisi} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
        set {_sayfa::maksimum} to arg 1 * ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfa::minimum} to (arg 1 - 1) * ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfa::gunlukodulsayisi} to 0
        set {_sayfa::miktar} to 0
        set {_sayfa::sayi} to arg 1
        set {_sayfalar} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*} / ((6 - 1) * 9)
        set {_sayfalar} to "%{_sayfalar}%"
        set {_sayfalar::*} to {_sayfalar} split at "."
        set {_sayfa::toplam} to {_sayfalar::1}
        if {_sayfalar::2} is set:
            set {_sayfa::toplam} to {_sayfa::toplam} parsed as an integer
            add 1 to {_sayfa::toplam}
        if inventory name of player's current inventory does not contain "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
            open virtual chest with size 6 named "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%" to player
        else:
            loop (6 * 9) times:
                set slot (loop-number - 1) of player's current inventory to air
            set inventory name of player's current inventory to "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%"
        if {_sayfa::sayi} is greater than 1:
            set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
            set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
            set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Takımlar &8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
            set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
        else:
            set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
            set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
            set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Haritalar &8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
            set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
            loop {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}:
                set {_gunlukoduller} to "%loop-value%"
                if {_sayfa::gunlukodulsayisi} is less than {_sayfa::maksimum}:
                    if {_sayfa::miktar} is greater than or equal to {_sayfa::minimum}:
                        make gui slot {_sayfa::gunlukodulsayisi} of player with chest named "&e&n%loop-value%" with lore "||&7Günlük Hediyeni açmak için tıkla!||||&fSol Tık(&aaç&f)" to run using left:
                            remove {_gunlukoduller} from {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
                            set {_gunlukhediyerastgelehediye} to a random integer between {@enazcoin} and {@enfazlacoin}
                            add {_gunlukhediyerastgelehediye} to {coin.%player%}
                            send player title "&c&lGünlük Hediyeni Açtın!" with subtitle "&a&l%{_gunlukhediyerastgelehediye}% Coin" for 3 seconds
                            close player's inventory
                            execute player command "/gunlukodul"
                        add 1 to {_sayfa::gunlukodulsayisi}
                add 1 to {_sayfa::miktar}
        if {_sayfa::sayi} is less than {_sayfa::toplam}:
            set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to arrow named "&eSonraki Sayfa"
        if {_sayfa::miktar} is 0:
            open virtual chest with size 1 named "&0Mevcut Hediye Sayısı: &a%{_sayfa::miktar}%" to player
            set slot 0 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 1 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 2 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 3 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 4 of player's current inventory to book named "&eHenüz bir hediyen yok"
            set slot 5 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 6 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 7 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
            set slot 8 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
           
on inventory click:
    if inventory name of player's current inventory contains "&0Mevcut Hediye Sayısı: ":
        cancel event
    if inventory name of player's current inventory contains "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
        cancel event
        set {_sayfa} to "%inventory name of player's current inventory%"
        replace all "&0Tüm Hediyelerin Listesi " in {_sayfa} with ""
        set {_sayfalar::*} to {_sayfa} split at "/"
        if clicked slot is ((6 - 1) * 9):
            if clicked item's name is "&eÖnceki Sayfa":
                if {_sayfalar::1} parsed as an integer is greater than 1:
                    execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer - 1%"
                else:
                    send "&cİlk sayfadasın."
                    execute player command "/gunlukodul"
        else if clicked slot is (6 * 9 - 1):
            if clicked item's name is "&eSonraki Sayfa":
                execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer + 1%"
        if clicked slot is (6 * 9 - 5):
            if clicked item's name is "&eSayfayı Yenile":
                execute player command "/gunlukodul"

Dostlarım skriptimi beğendiyseniz konuma bi like atmayı esirgemeyin :D
Bu arada ücretli minigame veya kişiye özel skript kodluyorum, elimde hazır kodladığım birkaç minigame ve skript bulunmakta. Şuan da çoklu arenalı Açlık Oyunları minigamesi yapıyorum. İlgilenenler Discorddan ulaşabilirler.
İstediğimiz skriptin aynısını istemiştik ?
 

fend1

Slm.
Emektar

Discord:

winklaar

Katılım
2 Ekim 2015
Mesajlar
434
Elmaslar
658
Puanlar
14.775
Yer
Dünya
Minecraft
fend1

giresun283428

Örümcek Hoşt!

Discord:

Mert#4420

Katılım
13 Nisan 2017
Mesajlar
335
Elmaslar
286
Puanlar
14.375
Yer
Türkiye
Minecraft
giresun28

EmirTR*NezleNW

Yay Yok, İskelet Yok

Discord:

EmirTR#3189

Katılım
12 Temmuz 2016
Mesajlar
307
Elmaslar
68
Puanlar
0
Yaş
25
Yer
Bursa
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Neden altınlarını Discord sunucumuzda kazmıyorsun? TIKLA VE KATIL!
Yukarı